Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Ez természetes tulajdonsága az orrhajtású orrnehéz autóknak kanyarban fékezéskor. :)

Kicsit javítani tudsz rajta, de nagy változást ne várj. :( A kicsit javítani pedig különböző

drága és speciális beavatkozásra értendő. :)

Azért mondhatsz párat, max. nem lesz belőle semmi :-)

Jaa, egyébként jól szuperálnak a rugók, tőled vettem.

Link to comment
Megosztás:

Azért mondhatsz párat, max. nem lesz belőle semmi :-)

Jaa, egyébként jól szuperálnak a rugók, tőled vettem.

küldj légyszives képet mint írtam nekem is ugyanilyen az astrám színben is meg sedan is

és most akarom ültetni 40/40re : Gelcsa1985@freemail.hu

Link to comment
Megosztás:

Azért mondhatsz párat, max. nem lesz belőle semmi :-)

Jaa, egyébként jól szuperálnak a rugók, tőled vettem.

A legolcsóbb megoldás egy új Koni gátlószett, amit sok-sok próbálkozással optimálisra lehet

állítani hátul, és attól már kicsit ugyan, de érezhetően javul hátul a stabilitás. Aztán a másik

viszonylag olcsó dolog az, hogy nagyon jó minőségű és tapadású gumikat teszel fel. Utána lehet

játszani azzal, hogy külön stabilizátort kap a hátsó híd. És nem árt méretni a fékeket, hogy ne

legyen eltérés a két oldal között. :)

Az advanvced megoldás pedig az, hogy komplett A-s futómű megy hátra, de az már a többszázezer

forintos kategória. :)

Link to comment
Megosztás:

megkérdezném mégegyszer hátha tud valaki segíteni,szóval az lenne a kérdés hogy Kadett első lengéscsillapító jó lehet-e astrába,??? kinézetre teljesen megegyezik

Nem vagyok szaki. De ha a belső átmérő, a szál átmérője és a menetszám megegyezik, akkor valszeg jó lesz bele. :)

Link to comment
Megosztás:

A legolcsóbb megoldás egy új Koni gátlószett, amit sok-sok próbálkozással optimálisra lehet

állítani hátul, és attól már kicsit ugyan, de érezhetően javul hátul a stabilitás. Aztán a másik

viszonylag olcsó dolog az, hogy nagyon jó minőségű és tapadású gumikat teszel fel. Utána lehet

játszani azzal, hogy külön stabilizátort kap a hátsó híd. És nem árt méretni a fékeket, hogy ne

legyen eltérés a két oldal között. :)

Az advanvced megoldás pedig az, hogy komplett A-s futómű megy hátra, de az már a többszázezer

forintos kategória. :)

Új Pirelli P Zero-val nyomom, az is 205-ös. Gátlószett meg tervben, meglátjuk mi lészen. A-s futómű tuti nem lesz :-) Inkább másik autó. Egyébként mibe lenne az?

Az az érdekes, hogy a másik autóm is orrnehéz ( Uno Turbo ie.), de az csak az orrát tolja.

Link to comment
Megosztás:

Új Pirelli P Zero-val nyomom, az is 205-ös. Gátlószett meg tervben, meglátjuk mi lészen. A-s futómű tuti nem lesz :-) Inkább másik autó. Egyébként mibe lenne az?

Az az érdekes, hogy a másik autóm is orrnehéz ( Uno Turbo ie.), de az csak az orrát tolja.

Az hogy az uno az orrát tolja csak, nem azt jelenti hogy jó a hátsó stabilitása. :)

Csak azt, hogy annyira rossz az első futómű karakterisztikája, hogy a hátsó már

nem is tűnik rossznak. :) Láttam már versenyen ilyen uno turbót, jól ment, de kanyarodni

nem lehetett vele. :(

Link to comment
Megosztás:

Az hogy az uno az orrát tolja csak, nem azt jelenti hogy jó a hátsó stabilitása. :)

Csak azt, hogy annyira rossz az első futómű karakterisztikája, hogy a hátsó már

nem is tűnik rossznak. :)

Ültetés és gátlócsere után nekem is feltünt, hogy az astra már nem tolja kanyarban az orrát.

Más:

Astra hátsó dobot hogy kell levenni?

A 4 kerékcsavart kiszedem, meg az egy rögzítőt és húzni?

Link to comment
Megosztás:

Ültetés és gátlócsere után nekem is feltünt, hogy az astra már nem tolja kanyarban az orrát.

Más:

Astra hátsó dobot hogy kell levenni?

A 4 kerékcsavart kiszedem, meg az egy rögzítőt és húzni?

Úgy ahogy mondod, de valószínű, hogy kalapáccsal is rá kell beszélni, de vigyázz mert öntvény és könnyen recss :)

Link to comment
Megosztás:

Mozogni mozgott, de nem mertem erőltetni.

Kéziféket remélem nem huztad be, ezt most nem azért mondtam mert hülyének nézlek.

De lehet alapból is fog valamennyit a pofa, azt lehet érezni mert akkot a dob rugalmasan akar lejönni.

Ha más nem akkor talán az állító csillagon kellene vissza venni.

Link to comment
Megosztás:

Az astrán én is megszenvedtem vele, de engem annyira akkor nem érdekelt, hogy törik-e vagy sem, mert az újak már készen álltak a feladatra. Így aztán a vésőtől kezdve az 5kg kalapácson át minden előkerült, mire sikerült leszednem. Így csináld!-ban írnak valami olyat, hogy a 2 gumidugót, ami a szerkezet tartólemezén van, ha kiszeded, akkor az utánállítót vissza lehet hekkelni, és akkor kalapálni se kell. Persze ezt én is csak utólag néztem meg.

Ja, egyébként meg ha már akkora válla van, hogy nem igazán akar lejönni, szerintem az elég csere környéki mértékű kopás! Nincs igazam?

Link to comment
Megosztás:

Dobot is fel lehet szabályozni. :)

200-ast 201-ig! Ha meg már pl. 0,2-0,3 a kopás(pl. a váll mélysége, az összeadva már 0,4-0,6), akkor az már igen kevés szabályozási lehetőség... ráadásul nem túl hosszú életű... inkább 20-30e-t egy újért, és az megint nagyon sokáig elég. :)

Link to comment
Megosztás:

200-ast 201-ig! Ha meg már pl. 0,2-0,3 a kopás(pl. a váll mélysége, az összeadva már 0,4-0,6), akkor az már igen kevés szabályozási lehetőség... ráadásul nem túl hosszú életű... inkább 20-30e-t egy újért, és az megint nagyon sokáig elég. :)

Nem, nem. Inkább egy tárcsás hátsó híd, minthogy kidobjak 20-30-at egy pár vacak dobra! :)

Link to comment
Megosztás:

Köszi a sok választ, akkor amint lesz időm nekiesek mégegyszer, és leoperálom.

Valami 200-al kezdődő számokra emlékszem, de nem tudom pontosan mennyi volt ráírva.

Ma bevittem Böhöm cartársékhoz a 256-os nyerget, mert nem bírtam a porvédő gumit beerőltetni a helyére. Új javítókészletet meg nem szeretnék ismét venni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.