stirlitz Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 na ezért "irigyeltem", múltkor azt a satut... nekem mondjuk talpast kéne "csak" cserélnem Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 na ezért "irigyeltem", múltkor azt a satut... nekem mondjuk talpast kéne "csak" cserélnem Van róla képem... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve December22, 2013 Megoszt Elküldve December22, 2013 ha ésszel csinálja az ember, meg nem a legkisebbel hanem egy rendessel akkor nem lehet baj Pont a spanifert nem akartam felhozni, ismerősöm is megpróbálta, inkább nem részletezném mi lett a vége... Nem azt mondom, hogy nem lehet vele megcsinálni és hogy nem bírja ki, de nem érdemes ezen spórolni, vagy kölcsön kell kérni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve December23, 2013 Megoszt Elküldve December23, 2013 Köszönöm a rengeteg tipet. Sajna ekkora satu nincs,így marad a menetesszár+alátét combo! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve December24, 2013 Megoszt Elküldve December24, 2013 Meglehet csinálni satuval és menetes szárakkal is, Calimnál volt a közelben satu, Astránál 1 hónapja nem, menetes szárral kicsit tovább tart. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hnsz2002 Elküldve December27, 2013 Megoszt Elküldve December27, 2013 Sziasztok! A következő a jelenség: Ha egy bizonyos szögnél jobban elfordítom a kormányt (bármelyik irányba), és főleg 1-be és 2-be úgy kanyarodok viszonylag élesen, hogy gázt is nyomok (szóval kanyarodás közben terhelést kap), akkor egy fordulatszámmal egyenletes, fémes kattogó, racsni szerű hang jön valahonnan. Ha visszatekerem "egyenesbe" vagy elengedem a gázt, akkor abbahagyja. Van tippetek, hogy mi lehet? A jelenség kb. 1 éve jelentkezik, régebben halkabb volt és "ritkábban" jött elő, mostmár gyakorlatilag mindig, és hangosabb is. Meséltem már másnak is, ők ilyeneket mondtak, hogy differenciálmű, gömbcsukló... :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December27, 2013 Megoszt Elküldve December27, 2013 Sziasztok! A következő a jelenség: Ha egy bizonyos szögnél jobban elfordítom a kormányt (bármelyik irányba), és főleg 1-be és 2-be úgy kanyarodok viszonylag élesen, hogy gázt is nyomok (szóval kanyarodás közben terhelést kap), akkor egy fordulatszámmal egyenletes, fémes kattogó, racsni szerű hang jön valahonnan. Ha visszatekerem "egyenesbe" vagy elengedem a gázt, akkor abbahagyja. Van tippetek, hogy mi lehet? A jelenség kb. 1 éve jelentkezik, régebben halkabb volt és "ritkábban" jött elő, mostmár gyakorlatilag mindig, és hangosabb is. Meséltem már másnak is, ők ilyeneket mondtak, hogy differenciálmű, gömbcsukló... :S Féltengelycsukló. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December28, 2013 Megoszt Elküldve December28, 2013 Féltengelycsukló. Van róla képem... :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve December28, 2013 Megoszt Elküldve December28, 2013 Sziasztok! SRL lengéscsillapítókról hallott már valaki? Meg szabad venni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hnsz2002 Elküldve December29, 2013 Megoszt Elküldve December29, 2013 Van róla képem... :D Köszi... Milyen árban van ez nagyjából? Illetve akkor gondolom mind a kettőt érdemes már cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December29, 2013 Megoszt Elküldve December29, 2013 Köszi... Milyen árban van ez nagyjából? Illetve akkor gondolom mind a kettőt érdemes már cserélni. Én bontottat 5 ezerért vettem a komplett féltengelyt, de igazából csak a csuklót kell cserélni gumiharangal és bilincsekkel. Az ár nagyban függ attól hogy milyen kocsi, milyen motor, van-e ABS...Unix-Láng oldalán ki tudod keresni a neked valót. Szerintem csak azt az oldalt kell cserélni amelyik kattog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Január1, 2014 Megoszt Elküldve Január1, 2014 Engem lebeszéltek arról, ilyen árkategóriában Unix saját márkáját vagy Optimalt ajánlották, végül 4 darab Optimal gázos került be a Caravanba, s teljesen meg vagyok vele elégedve. Sziasztok! SRL lengéscsillapítókról hallott már valaki? Meg szabad venni ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Január3, 2014 Megoszt Elküldve Január3, 2014 Sziasztok! Valaki meg tudja nekem mondani, hogy milyen rugók vannak az 5 ajtós 2002-es Classic Astra-ba hátul? Neten találtam KYB márkába 2 fajtát is. Az egyik állandó rugóátmérőjű (azaz E típus), a másik pedig ún.: miniblokk, vagyis változó rugóátmérőjű (azaz MB típus). KYB saját katalógusa is mind a kettőt hozza... <_< A másik kérdésem, hogy ha a katalógusba 1998.12. gyártási hónapig írják az jó nekem? Volt változás 1998-2002 között a hátsó felfüggesztést illeőten? Gyárilag milyenek vannak benne? Hátra olajos vagy gázos csillapító a jobb? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Január4, 2014 Megoszt Elküldve Január4, 2014 Szerintem nem volt változás. A classic ugyanazokból az alkatrészekből van, mint a korábbiak. A gázos meg olajos között pedig karakterisztikában van eltérés. Hétköznapi használatra mindegy melyiket rakod be, de a gázost szokták jobbnak tartani. Ha az a rugóátmérő a rugó tekercs külső átmérőjét jelenti, akkor elöl van az állandó, hátul meg a végeinél keskenyedő, 'hordós' rugó. Nem lehet, hogy ezért van mindkettő a katalógusban? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Január4, 2014 Megoszt Elküldve Január4, 2014 Szerintem nem volt változás. A classic ugyanazokból az alkatrészekből van, mint a korábbiak. A gázos meg olajos között pedig karakterisztikában van eltérés. Hétköznapi használatra mindegy melyiket rakod be, de a gázost szokták jobbnak tartani. Ha az a rugóátmérő a rugó tekercs külső átmérőjét jelenti, akkor elöl van az állandó, hátul meg a végeinél keskenyedő, 'hordós' rugó. Nem lehet, hogy ezért van mindkettő a katalógusban? Mind a két típust hátra ajánlja a katalógus... Úgy néztem, annyi a különbség, hogy az egyik hordós, nincs benne két egyforma átmérő, azaz elvileg képesek egymásba csúszni. A másik szintén hordós alakú, de van benne 3-4 egyforma menet, egyenesen, az alsó és felső utolsó menet az ami keskenyebb, tehát emiatt hordós... www.kyb.hu itt a katalógus menübe megtalálható amiről beszéltem az utolsó oldalon (az "E" és "MB" közötti dologról van szó) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január4, 2014 Megoszt Elküldve Január4, 2014 Sziasztok! Valaki meg tudja nekem mondani, hogy milyen rugók vannak az 5 ajtós 2002-es Classic Astra-ba hátul? Neten találtam KYB márkába 2 fajtát is. Az egyik állandó rugóátmérőjű (azaz E típus), a másik pedig ún.: miniblokk, vagyis változó rugóátmérőjű (azaz MB típus). KYB saját katalógusa is mind a kettőt hozza... <_< A másik kérdésem, hogy ha a katalógusba 1998.12. gyártási hónapig írják az jó nekem? Volt változás 1998-2002 között a hátsó felfüggesztést illeőten? Gyárilag milyenek vannak benne? Hátra olajos vagy gázos csillapító a jobb? Köszönöm! Ha jót akarsz, vegyél Kayaba Gas a just, Monotube-ot... Nekem az van benne. Előnye, hogy nagyobb súly esetén is ugyan olyan minőségben üzemel, és nem függ az összenyomottság mértéke, mint az ikercsövesnél. Főleg nagy teljesítményű autóknál alkalmazzák, mert jobb a hatásfoka, mint az ikercsövesnek. Egyébként meg ami gázos lengéscsillapító, az is olajos, csak a felhabzás miatt nitrogént töltenek a csillapítóba. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Január4, 2014 Megoszt Elküldve Január4, 2014 Ha jót akarsz, vegyél Kayaba Gas a just, Monotube-ot... Nekem az van benne. Előnye, hogy nagyobb súly esetén is ugyan olyan minőségben üzemel, és nem függ az összenyomottság mértéke, mint az ikercsövesnél. Főleg nagy teljesítményű autóknál alkalmazzák, mert jobb a hatásfoka, mint az ikercsövesnek. Egyébként meg ami gázos lengéscsillapító, az is olajos, csak a felhabzás miatt nitrogént töltenek a csillapítóba. Te hol vetted és milyen árban? Rugóra valaki esetleg valamit? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Január4, 2014 Megoszt Elküldve Január4, 2014 Te hol vetted és milyen árban? Rugóra valaki esetleg valamit? Köszönöm! Én egy osztrák autóból bontottam, amit felkészítettek műszakira, majd megbukott más dolgok miatt 3x, és végül selejtezték... Ismerős behozta, és elbontotta. Keress rá, hogy hol van legolcsóbban! :) Rugót meg vehetsz bontva, újonnan, vagy ültető szettet is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Január4, 2014 Megoszt Elküldve Január4, 2014 Én egy osztrák autóból bontottam, amit felkészítettek műszakira, majd megbukott más dolgok miatt 3x, és végül selejtezték... Ismerős behozta, és elbontotta. Keress rá, hogy hol van legolcsóbban! :) Rugót meg vehetsz bontva, újonnan, vagy ültető szettet is. Köszönöm! Rugó téren a gondom, ahogy fentebb is írtam, inkább azzal van, hogy most melyik fajta is kell bele... <_< A "sima" vagy az úgynevezett "Miniblokk" azaz változó rugóátmérőjű. A gyári csillapító és rugó milyen benne? Milyen gyártmány? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Köszönöm! Rugó téren a gondom, ahogy fentebb is írtam, inkább azzal van, hogy most melyik fajta is kell bele... <_< A "sima" vagy az úgynevezett "Miniblokk" azaz változó rugóátmérőjű. A gyári csillapító és rugó milyen benne? Milyen gyártmány? Köszönöm! Erre valakinek lenne valami infója? Nagy segítség lenne, lassan szeretném megrendelni a cuccot, de nem tudom melyik lenne jó bele. Próbáltam alánézni az autónak és megnézni a gyári milyen, de nem jutottam sokra... <_< SEGÍTSTEK PLEASE!!!! Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Erre valakinek lenne valami infója? Nagy segítség lenne, lassan szeretném megrendelni a cuccot, de nem tudom melyik lenne jó bele. Próbáltam alánézni az autónak és megnézni a gyári milyen, de nem jutottam sokra... <_< SEGÍTSTEK PLEASE!!!! Köszönöm! Leveszed a kereket akkor jobban rálátni legalábbis caravanon rendesen látszik a rugó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Gyári gm progresszív rugót fastra alatt én még nem láttam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Gyári gm progresszív rugót fastra alatt én még nem láttam. Mit értesz progresszív rugó alatt? Köszönöm! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Mit értesz progresszív rugó alatt? Köszönöm! Aminek azonos a menetátmérője végig. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Január11, 2014 Megoszt Elküldve Január11, 2014 Aminek azonos a menetátmérője végig. Ez az egyik ajánlott típus: kép1 Ez pedig a másik: kép2 Mind a kettőt hozza a kereső is, illetve a Kayaba saját katalógusa is...Melyik legyen egy sima 5 ajtós Classic alá? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts