Tápiószecső Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 szóval nem menne vele a kocsi Ezt nem mondtam. Szerintem menne, de az immo-t tech-el át kell írni.
astra f 1.4 Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Ezt nem mondtam. Szerintem menne, de az immo-t tech-el át kell írni. nemgáz mert nincs immo benne
Tápiószecső Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 nemgáz mert nincs immo benne De a kompiban van és amíg nem veszi a jelet addig nem indítja az autót.
astra f 1.4 Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Ezt nem mondtam. Szerintem menne, de az immo-t tech-el át kell írni. és menyiért adod
astra f 1.4 Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 De a kompiban van és amíg nem veszi a jelet addig nem indítja az autót. jaaa az baj szerintem
astra f 1.4 Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 De a kompiban van és amíg nem veszi a jelet addig nem indítja az autót. vagy lehet ezeket javíttatni valahol szerinted
viktorDDD Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 'Tápiószecső' : na a váltoproblémát már megbeszéltuk, most még érdekelne ha tudnál e valamit irni a C18XEL motorrol, mi rola a véleményed? azt hallotam ez egy eléggé jol sikerult motor, szted holl vannak a gyengepontok? nekem egy X18XE van kilátásba de ha jol tudom akkor tobbé kevésbé hasonlok ezek a mocik
Novy Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 sztem lehet nyíregyházán tudom, hogy renaultoknak javítják, de pesten biztos csinálnak, érdeklődni kell
Tápiószecső Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 vagy lehet ezeket javíttatni valahol szerinted Ahol van tech-es műszer ott szerintem meg tudják csinálni, de konkrétabbat nem tudok. Érdeklődj utána.
Tápiószecső Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 'Tápiószecső' : na a váltoproblémát már megbeszéltuk, most még érdekelne ha tudnál e valamit irni a C18XEL motorrol, mi rola a véleményed? azt hallotam ez egy eléggé jol sikerult motor, szted holl vannak a gyengepontok? nekem egy X18XE van kilátásba de ha jol tudom akkor tobbé kevésbé hasonlok ezek a mocik Az L a gyengített verzió. 115 lovas 125 helyett, de az X nem tudom mit zavar bele. Nincs vele semmi gondom, korrektül megy, de azért még csak pár hónapja van itt. Azért nem szeretem annyira mint a fehér motorját. :D
viktorDDD Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 ha jol tudom akkor az x az csak valami másab katalizátort jelol, hogy kicsit zoldeb, csak attol félek nem e hasonlít tulságosan az 1.6 16V olajzabálokra
Tápiószecső Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 ha jol tudom akkor az x az csak valami másab katalizátort jelol, hogy kicsit zoldeb, csak attol félek nem e hasonlít tulságosan az 1.6 16V olajzabálokra Amennyire én tudom az 1.6 16v-k csak a kényesek a többi nem annyira.
dol24 Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Amennyire én tudom az 1.6 16v-k csak a kényesek a többi nem annyira. Nem tudod véletlenül,hogy az 1.6 16v-k miért hajlamosak az olajat fogyasztani? Úgy tudom a hengerfej megegyezik az 1.4 16v-vel és ezek nem eszik az olajat.
Alex0403 Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Nem tudod véletlenül,hogy az 1.6 16v-k miért hajlamosak az olajat fogyasztani? Úgy tudom a hengerfej megegyezik az 1.4 16v-vel és ezek nem eszik az olajat. Úgy tudtam, hogy 0.6 l/1000 km-ként. Gyári adat! Szerintem ezért....
opel16v Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Nem tudod véletlenül,hogy az 1.6 16v-k miért hajlamosak az olajat fogyasztani? Úgy tudom a hengerfej megegyezik az 1.4 16v-vel és ezek nem eszik az olajat. Mert hamar kopnak a dugattyúk és a gyűrűk. 120-180e km-től elkezd nőni így az olajfogyasztás. Nem egy félmillió km-es konstrukció :D Amúgy újszerű állapotában addig az is rendes olajmennyiséget fogyaszt csak, mint a többi.
opel16v Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Úgy tudtam, hogy 0.6 l/1000 km-ként. Gyári adat! Szerintem ezért.... mindegyik motorra ennyi, és 0.7L/1000km a megengedett MAX olajfogyasztás. :D
Thuby Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 mindegyik motorra ennyi, és 0.7L/1000km a megengedett MAX olajfogyasztás. :lol: Ugye 10.000 km-t akartatok írni? :lol: :D
Tápiószecső Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Ugye 10.000 km-t akartatok írni? :lol: :D Nem.
zotya975 Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Ugye 10.000 km-t akartatok írni? :lol: :D Nem hiszem. :lol: Bár nem F, hanem G de akkora különbség nem lehet. Amúgy az enyém simán teljesiti ezt a normát, sőt! :lol:
viktorDDD Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 hát hogy cserétol cseréig benyakaljon magának 7-8liter olajat az nekem se tetszik, amugy komolyan a dugókkal van a gond ez Ádáméknak Eisenachban igy sikerult és a legtobb 1.6 16V ezzel a gondal kuzd, amugy cserétol cseréig menyi egy egésséges olajfogyasztás? gondolok olyan 15ezer km-re, a C16NZm fél liter korul fogyaszt el, de ez már alapjába véve lassan 25éves technika, akkor miert ez a nagy fogyasztás-tolerancia ezeken az uj motorokon
zotya975 Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 hát hogy cserétol cseréig benyakaljon magának 7-8liter olajat az nekem se tetszik, amugy komolyan a dugókkal van a gond ez Ádáméknak Eisenachban igy sikerult és a legtobb 1.6 16V ezzel a gondal kuzd, amugy cserétol cseréig menyi egy egésséges olajfogyasztás? gondolok olyan 15ezer km-re, fél liter az ugy rendben van? Belinkeltem egy oldalt megnézted? Ott a válasz. :D
Thuby Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 hát hogy cserétol cseréig benyakaljon magának 7-8liter olajat az nekem se tetszik, amugy komolyan a dugókkal van a gond ez Ádáméknak Eisenachban igy sikerult és a legtobb 1.6 16V ezzel a gondal kuzd, amugy cserétol cseréig menyi egy egésséges olajfogyasztás? gondolok olyan 15ezer km-re, a C16NZm fél liter korul fogyaszt el, de ez már alapjába véve lassan 25éves technika, akkor miert ez a nagy fogyasztás-tolerancia ezeken az uj motorokon Nehogymár egy csereperiódus alatt megegye a teljes olajmennyiség dupláját... :lol: Akkor nem kellene cserélni, hiszen cserélődne magától. Az szerintem 100%, hogy el van írva a linken. Kézikönyvből is az rémlik, hogy 0.007 liter / 100 km, csak most nem találom benne... Zotya, gondolkodj. Tankolástól tankolásig leeszi neked max. jelzéstől a minimumra az olajat? Nekem cserénél max.-ra lett töltve, most (6-7000 km) van kb. a két jelzés között félúton. Kicsit abszurd lenne az az érték :D
zotya975 Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Nehogymár egy csereperiódus alatt megegye a teljes olajmennyiség dupláját... :lol: Akkor nem kellene cserélni, hiszen cserélődne magától. Az szerintem 100%, hogy el van írva a linken. Kézikönyvből is az rémlik, hogy 0.007 liter / 100 km, csak most nem találom benne... Zotya, gondolkodj. Tankolástól tankolásig leeszi neked max. jelzéstől a minimumra az olajat? Nekem cserénél max.-ra lett töltve, most (6-7000 km) van kb. a két jelzés között félúton. Kicsit abszurd lenne az az érték :D Nekem? Csont nélkül! :lol: Látod hogy ez van írva a táblázatba. De gondolom ez a maximális érték, ami még nem kóros. De akárhol nézegettem a neten, midenhol ez volt írva, a kezelési kéziköny meg nincs nálam, mert csak kölcsönbe kértem, a javításiban meg úgy rémlik nincs leírva.
epk947 Elküldve Január28, 2009 Elküldve Január28, 2009 Nehogymár egy csereperiódus alatt megegye a teljes olajmennyiség dupláját... :lol: Akkor nem kellene cserélni, hiszen cserélődne magától. Az szerintem 100%, hogy el van írva a linken. Kézikönyvből is az rémlik, hogy 0.007 liter / 100 km, csak most nem találom benne... Zotya, gondolkodj. Tankolástól tankolásig leeszi neked max. jelzéstől a minimumra az olajat? Nekem cserénél max.-ra lett töltve, most (6-7000 km) van kb. a két jelzés között félúton. Kicsit abszurd lenne az az érték :D Pedig nincs elírás, az annyi! Ami nem jelenti azt, hogy annyit is fogyaszt. Ez csak arra kell, hogy a garanciális időben meglepődő tulajoknak fel lehessen mutatni egy papírt, és el lehessen küldeni a jó .... anyjába ha reklamálni mer az olajfogyasztásért. :lol: Az viszont tény, hogy a 16V -ek (sokkal) több olajat fogyasztanak mint a 8V-ek.
Recommended Posts