Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Amíg nem volt se kartergáz szűrőm, se HHO cellám, minden egyes alkalommal amikor beöntöttem az injektor tisztítót igenis érezhető volt egy bizonyos nyugodtabb motorjárás, csöndesebb üzem, és egyenletesebb gyorsítás. Főleg az 1,4-esen! A mostani böszmémen nem annyira volt érezhető, de azért akkor is. Aztán a hidrogéncella után úgy kitisztult a motorom, hogy nem igazán volt különbség, de megszokásból azért töltögetem bele 5000 km-ként. Ártani nem használ alapon!!! :D

Nekem is ilyen hatása volt, csak ugye mivel én a bödönnel egyszerre kezdtem el használni, nem tudtam pontosan mihez kötni. Gyanítom, hogy mindkettőnek köszönhető a javulás. Egyébként úgy volt kapok abból a csodamágnesből a benzincsőre, de a srác elfelejthette, én meg nem akartam szóbahozni, mert pénzért nem kell, de ingyen szivesen kipróbáltam volna. :lol: Neki kettő van fenn. 1.3-as Ford escort. Azért még megpróbálok finoman célozni rá.

Link to comment
Megosztás:

No remek ! Most, hogy magamhoz tértem úgy halkan remegve megkérdeném, hogy mégis miért?

Nem pörgettem !! Zömében 90km/h, ha kellett előzni 110km/h, kb 2éve lett hengerfejezve, elméletileg szelepszár szimmeringezve is. Olyan lehet, hogy nem kapott az a rész olajat mondjuk olajfurat eldugulása miatt? Vagy esetleg az injektor tisztító a szelepszár szimmeringeknél átszivárgott és inkább "kárt csinált" azzal, hogy lemosta az olajat?

Nekem a dugattyúm tört el az astraban. Nem pörgettem, időben cseréltem az olajat, hidegen 2000-nél elváltottam, jó olajat kapott, minden cserélve időben..

Sajnos a használt autóknál a megvétel előtti kilométerek meghatározzák az autó élettartamát...

Link to comment
Megosztás:

Nekem a dugattyúm tört el az astraban. Nem pörgettem, időben cseréltem az olajat, hidegen 2000-nél elváltottam, jó olajat kapott, minden cserélve időben..

Sajnos a használt autóknál a megvétel előtti kilométerek meghatározzák az autó élettartamát...

Megcsináltattad? Mennyi lett a vége?

Link to comment
Megosztás:

Nekem a dugattyúm tört el az astraban. Nem pörgettem, időben cseréltem az olajat, hidegen 2000-nél elváltottam, jó olajat kapott, minden cserélve időben..

Sajnos a használt autóknál a megvétel előtti kilométerek meghatározzák az autó élettartamát...

Meg gondolom előfordulhat gyártási hiba, zárvány stb.

Link to comment
Megosztás:

No remek ! Most, hogy magamhoz tértem úgy halkan remegve megkérdeném, hogy mégis miért?

Nem pörgettem !! Zömében 90km/h, ha kellett előzni 110km/h, kb 2éve lett hengerfejezve, elméletileg szelepszár szimmeringezve is. Olyan lehet, hogy nem kapott az a rész olajat mondjuk olajfurat eldugulása miatt? Vagy esetleg az injektor tisztító a szelepszár szimmeringeknél átszivárgott és inkább "kárt csinált" azzal, hogy lemosta az olajat?

Egy-két szerelővel beszélgettem és ők pont azt javasolták,hogy ezeket a gépeket nem árt meghajtani,pörgetni időközönként.Nem tartom kizártnak,hogy valamelyik hidrotőke ragadt le amitől ha résnyire is de nyitva van a szelep a 4-es hengernél.

Link to comment
Megosztás:

vezérlés alkatrészekből milyen márkát érdemes venni?

HQ-ba nemigazán bízom, mert maradt már a kezemben vízpumpa kereke zsír uj dobozból kivett cuccról, meg motort is cseréltünk már HQ feszítőgőrgő miatt, renaultba....

szíj egyértelmű hogy gatyesz :D

Link to comment
Megosztás:

vezérlés alkatrészekből milyen márkát érdemes venni?

HQ-ba nemigazán bízom, mert maradt már a kezemben vízpumpa kereke zsír uj dobozból kivett cuccról, meg motort is cseréltünk már HQ feszítőgőrgő miatt, renaultba....

szíj egyértelmű hogy gatyesz :D

Gyári vagy skf.

Link to comment
Megosztás:

vezérlés alkatrészekből milyen márkát érdemes venni?

HQ-ba nemigazán bízom, mert maradt már a kezemben vízpumpa kereke zsír uj dobozból kivett cuccról, meg motort is cseréltünk már HQ feszítőgőrgő miatt, renaultba....

szíj egyértelmű hogy gatyesz :D

Nekem continental vezszíj van. Eddig 20 ezer kilométert kibírt. :lol: A többi cucc asszem gyári.

Link to comment
Megosztás:

Meg gondolom előfordulhat gyártási hiba, zárvány stb.

Ilyen idős kocsiknál már ez nem fordulhat elő. Ha ez a hiba VÉLETLENÜL mégis becsúszna, amit kétlek a mai technikai szinten, akkor annak még a garanciális időben jelentkezni kell.

Öreg kocsik halála az elhanyagolás. Kis hiba nem hiba, aztán jön a nagy hiba!

Tudomásul kell venni, az autózás nem olcsó mulatság! Aki spórol a karbantartáson az később nagyobb árat fizet, ha előtte el nem adja a kocsit. A furmányosok ezt játsszák el a zöldfülűekkel.

Link to comment
Megosztás:

vezérlés alkatrészekből milyen márkát érdemes venni?

HQ-ba nemigazán bízom, mert maradt már a kezemben vízpumpa kereke zsír uj dobozból kivett cuccról, meg motort is cseréltünk már HQ feszítőgőrgő miatt, renaultba....

szíj egyértelmű hogy gatyesz :D

Szíjból mindenképpen Gates "XS" jelzésűt vegyél...olyan 60-90 ezret kellene bírnia. (Eddig nekem minden szerelő azt mondta h csak ilyennel rakják össze a gépemet!)

Feszítőből ha lehet SKF, de ha nincs, akkor ne a legolcsóbbat vedd, mert olcsó húsnak híg a leve...Ezen ne spóroljál... :lol:

Jelentem az AGR-project befejezve és valóban visszatértek a pacik a gépbe! Bár még mindig van egy-két olyan aspektusa a motornak ami nem tetszik, pölö a fojtószelep potméter, de hamarosan azt is megoldom. Meg gondolkodok egy teljes fojtószelep-ház takarítás és megnézem a tank szelőztetést is, mert mikor leveszem a tanksapkát, akkor levegőt szív be.

Valaki nem tudja h merre keressem a tankon a szellőztetést és a aktívszenes szűrőt??

Link to comment
Megosztás:

Szíjból mindenképpen Gates "XS" jelzésűt vegyél...olyan 60-90 ezret kellene bírnia. (Eddig nekem minden szerelő azt mondta h csak ilyennel rakják össze a gépemet!)

Feszítőből ha lehet SKF, de ha nincs, akkor ne a legolcsóbbat vedd, mert olcsó húsnak híg a leve...Ezen ne spóroljál... :D

Jelentem az AGR-project befejezve és valóban visszatértek a pacik a gépbe! Bár még mindig van egy-két olyan aspektusa a motornak ami nem tetszik, pölö a fojtószelep potméter, de hamarosan azt is megoldom. Meg gondolkodok egy teljes fojtószelep-ház takarítás és megnézem a tank szelőztetést is, mert mikor leveszem a tanksapkát, akkor levegőt szív be.

Valaki nem tudja h merre keressem a tankon a szellőztetést és a aktívszenes szűrőt??

A jobb első sárvédő, műanyag dobbetéte mögött.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.