Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Nekem is ilyen. Gumi cső megy rá mind2 oldalon és gyári. Most lesz először cserélve. Gyárilag így van csinálva a szűrőbe menő cső az végig fekete gumi. A kimenőnél van egy darab gumi amit rászorítasz a szűrőre majd ezután jön csak a kék? nem? neked is ilyen?http://pics.coldline.hu/pics/162045-20110128-lDifDK.jpg

Ez a kimenő oldal. A lényeg látszik azt hiszem....

Azért egy fényképért kár volt felborítani az autót... De nekem is ilyen.

Link to comment
Megosztás:

Nagyon jó a kép .Nekem is pont ugyan ilyen ezért írtam tegnap hogy bilincs kell rá kb 10-es átmérő ben de le hurogtak ,hogy nem kellrá .

Én is azért fényképeztem le végül. Mert már kék csőről volt szó, hogy az megy a szűrőre azt nem fogja a bilincs. És ezt a bilincset ha egyszer leveszi az ember többé nem lehet használni. SZERINTEM. De vannak akik újra ezt tették fel. :lol: Nem baj én gányolok.

Link to comment
Megosztás:

Én is azért fényképeztem le végül. Mert már kék csőről volt szó, hogy az megy a szűrőre azt nem fogja a bilincs. És ezt a bilincset ha egyszer leveszi az ember többé nem lehet használni. SZERINTEM. De vannak akik újra ezt tették fel. :D Nem baj én gányolok.

Ha ezt nevezik GÁNYOLÁS-nak akko én is gányolok !!!! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én is azért fényképeztem le végül. Mert már kék csőről volt szó, hogy az megy a szűrőre azt nem fogja a bilincs. És ezt a bilincset ha egyszer leveszi az ember többé nem lehet használni. SZERINTEM. De vannak akik újra ezt tették fel. :lol: Nem baj én gányolok.

Erre írtam neked, hogy ezzel a fogóval vissza lehet.

http://xfree.hu/kep_show.tvn?SID=04f13ee44...&aid=184488

(Persze ha nem vasfűrésszel szeded le.)

Link to comment
Megosztás:

Ja, hogy annak alapból világítani kell gyújtásra....

Már lassan buzinak néz a portás h 10 percenként kimegyek a kocsihoz két percre :D

De a lényeg hogy jelenleg 4 visszajelzésem van, és mind piros; kézifék olaj, akkumulátor és légzsák, az utolsó pár másodperc múltán elalszik.

A sárga lámpának merre kellene lennie? Holnap kiveszem a műszert megnézem hogy van-e benne izzó és hogy jó-e.

Ecu villogtatás továbbra is érdekelne merre találom, kíváncsi vagyok hogy van e benne valami :lol:

Egy motor(ka) jel van benne! B) Sőt, ha jól emlékszem, benne egy körben nagy M betű van...

Link to comment
Megosztás:

Enyém sem gyári, kaptam hozzá bilincset, azt a szorítós vagy milyet (szóval nem csavaros :D). Simán felraktam. B)

Arra a kékre én is kíváncsi leszek. :D :D

Ha legközelebb jössz a Pezoba kérd meg Opelesfatert hogy mutassa meg. :D

Ha ezt nevezik GÁNYOLÁS-nak akko én is gányolok !!!! :lol:

Hagyjátok már ezt a gányolás dumát, egyszer engem is lehurrogott "valaki" ezzel a gányolással amikor a féltengelyre bilincsel akartam felrakni a gumiharangot, aztán nem olyan rég pont Ö mutatott képet a szintén bilincses gumiharangjáról. :)

Link to comment
Megosztás:

Ma tekergőztem a motortérben, bemelegítettem a motort, és lehúztam a lambdaszondát, de a sárga lámpa nem jelezte, mentem is vele de semmi...

Majd a gázt állítgattam alapjáratát és hogy mennyit tudjon beengedni, ekkor már vissza volt dugva a szonda, és amikor dús keveréket adtam akkor biz világított, és utána egy darabig nem is akart elmúlni miután visszaállítottam a gázt, de végül csak elaludt.

Viszont közben tapasztaltam sajnos hogy a víz elég nagy ingajátékba kezdett kétszer is felment 100 fokra, de a hűtő nem kapcsolt be :lol: Most hagyom kihűlni, de ez azért eléggé zavar hogy nem kapcsolt be, ez mitől lehet?

A termosztát nyitott, a hőmérséklet elég nehezen akart lemenni, egy helyben nem is, inkább egy lassú menet után állt vissza 95 fokra.

Ugyan nem örülök a víz felmelegedésének, de közben legalább véletlen megláttam hol szivárog hangya######nyit a víz, és hogy miért nem vettem észre eddig. Mivel a gáz reduktorra a kisvízkör be van kötve, azon rézcsővel van a csatlakozás és nagyon minimálisat szivárog, ami a rézen el is illan azonnal. Így nincs csepegés és más jele, csak hogy ott néha látható egy pici gőz, ami elillan...

Link to comment
Megosztás:

Ma tekergőztem a motortérben, bemelegítettem a motort, és lehúztam a lambdaszondát, de a sárga lámpa nem jelezte, mentem is vele de semmi...

Majd a gázt állítgattam alapjáratát és hogy mennyit tudjon beengedni, ekkor már vissza volt dugva a szonda, és amikor dús keveréket adtam akkor biz világított, és utána egy darabig nem is akart elmúlni miután visszaállítottam a gázt, de végül csak elaludt.

Viszont közben tapasztaltam sajnos hogy a víz elég nagy ingajátékba kezdett kétszer is felment 100 fokra, de a hűtő nem kapcsolt be :lol: Most hagyom kihűlni, de ez azért eléggé zavar hogy nem kapcsolt be, ez mitől lehet?

A termosztát nyitott, a hőmérséklet elég nehezen akart lemenni, egy helyben nem is, inkább egy lassú menet után állt vissza 95 fokra.

Ugyan nem örülök a víz felmelegedésének, de közben legalább véletlen megláttam hol szivárog hangya######nyit a víz, és hogy miért nem vettem észre eddig. Mivel a gáz reduktorra a kisvízkör be van kötve, azon rézcsővel van a csatlakozás és nagyon minimálisat szivárog, ami a rézen el is illan azonnal. Így nincs csepegés és más jele, csak hogy ott néha látható egy pici gőz, ami elillan...

Ventilátor hőgombája szarakodik szerintem... Bár nem tudom hol kellene kapcsolnia, de 100 az még nem forráspont, mert nyomás alatt van...ha jól tudom...

De úgyis segítenek a többiek :D

Link to comment
Megosztás:

Ventilátor hőgombája szarakodik szerintem... Bár nem tudom hol kellene kapcsolnia, de 100 az még nem forráspont, mert nyomás alatt van...ha jól tudom...

De úgyis segítenek a többiek B)

Van egy ismerősöm neki 100 foknál kapcsolbe, az enyém meg ha bekapcsolom :D mert az kézi kapcsolásu :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ventilátor hőgombája szarakodik szerintem... Bár nem tudom hol kellene kapcsolnia, de 100 az még nem forráspont, mert nyomás alatt van...ha jól tudom...

De úgyis segítenek a többiek :D

Van 1 fokozatú, meg 2 fokozatú gomba is. Nekem a 2 fokozatú (műszar szerint) 95 körül lövi az elsőt, és jóval 100 fölött a másodikat. A csatlakozóját érdemes lehúzni, befújni kontaktspray-el, elpucolni, rendesen, aztán összedugni, újra kipróbálni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.