Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Még nem villogtattam ki semmit! de a kipufogó festés előtt nem csinált ilyet soha! am kivillogtatni hol tudom mert ehhez nagyon nem értek h miez!

Találsz egy ilyen csatit a biztidobozban jobbra, összkötött egy dróttal a két jelölt lábat és CSAK gyujtást adsz. Figyeled a motorkontrol lámpát, és számolod hányat villog. Egy villanás , szünet, két villanás 12...stb. Minden kódot 3X ismétel, általában 3X12-vel kezdi, és fejezi be.

270315-20110703-LchLBH.jpg

Link to comment
Megosztás:

Nem hiszem hogy erről van szó, az sem biztos, hogy a szonda a hibás villogtattál már?

Az alapjárati motort ki lehet takarítani, de elméletilag az útjeladó járó motornál haladó járműnél magasan tartja a fordulatszámot. Amúgy sem kell X-sebességnél üresben gurulni. Vezetéstechnikailag nem helyes.

Hidd el el tudom dönteni hogy mi a helyes vezetéstechnika és mi nem! Amúgy kösz a hozzászólás!

Link to comment
Megosztás:

Akkor szerintetek ha kitakarítom az alapjárati motort akkor megjavul? Általában visszaengedi 1000-es fordulatra de van mikor rájön az öt perc és 1500-1700 közt játszik!

Takaritsd ki és akkor majd kiderül, hogy megjavul-e vagy sem. De ha nem javul meg a takaritás után, akkor már legalább egy hibalehetőség minden bizonnyal ki lesz zárva.

Link to comment
Megosztás:

van egy kérdésem hogy nagyon szépen kivan égve a gyertya, de látom hogy mintha nagyon olajos volna a kartelnál ez opel betegség ? és szerintetek az elring tömítés az jó rá? kb 3 hete vettem a verdád és akkor ful volt az olaj szint de most kb felénél van , és látom hogy a vezérlés alatt van a felfüggesztés azon ott látok olaj foltot, meg a kartelnál , és a gyújtásnál is szivárog kérdés hogy ezeknél eltud-e szivárogni kb a fele?

Link to comment
Megosztás:

van egy kérdésem hogy nagyon szépen kivan égve a gyertya, de látom hogy mintha nagyon olajos volna a kartelnál ez opel betegség ? és szerintetek az elring tömítés az jó rá? kb 3 hete vettem a verdád és akkor ful volt az olaj szint de most kb felénél van , és látom hogy a vezérlés alatt van a felfüggesztés azon ott látok olaj foltot, meg a kartelnál , és a gyújtásnál is szivárog kérdés hogy ezeknél eltud-e szivárogni kb a fele?

Kérném, hogy legközelebb már kicsit tagoltan és átolvasva fogalmazd meg a kérdésed,mert így kicsit nehézkes olvasni mit is akarsz...

A kérdésedre a válasz: ha nem áll alatta olaj tócsa, akkor máshol kell keresni az olaj eltűnés okát.

Link to comment
Megosztás:

van egy kérdésem hogy nagyon szépen kivan égve a gyertya, de látom hogy mintha nagyon olajos volna a kartelnál ez opel betegség ? és szerintetek az elring tömítés az jó rá? kb 3 hete vettem a verdád és akkor ful volt az olaj szint de most kb felénél van , és látom hogy a vezérlés alatt van a felfüggesztés azon ott látok olaj foltot, meg a kartelnál , és a gyújtásnál is szivárog kérdés hogy ezeknél eltud-e szivárogni kb a fele?

Ha csak szivárog és nincs az autó alatt olajfolt nem hinném hogy annyi elszivárog!

Link to comment
Megosztás:

Jó reggelt!

Szelepszár szimeringet kell cserélnem sajnos.....

Unixnál nézegettem a készletet,de igazából a márkák nekem nem sok mindent mondanak. Reinz,Ajusa,Elwis.

Ezek közül melyik lehet a jobb?

Szia!

OFF autóról van csak tapasztalatom, de oda Elwis-t semmiképpen se!

Én a Reinz tömítést venném.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha a jelenlegi X14NZ motorom helyére szeretnék egy C20XE mocit betenni, akkor mikrt kell mindenképpen megvennem a donorból?

Amit sejtek:

- C20XE moci,

- leömlő + a katalizátoros szakasz,

- AC pumpa,

- motortéri kábelköteg,

- ECU,

- víz, fűtés és benzin csövek a motortérben

Ha egy astrából veszem, akkor az ECU résznél a kábelek plug & play-ek lesznek a kocsi többi csatlakozójával?

(Nem gond neki, ha nincs ABS a kocsiban)

Előre is köszi a válaszokat!

Ákos

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ha a jelenlegi X14NZ motorom helyére szeretnék egy C20XE mocit betenni, akkor mikrt kell mindenképpen megvennem a donorból?

Amit sejtek:

- C20XE moci,

- leömlő + a katalizátoros szakasz,

- AC pumpa,

- motortéri kábelköteg,

- ECU,

- víz, fűtés és benzin csövek a motortérben

Ha egy astrából veszem, akkor az ECU résznél a kábelek plug & play-ek lesznek a kocsi többi csatlakozójával?

(Nem gond neki, ha nincs ABS a kocsiban)

Előre is köszi a válaszokat!

Ákos

váltó, féltengelyek, gólyalábak, FÉK!

Link to comment
Megosztás:

Akkor nézd meg azt is, hogy mi van a hűtő-kiegyenlítő tartályodban. Ha szivárvány, akkor ott az olajad :D

Ott sincs semmi érdekes.

Viszont néha,főleg hosszú alapjárat után tud kéken füstölni. :icon4:

Bepróbálkozom egy szelepszár-szimmeringezéssel, még hátha nincs olajlehúzó baja.

Link to comment
Megosztás:

Kérném, hogy legközelebb már kicsit tagoltan és átolvasva fogalmazd meg a kérdésed,mert így kicsit nehézkes olvasni mit is akarsz...

A kérdésedre a válasz: ha nem áll alatta olaj tócsa, akkor máshol kell keresni az olaj eltűnés okát.

okés.rendben.

Link to comment
Megosztás:

Igen! Álló autónál soha nem csinálta még! Csak ha gurul a kocsi és kidobom üresbe de akkor se mindig!

Ezt az enyém is eljátszotta már párszor. Igaz csak nagyon ritkán. A takarítás, sőt még az átmeneti alapjárati motor csere sem szüntette meg. Más okból tettem be ideiglenesen egyet, de akkor is volt erre a jelenségre példa.

Link to comment
Megosztás:

Igen! Álló autónál soha nem csinálta még! Csak ha gurul a kocsi és kidobom üresbe de akkor se mindig!

Azért kérdeztem mert nekem volt egyszer, hogy kitartotta néha az alapjáratot, de nekem álló autónál is csinálta. És egyre sűrübben kezdte csinálni, még odáig el nem jutott, hogy állandóan kitartotta az alapjáratot. Nekem akkor a fojtószelep állás érzékelő volt a hibás. Legfeljebb annyit megpróbálhatsz, hogy a fojtószelep állás érzékelőről lehúzod a csatlakozót és mész egy kört, hogy produkálja-e a hibát. Ha igen csinálja a hibát, akkor legalább azt is ki lehet zárni. Azt hiszem, ha a csatit lehúzod akkor sárga lámpa fog világítani. Próbáld ki, veszteni nem vesztesz semmit.

Link to comment
Megosztás:

Nagy blokkra nem tudod feltenni a kis blokkos váltót. A nagy váltók pedig nagy csuklós féltengellyel társulnak, amik más fogazásúak.

Értem, és köszi.

Jól sejtem, hogy egy ilyen átalakítást olyan 250-300e Ft-ból meg lehet úszni? (papírokat nem számolva)

Illetve egy c20xe moci vásárlásnál mire kell nagyon odafigyelni? (Az alap, hogy csak működés közben is látottat veszek meg.)

Link to comment
Megosztás:

Ezt az enyém is eljátszotta már párszor. Igaz csak nagyon ritkán. A takarítás, sőt még az átmeneti alapjárati motor csere sem szüntette meg. Más okból tettem be ideiglenesen egyet, de akkor is volt erre a jelenségre példa.

Gyógymód? Vagy nem foglalkoztál vele? Az enyém is ritkán csinálja de most tegnap is csinálta meg ma is!

Link to comment
Megosztás:

Azért kérdeztem mert nekem volt egyszer, hogy kitartotta néha az alapjáratot, de nekem álló autónál is csinálta. És egyre sűrübben kezdte csinálni, még odáig el nem jutott, hogy állandóan kitartotta az alapjáratot. Nekem akkor a fojtószelep állás érzékelő volt a hibás. Legfeljebb annyit megpróbálhatsz, hogy a fojtószelep állás érzékelőről lehúzod a csatlakozót és mész egy kört, hogy produkálja-e a hibát. Ha igen csinálja a hibát, akkor legalább azt is ki lehet zárni. Azt hiszem, ha a csatit lehúzod akkor sárga lámpa fog világítani. Próbáld ki, veszteni nem vesztesz semmit.

Azt hol találom, nem tudom mi az?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.