Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

tud valaki mondani erre nekem valamit:

x14xe a mocim. a hidrotökéket kiakarnám tisztitani mert kelepelnek, csattognak szörnyü hangjuk van. tavaly hengerfejtömitést cseréltem és kiakartam tisztitani a hidrotökéket is, de nem tudtam szétszedni. a GYIK-ban van leirás hogy kell szétszedni azt irja ütögessem hozzá fához a tökét ugy hogy lefelé legyen a belseje, ezt igy csináltam, de megse moccant pedig már izombol dühböl is vertem. a végén már kombináltfogóval próbáltam azzal se moccant ki a belseje. hogy lehet ezeket kiszedni? mitöl van az hogy igy bele van szorulva? köszi!!!

Link to comment
Megosztás:

Nekem is csöpög. Nekem a főtengely szimeringnél. Vezérlés mögött sajna.

Ott nekem is. Pedig uj szimering van benne. Így volt az előző vezérléscserénél is, akkor is csöpögött kicsit már az uj szimeringgel is. Azt mondta a szerelőm, valószínű hogy a szimeringnél minimálisan, de kikoptatta a főtengelyt. Ezért hiába az uj szimmering, nem tud tökéletesen tömiteni.

Link to comment
Megosztás:

Ott nekem is. Pedig uj szimering van benne. Így volt az előző vezérléscserénél is, akkor is csöpögött kicsit már az uj szimeringgel is. Azt mondta a szerelőm, valószínű hogy a szimeringnél minimálisan, de kikoptatta a főtengelyt. Ezért hiába az uj szimmering, nem tud tökéletesen tömiteni.

Nekem a bordáskerék cserénél valószínűleg meg lett kicsit nyomorítva. Azóta csöpög csak.

Link to comment
Megosztás:

Az a bizbasz a TPS jeladó. A fojtószelep pozícióját mondja meg az ECU-nak. Sokat kezdeni nem tudsz vele, ha tényleg az a gondja akkor csere.

Zotya képén kék pötty van rajta, ha jól látom.

Azért ellenőrizd előbb a gázpedál bovdenjét, illetve a mechanikát, nem-e csak az akad egy kicsit.

Köszi szépen! :D Akkor holnap kiszedem és megtisztogatom az alapjárati motort..A "kék pötty"egyébként micsoda,amit én az alapjárati motornak véltem? Azzal lehet valamit eszközölni??

Csak azt tudnám mi a facért töröm magam...... :D ...még ha oldalakat kéne visszalapozni miatta, de, hogy pont felette se lehet elolvasni........ :P

A képet meg már megtanulhattad volna kiszedni az idézetből! :P UTÓLAG IS KI LEHET!!!!

Link to comment
Megosztás:

Ott nekem is. Pedig uj szimering van benne. Így volt az előző vezérléscserénél is, akkor is csöpögött kicsit már az uj szimeringgel is. Azt mondta a szerelőm, valószínű hogy a szimeringnél minimálisan, de kikoptatta a főtengelyt. Ezért hiába az uj szimmering, nem tud tökéletesen tömiteni.

Az a baj hogy nekem valahol magasabbról jön az olaj :D

Hengerfej és a blokk ahol össze van illesztve esetleg? Vagy nem tudom már..

Link to comment
Megosztás:

Ott nekem is. Pedig uj szimering van benne. Így volt az előző vezérléscserénél is, akkor is csöpögött kicsit már az uj szimeringgel is. Azt mondta a szerelőm, valószínű hogy a szimeringnél minimálisan, de kikoptatta a főtengelyt. Ezért hiába az uj szimmering, nem tud tökéletesen tömiteni.

Erre én tudok 1 tuti megoldást nekem is volt efajta gondom mi úgy oldotúk meg ,hogy az új szimering böl le kell esztergálni pontosan 1milit és ez által beljebb kerül a házban így atengelyen pont átmegy a kopott részen és tömít ahogy kell . Nekem így van meg oldva és jó . :D

Link to comment
Megosztás:

Erre én tudok 1 tuti megoldást nekem is volt efajta gondom mi úgy oldotúk meg ,hogy az új szimering böl le kell esztergálni pontosan 1milit és ez által beljebb kerül a házban így atengelyen pont átmegy a kopott részen és tömít ahogy kell . Nekem így van meg oldva és jó . :D

Nem ismerem a szimeringed méretét, de általában egy adott tengely és ház mérethez kapható különböző szélességű szimering. Nem kell esztergálni, csak egy keskenyebbet beszerelni! :P

Link to comment
Megosztás:

tud valaki mondani erre nekem valamit:

x14xe a mocim. a hidrotökéket kiakarnám tisztitani mert kelepelnek, csattognak szörnyü hangjuk van. tavaly hengerfejtömitést cseréltem és kiakartam tisztitani a hidrotökéket is, de nem tudtam szétszedni. a GYIK-ban van leirás hogy kell szétszedni azt irja ütögessem hozzá fához a tökét ugy hogy lefelé legyen a belseje, ezt igy csináltam, de megse moccant pedig már izombol dühböl is vertem. a végén már kombináltfogóval próbáltam azzal se moccant ki a belseje. hogy lehet ezeket kiszedni? mitöl van az hogy igy bele van szorulva? köszi!!!

Link to comment
Megosztás:

tud valaki mondani erre nekem valamit:

x14xe a mocim. a hidrotökéket kiakarnám tisztitani mert kelepelnek, csattognak szörnyü hangjuk van. tavaly hengerfejtömitést cseréltem és kiakartam tisztitani a hidrotökéket is, de nem tudtam szétszedni. a GYIK-ban van leirás hogy kell szétszedni azt irja ütögessem hozzá fához a tökét ugy hogy lefelé legyen a belseje, ezt igy csináltam, de megse moccant pedig már izombol dühböl is vertem. a végén már kombináltfogóval próbáltam azzal se moccant ki a belseje. hogy lehet ezeket kiszedni? mitöl van az hogy igy bele van szorulva? köszi!!!

Utoljára kadetten szedtem szét , csavarhúzóval pattant le a tartó lemez .

Ha jól tudom van olajbemeneti és kimeneti furat is rajta ,talán ha megpiszkálod a bennelévő nyomástartó szelepet akkor szétcsúszik.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

C16SE motorom a 93-as hibakódot dobta: Quad Drive Module (in ECU). indítás után 4-5 mp-vel jön a sárga lámpa. Egyébként semmi változást nem érzek az autón.

Mi lehet a gond?

Köszi

ennél a motornál a 93-as hibakód: Hall-szenzor feszültség túl alacsony

Legalábbis az Autofit szerint...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Alapjárat problémám adódott. Indítástól kezdve magas a fordulatszám. 1500-2000 között változó. Egy pillanat gáz adás után alapjárat hejett felmegy 2000fölé, majd visszaesik 1000-re. és ezt játsza folyamatosan hullámozva. Menet közben motorféknél is hullámzik ugyanúgy. X20XEV a motor.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Alapjárat problémám adódott. Indítástól kezdve magas a fordulatszám. 1500-2000 között változó. Egy pillanat gáz adás után alapjárat hejett felmegy 2000fölé, majd visszaesik 1000-re. és ezt játsza folyamatosan hullámozva. Menet közben motorféknél is hullámzik ugyanúgy. X20XEV a motor.

Így elsőre vákuumrendszeri szivárgásra (lecsúszott, kirepedt vákuumcső), esetleg fojtószelep-potméter hibára tippelnék, persze ha az alapjárati szabályzómotor már volt tisztítva/ellenőrizve.

Link to comment
Megosztás:

Így elsőre vákuumrendszeri szivárgásra (lecsúszott, kirepedt vákuumcső), esetleg fojtószelep-potméter hibára tippelnék, persze ha az alapjárati szabályzómotor már volt tisztítva/ellenőrizve.

Kicseréltem a komplett alapjárati motort, és leszedtem a szívótorokról a teljes csonkot a folytószeleppel megtisztítani. sajnos az nem segített. A folytószelep érzékelőre én is gondoltam, de már nem volt időm cserélni, rámesteledett. Holnap megnézem hátha.

Link to comment
Megosztás:

Kicseréltem a komplett alapjárati motort, és leszedtem a szívótorokról a teljes csonkot a folytószeleppel megtisztítani. sajnos az nem segített. A folytószelep érzékelőre én is gondoltam, de már nem volt időm cserélni, rámesteledett. Holnap megnézem hátha.

Elég csak lehúzni a potméter csatiját, mivel ha az a rossz akkor beáll normális alapjáratra.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.