Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

gsi.tamás

Recommended Posts

Én szoptam vele, föleg 4000 ft ért, inkább vettem egy másikat. Szerintem a kartell gáz szűrő eltömődése miatt van, szelepfedélben található sajátom mocskos volt, elő is Írja a könyv a tisztítást, lehet mosni. Utánna az új se koszolódott tovább. Szerintem a kopott szelepek kopott szelepvezetők kombója okozza, de ez csak feltételezés.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Valaki tudna segíteni, abban hogy az F astra 1.6 16v olajteknőbe milyen csavar kellene, ha beleszakította a drága szerelő a csavart és a karterba jelenleg nincs menet. A lincos.tól akarok hozzá rendelni javító készletet, de ott csak M15-ös és M17-es csavar van menetmetszővel. Melyik lenne az ideális hozzá? Válaszokat előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Valaki tudna segíteni, abban hogy az F astra 1.6 16v olajteknőbe milyen csavar kellene, ha beleszakította a drága szerelő a csavart és a karterba jelenleg nincs menet. A lincos.tól akarok hozzá rendelni javító készletet, de ott csak M15-ös és M17-es csavar van menetmetszővel. Melyik lenne az ideális hozzá? Válaszokat előre is köszönöm!

Esetleg bontott olajteknő?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Valaki tudna segíteni, abban hogy az F astra 1.6 16v olajteknőbe milyen csavar kellene, ha beleszakította a drága szerelő a csavart és a karterba jelenleg nincs menet. A lincos.tól akarok hozzá rendelni javító készletet, de ott csak M15-ös és M17-es csavar van menetmetszővel. Melyik lenne az ideális hozzá? Válaszokat előre is köszönöm!

Ha jól tudom ott M10-es a menet ,szerintem mindegyik túl nagy. Na és ha tőcsavar lenne beragasztva a kerterba fémragasztóval és anya menne rá?

Esetleg bontott olajteknő?

A blokkba szakadt meg a menet az olajteknőn csak egy luyk van.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Ha jól tudom ott M10-es a menet ,szerintem mindegyik túl nagy. Na és ha tőcsavar lenne beragasztva a kerterba fémragasztóval és anya menne rá?

A blokkba szakadt meg a menet az olajteknőn csak egy luyk van.

Nekem M14-es a olajleeresztő csavarom ez biztos, azért gondolkodtam abba a két méretbe csak pontosan nem tudom melyik lenne a jó.

Link to comment
Megosztás:

Nekem M14-es a olajleeresztő csavarom ez biztos, azért gondolkodtam abba a két méretbe csak pontosan nem tudom melyik lenne a jó.

Ja hogy az olajleeresztő csavar szakadt bele a karterba..én úgy értettem az olajteknő csavarjai a blokkba. :omg: Ez esetben talán tényleg jobb lenne bandika ötelete a bontott teknő. 3 ezer forintért láttni a neten az új a Cromaxnál 5 ezernél kezdődik. Ha M14-es a régi meneted, akkor az M15-ös nél szerintem nem kapsz tiszta menetet csak fél miliméterrel nagyobb körbe mint a régi, az M17-hez viszont nem tudom van-e elég anyag.

Link to comment
Megosztás:

Ja hogy az olajleeresztő csavar szakadt bele a karterba..én úgy értettem az olajteknő csavarjai a blokkba. :omg: Ez esetben talán tényleg jobb lenne bandika ötelete a bontott teknő. 3 ezer forintért láttni a neten az új a Cromaxnál 5 ezernél kezdődik. Ha M14-es a régi meneted, akkor az M15-ös nél szerintem nem kapsz tiszta menetet csak fél miliméterrel nagyobb körbe mint a régi, az M17-hez viszont nem tudom van-e elég anyag.

Köszönöm a választ/segítséget! Megveszem akkor az új teknőt tömítéssel és az legalább biztos jó lesz. :)

Link to comment
Megosztás:

Pontosan, Calin nekem is az M14es menet azzal lett megcsinálva.

Cali v6on a hosszbordás szíjfeszítő két M10es csavarja is azzal lett megcsinálva, mert a HF-re vannak felfogatva, s anno 2005ben természetesen megszakította az aluban a menetet a szerelő. Sőt, a szelepfedél M6os alu furatait is heli coil-al csináltam meg.

Link to comment
Megosztás:

Pontosan, Calin nekem is az M14es menet azzal lett megcsinálva.

Cali v6on a hosszbordás szíjfeszítő két M10es csavarja is azzal lett megcsinálva, mert a HF-re vannak felfogatva, s anno 2005ben természetesen megszakította az aluban a menetet a szerelő. Sőt, a szelepfedél M6os alu furatait is heli coil-al csináltam meg.

Én a 3-as henger gyertyáját csavartam be ferdén, mire észrevettem hogy rosszul kapattam rá már mindegy volt sehogyan sem tudtam újból az eredeti menetbe belekapatni. Becsavartam ferdén, szerencsére nem fúj ki, aztán majd valami lesz vele. Ha minden igaz úgyis hengerfejet cserélek, akkor legalább ezt is megoldom.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.