Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Karosszéria


gsi.tamás

Recommended Posts

Az kifejezetten rozsdás felületre van, amit letakarít az ember drótkefével. Azon időtlen időket áll, de ilyen "tiszta új" festésről ledobja magát 1-2 év után. Legalábbis festő ezt mondta erről a márkáról.

Hát ha lesz időd, én javaslom hogy a korantot dobd el!

Van egy ami most beálltnak látszik, de nem akarok a medve bőrére előre inni. Szóval egy lemezcsónakot az idén drótkoronggal felcsiszoltam, RO55-el lett kezelve, majd száradást követően az alábbi képen szereplő cinkkromátos festékkel lett alapozva végül trinát matt festékkel színezve. (Az utóbbi matt festéknek nagyon hosszú a száradási ideje 3-4 nap minimum, forró nyári napokban is!) A győri rapid, az valóban rapid, hígítás nélkül nem tudtam kenni, csak nitróval de ezután is ~10-40 perc és már tapintásra teljesen száraz!

Naja, ha olyan egyenletes felületem lenne mint a lemezcsónak a fejem se fájna...csak az alvázon rengeteg az olyan hely ahol szinte semmivel nem tudom kitakarítani a rozsdát.

Link to comment
Megosztás:

Naja, ha olyan egyenletes felületem lenne mint a lemezcsónak a fejem se fájna...csak az alvázon rengeteg az olyan hely ahol szinte semmivel nem tudom kitakarítani a rozsdát.

Persze ezt sajnos én is tapasztaltam már... De a RO55 az ilyen szempontból jobb is mint a korant, mert az folyékony mint a víz! Szinén rozsda átalakítás a feladata, és festhető, ha az ember száradás után nem törli le, akkor mattulni fog a festék, ezt írja a használatija. De ez alvázon azt hiszem nem probléma :)

Az alapozót pedig azért írtam, mert az nagyon jól tart a felületen! Több helyen ahol horzsoltuk stb, a festék jött csak le az alapozó ott maradt!

Ha nem jön valami jobb ötlet, akkor én jövőre biztosan ezzel kezelem az autót a sajnos szükséges helyeken...

Link to comment
Megosztás:

Persze ezt sajnos én is tapasztaltam már... De a RO55 az ilyen szempontból jobb is mint a korant, mert az folyékony mint a víz! Szinén rozsda átalakítás a feladata, és festhető, ha az ember száradás után nem törli le, akkor mattulni fog a festék, ezt írja a használatija. De ez alvázon azt hiszem nem probléma :)

Az alapozót pedig azért írtam, mert az nagyon jól tart a felületen! Több helyen ahol horzsoltuk stb, a festék jött csak le az alapozó ott maradt!

Ha nem jön valami jobb ötlet, akkor én jövőre biztosan ezzel kezelem az autót a sajnos szükséges helyeken...

Hát mindegy most már le van kenve korantal pár helyen, de a téli felnijeim úgyis rozsdással belül azokat lekenem vele most aztán télen majd tesztelődik a sós lében. Ott ugye a rozsdamaró nem vált be , egy tél alatt ledobta a festéket.

Link to comment
Megosztás:

Hát mindegy most már le van kenve korantal pár helyen, de a téli felnijeim úgyis rozsdással belül azokat lekenem vele most aztán télen majd tesztelődik a sós lében. Ott ugye a rozsdamaró nem vált be , egy tél alatt ledobta a festéket.

Hát ne legyen igazam, és hátha csak én fogtam ki egy romlott darabot, de nekem minden felületen feladta a korant...

A téli felni képeket megtalálod feljebb, az is korantal volt kenve, nem bírja ki a szezont sem... Ha gondolod csinálok plusz képet, ahol ott a korant és a rozsda alatta tovább ment...

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Tudna valaki segíteni?

Ferdehátú f astra-hoz hátsó műanyag dob betét kellene de gsi hátsó lökhárító van ,van ehhez külön vagy univerzális??Azt tudom hogy az első lököshöz van külön gsi dob betét!

köszke

sztem nincs, egyébként sem illik pontosan a helyérem hőlégfuvóval alakítható

Link to comment
Megosztás:

Szerintem is csak egy fajta van. Én megvettem a Klokkerholmot, amit másnap már vittem is vissza, mert egy fos, nem illett sehogy se a helyére, illetve a "fülek" is letörtek, pénzt vissza adták, 7200 Ft. volt. Rider autónál vettem 1000 ftal drágábban, vaterán is van fent, de ez illik a helyére mindenhol, sokkal puhább műanyagból van és a rögzítő fülek nem csak oda vannak pöttyölve. Nekem Caravanba ment be, egyik srácnak meg ferde hátúban van bent.

sztem nincs, egyébként sem illik pontosan a helyérem hőlégfuvóval alakítható

Link to comment
Megosztás:

nincs, de jól néz ki és occso

egyébként sztem ez első ami a képen van, vhogy nem van ekkora kivágás a gátlónál. legalábbis a koklerholmnál

Link to comment
Megosztás:

az illusztráció nekem azt súgná, hogy nem a konkrét darabról van a kép, de ennyi erővel a bútorüzlet is kirakhat reklámnak egy villanyborotvát, mer' ugyan nem azt árul, de csak illusztráció. :lol:

Neked igen.No de nem te vagy az eladó...

Dobbetét mind a kettő nem? Legalább ennyi hasonlóság van a kettő között. :goofy:

De most megkérdezem a kedvedért...

Amúgy mnden autótípusnál ez a kép van. :smartass:

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/karosszeria/muanyag_elemek/index_c1453.html?ob=2&us=riderauto&tmpsb=Keres%E9s

Link to comment
Megosztás:

Újabb hiba megoldva.

Jelenség: kézifék berántásakor lemezes koppanó hang hátulról.

A kézifék bowden tartókonzolja levált a kardánalagút lemezéről, és épp beleért a hővédő lemezbe berántáskor. :goofy:

Természetesen a hővédő lemez mind a négy csavarja letört levételnél, így azok kaptak új hatos csavarokat felhegesztve...

https://www.dropbox.com/sh/5a2n3z6oaa9kgro/FDxULA6Xeb

Link to comment
Megosztás:

Újabb hiba megoldva.

Jelenség: kézifék berántásakor lemezes koppanó hang hátulról.

A kézifék bowden tartókonzolja levált a kardánalagút lemezéről, és épp beleért a hővédő lemezbe berántáskor. :goofy:

Természetesen a hővédő lemez mind a négy csavarja letört levételnél, így azok kaptak új hatos csavarokat felhegesztve...

https://www.dropbox.com/sh/5a2n3z6oaa9kgro/FDxULA6Xeb

Hát jah a hővédö csavarjai rendszerint letörnek letekeréskor.. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Újabb hiba megoldva.

Jelenség: kézifék berántásakor lemezes koppanó hang hátulról.

A kézifék bowden tartókonzolja levált a kardánalagút lemezéről, és épp beleért a hővédő lemezbe berántáskor. :goofy:

Természetesen a hővédő lemez mind a négy csavarja letört levételnél, így azok kaptak új hatos csavarokat felhegesztve...

https://www.dropbox.com/sh/5a2n3z6oaa9kgro/FDxULA6Xeb

De miért kell a kéziféket berántani? Nem fűnyíró az! :D

Én húzni szoktam, szépen finoman úgy, hogy a gombot benyomva tartom és csak a végén engedem ki. Ricni nem kopik, kötél nem nyúlik, mindenki boldog.

Link to comment
Megosztás:

De miért kell a kéziféket berántani? Nem fűnyíró az! :D

Én húzni szoktam, szépen finoman úgy, hogy a gombot benyomva tartom és csak a végén engedem ki. Ricni nem kopik, kötél nem nyúlik, mindenki boldog.

kézi fékes kanyar(odás)? :evilgrin:

kinek a pap, kinek a papné, kinek a misebor....

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.