Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

12 hours ago, janek77 írta:

Szia CseGa!

A riasztóm rendelkezik üvegtörés és légnyomás érzékelővel. Elég jól van beállítva mert a petárdákra, tűzijátékra, sőt egy hangos motorra sem kezd el riasztani, de ajtó nyitásra igen. Egyébként egy magyar cég gyártja akikkel nagyon meg vagyok elégedve. A céges H Astram is hozzájuk viszem mert a G-hez képest fapados, még az ablakot sem húzza fel, és ez a legkisebb problémám.

Amit tudok adni adni a G Astra-hoz az egy műszerfal, bluetooth-os és egy usb-s opcom. A beépített OPC Cabrio hamutál mellett az eredeti fekete hamutál amiből kiugrott a rugó és nem tudtam még összerakni. A többit személyesen mondom el. :)

Köszi az infókat. Ismerősnek el is küldtem a linket, ő nézeget caravánokat.  Viszont direkt emeltem ki a LÉGYnyomásérzékelőt, mert rosszul írtad! :D

Link to comment
Megosztás:

Egy rövid beszámoló. :)

Elmentem ma elég messze megnézni egy 1.7 dízelt, képek alapján és telefonon beszélgetve a tulajjal nagyon szimpatikus volt. A km igen kevés: 164e. 

Odaérve azért volt egyéb plusz apróbb sérülés az autón, de egyébként rendben volt, belül szép, egészen rendben volt. Próbaút során derült ki, hogy  a szekér nem úgy megy, ahogy annak kellene, nagyjából mintha turbó nélkül működne. Igazából ha ment volna rendesen, akkor meg is veszem, szerencsére aki elvitt, annak van viszonyítási alapja, ilyen van neki is.

Van egy globális adatbázis Opeléknél, már gyanakodva lekérdeztük. Kiderült, hogy az amúgy 2002-es autóban 3 évvel később már 160e km volt, 7 évre eltűnt, aztán 2012-ben jelent meg újra, akkor már 120e km-rel. 

Csak tanulságként írtam le azoknak, akik hasonló cipőben járnak. Mesék csak ritkán vannak, már én sem hiszem. :)

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

10 minutes ago, banda írta:

Egy rövid beszámoló. :)

Elmentem ma elég messze megnézni egy 1.7 dízelt, képek alapján és telefonon beszélgetve a tulajjal nagyon szimpatikus volt. A km igen kevés: 164e. 

Odaérve azért volt egyéb plusz apróbb sérülés az autón, de egyébként rendben volt, belül szép, egészen rendben volt. Próbaút során derült ki, hogy  a szekér nem úgy megy, ahogy annak kellene, nagyjából mintha turbó nélkül működne. Igazából ha ment volna rendesen, akkor meg is veszem, szerencsére aki elvitt, annak van viszonyítási alapja, ilyen van neki is.

Van egy globális adatbázis Opeléknél, már gyanakodva lekérdeztük. Kiderült, hogy az amúgy 2002-es autóban 3 évvel később már 160e km volt, 7 évre eltűnt, aztán 2012-ben jelent meg újra, akkor már 120e km-rel. 

Csak tanulságként írtam le azoknak, akik hasonló cipőben járnak. Mesék csak ritkán vannak, már én sem hiszem. :)

Szia!

Erről az Opel adatbázisról tudnál információt adni? Mert én 2 és fél évesen vettem az autómat, akkor felhívtam az Opel Maxabo-t akiknél először volt szervizelve és ők leigazolták a km óra állást. Viszont 2011-ben új rendszert vezettek be és a régebbi infók már nincsenek meg.

Másik téma, az AAA Auto annyi SMS-t küldött, hogy érdekli őket az autóm, hogy kíváncsiságból felhívtam őket. Egy kedves hölgy azt mondta, hogy a kocsi szép és az ár is rendben van, menjek be hozzájuk. Egy fiatal srác kipróbálta, kihúzatta 130-ig, kanyargott vele körbe-körbe, tesztelte az ABS-t, klímát majd azt mondta az autó rendben van meg fogunk tudni egyezni. Fél óra múlva visszajött és mondott egy nevetséges árat. Még vagy 3-szor visszament a főnökeihez mire az ár megközelítette az általam remélt minimumot és megegyeztünk.

Elvitték a műhelyükbe kivizsgálásra aminek az ára 49.900-,Ft. Fél óra várakozás után közölték, hogy a Veramon fedélzeti számítógép menüjében találtak egy taximeter opciót, ezért szerintük ez egy taxis kocsi volt, és ezért nincs üzlet....

Utólag hálás vagyok, hogy benne hagytam a taximeter-t a user menüben és nem adtam el nekik.

 

Link to comment
Megosztás:

8 minutes ago, janek77 írta:

Szia!

Erről az Opel adatbázisról tudnál információt adni? Mert én 2 és fél évesen vettem az autómat, akkor felhívtam az Opel Maxabo-t akiknél először volt szervizelve és ők leigazolták a km óra állást. Viszont 2011-ben új rendszert vezettek be és a régebbi infók már nincsenek meg.

Másik téma, az AAA Auto annyi SMS-t küldött, hogy érdekli őket az autóm, hogy kíváncsiságból felhívtam őket. Egy kedves hölgy azt mondta, hogy a kocsi szép és az ár is rendben van, menjek be hozzájuk. Egy fiatal srác kipróbálta, kihúzatta 130-ig, kanyargott vele körbe-körbe, tesztelte az ABS-t, klímát majd azt mondta az autó rendben van meg fogunk tudni egyezni. Fél óra múlva visszajött és mondott egy nevetséges árat. Még vagy 3-szor visszament a főnökeihez mire az ár megközelítette az általam remélt minimumot és megegyeztünk.

Elvitték a műhelyükbe kivizsgálásra aminek az ára 49.900-,Ft. Fél óra várakozás után közölték, hogy a Veramon fedélzeti számítógép menüjében találtak egy taximeter opciót, ezért szerintük ez egy taxis kocsi volt, és ezért nincs üzlet....

Utólag hálás vagyok, hogy benne hagytam a taximeter-t a user menüben és nem adtam el nekik.

 

Kifizetted nekik?

Link to comment
Megosztás:

1 hour ago, janek77 írta:

 

Erről az Opel adatbázisról tudnál információt adni? Mert én 2 és fél évesen vettem az autómat, akkor felhívtam az Opel Maxabo-t akiknél először volt szervizelve és ők leigazolták a km óra állást. Viszont 2011-ben új rendszert vezettek be és a régebbi infók már nincsenek meg.

Sajnos konkrétabbat nem tudok mondani, szervízben dolgozó ismerős kérdezte le, állítólag ez mindenki számára hozzáférhető.

Módosítva : banda
Link to comment
Megosztás:

2 hours ago, janek77 írta:

Szia!

Erről az Opel adatbázisról tudnál információt adni? Mert én 2 és fél évesen vettem az autómat, akkor felhívtam az Opel Maxabo-t akiknél először volt szervizelve és ők leigazolták a km óra állást. Viszont 2011-ben új rendszert vezettek be és a régebbi infók már nincsenek meg.

Másik téma, az AAA Auto annyi SMS-t küldött, hogy érdekli őket az autóm, hogy kíváncsiságból felhívtam őket. Egy kedves hölgy azt mondta, hogy a kocsi szép és az ár is rendben van, menjek be hozzájuk. Egy fiatal srác kipróbálta, kihúzatta 130-ig, kanyargott vele körbe-körbe, tesztelte az ABS-t, klímát majd azt mondta az autó rendben van meg fogunk tudni egyezni. Fél óra múlva visszajött és mondott egy nevetséges árat. Még vagy 3-szor visszament a főnökeihez mire az ár megközelítette az általam remélt minimumot és megegyeztünk.

Elvitték a műhelyükbe kivizsgálásra aminek az ára 49.900-,Ft. Fél óra várakozás után közölték, hogy a Veramon fedélzeti számítógép menüjében találtak egy taximeter opciót, ezért szerintük ez egy taxis kocsi volt, és ezért nincs üzlet....

Utólag hálás vagyok, hogy benne hagytam a taximeter-t a user menüben és nem adtam el nekik.

 

Én úgy hívom őket Hahaha autó,haverom jó állapotú 2000 évj.Mondeoját 200 ezer Ft-ért akarták megvenni:-)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

17 hours ago, gezoli írta:

Kifizetted nekik?

Dehogy fizettem! Amikor mondták, hogy mégse fizetnek annyit érte akkor ideadták a papírokat, kulcsokat és leléptem. Egyébként a 49.900,-Ft-ot a srác "jófejségből" lecsökkentette volna 9.900,-Ft-ra, mert látta, hogy nagyon nem vagyok megelégedve. Szóval egy fillért sem fizettem, de az a kb 4 óra amíg ott voltam borzasztó volt. Az emberek 90%-a dühösen ment el, a többi meg letörve bandukolt aláírni a papírokat...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

16 hours ago, banda írta:

Sajnos konkrétabbat nem tudok mondani, szervízben dolgozó ismerős kérdezte le, állítólag ez mindenki számára hozzáférhető.

Ha valakinek van szervizben dolgozó ismerőse, én szívesen megtudnám a kocsim előéletét. Pár üveg sörért vagy némi készpénzért.

Csak a Maxabónál próbálkoztam ott nem tudtak mondani semmit.

Link to comment
Megosztás:

8 hours ago, janek77 írta:

Dehogy fizettem! Amikor mondták, hogy mégse fizetnek annyit érte akkor ideadták a papírokat, kulcsokat és leléptem. Egyébként a 49.900,-Ft-ot a srác "jófejségből" lecsökkentette volna 9.900,-Ft-ra, mert látta, hogy nagyon nem vagyok megelégedve. Szóval egy fillért sem fizettem, de az a kb 4 óra amíg ott voltam borzasztó volt. Az emberek 90%-a dühösen ment el, a többi meg letörve bandukolt aláírni a papírokat...

Érdemes beleolvasgatni.

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9154917&la=137642579

Link to comment
Megosztás:

3 hours ago, Geopake írta:

Köszi a linket, átolvasgattam, A szerelőkön kívül csak szlovákiai magyarokkal találkoztam Fóton akiknek nehezen ment a magyar nyelv.

Sajnos őket is csak kihasználják a munkakörükben de legalább az anyanyelvüket gyakorolhatják. Sajnos rájuk fér.

Atala, egyébként a G astra nagyon jó kocsi ha vigyázol rá és rendszeresen szervizeled. Olcsó hozzá az a kopó alkatrész és szerviz anyag.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

12 hours ago, janek77 írta:

Köszi a linket, átolvasgattam, A szerelőkön kívül csak szlovákiai magyarokkal találkoztam Fóton akiknek nehezen ment a magyar nyelv.

Sajnos őket is csak kihasználják a munkakörükben de legalább az anyanyelvüket gyakorolhatják. Sajnos rájuk fér.

Atala, egyébként a G astra nagyon jó kocsi ha vigyázol rá és rendszeresen szervizeled. Olcsó hozzá az a kopó alkatrész és szerviz anyag.

Tudom, azért is vettem meg ezt. Volt ott több G-és 100-200al voltak olcsóbbak de sokkal leharcoltabbnak néztek ki. 2x annyi km, öregebbek.

Ezzel semmi gondom nem volt, német pályát is bírta. :D. Napi használatban van. 10e olajcsere. PowerNitro 95. Nincs tervben h cserélném, igaz egy kicsit kicsi az 1.4 itt pesten de így is bírja a tempót. :D MOndjug a céges 1.6 H astra lomhábnak tűnik. :D

Link to comment
Megosztás:

3 hours ago, Atala írta:

Tudom, azért is vettem meg ezt. Volt ott több G-és 100-200al voltak olcsóbbak de sokkal leharcoltabbnak néztek ki. 2x annyi km, öregebbek.

Ezzel semmi gondom nem volt, német pályát is bírta. :D. Napi használatban van. 10e olajcsere. PowerNitro 95. Nincs tervben h cserélném, igaz egy kicsit kicsi az 1.4 itt pesten de így is bírja a tempót. :D MOndjug a céges 1.6 H astra lomhábnak tűnik. :D

Nekem is céges H Astrám van, ezért is akarom eladni a G-t. Az enyém 1.7 CDTI (piros TI-vel) 125 lovas, sport gombbal. Mióta a cég megvette egy vagyont fizetett a javításokra, de ha megy akkor nagyon.

Viszont hiányoznak belőle azok a dolgok amiket a G-ben már megcsináltam, például az automatikus ablakfelhúzás, keresgélek a fórumon hátha H-hoz is van leírás.

Link to comment
Megosztás:

2 hours ago, janek77 írta:

Nekem is céges H Astrám van, ezért is akarom eladni a G-t. Az enyém 1.7 CDTI (piros TI-vel) 125 lovas, sport gombbal. Mióta a cég megvette egy vagyont fizetett a javításokra, de ha megy akkor nagyon.

Viszont hiányoznak belőle azok a dolgok amiket a G-ben már megcsináltam, például az automatikus ablakfelhúzás, keresgélek a fórumon hátha H-hoz is van leírás.

Off Azt nekem a riasztó vezérli, H-ban meg a távirányítóval szoktam felhúzni vagy leengedni. SZerencsére amit én hajtok azzal nincs semmi. fél év alatt 40ekm. Pályán 150 átlag. OFf

Link to comment
Megosztás:

On 2015. 12. 04., janek77 írta:

Ha valakinek van szervizben dolgozó ismerőse, én szívesen megtudnám a kocsim előéletét. Pár üveg sörért vagy némi készpénzért.

Csak a Maxabónál próbálkoztam ott nem tudtak mondani semmit.

Nekem simán kiadták ingyen, csak be kell menni egy márkaüzletbe személyesen és igazolni, hogy tiéd a kocsi. Kinyomtatják is talán, ha kéred. Viszont, ha volt komolyabb javítás, azt lehet csak az adott márkaüzletben tudják megnézni, ahol a javítás történt.

Link to comment
Megosztás:

20 hours ago, Szemilan írta:

Nekem simán kiadták ingyen, csak be kell menni egy márkaüzletbe személyesen és igazolni, hogy tiéd a kocsi. Kinyomtatják is talán, ha kéred. Viszont, ha volt komolyabb javítás, azt lehet csak az adott márkaüzletben tudják megnézni, ahol a javítás történt.

Köszi az infót, megpróbálkozom vele. Opel Délpestnél vették az autót és csak az első 2 év érdekel, benézek hozzájuk.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!
Bocsi kicsit off leszek, de néztem másik fórumokat nem nagyon pörögnek.
Szüleim szeretnének venni egy autót ami jelenleg a WagonR lenne de hogy fórumnál maradjunk akár Opel Agila is lehetne. Kérdésem hogy mik lehetnek az általánoson kívüli típushibái? Tudnátok pro és kontra érveket mondani rá?
Max 500e Ft ig gondolkodnak ebből kellene kihozni a legjobbat. A lényeg hogy 2 személynek kell, nyugodt nem sportos közlekedésre, és hogy ne a"földre" kelljen beülni, hanem magasabban legyen az üléspozíció.
Köszi.

Link to comment
Megosztás:

13 hours ago, kobraCode írta:

Sziasztok!
Bocsi kicsit off leszek, de néztem másik fórumokat nem nagyon pörögnek.
Szüleim szeretnének venni egy autót ami jelenleg a WagonR lenne de hogy fórumnál maradjunk akár Opel Agila is lehetne. Kérdésem hogy mik lehetnek az általánoson kívüli típushibái? Tudnátok pro és kontra érveket mondani rá?
Max 500e Ft ig gondolkodnak ebből kellene kihozni a legjobbat. A lényeg hogy 2 személynek kell, nyugodt nem sportos közlekedésre, és hogy ne a"földre" kelljen beülni, hanem magasabban legyen az üléspozíció.
Köszi.

Szia!

Én 10 évig hajtottam egy Wagon R-t, 13e km-rel vettem, nemrég adtam el 287-tel, szóval használtam eleget. Bátran ajánlom, az 1.3-as motorok vígan elfutnak 600e km-t is, különösebb típushibát nem nagyon tudnék említeni(de, világításkapcsolót cseréltem kétszer, az szeret elolvadni- kb. 6000 Ft). A VVTi motor láncos, nem kell cserélni. Ennyi idő alatt tulajdonképpen csak a kopó dolgokat kellett cserélnem: tárcsák, betétek, dobok szabályoztatása, kuplung, lengőkar, kormányösszekötő gömbfej, ilyesmi. A lengéscsillapítók is cserére érettek ennyi idő, kilométer után, illetve a hátsó kipufogó dob. 

Ezek a tapasztalataim vele, bátran ajánlom. :) Ha egyéb kérdésed lenne ezzel kapcsolatban, szívesen válaszolok.

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

9 hours ago, banda írta:

Szia!

Én 10 évig hajtottam egy Wagon R-t, 13e km-rel vettem, nemrég adtam el 287-tel, szóval használtam eleget. Bátran ajánlom, az 1.3-as motorok vígan elfutnak 600e km-t is, különösebb típushibát nem nagyon tudnék említeni(de, világításkapcsolót cseréltem kétszer, az szeret elolvadni- kb. 6000 Ft). A VVTi motor láncos, nem kell cserélni. Ennyi idő alatt tulajdonképpen csak a kopó dolgokat kellett cserélnem: tárcsák, betétek, dobok szabályoztatása, kuplung, lengőkar, kormányösszekötő gömbfej, ilyesmi. A lengéscsillapítók is cserére érettek ennyi idő, kilométer után, illetve a hátsó kipufogó dob. 

Ezek a tapasztalataim vele, bátran ajánlom. :) Ha egyéb kérdésed lenne ezzel kapcsolatban, szívesen válaszolok.

 

Köszi az infókat, ha találok egy két kiszemelt áldozatot, akkor lehet felkereslek majd PÜ-ben :-)

Link to comment
Megosztás:

6 minutes ago, kobraCode írta:

 

Köszi az infókat, ha találok egy két kiszemelt áldozatot, akkor lehet felkereslek majd PÜ-ben :-)

Rendben, keress nyugodtan, ha tudok, segítek. :)

Közben még én is keresgélek, most épp ezt találtam: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.7_dti_isuzu_147_ekm_2._tulaj-9661957 Túlárazottnak tűnik, de ha valójában ennyi benne a km, akkor talán megérné az ára. Mit gondoltok?

Link to comment
Megosztás:

2 hours ago, banda írta:

Rendben, keress nyugodtan, ha tudok, segítek. :)

Közben még én is keresgélek, most épp ezt találtam: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.7_dti_isuzu_147_ekm_2._tulaj-9661957 Túlárazottnak tűnik, de ha valójában ennyi benne a km, akkor talán megérné az ára. Mit gondoltok?

Dudagomb már cserés volt, ami nekem annyit jelent h nem nyugodt tulajdonosa volt....

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

17 hours ago, banda írta:

Rendben, keress nyugodtan, ha tudok, segítek. :)

Közben még én is keresgélek, most épp ezt találtam: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.7_dti_isuzu_147_ekm_2._tulaj-9661957 Túlárazottnak tűnik, de ha valójában ennyi benne a km, akkor talán megérné az ára. Mit gondoltok?

Nekem 145.000km van az autóban. A dudagombnak semmi baja. Ezt viszont már cserélték. Igaz az enyém garázsban áll. Csak viszonyítás miatt írtam.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.