Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

ASTRA G-t vennék, érdeklődök, tanácsot kérek


spuri

Recommended Posts

Ha én eladom, akkor beleírom, hogy rejtett hiba nincs, mindenről tájékoztatva lett... Nehogy visszahozza nekem, ha valami nem tetszik neki.

Minden további nélkül beleírhatjátok, de mint Dannert is jelezte, ezzel nem mentesülsz a jogszabályi kötelezettséged alól. Azonban azt nem árt tudni, hogy a szakértő is eleve úgy fut neki, hogy a -vitatott- hiba mértékét az autó korával, futásteljesítményével ill. a vételár/piaci ár függvényében vizsgálja. Tehát egy 20 éves, 250k km-t futott ráadásul piaci ár alatt eladott autónál neki sem áll semmilyen vizsgálódásnak, inkább tanácsolja majd a csendben lelépés előnyeit egy jogi út várható költségeivel és buktatóival/rizikóival szemben. Egyébként Te sem lehetsz tökélesetesen biztos abban, hogy nincs-e valami gond ami épp az eladás után jön elő. Pl. Te már összeszoktál a géppel, így egy kis alapjárat ingadozás vagy néha egy-egy torpanásra nem is figyelsz fel, a vevőnél meg egy hónap múlva megáll szelepmegragadással. Senki de senki nem lát bele a motorba, elektronikába, a legalaposabb vizsgálat sem tud mindenre fény deríteni (az állapotfelmérések is értelemszerűen bontás nélkül készülnek). Kolléga Clio III 1.5dci-je is néha-néha csak úgy menet közben leáll, nem meri így eladni. Egy millió körül lenne a piaci ára, ha meg kiderül hogy teljes generál kell és a vevő beviszi márkaszervizbe, akkor lehet hogy kopogtat majd az ajtón egy 500 ezres javítási számlával... Semmilyen adásvételnél nincs olyan lehetőség hogy "visszahozza nekem, ha valami nem tetszik", az csak valós (és jelentős) okkal lehetséges (kopó-fogyó részek eleve nem játszanak használt autónál, de komolyabb váltó/futómű/elektronikai gond már igen, pl. ha kiderül hogy ECU csere szükséges).

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Mit gondoltok, ér ennyit ez a kocsi?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.4_16v_njoy_magyar-klima-kituno_allapot_-8042459

minimális alkura még van lehetőség, élőben szép, egyedül a jobb első sárvédő illesztés nem okés. Az opel váltószoknya és kézifékszoknya kopás az itt is fennáll, de ez nem tényező számomra.

Módosítva : vsz
Link to comment
Megosztás:

Mit gondoltok, ér ennyit ez a kocsi?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.4_16v_njoy_magyar-klima-kituno_allapot_-8042459

minimális alkura még van lehetőség, élőben szép, egyedül a jobb első sárvédő illesztés nem okés. Az opel váltószoknya és kézifékszoknya kopás az itt is fennáll, de ez nem tényező számomra.

Nekem személy szerint nagyon tetszik... Nagyjából ilyet -nem kombit- kerestem egy (másfél) évvel ezelőtt (vagy 1.6-ot), de akkor még ez az évjárat/felszereltség 900-950 alatt nem nagyon volt. Ha rendben van, akkor alkudj még ha tudsz és vedd meg.

Link to comment
Megosztás:

Én is inkább 1.6-ot vennék, de abból nem találtam eddig megfelelőt. Próbáltam egy másik 1.4-est és annak elégségesnek tűnt az ereje, ennek meg a motorja sokkal szebben járt (nem csattogtak a hidrotőkék hidegen) Egy átvizsgálás még lesz az egyik közeli márkaszervizben (legalábbis azt mondták a kereskedésben, hogy megoldható), akkor majd kiderül, hogy mennyire pénztemető. :) Ha csak annyira, amennyire gondolom (vezérlés tuti, nyári gumi nincs rajta, lengéscsillapítók gyanúsak voltak elöl, de lehet bírják még, esetleg a kuplung), akkor a szép állapot miatt valószínűleg megveszem. Amúgy eredetileg 850ért rakták fel, pár napja vitték le 799-re.

Nekem személy szerint nagyon tetszik... Nagyjából ilyet -nem kombit- kerestem egy (másfél) évvel ezelőtt (vagy 1.6-ot), de akkor még ez az évjárat/felszereltség 900-950 alatt nem nagyon volt. Ha rendben van, akkor alkudj még ha tudsz és vedd meg.

Link to comment
Megosztás:

Szép fehér cégesautó,de attól még jól néz ki.

Nem feltétlenül kell "félni" a céges múlttól, látok épp elég ellenpéldát magánembertől (sok magánember mesterien űzi a karbantartás kerülését -spórolásból és/vagy hozzánemértés miatt, ill. a lehető legolcsóbb megoldást -tákolást- keresi ha már beütött a krach, megelőzés nulla)... Továbbá pl. a mi kis 200-250 db-os flottánkban csak a Transit-ok fehérek... :D

Link to comment
Megosztás:

Szép fehér cégesautó,de attól még jól néz ki.

Igen, az, de legalább cseréltek benne olajat (elvileg, a szervizkönyv szerint) és nincs lelakva. Ennyiért nehéz jót kifogni gondos tulajtól. Néztem egy hasonlót magánszemélytől, de az nagyon durván karcos, koszos, lelakott volt, és csak 50ezerrel hirdeti olcsóbban (mondjuk a motort leszámítva, szinte minden kopónak nevezhető dolgot cserélt már).

Link to comment
Megosztás:

Minden további nélkül beleírhatjátok, de mint Dannert is jelezte, ezzel nem mentesülsz a jogszabályi kötelezettséged alól. Azonban azt nem árt tudni, hogy a szakértő is eleve úgy fut neki, hogy a -vitatott- hiba mértékét az autó korával, futásteljesítményével ill. a vételár/piaci ár függvényében vizsgálja. Tehát egy 20 éves, 250k km-t futott ráadásul piaci ár alatt eladott autónál neki sem áll semmilyen vizsgálódásnak, inkább tanácsolja majd a csendben lelépés előnyeit egy jogi út várható költségeivel és buktatóival/rizikóival szemben. Egyébként Te sem lehetsz tökélesetesen biztos abban, hogy nincs-e valami gond ami épp az eladás után jön elő. Pl. Te már összeszoktál a géppel, így egy kis alapjárat ingadozás vagy néha egy-egy torpanásra nem is figyelsz fel, a vevőnél meg egy hónap múlva megáll szelepmegragadással. Senki de senki nem lát bele a motorba, elektronikába, a legalaposabb vizsgálat sem tud mindenre fény deríteni (az állapotfelmérések is értelemszerűen bontás nélkül készülnek). Kolléga Clio III 1.5dci-je is néha-néha csak úgy menet közben leáll, nem meri így eladni. Egy millió körül lenne a piaci ára, ha meg kiderül hogy teljes generál kell és a vevő beviszi márkaszervizbe, akkor lehet hogy kopogtat majd az ajtón egy 500 ezres javítási számlával... Semmilyen adásvételnél nincs olyan lehetőség hogy "visszahozza nekem, ha valami nem tetszik", az csak valós (és jelentős) okkal lehetséges (kopó-fogyó részek eleve nem játszanak használt autónál, de komolyabb váltó/futómű/elektronikai gond már igen, pl. ha kiderül hogy ECU csere szükséges).

Be kell számíttatni kereskedésben.

Kínlódjon vele a kereskedő.

Mellesleg lehet nála ki sem derül, hanem csak a következő tulajnál.

Nem tudom ez jogilag hogyan minősíthető :P

Előző (off) kocsimat én így adtam be kereskedésbe. Kifejezett nagy baja nem volt.

Látható rozsda foltok stb. ezeket megbeszéltük, látta.

Kicsit sokat evett már, ráfért volna egy karbi felújítás, meg már féltengelyes volt, hátul meg csapágyas.

De ez egyébként mind javítható, meg nem volt tételt, nekem a szerelő egy 20-as mondott rá munkadíjjal.

Magánszemélynek nyilván ezt elmondtam volna, a kereskedő meg úgyis simlis, nem kis haszonnal adja el...

A kereskedőnek így ezt nem is említettem. Őt csak az érdekelte hogy nem füstöl-e a motor. Hát nem füstölt. A rozsda meg látható volt.

Ki sem próbálta...

2-3 hét után már el is adta... Több mint a duplájáért volt kitéve, mint amennyit ő adott nekem kp-ban a kocsiért :)

Módosítva : outsider
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Bátyám svájcban él, és arra gondolt, hogy venne egy új autót, és a szuper kis G Astráját nekem adná. Viszont úgy olvastam, hogy csak EURO4+ besorolású autót lehet onnan regisztráltatni, mivel nem EU. Néztem a forgalmiját, és találtam rajta egy olyant, hogy Emissionscode B04. Ez azt jelenti, hogy EURO4? Ezen a fórumon kicsit visszaolvasgattam, és azt találtam, hogy (majdnem) az összes G Astra EURO3.

Segítsetek nekem, hadd csatlakozzak ide én is opel tulajként :)

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Bátyám svájcban él, és arra gondolt, hogy venne egy új autót, és a szuper kis G Astráját nekem adná. Viszont úgy olvastam, hogy csak EURO4+ besorolású autót lehet onnan regisztráltatni, mivel nem EU. Néztem a forgalmiját, és találtam rajta egy olyant, hogy Emissionscode B04. Ez azt jelenti, hogy EURO4? Ezen a fórumon kicsit visszaolvasgattam, és azt találtam, hogy (majdnem) az összes G Astra EURO3.

Segítsetek nekem, hadd csatlakozzak ide én is opel tulajként :)

Köszi!

Szevasz!

Milyen motorkódú az autó? Az alapján lehet megmondani, h EUROhányas. :)

(Nem is tudtam, h így működik, h csak EURO4-től lehet nem EUból behozni...)

Uff

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Holnap megyek pécsre a vásárba autót nézni!Szerintetek lehet ott "normálisat" találni?Vagy inkább ovakodjak a vásártól!Kiváncsi vagyok a véleménytekre!700e akkor ne adjak ki klíma nélküli autóra?

Szia.

Én kicsit több mint két éve jártam ott mikor kocsit akartam venni, nem találtunk egy normálisat sem, mind javítva, fújva voltak, lehetett látni rajtuk hogy töröttek és hogy pocsék volt a javítás minősége. Persze ez nem jelenti azt hogy nem lehet jót kifogni, de nagyon meg kell nézni.

Az hogy mennyit adsz az autóért az csak rajtad múlik. Én 1.3mFt-ért vettem a kocsit akkor 50-e km-el és patika állapotban. Tudom egy kicsit sok érte, de ha jó valami akkor hajlandó vagyok érte kicsivel többet kifizetni.

A klímát meg biztos majd hiányolod a nagy melegben, én a helyedben olyat vennék amiben minden benne van, mert utólag költséges és macerás belerakni a dolgokat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Holnap megyek pécsre a vásárba autót nézni!Szerintetek lehet ott "normálisat" találni?Vagy inkább ovakodjak a vásártól!Kiváncsi vagyok a véleménytekre!700e akkor ne adjak ki klíma nélküli autóra?

Én még hiszek abban, hogy 7-800 körül lehet "egészséges" tizenegykét éves autókat találni. Nem könnyű, de lehet. Én megnéztem anno több tucatot, volt hogy 250km-t autóztunk egy autó megnézése miatt (igaz útba is estek, erre 2x volt példa), pár hónap keresés után sikerült meglelni azt amit nagyjából kerestünk...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!Holnap megyek pécsre a vásárba autót nézni!Szerintetek lehet ott "normálisat" találni?Vagy inkább ovakodjak a vásártól!Kiváncsi vagyok a véleménytekre!700e akkor ne adjak ki klíma nélküli autóra?

Ismerem a pécsi vásárt.

Mivel ott éltem vagy 45 éven át..

Az a vásár semmivel sem rosszabb, mint itt Pesten a Nagykőrösi úton.

Nem az a lényeg.

Nyitott szemmel kell járni, ennyi.:-)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Gondolkodom egy használt, G Astra vásárláson, de nem igazán ismerem a típust.
1-1,5 mFt os kategóriában nézelődök, csodát nem várok, csak tisztességes vételt, amivel elmehetek még legalább 100 000 km-t sokszázezres javítások nélkül.

Erről (még nem láttam személyesen) mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.6_16v_classic_ii_optima_1_tulajdonos._szervizkonyv-8067079

Reális lehet ezen az áron (én kcisit talán olcsónak érzem, amitől persze rögtön gyanakodni kezdek).
Mennyire általános jelenség ennél a tipusnál, hogy eszi az olajat?

Köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Gondolkodom egy használt, G Astra vásárláson, de nem igazán ismerem a típust.

1-1,5 mFt os kategóriában nézelődök, csodát nem várok, csak tisztességes vételt, amivel elmehetek még legalább 100 000 km-t sokszázezres javítások nélkül.

Erről (még nem láttam személyesen) mi a véleményetek?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.6_16v_classic_ii_optima_1_tulajdonos._szervizkonyv-8067079

Reális lehet ezen az áron (én kcisit talán olcsónak érzem, amitől persze rögtön gyanakodni kezdek).

Mennyire általános jelenség ennél a tipusnál, hogy eszi az olajat?

Köszönöm a segítséget!

Én nem nevezném olcsónak, inkább reálisnak. A képek alapján egyben van, de tapasztalatból tudom, hogy a képek és a valóság sokszor -sajnos- köszönő viszonyban sincs a valósággal (de még csak az sem amit a hirdető a telefonba mond/elárul). 1,5 környéke már a H generáció területe/belépője, azokból is ki lehet fogni ezen az árszinten szép példányt (persze kell azért keresgélni), bár persze nem 2008-ast. Ennyi pénzért már szép állapotúakból tudsz válogatni, nem kérdés. Ez a motor jó választás, azt azonban senki nem tudja megmondani Neked (függetlenül attól mennyi km van benne/mennyit mutat az óra), hogy lesz-e vele gond vagy sem. Ennyi km-t feltételezve nem valószínű a mechanikai gond (bár, attól függ hogy hol ment bele ennyi km), azonban az elektronika vagy egyéb "vicceskedő" alkatrész bármikor bedobhatja a törölközőt. Ezek a típusok is már olyanok, hogy meg kell találni a hozzá értő szakit, különben bármilyen kisebb volumenű hibánál lehet cserélgetni a drága alkatrészeket (akár feleslegesen).

Egy picit elkanyarodva a témától: rengeteg autóval volt már szerencsém mászkálni eddigi életem során, privátba csak Opel-eim voltak, de kövezzetek meg bátran, én 1,5 millióért már nem nézegetnék G Astra-t...

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Én nem nevezném olcsónak, inkább reálisnak. A képek alapján egyben van, de tapasztalatból tudom, hogy a képek és a valóság sokszor -sajnos- köszönő viszonyban sincs a valósággal (de még csak az sem amit a hirdető a telefonba mond/elárul). 1,5 környéke már a H generáció területe/belépője, azokból is ki lehet fogni ezen az árszinten szép példányt (persze kell azért keresgélni), bár persze nem 2008-ast. Ennyi pénzért már szép állapotúakból tudsz válogatni, nem kérdés. Ez a motor jó választás, azt azonban senki nem tudja megmondani Neked (függetlenül attól mennyi km van benne/mennyit mutat az óra), hogy lesz-e vele gond vagy sem. Ennyi km-t feltételezve nem valószínű a mechanikai gond (bár, attól függ hogy hol ment bele ennyi km), azonban az elektronika vagy egyéb "vicceskedő" alkatrész bármikor bedobhatja a törölközőt. Ezek a típusok is már olyanok, hogy meg kell találni a hozzá értő szakit, különben bármilyen kisebb volumenű hibánál lehet cserélgetni a drága alkatrészeket (akár feleslegesen).

Egy picit elkanyarodva a témától: rengeteg autóval volt már szerencsém mászkálni eddigi életem során, privátba csak Opel-eim voltak, de kövezzetek meg bátran, én 1,5 millióért már nem nézegetnék G Astra-t...

Akkor mit?

Egyébként és se. :)

G Astrából az "öregebbje", a 10-15 éves jó állapotban megkapható már az említett összeg feléért.

Ennyiért azért rozsdamentes darabok is kifoghatók 200k alatti futással.

Ér kétszer annyit az a pár év difi?

Pont most nézegettem mit lehet kapni 1,5 M ft-ért.

Abból az apropóból, hogy a szerelőm árulja az '97-es 745i BMW-jét ennyiért :)

4,2L motor (talán V6 vagy V8), benzin gáz. Gázból 10-12 azért lemegy a torkán :)

(ezért se adnék ennyit, pedig szép autó meg minden...)

1,5M Ft-ért láttam 2008-as H Astrát, szintén 2008 Octaviát stb...

Persze a hirdetésből ezeknek sem látszik az állapota :P

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem szabad pusztán a kor alapján nekifutni. Láttam már sok patent állapotú 15 évest is, és sok lerúgott 6-7 évest is (G-t is), órájukban kb ua 120-150ezer km-el. Sokkal fontosabb hogy hol/miként/mire használták, garázs volt-e, és hogy csak tulajdonosa vagy gazdája volt-e...

1,5-ért valóban inkább nézegetnék H-t, bár lassan bekerül ezen szegmensbe az én egyik vágyam, a Zafira B.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/zafira_b/opel_zafira_b_1.6_enjoy-7510812

De ha 1,5-ig mehetünk, akkor inkább ezek valamelyikét választanám magamnak (mint egy G-t, mondom ezt Opel rajongóként/hívőként):

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus_c-max/ford_focus_c-max_1.8_trend-7996192

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus_c-max/ford_focus_c-max_1.6_trend-7993305

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus_c-max/ford_focus_c-max_1.6_trend-7814331

Ilyet használok cégesként (az FL utánit, az 2008-as, de ua a technika), így bátran venném magamnak (jó kis autó):

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.6_ambiente_elso_szelvedofutes-8061226

Van még egy típus amiért szívesen megszűnnék Opel-esnek lenni, az Octavia II. 1.6i vagy egy Golf Plus 1.6i. De ezek még felülről közelítik az 1.5 misit...

Ja, egy kis kiegészítés: álmodozhatok ugyan, de mi épp egy szép házat vettünk jó környéken, így leghamarabb 10 év múlva lesz autócsere (addig ennek ki kell tartania), esetleg egy használt bringa lesz a köv jármű amire vadászok... <_<

Akkor mit?

Egyébként és se. :)

G Astrából az "öregebbje", a 10-15 éves jó állapotban megkapható már az említett összeg feléért.

Ennyiért azért rozsdamentes darabok is kifoghatók 200k alatti futással.

Ér kétszer annyit az a pár év difi?

Pont most nézegettem mit lehet kapni 1,5 M ft-ért.

Abból az apropóból, hogy a szerelőm árulja az '97-es 745i BMW-jét ennyiért :)

4,2L motor (talán V6 vagy V8), benzin gáz. Gázból 10-12 azért lemegy a torkán :)

(ezért se adnék ennyit, pedig szép autó meg minden...)

1,5M Ft-ért láttam 2008-as H Astrát, szintén 2008 Octaviát stb...

Persze a hirdetésből ezeknek sem látszik az állapota :P

Szerintem nem szabad pusztán a kor alapján nekifutni. Láttam már sok patent állapotú 15 évest is, és sok lerúgott 6-7 évest is (G-t is), órájukban kb ua 120-150ezer km-el. Sokkal fontosabb hogy hol/miként/mire használták, garázs volt-e, és hogy csak tulajdonosa vagy gazdája volt-e...

1,5-ért valóban inkább nézegetnék H-t, bár lassan bekerül ezen szegmensbe az én egyik vágyam, a Zafira B.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/zafira_b/opel_zafira_b_1.6_enjoy-7510812

De ha 1,5-ig mehetünk, akkor inkább ezek valamelyikét választanám magamnak (mint egy G-t, mondom ezt Opel rajongóként/hívőként):

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus_c-max/ford_focus_c-max_1.8_trend-7996192

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus_c-max/ford_focus_c-max_1.6_trend-7993305

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus_c-max/ford_focus_c-max_1.6_trend-7814331

Ilyet használok cégesként (az FL utánit, az 2008-as, de ua a technika), így bátran venném magamnak (jó kis autó):

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.6_ambiente_elso_szelvedofutes-8061226

Van még két típus amiért szívesen megszűnnék Opel-esnek lenni, az Octavia II. 1.6i vagy egy Golf Plus 1.6i. De ezek még felülről közelítik az 1.5 misit...

(Ja, egy kis kiegészítés: álmodozhatok ugyan, de mi épp egy szép házat vettünk jó környéken, így leghamarabb 10 év múlva lesz autócsere (addig ennek ki kell tartania), esetleg egy használt bringa lesz a köv jármű amire vadászok... <_< )

Módosítva : Janó32
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

1,5-ért én sem vennék G-t. Nem gondolkodtál valami japán autóban, ott inkább valószínű a gondtalan 100e km?

De, nagyon is gondolkodom (most egy 9 éves ignisem van, amivel rendszeres karbantartás mellett még semmi gondom nem volt), csak sajnos nem nagyon értek a témához, futásteljesítmény és küllem alapján próbálom előszűrni a megnézendő darabokat (mielőtt felhördüllnétek, vásárlás előtt azért mindenképp megnézetem valakivel, aki ennél többet ért hozzá), és valahogy bennem a 100 000 - 120 000 km / hat év a lélektani határ, ami valószínűleg butaság, csak hát a hozzá nem értés.. :).

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem szabad pusztán a kor alapján nekifutni. Láttam már sok patent állapotú 15 évest is, és sok lerúgott 6-7 évest is (G-t is), órájukban kb ua 120-150ezer km-el. Sokkal fontosabb hogy hol/miként/mire használták, garázs volt-e, és hogy csak tulajdonosa vagy gazdája volt-e...

1,5-ért valóban inkább nézegetnék H-t, bár lassan bekerül ezen szegmensbe az én egyik vágyam, a Zafira B.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/zafira_b/opel_zafira_b_1.6_enjoy-7510812

De ha 1,5-ig mehetünk, akkor inkább ezek valamelyikét választanám magamnak (mint egy G-t, mondom ezt Opel rajongóként/hívőként):

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus_c-max/ford_focus_c-max_1.8_trend-7996192

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus_c-max/ford_focus_c-max_1.6_trend-7993305

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus_c-max/ford_focus_c-max_1.6_trend-7814331

Ilyet használok cégesként (az FL utánit, az 2008-as, de ua a technika), így bátran venném magamnak (jó kis autó):

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.6_ambiente_elso_szelvedofutes-8061226

Van még két típus amiért szívesen megszűnnék Opel-esnek lenni, az Octavia II. 1.6i vagy egy Golf Plus 1.6i. De ezek még felülről közelítik az 1.5 misit...

(Ja, egy kis kiegészítés: álmodozhatok ugyan, de mi épp egy szép házat vettünk jó környéken, így leghamarabb 10 év múlva lesz autócsere (addig ennek ki kell tartania), esetleg egy használt bringa lesz a köv jármű amire vadászok... <_< )

Nagyon köszönöm a tippeket, újragondolom a dolgot.. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Gondolkodom egy használt, G Astra vásárláson, de nem igazán ismerem a típust.

1-1,5 mFt os kategóriában nézelődök, csodát nem várok, csak tisztességes vételt, amivel elmehetek még legalább 100 000 km-t sokszázezres javítások nélkül.

Erről (még nem láttam személyesen) mi a véleményetek?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_1.6_16v_classic_ii_optima_1_tulajdonos._szervizkonyv-8067079

Reális lehet ezen az áron (én kcisit talán olcsónak érzem, amitől persze rögtön gyanakodni kezdek).

Mennyire általános jelenség ennél a tipusnál, hogy eszi az olajat?

Köszönöm a segítséget!

Szia!

A gép kivülről és képről nézve tényleg egyben van,ahogy Janó32 is írta.

A hüttövíz kiegyenlítö tartályt viszont nem sűrven figyelgették,mert elég alacsonyan van a víz szintje.

Ezt persze ne értsd negatív kisugárzásnak a részemről de Én már jártam meg így autóval :(

Lehet,hogy lustaság miatt alacsony a szint.

Én megnézném azért személyesen,úgy többet mutat,mint képről.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.