Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Motorolaj, kenőanyag, hidraulika olaj, zsírok


julien

Recommended Posts

Igen, sajnos rossz volt a fókusz. Üzemhőmérsékleten ketyegett, majd 5 perc várakozás és megnéztem. Igen volt szűrő csere is....

"Sziasztok. Nálam a boltba akkor szoktak ilyen kérdéseket feltenni amikor valami olaj adalékot is tesznek az olajhoz és elfelejtik azt is hozzászámolni. Némeik van 400ml is. "

Olajadalék nem ment bele... Sík területen álltam....

Nem tudom mi lehet a gond, ha egyáltalán van gond, de azért a 2.8-2.9 l olajat kevésnek találom. - Viszont a nívópálcán max-ot jelez. :)

Hát, nem tudom. A pálcád gyári? Több mint fél liter mindenképp gyanús, a motorban nem maradhat annyi.

Link to comment
Megosztás:

nézd meg az olajteknődet, hogy nincs e felütve....

( bár ha az XEP alu olajteknős akkor ez egy baromság volt amit ideírtam... nem emlékszem. a z16xep biztosan alu, azt tudom...)

annyira nem lehet felütve,az olajpumpa nem tudna akkor szivni,már megállt volna a motor,meg ugye az alut nehéz ütni:)

Link to comment
Megosztás:

Tudtommal 96 körüli időszaktól már csak Alu teknőket alkalmaztak. F Astránál pl Alu teknő esetén az 1.6 8 szelepbe, 3,25 liter olaj kell, ellentétben a vassal, aminél 3,5 liter. F Astra könyvben így van leírva... :)

Igy csináld ezt irja:

1,2/1,6 L benzines: 3,5 L

1,8/2,0 L benzines: 4,25 L

1,7/2,0 L dizel: 4,5

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elsősorban Mantec úr irányába lenne a következő kérdésem, de ha más(ok) is tudna(k) erről írni érdemben megerősítést / cáfolatot, akkor megkérem őt / őket is.

Idézet:

Mantec!

Ha már úgy is itt vagy 'légyszives megmondani, hogy ez a FUCHS amit öntöttem bele fullszint-e vagy csak parasztvakítás ez is?

Kösz előre is!

itt az egész oldal szinte erről szól

Azért kérdezem, mert én a Fuchsból a Titan GT1 Pro Flex 5W 30-ast használom a 2007-es Z17DTL-es motorkódú gépsárkányomban és kíváncsi lennék igaz-e vagy aggodalomra semmi ok, továbbá maradhatok-e ennél a márkánál ( Fuchs ) + típusnál ( Titan GT1 Pro Flex 5W 30 )

A gyakorlatban is jól vizsgázott nálam a fenti olaj egyébként. :D

Köszi a válaszotokat előre is.

:)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elsősorban Mantec úr irányába lenne a következő kérdésem, de ha más(ok) is tudna(k) erről írni érdemben megerősítést / cáfolatot, akkor megkérem őt / őket is.

Azért kérdezem, mert én a Fuchsból a Titan GT1 Pro Flex 5W 30-ast használom a 2007-es Z17DTL-es motorkódú gépsárkányomban és kíváncsi lennék igaz-e vagy aggodalomra semmi ok, továbbá maradhatok-e ennél a márkánál ( Fuchs ) + típusnál ( Titan GT1 Pro Flex 5W 30 )

A gyakorlatban is jól vizsgázott nálam a fenti olaj egyébként. :D

Köszi a válaszotokat előre is.

:)

Bár én nem vagyok Mantec,de azért írok pár sort.

Tisztelt konkesz! Az Ön által favorizált Fuchs Titan GT 1 Pro Flex 5W30 típusú

motorolaj teljesíti a GM Dexos 2 szabványát a hajtóművi olajokra vonatkozólag,

ezért alkalmas az Ön tisztelt autójába.(ráadásul közte van az ajánlott olajoknak)

Hozzáteszem az Ön által választott autómárka és autótípus is a legmegfelelőbb,mivel teljesíti

a GM szabványát 1929 márciusa óta,ugyanis GM akkor vásárolta meg az Opel részvényeinek 80%-át.

Az Astra G az Opelon belül is az egyik legjobb választás,talán csak az 1965 -ben készült

Opel Diplomat A Karmann Coupe 5,4 S vetekedhet szépségével és megbízhatóságával.

Ez igaz úgy a dízel mint a benzines változatokra.További szép napot és ,ha bármi kérdése

merülne még fel menet közben olajjal,vagy mással kapcsolatosan, állok rendelkezésére.

Üdv. :D

Link to comment
Megosztás:

Bár én nem vagyok Mantec,de azért írok pár sort.

Tisztelt konkesz! Az Ön által favorizált Fuchs Titan GT 1 Pro Flex 5W30 típusú

motorolaj teljesíti a GM Dexos 2 szabványát a hajtóművi olajokra vonatkozólag,

ezért alkalmas az Ön tisztelt autójába.(ráadásul közte van az ajánlott olajoknak)

Hozzáteszem az Ön által választott autómárka és autótípus is a legmegfelelőbb,mivel teljesíti

a GM szabványát 1929 márciusa óta,ugyanis GM akkor vásárolta meg az Opel részvényeinek 80%-át.

Az Astra G az Opelon belül is az egyik legjobb választás,talán csak az 1965 -ben készült

Opel Diplomat A Karmann Coupe 5,4 S vetekedhet szépségével és megbízhatóságával.

Ez igaz úgy a dízel mint a benzines változatokra.További szép napot és ,ha bármi kérdése

merülne még fel menet közben olajjal,vagy mással kapcsolatosan, állok rendelkezésére.

Üdv. :)

corsIKa, Te egy úr vagy... :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Elsősorban Mantec úr irányába lenne a következő kérdésem, de ha más(ok) is tudna(k) erről írni érdemben megerősítést / cáfolatot, akkor megkérem őt / őket is.

Idézet:

itt az egész oldal szinte erről szól

Azért kérdezem, mert én a Fuchsból a Titan GT1 Pro Flex 5W 30-ast használom a 2007-es Z17DTL-es motorkódú gépsárkányomban és kíváncsi lennék igaz-e vagy aggodalomra semmi ok, továbbá maradhatok-e ennél a márkánál ( Fuchs ) + típusnál ( Titan GT1 Pro Flex 5W 30 )

A gyakorlatban is jól vizsgázott nálam a fenti olaj egyébként. :D

Köszi a válaszotokat előre is.

:)

Teljesen szintetikus.

A Fuchs oldalán is van róla szó.

Link to comment
Megosztás:

T PGA!

A Fuchs hivatkozott oldalán tévesen/megtévesztően írják le a Dexos 2 követelményeit.

A Dexos 2-t teljesítő motorolaj lehet API Group III: hidrokrakk olaj, Api Group IV: PAO (polialfaolefin).

Hogy a jelzett termék miből készül, arról sajnos nincs szó.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.