Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

1 órával ezelőtt, Papszi írta:

Jól csináltad, tökéletesen. Csak az a sarus műszeregység, ez meg csatlakozós. És a leírásod alapján nem lehet szétszedni. Ez máshogy van összerakva.

Lehúzod a csatlakozót a jeladóról,kitekered a 4 csavart és már hullik is szét.A mutatót és a számlapot nem kell levenni,oldalról hozzá lehet férni az órakerekekhez. 

Módosítva : Szabadij
Link to comment
Megosztás:

On 2016. 04. 09. at 22:09, astrabandi írta:

lehet hogy valamit nem jól csináltam  De leírom itt az elektromos tropic 970 -dik oldalán fény képekkel le van írva .

Jól csináltad, tökéletesen. Csak az a sarus műszeregység, ez meg csatlakozós. És a leírásod alapján nem lehet szétszedni. Ez máshogy van összerakva.

 

Eddig jutottam el, csak nem tudtam mit merre feszegethetek. Félek, hogy eltöröm.

Link to comment
Megosztás:

Egy érdekes dologra jöttem rá.

Kicsit nekiláttam rendbeszedni az új autót, kapott egy vonóhorgot, meg nem működött a fénykürt, ilyenek.

A vonóhorog visszajelzővel mákom volt, mert elő volt készítve, csak bepattintottam a 4 lábú relét, meg az izzót a műszeregységbe, s rápróbáltam, ment. Sajnos csak a visszajelző volt bekészítve, a horog kábelezése már nem, az már a hétvégére maradt.
Ha már ott voltam, megnéztem hogy miért nem működik a kézifékvisszajelzőm.
Nézegetem, hát nincs benne izzó. Tettem bele egyet, de még mindig nem ment. Próbalámpa elő, kézfék kapcsolója jó, testet kapcsolja rendesen. Az áram is ott volt az izzónál, mert a többi visszajelző is arról megy.
Elő a kapcsrajz, és akkor nézem, hogy elvileg közösítve van a fékfolyadékszint visszajelzővel. Megnézem a csatlakozót, és tényleg. Kiderült hogy ott viszont ki volt égve az izzó. Csere, ok, kézifékre világít. Kipróbáltam, csodák csodája működött a fékfolyadékszint érzékelő is.

Néztem a nyákfóliát is, hát a kézifékvisszajelzőnél még soha nem volt érintkező bedugva, meg a közösített érintkező is gyárinak nézett ki. Gyorsan szedtem ki egyet a kábelköteges zsákomból, és átkötöttem normálra.

Nem tudom, másnak is ilyen az astrája, hogy kézifékre nem a P betű gyullad ki, hanem mellette a felkiáltójel? Amúgy 98-as az autó. Nem értem miért változtattak rajta. Mert azért nekem pl nagyon nem mindegy hogy a fékfolyadék miatt világít, vagy mert úgy maradt a kézifék. (egyszer volt részem teljes fékfolyadékkészlet elhagyásban, nem vicces)

A fénykürt meg már újjgyakorlat volt, csak szétszedtem a kapcsolót, megpucoltam az érintkezőket, meg hajtottam rajta kicsit, s már működik is.

 

Ja igen, mégvalami.

A nappali menetfény relé csatlakozóját hol kéne keressem? Mert hogy benne van, bent a biztitáblában a 27-es láb, ami ugye csak és kizárólag ennek a biztije, de így hogy ki volt szedve a műszeregység, sem sikerült megtalálnom. A vectránál a kormányoszlop melletti köteg szakaszhoz volt hozzábandázsolva, de itt sehol se találom.

Link to comment
Megosztás:

10 órája, wookie írta:

...

 

A nappali menetfény relé csatlakozóját hol kéne keressem? Mert hogy benne van, bent a biztitáblában a 27-es láb, ami ugye csak és kizárólag ennek a biztije, de így hogy ki volt szedve a műszeregység, sem sikerült megtalálnom. A vectránál a kormányoszlop melletti köteg szakaszhoz volt hozzábandázsolva, de itt sehol se találom.

Az enyémen a műszerfalban futó kötegre volt szalagozva, Nem nagyon dugták el. Ha nem látod, csak végig kell tapogatni, és egy bumszlit keresni.

Link to comment
Megosztás:

13 órája, wookie írta:

Egy érdekes dologra jöttem rá.

Kicsit nekiláttam rendbeszedni az új autót, kapott egy vonóhorgot, meg nem működött a fénykürt, ilyenek.

A vonóhorog visszajelzővel mákom volt, mert elő volt készítve, csak bepattintottam a 4 lábú relét, meg az izzót a műszeregységbe, s rápróbáltam, ment. Sajnos csak a visszajelző volt bekészítve, a horog kábelezése már nem, az már a hétvégére maradt.
Ha már ott voltam, megnéztem hogy miért nem működik a kézifékvisszajelzőm.
Nézegetem, hát nincs benne izzó. Tettem bele egyet, de még mindig nem ment. Próbalámpa elő, kézfék kapcsolója jó, testet kapcsolja rendesen. Az áram is ott volt az izzónál, mert a többi visszajelző is arról megy.
Elő a kapcsrajz, és akkor nézem, hogy elvileg közösítve van a fékfolyadékszint visszajelzővel. Megnézem a csatlakozót, és tényleg. Kiderült hogy ott viszont ki volt égve az izzó. Csere, ok, kézifékre világít. Kipróbáltam, csodák csodája működött a fékfolyadékszint érzékelő is.

Néztem a nyákfóliát is, hát a kézifékvisszajelzőnél még soha nem volt érintkező bedugva, meg a közösített érintkező is gyárinak nézett ki. Gyorsan szedtem ki egyet a kábelköteges zsákomból, és átkötöttem normálra.

Nem tudom, másnak is ilyen az astrája, hogy kézifékre nem a P betű gyullad ki, hanem mellette a felkiáltójel? Amúgy 98-as az autó. Nem értem miért változtattak rajta. Mert azért nekem pl nagyon nem mindegy hogy a fékfolyadék miatt világít, vagy mert úgy maradt a kézifék. (egyszer volt részem teljes fékfolyadékkészlet elhagyásban, nem vicces)

A fénykürt meg már újjgyakorlat volt, csak szétszedtem a kapcsolót, megpucoltam az érintkezőket, meg hajtottam rajta kicsit, s már működik is.

 

Ja igen, mégvalami.

A nappali menetfény relé csatlakozóját hol kéne keressem? Mert hogy benne van, bent a biztitáblában a 27-es láb, ami ugye csak és kizárólag ennek a biztije, de így hogy ki volt szedve a műszeregység, sem sikerült megtalálnom. A vectránál a kormányoszlop melletti köteg szakaszhoz volt hozzábandázsolva, de itt sehol se találom.

Amikor fordszámmérősre cseréltem anno a műszeregységet, nekem is ilyen volt. Nekem se tetszett, én is átalakítottam így.

A menetfény relé nem a biztitáblán kéne, hogy legyen?

 

 

Link to comment
Megosztás:

14 órája, wookie írta:

Egy érdekes dologra jöttem rá.

Kicsit nekiláttam rendbeszedni az új autót, kapott egy vonóhorgot, meg nem működött a fénykürt, ilyenek.

A vonóhorog visszajelzővel mákom volt, mert elő volt készítve, csak bepattintottam a 4 lábú relét, meg az izzót a műszeregységbe, s rápróbáltam, ment. Sajnos csak a visszajelző volt bekészítve, a horog kábelezése már nem, az már a hétvégére maradt.
Ha már ott voltam, megnéztem hogy miért nem működik a kézifékvisszajelzőm.
Nézegetem, hát nincs benne izzó. Tettem bele egyet, de még mindig nem ment. Próbalámpa elő, kézfék kapcsolója jó, testet kapcsolja rendesen. Az áram is ott volt az izzónál, mert a többi visszajelző is arról megy.
Elő a kapcsrajz, és akkor nézem, hogy elvileg közösítve van a fékfolyadékszint visszajelzővel. Megnézem a csatlakozót, és tényleg. Kiderült hogy ott viszont ki volt égve az izzó. Csere, ok, kézifékre világít. Kipróbáltam, csodák csodája működött a fékfolyadékszint érzékelő is.

Néztem a nyákfóliát is, hát a kézifékvisszajelzőnél még soha nem volt érintkező bedugva, meg a közösített érintkező is gyárinak nézett ki. Gyorsan szedtem ki egyet a kábelköteges zsákomból, és átkötöttem normálra.

Nem tudom, másnak is ilyen az astrája, hogy kézifékre nem a P betű gyullad ki, hanem mellette a felkiáltójel? Amúgy 98-as az autó. Nem értem miért változtattak rajta. Mert azért nekem pl nagyon nem mindegy hogy a fékfolyadék miatt világít, vagy mert úgy maradt a kézifék. (egyszer volt részem teljes fékfolyadékkészlet elhagyásban, nem vicces)

A fénykürt meg már újjgyakorlat volt, csak szétszedtem a kapcsolót, megpucoltam az érintkezőket, meg hajtottam rajta kicsit, s már működik is.

 

Ja igen, mégvalami.

A nappali menetfény relé csatlakozóját hol kéne keressem? Mert hogy benne van, bent a biztitáblában a 27-es láb, ami ugye csak és kizárólag ennek a biztije, de így hogy ki volt szedve a műszeregység, sem sikerült megtalálnom. A vectránál a kormányoszlop melletti köteg szakaszhoz volt hozzábandázsolva, de itt sehol se találom.

Nekem is a felkiáltó jel világít, mellette a P még soha nem is világított. Lehet nincs is ott izzó. 93as c14nz az enyém.

Link to comment
Megosztás:

4 órája, wookie írta:

Nem, mert ez egy kicsit nagyobbacska cucc mint egy hétköznapi relé. :D

Valahol a műszerfali kötegben van, de ebben nem sikerült megtalálnom.

 

A nappali menetfény relé csatlakozója a kormány oszlop alatt van. Van alul a kormány alatt egy téglalap alakú takaró a műszerfalon. Na azt kiszedve és benyúlva kéne megtalálnod a csatlakozót. Amúgy én G Astrából bontott relét raktam be és működik is. Gyújtásra egyből helyzetjelző, motor járásnál meg kialszik az olajnyomás alacsony jelzés és 1-2 mp-en belül felnyomja a tompítottat. Majd ne ijedj meg, hogy a műszeregység világítás nem világít, meg semmi más se. Ez így működik. G Astrában pl a rendszámvilágítás sem világít, ha a nappali menetfény intézi a világítást és nem Te a kapcsolóval.

Amúgy igen, nekem is a felkiáltójel világít, ha behúzom a kéziféket. Volt mikor megviccelt, mert ugye alacsony volt a fékolajszint, de azt hittem, hogy a kézifékkel van a baj, mármint az érintkezővel. Gondoltam már én is rá, hogy megkapja a szükséges érintkezőt és vezetéket, hogy különválasszam a kettőt.

Módosítva : daykiller
Link to comment
Megosztás:

Már vagy 3 éve van gyári DRL-em, de köszi. :D
Csak most a vectra ugye gyógyítás alatt, az új astrában meg ha már ott a csati, akkor rádugom. (könnyen hozzászokik az ember, mondjuk azért is lett betéve) Csak ebben valahogy nem sikerült megtaláljam a csatlakozót. Mondjuk a relém meg még úgyis Bundeenál van másolási célzattal.

 

A leválasztáshoz csak egy darab érintkező kell, mert közvetlen az érintkezőnél vannak közösítve. Csak lecsíptem, és rányomtam a donor kötegből a vezetékről visszafejtett érintkezőt. :)

Link to comment
Megosztás:

Halló!

Nem találtam "világítás" topikot, úgyhogy megkérdezem itt. 
Fényszóró foncsor felújítást csináltatott már valaki? Két céget találtam, egyet Gyömrőn, egy másikat Komlón. Előbbi 3000+áfáért, utóbbi 6500-ért csinál egy foncsort. Plusz ugye a postaköltség, meg a szívás mire kiszerelem a foncsort. 7000ből már veszek új lámpát... Van valakinek esetleg tapasztalata ezzel a két céggel?
Vagy tudtok neadjisten Veszprém megyében valakit, aki csinál ilyet?

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Üdvözlök mindenkit!

Adott egy 96 os opel astra  caravan C-14 NZ  motorkóddal...

Ma beültünk... sétakocsikázás.. kb  30 kilómétert tettünk meg szép  nyugodtan...

Hazafelé feleségem szeretett volna vezetni  (évek óta nem tette  )   :D

Na.... lehúzódok... kulcs benne, motor jár helycsere...

Feleségem beül  erre az autó mint ha UFO-k szálltak volna el felettünk leáll  !!!

Visszaülök,  próbálom indítózni ,az ég világon semmi

Benzinpumpát hallom.. az önindító teker de gyújtás semmi

pipákat széthúzom, rotort megnézem.. szép tiszta...  ráindíttatok.. a gyújtás ráadásakor gyújtókábel végén egyetlen hatalmas szikra   utána semmi.

Telefon, hazahúzatás...

Egy éve lett   bele téve új  komplett gyújtófej rotor  egyben.. valamint új  gyújtástrafó és alatta az a kis vezérlő  elektronika...

Ha nem  velem  történik  ezt senkinek el nem hiszem..

Ahogy a  feleségem beült  a cockpitbe.. a gyújtás eltűnt mint a  19-es repülőraj Fort Lauderdale-ből

Valakinek esetleg tippje volna  erről a nem egyszerű történetről?

Banális dolog vagy komolyabb történet lehet?

Köszönöm a tanácsokat előre is.

Laci

Módosítva 39 perce : Laca49

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, lombi írta:

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem volna hogy /opel astra f 1.4 x14nz/ 4db gyertyát ha kiveszem lepucolom és visszarakom akkor brutál nehezen kapja el, ez normális? persze utána no problem csak amíg elkapja kell tekerni rendesen :)

Természetesen nem.Szerintem kár puceválni egy négyütemű motor gyertyáit,mivel itt amivel lehetne kezdeni valamit az maga a középelektróda porcelán szigetelése.Ha az elektródák elfogynak,azzal nem lehet kezdeni semmit,ezen kívül a porcelánon tudnak kicsapódni különböző adalék vagy fémgőzök amelyek vezetik a záramot és ezzel kisöntölik a gyújtószikra áramát részben vagy teljesen,ezzel lehetne valamit kezdeni,de konyhai módszerekkel nem is férsz hozzá,ezért ez is felejtős.Egy kétütemű motornál még talán van egy kis értelme,sokszor a túladagolt kenőolaj miatt rendesen elkokszolódhat,amit esetleg el lehet onnan távolítani,de ott is inkább csak kiégetéssel lehet eredményt elérni.

Ami miatt nehezen indulhat egy ilyen mutatvány után,talán a tisztító eszközödről  ,ami gondolom drótkefe,a porcelánra felvitt fémréteg...Próbáld ki,ha valamilyen nem mázas porcelánon végighúzol egy drótdarabot,akkor az a felületen egy csíkot hagy,mint a ceruza a papíron.Na ez a csík ez vezeti a záramot,mivel pl.a drótkeféből származik...

Másra nem tudok gondolni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, Bundee írta:

Szerintem meg "kiszellőzik" a henger s újbóli indításkor több nafta kell neki hogy elkapja.

Na ne már...

Kiszellőzhet,de,hogy ezután köszörülni kellene,hát nemtom.Én valamelyik nap kivettem mind a négy gyertyát,Meg az injektorszelepet is.Eltököltem vagy egy órát,majd összerakva semmivel sem kellet tovább indítózni ,mint normál esetben,pláne nem köszörülni.Ha a főtengely bemozdul,akkor indulni kell a tápszivattyúnak is és a befecskendezésnek is,innentől kezdve amelyik henger először tud szívóütemben megfelelő benzindús keveréket beszívni,már pöffen is.

Ez szerintem max.2 főtengelyfordulat lehet (((Anno a daciámban, ha rendben volt a motor,akkor a kurblijával egy teljeset tekerve,majd egyet hirtelen rántva már röffent is,pedig a kurblival közel sem lehet akkora fordulatot elérni,mint egy önindítóval,injektoros motorban ennél csak jobbak lehetnek a keverékképzés körülményei...)))

Mivel gyertya tisztítás után van neki ez a jelenség,ezért én a szikraképzés hibájára gondolnék továbbra is.

De mindig van új a nap alatt,ezért bár kétkedve de elfogadom akár ezt a kiszellőzéses dolgot is.

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

On 2016. 04. 15. at 23:16, wookie írta:

Egy érdekes dologra jöttem rá.

Kicsit nekiláttam rendbeszedni az új autót, kapott egy vonóhorgot, meg nem működött a fénykürt, ilyenek.

A vonóhorog visszajelzővel mákom volt, mert elő volt készítve, csak bepattintottam a 4 lábú relét, meg az izzót a műszeregységbe, s rápróbáltam, ment. Sajnos csak a visszajelző volt bekészítve, a horog kábelezése már nem, az már a hétvégére maradt.
Ha már ott voltam, megnéztem hogy miért nem működik a kézifékvisszajelzőm.
Nézegetem, hát nincs benne izzó. Tettem bele egyet, de még mindig nem ment. Próbalámpa elő, kézfék kapcsolója jó, testet kapcsolja rendesen. Az áram is ott volt az izzónál, mert a többi visszajelző is arról megy.
Elő a kapcsrajz, és akkor nézem, hogy elvileg közösítve van a fékfolyadékszint visszajelzővel. Megnézem a csatlakozót, és tényleg. Kiderült hogy ott viszont ki volt égve az izzó. Csere, ok, kézifékre világít. Kipróbáltam, csodák csodája működött a fékfolyadékszint érzékelő is.

Néztem a nyákfóliát is, hát a kézifékvisszajelzőnél még soha nem volt érintkező bedugva, meg a közösített érintkező is gyárinak nézett ki. Gyorsan szedtem ki egyet a kábelköteges zsákomból, és átkötöttem normálra.

Nem tudom, másnak is ilyen az astrája, hogy kézifékre nem a P betű gyullad ki, hanem mellette a felkiáltójel? Amúgy 98-as az autó. Nem értem miért változtattak rajta. Mert azért nekem pl nagyon nem mindegy hogy a fékfolyadék miatt világít, vagy mert úgy maradt a kézifék. (egyszer volt részem teljes fékfolyadékkészlet elhagyásban, nem vicces)

A fénykürt meg már újjgyakorlat volt, csak szétszedtem a kapcsolót, megpucoltam az érintkezőket, meg hajtottam rajta kicsit, s már működik is.

 

Ja igen, mégvalami.

A nappali menetfény relé csatlakozóját hol kéne keressem? Mert hogy benne van, bent a biztitáblában a 27-es láb, ami ugye csak és kizárólag ennek a biztije, de így hogy ki volt szedve a műszeregység, sem sikerült megtalálnom. A vectránál a kormányoszlop melletti köteg szakaszhoz volt hozzábandázsolva, de itt sehol se találom.

Írtam privit. :)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

7 órája, Szabadij írta:

Na ne már...

Kiszellőzhet,de,hogy ezután köszörülni kellene,hát nemtom.Én valamelyik nap kivettem mind a négy gyertyát,Meg az injektorszelepet is.Eltököltem vagy egy órát,majd összerakva semmivel sem kellet tovább indítózni ,mint normál esetben,pláne nem köszörülni.Ha a főtengely bemozdul,akkor indulni kell a tápszivattyúnak is és a befecskendezésnek is,innentől kezdve amelyik henger először tud szívóütemben megfelelő benzindús keveréket beszívni,már pöffen is.

Ez szerintem max.2 főtengelyfordulat lehet (((Anno a daciámban, ha rendben volt a motor,akkor a kurblijával egy teljeset tekerve,majd egyet hirtelen rántva már röffent is,pedig a kurblival közel sem lehet akkora fordulatot elérni,mint egy önindítóval,injektoros motorban ennél csak jobbak lehetnek a keverékképzés körülményei...)))

Mivel gyertya tisztítás után van neki ez a jelenség,ezért én a szikraképzés hibájára gondolnék továbbra is.

De mindig van új a nap alatt,ezért bár kétkedve de elfogadom akár ezt a kiszellőzéses dolgot is.

A te álláspontod is helytálló, bár nem tudjuk, hogy milyen időtartamú az a köszörülés :)

Mert pl. nekem Bosch indítómotorom van és baromi lassú, legalább 1.5-2s-ig teker mire beröffenik. Vadiúj akksival, hibátlan gyújtással is olyan nyögvenyelős. Namost ha cserélek gyertyát vagy kiszedem őket (hézagot azért megszoktam sasolni féltávnál), utána kicsivel tovább nyökög indításnál, de utána visszaáll a szokásos állapot. De pl. szomszéd Astrájába Valeo önindító van, az meg teker mint a veszedelem és szinte azonnal röffenik. Vagy legalábbis úgy hallatszik.

Az injektor kiszedésnél meg beleborult vagy 1.5 deci benzin a torokba mikor először kiszedtem :D Pedig előtte járó motornál kihúztam az AC relét, hogy legalább nyomás alatt ne legyen, azóta rendszeresítek egy rongyot oda.

u.i.: 2T-re visszatérve, mennyivel könnyebben indul, mikor szívatóval lefullasztod, vagy "nagygázgyújtáslevesz". Ebből indultam ki.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, Bundee írta:

A te álláspontod is helytálló, bár nem tudjuk, hogy milyen időtartamú az a köszörülés :)

Mert pl. nekem Bosch indítómotorom van és baromi lassú, legalább 1.5-2s-ig teker mire beröffenik. Vadiúj akksival, hibátlan gyújtással is olyan nyögvenyelős. Namost ha cserélek gyertyát vagy kiszedem őket (hézagot azért megszoktam sasolni féltávnál), utána kicsivel tovább nyökög indításnál, de utána visszaáll a szokásos állapot. De pl. szomszéd Astrájába Valeo önindító van, az meg teker mint a veszedelem és szinte azonnal röffenik. Vagy legalábbis úgy hallatszik.

Az injektor kiszedésnél meg beleborult vagy 1.5 deci benzin a torokba mikor először kiszedtem :D Pedig előtte járó motornál kihúztam az AC relét, hogy legalább nyomás alatt ne legyen, azóta rendszeresítek egy rongyot oda.

u.i.: 2T-re visszatérve, mennyivel könnyebben indul, mikor szívatóval lefullasztod, vagy "nagygázgyújtáslevesz". Ebből indultam ki.

Ezt a benzin belefolyást első alkalommal én is beszoptam,azóta nekem is rongy beletömésével kezdődik az injektorkiszedés.  :-)

Egyébként igazad lehet,a szívatóval leállítás működött,még négyüteműnél is,mindenesetre ha a köszörülés ideje több másodperc,akkor ott már bajok lehetnek.

Link to comment
Megosztás:

Hát én úgy tudom 30 ezer km / 2 év lenne a hivatalos csere intervallum.(8 szelepes blokknál) Szerintem ennyinél vagy pár tizest rátolva még nem nagyon kéne tisztogatni, ha meg már kell akkor csere, mert azért ez mégse egy 2T motor ahol kicsit megreszelem oszt jóvan.

 

(2T szivatós leállítást inkább a következő hideg indításnál való kenés miatt szokták.)

Módosítva : Stevy
Link to comment
Megosztás:

14 órája, Szabadij írta:

Na ne már...

Kiszellőzhet,de,hogy ezután köszörülni kellene,hát nemtom.Én valamelyik nap kivettem mind a négy gyertyát,Meg az injektorszelepet is.Eltököltem vagy egy órát,majd összerakva semmivel sem kellet tovább indítózni ,mint normál esetben,pláne nem köszörülni.Ha a főtengely bemozdul,akkor indulni kell a tápszivattyúnak is és a befecskendezésnek is,innentől kezdve amelyik henger először tud szívóütemben megfelelő benzindús keveréket beszívni,már pöffen is.

Ez szerintem max.2 főtengelyfordulat lehet (((Anno a daciámban, ha rendben volt a motor,akkor a kurblijával egy teljeset tekerve,majd egyet hirtelen rántva már röffent is,pedig a kurblival közel sem lehet akkora fordulatot elérni,mint egy önindítóval,injektoros motorban ennél csak jobbak lehetnek a keverékképzés körülményei...)))

Mivel gyertya tisztítás után van neki ez a jelenség,ezért én a szikraképzés hibájára gondolnék továbbra is.

De mindig van új a nap alatt,ezért bár kétkedve de elfogadom akár ezt a kiszellőzéses dolgot is.

Sziasztok!

 

ez egyből amikor összerakom a gyertyával a kosit csinálja, utánna már semmi probléma pöcröff megy szépen a verda, ma is pöc röff  volt:)

 

csak érdekes volt hogy amikor kitakarítottam akkor alig akarta elkapni:)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.