Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Ez simán szíjtárcsa és szíjcserének tűnik sztem. :lol:

Ok OK de indítás után alapon ha jár nem csúszik és a fordmérő sem működik. Viszont tényleg szar a szíj tárcsa, de eddig nem csinálta, a fordmérő mindig elindult még akkor is ha meg csúszott a szíj.

Link to comment
Megosztás:

Ok OK de indítás után alapon ha jár nem csúszik és a fordmérő sem működik. Viszont tényleg szar a szíj tárcsa, de eddig nem csinálta, a fordmérő mindig elindult még akkor is ha meg csúszott a szíj.

Az nem lehet hogy a generátor csapágya van "beállva"? Lehet hogy egy kicsit szorul, és noszogatni kell hogy pörögjön. Meg kéne próbálni leszedni a szijjat északára és reggel kézzel megpörgetni a tárcsát. Elképzelhető hogy butaságot írok, de én kipróbálnám.

Link to comment
Megosztás:

hello all na nagynehezen bevertem aképet is

szoval kábel nincs

ez kibaszar

és tudja valaki honnét kell azt a potkábelt bekötni???

jo lenne teljes leirással, mert szerelő lessz a vége:((((

a kocsi:1.4es 8 szelepes 2001es x14nz

ennyi rem elég

köszi hello

Link to comment
Megosztás:

Pitt!

Legközelebb kicsit érthetőbben. :lol:

A lényeg, hogy a gyújtáselosztó mögött levő hall szenzoros kütyüből jön

ki pár vezeték, abból az egyik lesz a keresett fordulatszámjel. Színt sajnos

így nem tudok mondani, mert ahány évjárat, annyi féle kábelköteget

használtak, nemtom a tiedbe éppen melyik van.

Egy ugyanilyen motornál már találtam fehér-lila vezetéket, de lehet hogy

a tiedben nem olyan. A műszeregységnél a 8-as lábra kell kötni.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ilyen ember nincs. :lol:

Találkoztam már olyannal is, hogy egyik csatlakozó után más színekben folytatódtak ugyanazok a kábelek,

és ilyen összevisszaságot senki nem tud ledokumentálni normálisan. :lol:

Nekem is vannak kapcsrajzaim, de az csak az esetek kis részében pontos. :lol:

Link to comment
Megosztás:

hehe ez naon jó hír sőtt remek:D

és ha nem jo kábelt gondolok annak akkor mi lehet bizticsere meg hasonloak

vagy kiégek?

mert be az tuti:D

de azé autovillamossági ember csak meg tudja csinálni nem?

na mindegy rem lessz valahogy

köszi hello

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nincs bekábelezve :lol: :lol: :lol:

Az enyém se volt hátul előkészítve,de nem egy nagy meló megcsinálni...

Max 1órás móka az egész :D

ja és 99-es 5ajtós classic az enyém is,de csak elől volt megcsinálva...

Köszi!

Erre számítottam! ;)

További szép napot!

Link to comment
Megosztás:

Pitt: azt a fordszámjelet nem csak ott a Hall-jeladónál lehet megtalálni, mivel onnan megy az ECU-ba. Ha biztosra akarsz menni, akkor az ECU csatlakozósoráról viszed el a jelet, kicsit korábban írták is, hogy melyik az a csatlakozó (8-as, ha jól emléxem). Maga az ECU a kesztyűtartó mögött a burkolat alatt található, ha jól tudom (ha nem, majd kijavítanak).

Link to comment
Megosztás:

FPepe

ecu?

ehh hall jel adó??

ezeket azt se tom sajna mi fán terem

wareszunk volt eddig de majd után alesek

de köszi, és remélem tényleg megoldás lessz, de szerintem el fogok nézni egy auto villamossági emberkéhez és megérdeklődöm az ő elképzelését

a dologról, és az árakrol is:)

köszi

császtok

Link to comment
Megosztás:

Johnny!

Új kijelző (TID), szonda, és bekábelezés. Megéri? :lol:

Pitt!

Ha gondolod, egyszer tudok rá időt szakítani, és előkeressük azt a fordszámjelet. :lol:

De ez már csak jövőre lehetséges.

Ja, most nézem, nem idevaló vagy... ha esetleg majd erre jársz, vagy valamelyik talin... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Johnny!

Új kijelző (TID), szonda, és bekábelezés. Megéri? :lol:

Pitt!

Ha gondolod, egyszer tudok rá időt szakítani, és előkeressük azt a fordszámjelet. :lol:

De ez már csak jövőre lehetséges.

Ja, most nézem, nem idevaló vagy... ha esetleg majd erre jársz, vagy valamelyik talin... ;)

Egyébként lassan karácsony van Futó mester,mi lesz az immobival? :lol:

Mennyit kóstál egy TID kb bontóban?

Link to comment
Megosztás:

Beújítottam akku terén. Választásom egy Bosch Silver Plus 44Ah-ra esett 8eFt-ért, 2 év garival. Ha hinni lehet a feltüntetett adatoknak, nagyobb áramerősséget tud leadni, mint egy 55Ah-s savas. Már több mint egy éve gyártották, de igen nagy vehemenciával indít. Valaki használ ilyet? Nyugtasson meg!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemtom ide passzol-e a kérdés de majd kiderül.

Szóval, az a porblémám, hogy a rádióadás időnként "elmegy". Értsd: amikor megyek az autóval, olyan mintha gyengülne a térerő helyenként. Korábbi autónál ezt nem tapasztaltam, szóval nem hinném, hogy a hallgatott rádióadókban lenne a hiba.

Mi lehet ez? Rádiós-magnó hiba? Antenna? Antennacsatlakozás?

Ötleteket előre is köszi.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemtom ide passzol-e a kérdés de majd kiderül.

Szóval, az a porblémám, hogy a rádióadás időnként "elmegy". Értsd: amikor megyek az autóval, olyan mintha gyengülne a térerő helyenként. Korábbi autónál ezt nem tapasztaltam, szóval nem hinném, hogy a hallgatott rádióadókban lenne a hiba.

Mi lehet ez? Rádiós-magnó hiba? Antenna? Antennacsatlakozás?

Ötleteket előre is köszi.

Át kéne nézni elsőnek a csatlakozókat...a tetőantennáét is...mármint ha olyan letekerős van neked is. Ha ezek megmozgatása után, ill. ha rendben vannak sem változik a helyzet, akkor a rádió lehet...esetleg nincs valami jól beállítva rajta.

Link to comment
Megosztás:

Gyári antenna helyére csak gyárit esetleg elektromost lehet berakni?

Nekem van egy kb 30cm hoszzu fix antennám,de a talp rész nem passzol a kasztni görbületéhez! :lol:

Vagy meghackelem a müanyagot és hozzáalakítom a ksztni vonalához,vagy veszek a bontóban egy másik teleszkopós gyárit,még nem tom mi lesz!

Kinek milyen antennája van?

Link to comment
Megosztás:

Gyári antenna helyére csak gyárit esetleg elektromost lehet berakni?

Nekem van egy kb 30cm hoszzu fix antennám,de a talp rész nem passzol a kasztni görbületéhez! :lol:

Vagy meghackelem a müanyagot és hozzáalakítom a ksztni vonalához,vagy veszek a bontóban egy másik teleszkopós gyárit,még nem tom mi lesz!

Kinek milyen antennája van?

Nekem a talp az gyári....motorosat nem igazán tudnék berakni csak a tetőkárpit rovására :lol: , viszont a szár az egy rövidebb, jobb...kicsit jobb is a vétel...érzésem szerint.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.