vbandit Elküldve Február15, 2006 Elküldve Február15, 2006 Tudom látom mit műveltek szegénykémmel...de olcso volt..és gyorsan kellett
J0hnny Elküldve Február15, 2006 Elküldve Február15, 2006 Itt nézz körbe! Válts angolra és a handbook menüpont alatt megtalálod a leírásokat!Angol persze,ha kell segítek!
FPepe Elküldve Február15, 2006 Elküldve Február15, 2006 Lehet, hogy nekem is van valami riasztóféle a kocsiban, csak nem tudok róla ;) Mindenesetre van 1 kapcsoló a kadánboxon, az anyósülésnél, amiről fogalmam sincs, mi lehet... mivel a váltó műanyag részeit majd cserélnem kell, úgyis le kell szednem a kardánboxot, majd akkor kiderítem :blink: Ha van benne riasztó, az nagy valószínűséggel hol lehet? Esetleg az A-oszlopban, ahol pl. a központizár vezérlő is van? :rolleyes:
vbandit Elküldve Február15, 2006 Elküldve Február15, 2006 köszi,ugy néz ki a riszto megjavult,talán,de az auto nem indul be akár milyen akkut rakok bele forgat 1-2 de nem indul be...lehet az indito morra menő kábel lesz a ludas...
afonya Elküldve Február15, 2006 Elküldve Február15, 2006 köszi,ugy néz ki a riszto megjavult,talán,de az auto nem indul be akár milyen akkut rakok bele forgat 1-2 de nem indul be...lehet az indito morra menő kábel lesz a ludas... Próbálj meg egy darab drótot rákötni az adagolón léfő fejszelep és az aksi + sarka közé. Lehet hogy inditásgátló is van a riasztóban. Egyébként milyen az új autód? Caraván? Hány kereke van? :blink: Milyen színü?...... Túl sokat voltam a gyerekeimmel, nem kérdezek többet. :rolleyes:
Laci4 Elküldve Február15, 2006 Elküldve Február15, 2006 Lehet, hogy nekem is van valami riasztóféle a kocsiban, csak nem tudok róla ;) Mindenesetre van 1 kapcsoló a kadánboxon, az anyósülésnél, amiről fogalmam sincs, mi lehet... mivel a váltó műanyag részeit majd cserélnem kell, úgyis le kell szednem a kardánboxot, majd akkor kiderítem :blink: Ha van benne riasztó, az nagy valószínűséggel hol lehet? Esetleg az A-oszlopban, ahol pl. a központizár vezérlő is van? :rolleyes: vagy a vezető melletti lábtérben... :D a kapcsoló meg lehet nem riasztó,csak egyszerű házi tuning inditásgátló ;)
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február16, 2006 Elküldve Február16, 2006 vagy a vezető melletti lábtérben... :rolleyes: a kapcsoló meg lehet nem riasztó,csak egyszerű házi tuning inditásgátló :blink: Ja lehet csak az ac tápot szakítja meg. Nekem is volt egy ilyen kis kapcsoló cérna vezetékkel a relé utáni részen szakított meg. Természetesen a cérna vezeték nem bírta az áramot és elszállt. Volt kis gubanc belőle. Előző tulaj házibarkács megolása volt és jól megszivatott.
loree_gsi16v Elküldve Február16, 2006 Elküldve Február16, 2006 Ja lehet csak az ac tápot szakítja meg. Nekem is volt egy ilyen kis kapcsoló cérna vezetékkel a relé utáni részen szakított meg. Természetesen a cérna vezeték nem bírta az áramot és elszállt. Volt kis gubanc belőle. Előző tulaj házibarkács megolása volt és jól megszivatott. Nekem is meg van szakítva de még a relé előtt, a bal oldalon az ajtó előtt van két csati. Onnan kikerestem az AC vezetékét és megszakítottam egy jó kis vezetékkel és erős kapcsolóval és szépen forrasztgattam és zsugorcsöveztem. Nagyon hatásosan műkszik. Mielőtt lehurrognátok, hogy nem jó a kivitelezés nálam már 2 éve műkszik és haveromnak is megcsináltam. A következö játék Gabi által ajánlott fordulatszám érzékelő, na az odab@sz majd :rolleyes: :blink: ;)
opel16v Elküldve Február16, 2006 Elküldve Február16, 2006 "Gabi által ajánlott fordulatszám érzékelő" Énáltalam? Mi is volt ez? :rolleyes:
Laci4 Elküldve Február16, 2006 Elküldve Február16, 2006 talán főtengely jeladó vagy mi a szössz, ami a légszűrő háznál jön, és ott egy csatija. Ha széthuzza az embör, kapásból leáll a kocsi, illetve nem inditható.... Pontosítok: a Légszürőház és a torony között van.. a csatija..
opel16v Elküldve Február16, 2006 Elküldve Február16, 2006 Jah, már emléxem Igen, azt érdemes még bevonni az immoba De nem a csatinál, inkább az ECU közelében
Laci4 Elküldve Február16, 2006 Elküldve Február16, 2006 Persze. és se a csatinál gondoltam, csak igy azonosítottam be a delikvenst :rolleyes: vagy hogy is monyák..
PoviCsabi Elküldve Február17, 2006 Elküldve Február17, 2006 Tegnap magnót kötögettem azóta nem ég a belső világításom és mindíg nullázódik az órám és a magnó memóriaja. Mi lehet az összefüggés? Melyik biztit kéne cserélnem? :rolleyes:
opel16v Elküldve Február17, 2006 Elküldve Február17, 2006 Amelyik ki van égve. :rolleyes: Asszem 10A-es a biztije, ami egyébként piros színnel van jelölve. :blink:
PoviCsabi Elküldve Február17, 2006 Elküldve Február17, 2006 20A-os a biztije a piktogram pedig az elakadásjelző meg a kürt. És lőn világosság... :rolleyes:
coupe Elküldve Február20, 2006 Elküldve Február20, 2006 Van egy kis próblémám,villágít a töltésjelző lámpám ha kiveszem a kulcsot a gyújtás kapcsolóból,és mikor ráadom a gyújtást egyből elalszik.Járó motornál a generátor felöl halk vinyógó hangot lehet hallani.Szerintetek mi lehet ez?
Laci4 Elküldve Február21, 2006 Elküldve Február21, 2006 Van egy kis próblémám,villágít a töltésjelző lámpám ha kiveszem a kulcsot a gyújtás kapcsolóból,és mikor ráadom a gyújtást egyből elalszik.Járó motornál a generátor felöl halk vinyógó hangot lehet hallani.Szerintetek mi lehet ez? Sajna konkrétan nem tom, de mindenesetre ha tudod vidd el gyors egy szakihoz, illetve ha megoldott, ved le az akusarut.. sztem vmi elszált a töltésszab- generátor diódái vonalon.. de csak mint hót kuka, ráérzés alapon mondom :rolleyes: szóval ez majdnem olyan minth vuduzni kezdenék :blink:
Tom Elküldve Február21, 2006 Elküldve Február21, 2006 Sajna konkrétan nem tom, de mindenesetre ha tudod vidd el gyors egy szakihoz, illetve ha megoldott, ved le az akusarut.. sztem vmi elszált a töltésszab- generátor diódái vonalon.. de csak mint hót kuka, ráérzés alapon mondom :blink: szóval ez majdnem olyan minth vuduzni kezdenék ;) De mitől ég kivett gyújtáskulcsnál a töltéslámpa???? :rolleyes:
FPepe Elküldve Február21, 2006 Elküldve Február21, 2006 De mitől ég kivett gyújtáskulcsnál a töltéslámpa???? :blink: Pl. zárlatos egyenirányítódiódától. Olvastam valami hasonlót az Így csináldban... :rolleyes:
mackosajt Elküldve Február21, 2006 Elküldve Február21, 2006 Pl. zárlatos egyenirányítódiódától. Olvastam valami hasonlót az Így csináldban... :rolleyes: 249. oldalon pontosan ez van írva! :blink:
Tom Elküldve Február21, 2006 Elküldve Február21, 2006 249. oldalon pontosan ez van írva! :blink: Köszi szépen! :rolleyes:
wf101 Elküldve Február21, 2006 Elküldve Február21, 2006 Sziasztok! Megtudná mondani valaki, hogy az első ajtónál lévő elektromos csatlakozót szét lehet-e húzni? Vagy hogyan lehetne megbontani, mert a vezeték az nem enged, és én széthúzni sem bírtam. Köszi előre is a segítséget! Két kép a "csatlakozóról"(?): Csatlakozók
meriva1.8 Elküldve Február21, 2006 Elküldve Február21, 2006 Sziasztok! Megtudná mondani valaki, hogy az első ajtónál lévő elektromos csatlakozót szét lehet-e húzni? Vagy hogyan lehetne megbontani, mert a vezeték az nem enged, és én széthúzni sem bírtam. Köszi előre is a segítséget! Két kép a "csatlakozóról"(?): Csatlakozók Most mondjuk nem látom a csatidat, de ha F-ajtócsati, akkor el kell fordítani a hollandert, kvázi bajonett-zár, és megpróbálni széthúzni. Néha nehezen indul meg, valamint, ha régebben már átfúrták, mert így húztak át vezetéket rajta, akkor is érdekes eset. Ilyenkor mindkét oldalon le kell bontani a burkolatot (ajtó és A-oszlop alatt) és adagolni az áthúzott kábelből. Ha utólagos a kp.zár vagy ablakemelő, akkor szokták így megoldani. Vagy esetleg hifi-tuning volt. :rolleyes:
FPepe Elküldve Február21, 2006 Elküldve Február21, 2006 Most mondjuk nem látom a csatidat, de ha F-ajtócsati, akkor el kell fordítani a hollandert, kvázi bajonett-zár, és megpróbálni széthúzni. Néha nehezen indul meg, valamint, ha régebben már átfúrták, mert így húztak át vezetéket rajta, akkor is érdekes eset. Ilyenkor mindkét oldalon le kell bontani a burkolatot (ajtó és A-oszlop alatt) és adagolni az áthúzott kábelből. Ha utólagos a kp.zár vagy ablakemelő, akkor szokták így megoldani. Vagy esetleg hifi-tuning volt. ;) Az enyémen is pont így oldották meg, áthúzták rajta a vazatékeket :rolleyes: Nem is tudom visszaforgatni a bajonettzárat a helyére, mert a vezetékek miatt nem megy be eléggé a csati a helyére :blink:
Recommended Posts