Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Hát, nekem a 70-esre van 640A. Ahhoz képest a 69-es 520-a meglehetősen vékonyka.

Mérd már meg. :(

Ma megint 11.8 volt reggel, de pöccre indult. Nem temetem még én ezt az akksit. Öregszik ez tény, de amíg ilyen szépen indít marad, majd jobban figyelek a többhetes állásokra.

Sztem csak azért indít, mert 70Ah-ás, ha 44-es lenne, már nem indítana ugyanezzel a mérhető fesz-el.

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Ma rámértem az aksira 12.41 V. Több mint egy hete áll.

Ma kivettem és betettem a kazánházba.

Egy Varta Blue dynamic plus calcium silver 55Ah 420A akkurol van szó.

Meg lehet valahogy állapitani hogy mikori évjárat lehet? Van a tetején valami számsor, de abbol csak esetleg az utolsó két szám utalhat rá, mert az 05. (2005)?

Ennél kell ellenörizni a folyadékot szintet?

Link to comment
Megosztás:

Én még mindig azt mondom, hogy banner ;)

Nálam az amit megélt már a sok év alatt a versenygépben... és még mindig fullos :(

Nemrég linkelt valaki 17-ért akcióban bannert :)

Nekem nem volt ilyen szerencsém a Bannerrel. Igaz, hogy a lányom kispolszkijába vettem vagy 7 éve.... 1 év után cellazárlatos lett!

Link to comment
Megosztás:

Ugyanilyen akksiba? :( Fogalmam sincs hogy áll a víz, de ha zárt rendszer, akkor gondolom nem szükséges töltögetni.

Azt csak hiszed! ;)

Losinak volt egy "gondozásmentes" akksija anno a corsában,szarul indult vele.Letéptük róla a matricát,kitekertük a kupakokat és alig volt benne víz.

Utántöltés és láss csodát jobb lett.

A kipárolgás miatt csökken a vízszint benne,nekem a kupakoknál szokott is látszani nyáron.

Az akkuvit elvileg a szulfásodást csökkenti vagy fordítja vissza,ha jól tudom,aszem benyakúton lehet kapni,200Ft körül.

Link to comment
Megosztás:

Bocs hogy belekontárkodok. ;) :(

Múltkor vettem egy bicskakulcsos központizárat ami 4ajtós autóhoz való volt. Ezt szépen bele is szereltettem a 3ajtós Astra-mba, a bal oldali ajtóba egy 5vezetékes és a jobb ajtóba pedig egy 3vezetékes szervómotor került.

A bicskakulcson meg van egy olyan funkció hogy csak külön a csomagtartót nyitja. Namost nekem a csomitartóban nincs szervómotor mert más zár kellett volna hozzá és egyébként is tervben volt a falazás, szal inkább nem merültem bele.

Az a kérdésem hogyha veszek egy mágneses ajtónyitót amit beépítek a 3.ajtóba, akkor azt a központizárról tudom majd nyitni, vagy annak valami külön dolog kell majd?

A kp-i zár ilyen:

213_1191682614.jpg

A kulcson a középső gomb nyitja külön a csomitartót.

Link to comment
Megosztás:

Előző oldalon írtam:

" A zárt, gázrekombinációs működés lehetővé teszi, hogy gőzmentességet igénylő alkalmazásban, rövid ideig tetszőleges pozícióban kifogástalanul működhessen."

Én elhiszem,de saját szemmel láttam,hogy a gondozásmentes akkuban alig volt lé.

De nem értem Tápi!Menj le és nézd meg bontható-e az akksi teteje,ha van rajta betöltő lyuk kukkants bele!

Link to comment
Megosztás:

Én elhiszem,de saját szemmel láttam,hogy a gondozásmentes akkuban alig volt lé.

De nem értem Tápi!Menj le és nézd meg bontható-e az akksi teteje,ha van rajta betöltő lyuk kukkants bele!

"A másik újdonság, hogy a pozitív lemezeket üvegszövetből készített borítékba zárják, amely fizikailag teljesen elválasztja egymástól a lemezeket, kiküszöbölve akár a lemez, -akár a fenékzárlatot. A szeparátor itatósként szívja magába, majd megköti a speciális elektrolitot. Nincs iszapkihullás, jobb a rázkódással szembeni ellenálló képesség is. És nincs folyadékveszteség sem, hiszen a felületen képződött gázok az üvegszövetben újra visszaalakulnak nedvességgé. Ezeket már nyomástartó módon tényleg le lehet zárni...

Hidegindító áramuk a szerkezetüknél fogva lényegesen nagyobb, ami különösen téli hideg reggeleken, az utcán tárolt diesel-tulajdonosok arcára varázsol elégedett mosolyt. Az élettartam során semmiféle gondozást nem igényelnek - tehát ezek az igazi gondozásmentes fajták - legfeljebb az autónk elektromos rendszerét kell ellenőrizni, nehogy az tegye tönkre amperben és voltban gazdag barátunkat. "

Akku

Az enyém ilyen, bár nem tudom van-e kupak a tetején, de most biztos nem nézem meg mert házit kell csinálnom. :(

Link to comment
Megosztás:

Nekem nem volt ilyen szerencsém a Bannerrel. Igaz, hogy a lányom kispolszkijába vettem vagy 7 éve.... 1 év után cellazárlatos lett!

Szerintem az az akku öngyilkos lett :( ;)

Biztos nem uni-bull típus volt, mert ebben a Tápi által idézett burkolattal vannak ellátva a cellában a

lemezek (most már beugrott, hogy ezt mondta a srác, hogy valami selyemanyag van benne).

Link to comment
Megosztás:

Bocs hogy belekontárkodok. ;) :(

Múltkor vettem egy bicskakulcsos központizárat ami 4ajtós autóhoz való volt. Ezt szépen bele is szereltettem a 3ajtós Astra-mba, a bal oldali ajtóba egy 5vezetékes és a jobb ajtóba pedig egy 3vezetékes szervómotor került.

A bicskakulcson meg van egy olyan funkció hogy csak külön a csomagtartót nyitja. Namost nekem a csomitartóban nincs szervómotor mert más zár kellett volna hozzá és egyébként is tervben volt a falazás, szal inkább nem merültem bele.

Az a kérdésem hogyha veszek egy mágneses ajtónyitót amit beépítek a 3.ajtóba, akkor azt a központizárról tudom majd nyitni, vagy annak valami külön dolog kell majd?

A kulcson a középső gomb nyitja külön a csomitartót.

Helló!

Én így oldottam meg az enyémen.

http://kepf.extra.hu/pic/1196631108_IMG_0031.jpg

És ehhez nem kell semmiféle spéci mágneses ajtónyitó. Nekem már 2 éve bírja egy sima Spal motor.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék az astramba beépíteni egy külső hőmérsékletmutatót. Van ötlet hozzá vagy valaki csinált már ilyet, mert igazából fogalmam sincs, honnan kezdjem.

Köszönöm.

Ha a gyári megoldást akarod, akkor cserélni kell a középkonzolon a kijelzőt TID-re,

szerezni kell egy hőmérséklet jeladót, ami az első lökös aljába való, és be kell húzni

két vezetékét a kijelzőhöz :(

Link to comment
Megosztás:

Valaki, aki tud kapcsolási rajzot olvasni, segítene nekem? Nem Astra, hanem Kadett, de az a fórum halott. Még mindíg a Board Computer-rel szenvedek. Belinkelem a kapcsolási rajzaimat... Pontosan a BC 4-es lába érdekelne. Miért van belőle kettő? Hova csatlakozik a K36 Board-computer relé, illetve mit is csinál az. Továbbá az 5-ös és 7-es láb is érdekelne... Előre is köszönöm.

schaltplan_01

schaltplan_02

schaltplan_03

schaltplan_04-05

schaltplan_06-07

schaltplan_08-09

schaltplan_10-11

Valamint keresek valakit, aki otthon van a Tech1-ben, és ezeknek a Comp-oknak a programozásában:

bc1

bc2

bc3

Ezt is köszönöm...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.