Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Ha Bosch generátorod van akkor a forgórész végénél lévő csapágy műanyag tokban van és szépen ki is jön a műanyaggal együtt a házból.

Ékszíjtárcsa alatt találsz 3 db csavart azokat is ki kell venni és utánna már csapágyastól kijön a forgórész. Innentől kezdve már gyerekjáték az egész, óvatosan vedd le a műanyagot a csapágyról és utánna jöhet a lehúzó, melegíteni nem szabad. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Valaki segítsen plz mi lehet a gond. A jobb első indexem inditás után pár másodperccel feladja a szolgálatot. Az izzó jó és jól van bent, megnéztem. Sőt már tettem be másikat is.

Pontosítok, leírom a teljes hibajelenséget:

Beindítom az ótót, elkezdek indexelni. Villog rendesen. Kb. 10 villanás után már csak a hátsó villog – csak a jobb eleje csinálja ezt. Ha leállítom és újraindítom az nem segít. Eletllik x idő leállítva és ismét müxik 10 villanásig. Leállítva is ugyan ez van, csak úgy álló motorral minek indexelni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Foglalatnál is van egy csati nálam ott volt kontaktushiba eleve gyengébb fénnyel villogott... :lol:

Nekem ha villog akkor villog rendesen. Lementem, megnéztem, megmozgattam, ugyan az a jelenség. :lol:

Relé gondolom nem lehet, mert akkor mindkét irányba rossz lenne.

Link to comment
Megosztás:

Valaki segítsen plz mi lehet a gond. A jobb első indexem inditás után pár másodperccel feladja a szolgálatot. Az izzó jó és jól van bent, megnéztem. Sőt már tettem be másikat is.

Pontosítok, leírom a teljes hibajelenséget:

Beindítom az ótót, elkezdek indexelni. Villog rendesen. Kb. 10 villanás után már csak a hátsó villog ? csak a jobb eleje csinálja ezt. Ha leállítom és újraindítom az nem segít. Eletllik x idő leállítva és ismét müxik 10 villanásig. Leállítva is ugyan ez van, csak úgy álló motorral minek indexelni :lol:

Sztem kontakt hiba a foglalatban, vagy a környékén.

Esetleg a vezeték vhol törött.

Link to comment
Megosztás:

Sztem kontakt hiba a foglalatban, vagy a környékén.

Esetleg a vezeték vhol törött.

Köszi, akár azt is írhattad volna, hogy "szerintem rossz" :lol: :lol: :lol:

Valahogyan le kéne szűkítenem a lehetőségeket, csak nem tudom hol kezdjem. Hol van az eleje? :D

Link to comment
Megosztás:

Köszi, akár azt is írhattad volna, hogy "szerintem rossz" :lol: :lol: :D

Valahogyan le kéne szűkítenem a lehetőségeket, csak nem tudom hol kezdjem. Hol van az eleje? :D

Most ezen mit nem értettél, ettől pontosabb választ látatlanban sztem senki sem fog neked írni.

Az lehetőségeket eléggé leszűkítettem, hiszen a foglalat környékét adtam meg hibaforrásnak. Mondhattam volna a bal A oszlop alatti csatlakozót is, abban aztán biztosan nem találtad volna meg a bajt. :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Most ezen mit nem értettél, ettől pontosabb választ látatlanban sztem senki sem fog neked írni.

Az lehetőségeket eléggé leszűkítettem, hiszen a foglalat környékét adtam meg hibaforrásnak. Mondhattam volna a bal A oszlop alatti csatlakozót is, abban aztán biztosan nem találtad volna meg a bajt. :lol: :lol:

Köszi a segítséget. Nem is rosszindulatuan írtam, amit írtam, próbáltam kicsit viccesen felfogni a szerencsétlenségemet (hozzánemértésemet) :lol:

Minden segítség, tanács csak jóljön ilyen helyzeteben.

Link to comment
Megosztás:

Remélem nem a kábel halt meg valahol. Hogyan tudom megnézni, hogy melyik kábel lehet a ludas? Már ha az a hiba. Jó lenne kizárni mint okot.

Először a csatit-foglalatot szűrném ki, az az esélyesebb. A vezeték a vezető oldalra az A oszlop tövébe jön, ott van a

műanyag burkolat alatt két nagy csatlakozó, onnan megy tovább a műszerfal kötegbe.

Link to comment
Megosztás:

Először a csatit-foglalatot szűrném ki, az az esélyesebb. A vezeték a vezető oldalra az A oszlop tövébe jön, ott van a

műanyag burkolat alatt két nagy csatlakozó, onnan megy tovább a műszerfal kötegbe.

Köszi, köszi :lol: Honap délelőtt szétbombázom a gépsárkányt. Kimérni kitudom a vezetéket valahogyan (van mérő műszerem), hogy melyik rossz, ha a csati meg a foglalat rendben van?

Link to comment
Megosztás:

Van valami viszonylag egyszerű, s roncsolásmentes megoldás arra, hogy a tompított fény felkapcsolásakor ne maradjanak égve a helyzetjelzőim? Egyáltalán mi vezérli, relé, vagy csak sima kapcsolón keresztül megy?

Tudom, hogy veszélyes, mivel 0 lesz a fény, ha kiég a fényszóróizzó, stb.. Gondolkodom valami relés megoldáson is, hogy ilyen esetben visszakapcsolja a helyzetjelzőt.

Link to comment
Megosztás:

Van valami viszonylag egyszerű, s roncsolásmentes megoldás arra, hogy a tompított fény felkapcsolásakor ne maradjanak égve a helyzetjelzőim? Egyáltalán mi vezérli, relé, vagy csak sima kapcsolón keresztül megy?

Tudom, hogy veszélyes, mivel 0 lesz a fény, ha kiég a fényszóróizzó, stb.. Gondolkodom valami relés megoldáson is, hogy ilyen esetben visszakapcsolja a helyzetjelzőt.

Miért zavar ha ég a helyzetjelző is? :lol: Én pl. egyáltalán nem használom csak a helyzetjelzőt. Vagy bekapcsolom a tompitott fényt, vagy lámpa nélkül megyek. Kösd őket külön áramkörre, és akkor kapcsolod őket amikor akarod, függetlenül a főfényszorótól.

Link to comment
Megosztás:

Van valami viszonylag egyszerű, s roncsolásmentes megoldás arra, hogy a tompított fény felkapcsolásakor ne maradjanak égve a helyzetjelzőim? Egyáltalán mi vezérli, relé, vagy csak sima kapcsolón keresztül megy?

Tudom, hogy veszélyes, mivel 0 lesz a fény, ha kiég a fényszóróizzó, stb.. Gondolkodom valami relés megoldáson is, hogy ilyen esetben visszakapcsolja a helyzetjelzőt.

Miért zavar ha ég a helyzetjelző is? :lol: Én pl. egyáltalán nem használom csak a helyzetjelzőt. Vagy bekapcsolom a tompitott fényt, vagy lámpa nélkül megyek. Kösd őket külön áramkörre, és akkor kapcsolod őket amikor akarod, függetlenül a főfényszorótól.

Ezt én sem értem. :lol: A világításkapcsolóból a biztin keresztül ebként is oldalanként van ellátva táppal a helyzetjelző. Nem látom értelmét, hogy kiiktassuk az elsőt ezek közül.

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Megnyugtattál, köszi.

Harmadik évét tapossa nálam az autó, és nem tudom mióta lehet benne ez az akku.

Remélem nem fekszik ki még egy darabig.

Kutyások tartsanak össze! :lol:

Egyébként kellene találni egy számot valahol az akkun. Általábam a gyártási évet és hónapot szokták jelölni különféle formában, de ki lehet következtetni.

Az öcsémnek van egy 11 éves akkuja ami már 3 autóban szolgált, de őrizgeti és most is szolgálatkész. Igaz a pincében van, de karbntartja.

Link to comment
Megosztás:

Faxa. :lol:

Nem kellett vezetéket húzni az ECU-tól?

A km óra részét átcserélted?

Nem kellett,be volt vezetékelve.:lol:

Nem cseréltem át,mert ez vdo,ami benne volt az meg delco.

Nem tudom,hogy passzol-e.De nem is olyan egyszerű,ahogy néztem..Te cserélted?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.