Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Kb. délelőtt 11-től, du fél 3-ig ott töketlenkedtek az autómon..

Már éhes voltam, minden bajom volt..

De ha a dudától lehet, akkor miért nem akkor verte ki a biztit kora délután, miért este ?

Nem lehetséges hogy a zötykölődéstől valami zárlat lett ott? Esetleg a latyak(feltéve ha nálatok is havazás/olvadás van) zárta rövidre, hm? Netán nem dudáltál rá egy "tescós szatyorra"? :blush:

...talán valami nem rendesen visszakötött vezeték?

Link to comment
Megosztás:

Kb. délelőtt 11-től, du fél 3-ig ott töketlenkedtek az autómon..

Már éhes voltam, minden bajom volt..

De ha a dudától lehet, akkor miért nem akkor verte ki a biztit kora délután, miért este ?

igen ez jó kérdés

nézd meg a dudát mi a helyzet vele

hátha felverődött, bár pont ott ki is száradna egyből.

Link to comment
Megosztás:

Itt Pécsen semmi hó..

Gyenge havas eső esik, de abból nem lesz semmi.

Nem hiszem, hogy a duda vizet kapott volna.

Mondom, mikor a gazdaságosnál leparkoltam még semmi baja nem volt, amikor kijöttem kb. fél óra múlva, kész..

Elakadásjelző kapcsolót mozgasd meg kicsit :blush:

Link to comment
Megosztás:

Itt Pécsen semmi hó..

Gyenge havas eső esik, de abból nem lesz semmi.

Nem hiszem, hogy a duda vizet kapott volna.

Mondom, mikor a gazdaságosnál leparkoltam még semmi baja nem volt, amikor kijöttem kb. fél óra múlva, kész..

...fel akarták törni és a dudánál kezdték :blush: bocsiOFF!

Link to comment
Megosztás:

Ma is üdvözlök mindenkit!

Köszönöm a segítőkész válaszokat,igyekszem elvégezni a házi feladatot(olvasni,olvasni,olvasni).

Még egy kérdés:mi lehet a hiba oka? Jelenség:hosszabb állás után-ami kb.két-három nap-nehezen indul a verda,ha beindult azonnal leáll.Ezt megcsinálja 3-4-szer aztán minden O.K. + a múltkori hazautazásunk alkalmával az autópályás tempó közben(úgy 130-150km megtétele után)elkezdett drasztikusan lassulni a gép(hasonlított a jelenség egy motorleállításhoz). A reakcióm erre teljes gáz és egy pár másodperc múlva téptünk tovább. Ez így ment egész úton,a hátralévő 200 km-t 50-esekre tördelte a technika. A pályáról letérve ritkult a jelenség de nem szűnt meg. Visszaúton dettó. Amióta a városban tekerek semmi hiba.

A leíráshoz tartozik,hogy az utazás előtt karosszériás vette kezelésbe az üz.a.betöltő nyílás környékét és állítása szerint levették a tankot.

Elképzelhető.hogy az ellátó rendszerben keletkezett valami folytonossági hiba? Tehát tank le?

(egyébként is cserélni akartam az üz.a. szűrőt)

Mindenkinek és mindent köszi!

topi - az egyre lelkesebb fórumozó

c14nz '93

Link to comment
Megosztás:

Ma is üdvözlök mindenkit!

Köszönöm a segítőkész válaszokat,igyekszem elvégezni a házi feladatot(olvasni,olvasni,olvasni).

Még egy kérdés:mi lehet a hiba oka? Jelenség:hosszabb állás után-ami kb.két-három nap-nehezen indul a verda,ha beindult azonnal leáll.Ezt megcsinálja 3-4-szer aztán minden O.K. + a múltkori hazautazásunk alkalmával az autópályás tempó közben(úgy 130-150km megtétele után)elkezdett drasztikusan lassulni a gép(hasonlított a jelenség egy motorleállításhoz). A reakcióm erre teljes gáz és egy pár másodperc múlva téptünk tovább. Ez így ment egész úton,a hátralévő 200 km-t 50-esekre tördelte a technika. A pályáról letérve ritkult a jelenség de nem szűnt meg. Visszaúton dettó. Amióta a városban tekerek semmi hiba.

A leíráshoz tartozik,hogy az utazás előtt karosszériás vette kezelésbe az üz.a.betöltő nyílás környékét és állítása szerint levették a tankot.

Elképzelhető.hogy az ellátó rendszerben keletkezett valami folytonossági hiba? Tehát tank le?

(egyébként is cserélni akartam az üz.a. szűrőt)

Mindenkinek és mindent köszi!

topi - az egyre lelkesebb fórumozó

Én sajnos segiteni nem tudok, de mások könnyebben segitenének ha beirnád az aláirásodba milyen az autó, motorja esetleg még az évjáratot is! :blush:

Link to comment
Megosztás:

Ma is üdvözlök mindenkit!

Köszönöm a segítőkész válaszokat,igyekszem elvégezni a házi feladatot(olvasni,olvasni,olvasni).

Még egy kérdés:mi lehet a hiba oka? Jelenség:hosszabb állás után-ami kb.két-három nap-nehezen indul a verda,ha beindult azonnal leáll.Ezt megcsinálja 3-4-szer aztán minden O.K. + a múltkori hazautazásunk alkalmával az autópályás tempó közben(úgy 130-150km megtétele után)elkezdett drasztikusan lassulni a gép(hasonlított a jelenség egy motorleállításhoz). A reakcióm erre teljes gáz és egy pár másodperc múlva téptünk tovább. Ez így ment egész úton,a hátralévő 200 km-t 50-esekre tördelte a technika. A pályáról letérve ritkult a jelenség de nem szűnt meg. Visszaúton dettó. Amióta a városban tekerek semmi hiba.

A leíráshoz tartozik,hogy az utazás előtt karosszériás vette kezelésbe az üz.a.betöltő nyílás környékét és állítása szerint levették a tankot.

Elképzelhető.hogy az ellátó rendszerben keletkezett valami folytonossági hiba? Tehát tank le?

(egyébként is cserélni akartam az üz.a. szűrőt)

Mindenkinek és mindent köszi!

topi - az egyre lelkesebb fórumozó

Ha diesel, akkor a gázolajszűrő előtt és után meg kell takarítani a 'lyukas"csavarokat, mert ott néha előszeretettel megbújik a retek és az szokott ilyen gondokat okozni! Nem kap az adagoló rendesen emiatt gázolajat! Én is jártam már így. :lol: Ha benzines, akkor passz! :)

De szerintem ez a téma nem idevaló! :blush:

Link to comment
Megosztás:

Kb. délelőtt 11-től, du fél 3-ig ott töketlenkedtek az autómon..

Már éhes voltam, minden bajom volt..

De ha a dudától lehet, akkor miért nem akkor verte ki a biztit kora délután, miért este ?

Nekm volt már ilyen gondom a dudával, amikor megvettem a kocsit, először csak nem szólt, aztán meg kioldott a bizti. Aláfeküdtem, a csati félig le volt csúszva. lehuztam, kicsit összenyomtam, vissza azóta jó. Meg ha jól emlékszem ott külön csatin van a két pólus, ha lejön a táp le tud testelni. De ebben már nem vagyok biztos.

üzemanyag szűrő cserét csináld meg, hátha attól el is műlik

milyen autó ez caravan???

ha az akkor kicsit nehezebb, de az AC csatiját is meg kellene nézni, na meg a csöveket...

így elsőre én ezt csinálnám.

üdv

Ja-ja engem is az AC-csati szivatot meg, gyakran nem akart elindulni, aztán egyszer meg sehogyse. A relé jó volt, a pumpa is, aztán mozgatva a kábelt megindult, csak össze kellett kicsit nyomni a csatiban a tüskéket.

Link to comment
Megosztás:

Felmerült bennem, hogy van-e esetleg olyan műszeregység ami komptibilis az F Astra-val? Ugyebár a G-é már nem spirálos. Nézegettem a Corsa B egységét, abból van spirálos is, de csak egy csatlakozó van rajta.

a vectra

az be is megy még a helyére is

csak a tank jelzőt kell megnézni

ha jól tudom

Link to comment
Megosztás:

Legtöbben LCD-s műszeregységet raknak bele, pl:

- Kadett E GSI LCD-je kicsi faragással belemegy és a tankszintjelzés is pontos lesz.

- Vectra 2000 LCD-je simán belemegy csak a tankszintjelzés nem lesz pontos.

Mindkét esetben kellenek a csatlakozók, jeladók is! Ha komolyan érdekel a dolog akkor tudok segíteni kapcsolási rajzokkal, bekötéssel. :blush:

Vectra 2000 LCD ledesítve ilyen: http://www.kep.tar.hu/udi/50545112/33793166#2

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék az astramba beépíteni egy külső hőmérsékletjelzőt. Beszereztem hozzá a szükséges tartozékokat, az érzékelőt, és kicseréltem a kijelzőmet olyanra, ami mutatni tudná a hőmérsékletet de, most csak 3 vonal van ott, mivel a gyári csatlakozómat raktam rá vissza. Tehát két vezetéket kellene oda varázsolnom, csak azt nem tudom, hogy hova kell bekötnöm. Valaki tudna nekem ebben segíteni?

Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék az astramba beépíteni egy külső hőmérsékletjelzőt. Beszereztem hozzá a szükséges tartozékokat, az érzékelőt, és kicseréltem a kijelzőmet olyanra, ami mutatni tudná a hőmérsékletet de, most csak 3 vonal van ott, mivel a gyári csatlakozómat raktam rá vissza. Tehát két vezetéket kellene oda varázsolnom, csak azt nem tudom, hogy hova kell bekötnöm. Valaki tudna nekem ebben segíteni?

Köszönöm

2es és 4es láb

gyárilag egy kék vezeték, és egy kékfehér

legalábbis ezt a választ kaptam mikor át akartam alakítani kicsit.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szeretnék az astramba beépíteni egy külső hőmérsékletjelzőt. Beszereztem hozzá a szükséges tartozékokat, az érzékelőt, és kicseréltem a kijelzőmet olyanra, ami mutatni tudná a hőmérsékletet de, most csak 3 vonal van ott, mivel a gyári csatlakozómat raktam rá vissza. Tehát két vezetéket kellene oda varázsolnom, csak azt nem tudom, hogy hova kell bekötnöm. Valaki tudna nekem ebben segíteni?

Köszönöm

2-es és 4-es pinre kell kötnöd a szenzor két vezetékét, ennyi :blush:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szóval a 2-es és 4-es. Ha minden jó akkor, oda nincs is bekötve semmi az én csatlakozómon. Megnézem köszönöm a választ. Hol a legegyszerűbb behúzni azt a két vezetéket odáig?? Amihez mondjuk, nem kell szétszednem a műszerfalat. Van ilyen hely??

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Szóval a 2-es és 4-es. Ha minden jó akkor, oda nincs is bekötve semmi az én csatlakozómon. Megnézem köszönöm a választ. Hol a legegyszerűbb behúzni azt a két vezetéket odáig?? Amihez mondjuk, nem kell szétszednem a műszerfalat. Van ilyen hely??

Oldalt van egy átvezetés a biztosítéktábla mögül a motortér felé. Gumi átmenő perem van. Azon egy behúzószállal

át tudod húzni, ha ügyes vagy :blush:

Link to comment
Megosztás:

Oldalt van egy átvezetés a biztosítéktábla mögül a motortér felé. Gumi átmenő perem van. Azon egy behúzószállal

át tudod húzni, ha ügyes vagy :lol:

hogyne tudná, nekem egy közel cm átmérőjű, és egy fél cm átmérőjű kábel is átment ott :blush:

egy nem hegyes kerítésdrótot tolj át és annak a végéhez kötsd hozzá a két vezetéket :)

ha lebontod ott a vezetékről a szigetelés ne lepődj meg lesz ott ilyen takonyszerű anyag, legalábbis nekem volt, azt vedd ki, amennyire tudod, mert ha abba akad a kábeled akkor sokkal nehezebb betolni, húzni, esetleg szilikon spray :D

pedálokhoz ha befekszel egy lámpával látni fogod, hogy hol mennek ki a kábelek :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.