Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Elektromos


gsi.tamás

Recommended Posts

Nem gond az előző rossz antennám 1-egységet volt kihúzva a legvastagabb mert a többi szétesett, két egységgel meg már egész jól vette de addig meg nem húztam ki hogy nehogy elhagyjam. Majd tesztelgetem Melóbajárásnál van egy pár 100méteres szakasz ahol elmegy a rádió most majd kíváncsi leszek hogy hogy fogja ott bírni. Rádiót nem akarok cserélni mert szerintem a rádió szempontjából az egyik legjobb (kékpont). Ill 2 márka volt még benne de azoknak rosszabb volt a vétele mikor ezt vettem és kipróbáltam más márkát is. Nahh majd látom meddig bírja, főleg nagyon reménykedek benne hogy valami barom nem fogja letörni. Eddig az egy egység volt kihúzva nem lett baja.

Köszi mégegyszer!

Link to comment
Megosztás:

Szervusztok!

Kicsit visszatérnék az elektromos ablakemelő témához...

HÁTULRA milyen más Opelből talál az elektromos ablakemelő? Egyesek szerint az Omegáé nem talál, de Hetyke kartárs azt írta, hogy "hátra omegáé ment"... akkor talál? Milyen Omegából?

Mások szerint csak a Vectra A-ból talál...

Előlre már rég beszereltem a komfortelektronikás emelőket, és mivel van hiper-okos többkimenetű riasztóm izgalmas lenne nem csak felhúzni (beriasztáskor) az összes ablakot, hanem pl. dögmelegben indulás elött leengedni mindegyiket :)

Szóval miből talál(na) a hátsó emelő? és még mi kellene hozzá...

köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Szervusztok!

Kicsit visszatérnék az elektromos ablakemelő témához...

HÁTULRA milyen más Opelből talál az elektromos ablakemelő? Egyesek szerint az Omegáé nem talál, de Hetyke kartárs azt írta, hogy "hátra omegáé ment"... akkor talál? Milyen Omegából?

Mások szerint csak a Vectra A-ból talál...

Előlre már rég beszereltem a komfortelektronikás emelőket, és mivel van hiper-okos többkimenetű riasztóm izgalmas lenne nem csak felhúzni (beriasztáskor) az összes ablakot, hanem pl. dögmelegben indulás elött leengedni mindegyiket :)

Szóval miből talál(na) a hátsó emelő? és még mi kellene hozzá...

köszönöm.

az astráé például egészen egyszerűen, átalakítás nélkül belemegy :D
Link to comment
Megosztás:

Szervusztok!

Kicsit visszatérnék az elektromos ablakemelő témához...

HÁTULRA milyen más Opelből talál az elektromos ablakemelő? Egyesek szerint az Omegáé nem talál, de Hetyke kartárs azt írta, hogy "hátra omegáé ment"... akkor talál? Milyen Omegából?

Mások szerint csak a Vectra A-ból talál...

Előlre már rég beszereltem a komfortelektronikás emelőket, és mivel van hiper-okos többkimenetű riasztóm izgalmas lenne nem csak felhúzni (beriasztáskor) az összes ablakot, hanem pl. dögmelegben indulás elött leengedni mindegyiket :)

Szóval miből talál(na) a hátsó emelő? és még mi kellene hozzá...

köszönöm.

Azt nem tudom melyik másik Opelből jó még a hátsó, de az minden esetre érdekes lesz, hogy kötöd be, ha az első már benn van. Más az ajtó kábelkorbács, más a kapcsoló elöl. Kell még pluszban vagy egy tucat vezeték hátra. Jó, hát meg lehet oldani, de nem olyan egyszerű. Bár attól is függ a mostani hogy van megoldva.

Én már beszereltem a 4 elektromost, de az komplett szett volt.

Link to comment
Megosztás:

Szervusztok!

Kicsit visszatérnék az elektromos ablakemelő témához...

HÁTULRA milyen más Opelből talál az elektromos ablakemelő? Egyesek szerint az Omegáé nem talál, de Hetyke kartárs azt írta, hogy "hátra omegáé ment"... akkor talál? Milyen Omegából?

Mások szerint csak a Vectra A-ból talál...

Előlre már rég beszereltem a komfortelektronikás emelőket, és mivel van hiper-okos többkimenetű riasztóm izgalmas lenne nem csak felhúzni (beriasztáskor) az összes ablakot, hanem pl. dögmelegben indulás elött leengedni mindegyiket :)

Szóval miből talál(na) a hátsó emelő? és még mi kellene hozzá...

köszönöm.

Héló!

Nálam bent van az Omega... :) Kábelkorbácsot én gyártottam gyáriból. Kapcsolók gyáriak, és egy Cabrio-ból kivett balos első köteget raktam be. Mivel a kocsi Classic volt, így nem volt benne elektromos ablakos előkészítés, de cseréltem egy 97-es 4 ablakos-tükrös-ülésfűtéses-ABS-es, klímás kábelkötegre a műszerfal köteget, és a teljes motortér, illetve utastér köteget. Ezekből a tükrök, elektromos ablakok, klíma és rövidesen ülés fűtés lesz bekötve. A 4 ablakos kötegnél 2 pozitív fordítva van, így nem megy a 2 ablakos emelővel, csak a 4 ablakossal, illetve megy, csak világítanak a ledek folyamatosan. Ezeket fel lehet cserélni, és jó lesz. Ha hátra is akarsz, akkor Cabrio bontást keress, azokból lehet 4-es kapcsolót kikapni. A köteg ugyan az, és úgy beépíthető az omegáé. Ha érdekel tudok fotót küldeni privátban a beépítésről. igazából 2 lukat kellett fúrni pluszba, meg az egyik 6-os csavar alá tenni 2 db 8-as anyát távtartónak.észre nem lehet venni a különbséget, csak ha nézed. A kábelköteg átalakítható simán, bár inkább csak a csati miatt kell... :)

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenkinek!

Van egy kis gondom a koromgyáram generátorával, ezért írok az elektronyos topikba. Nem feltétlenül delejgond, inkább mechanikus. A generátorom szíjtárcsája nagy valószínűséggel megindult a csere felé vezető rögös úton, lassan már nincs hová spannolni a generátort. Párszáz Km után újra csúszni kezd a vadonat új rávaló szíj. Szélesebbel nem szeretném erőltetni. Valahogyan le kellene cserélnem a szíjtárcsát, vajon lehet ezt a vackot kapni kereskedelmi forgalomban, vagy csak árukapcsolással generátorral együtt. A generátorom amúgy kifogástalan egészségnek örvend, ha elkapja kis sikítás után - bemelegszik - az ütemet a szíj, vígan tolja a delejt.

Ha nem lehet kapni, vagy csak szarabbat és mégszarabbat bontóból lehet esztergáltra cserélni? Bocs, nem szemeztem még annyit a generátor tengelyével.

Van több aranykezű gépi forgácsoló ismerős, aki pár kocka sörért legyártaná.

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv,

ui.:

A motorkódom az aláírásomban, de azért beírom: X17DTL és Bosch generátorom van.

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenkinek!

Van egy kis gondom a koromgyáram generátorával, ezért írok az elektronyos topikba. Nem feltétlenül delejgond, inkább mechanikus. A generátorom szíjtárcsája nagy valószínűséggel megindult a csere felé vezető rögös úton, lassan már nincs hová spannolni a generátort. Párszáz Km után újra csúszni kezd a vadonat új rávaló szíj. Szélesebbel nem szeretném erőltetni. Valahogyan le kellene cserélnem a szíjtárcsát, vajon lehet ezt a vackot kapni kereskedelmi forgalomban, vagy csak árukapcsolással generátorral együtt. A generátorom amúgy kifogástalan egészségnek örvend, ha elkapja kis sikítás után - bemelegszik - az ütemet a szíj, vígan tolja a delejt.

Ha nem lehet kapni, vagy csak szarabbat és mégszarabbat bontóból lehet esztergáltra cserélni? Bocs, nem szemeztem még annyit a generátor tengelyével.

Van több aranykezű gépi forgácsoló ismerős, aki pár kocka sörért legyártaná.

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv,

ui.:

A motorkódom az aláírásomban, de azért beírom: X17DTL és Bosch generátorom van.

Héló! próbáltad durva smirglivel kicsit megcsiszolni a tárcsát? Nálam is ez volt a helyzet. Lényeg, hogy a polírozott tárcsán a kicsi ellenállás miatt a szíj amint lehet megcsúszik, és megég. Ha kicsit érdesebb a felület, akkor nem fog csúszni. Nálam az 1.4-es 60 pacisomnál ez oldotta meg.

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenkinek!

Van egy kis gondom a koromgyáram generátorával, ezért írok az elektronyos topikba. Nem feltétlenül delejgond, inkább mechanikus. A generátorom szíjtárcsája nagy valószínűséggel megindult a csere felé vezető rögös úton, lassan már nincs hová spannolni a generátort. Párszáz Km után újra csúszni kezd a vadonat új rávaló szíj. Szélesebbel nem szeretném erőltetni. Valahogyan le kellene cserélnem a szíjtárcsát, vajon lehet ezt a vackot kapni kereskedelmi forgalomban, vagy csak árukapcsolással generátorral együtt. A generátorom amúgy kifogástalan egészségnek örvend, ha elkapja kis sikítás után - bemelegszik - az ütemet a szíj, vígan tolja a delejt.

Ha nem lehet kapni, vagy csak szarabbat és mégszarabbat bontóból lehet esztergáltra cserélni? Bocs, nem szemeztem még annyit a generátor tengelyével.

Van több aranykezű gépi forgácsoló ismerős, aki pár kocka sörért legyártaná.

Előre is köszönöm a segítséget.

Üdv,

ui.:

A motorkódom az aláírásomban, de azért beírom: X17DTL és Bosch generátorom van.

Hát igazából a generátor ékszíjtárcsa több darabbol áll, az alsó részén van a ventillátor is, ezért nem olyen egyszerű esztergáltatni. Megkopott a tárcsa és nem az oldalán fekszik fel a szíj ezért vísítt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdekes dolgot művelt ma az autóm. Este hazafelé indulva kapcsolnám a lámpát, de nem világít a tompított és a helyzetjelző sem. Egyedül az indexlámpák, féklámpa és a ködlámpa működik. Az első ködlámpának köszönhetően haza tudtam jönni, még ekkora hasznát ködben sem vettem. :)

A kapcsolóra gondoltam először, de elfordítva bekapcsolja a műszerfal világítást és sipíkol is ha kinyitom az ajtót. Kihúzva a belső tér világítás is megy.

A röhej az, hogy pár napja volt műszakin az autó és nem volt vele gond.

Biztosítékokat néztem, de egyszerre amúgy sem mehet ki az összes.

Szóval kellene egy kis segítség mit lehet a probláma. (1,6 16V X16XEL)

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdekes dolgot művelt ma az autóm. Este hazafelé indulva kapcsolnám a lámpát, de nem világít a tompított és a helyzetjelző sem. Egyedül az indexlámpák, féklámpa és a ködlámpa működik. Az első ködlámpának köszönhetően haza tudtam jönni, még ekkora hasznát ködben sem vettem. :)

A kapcsolóra gondoltam először, de elfordítva bekapcsolja a műszerfal világítást és sipíkol is ha kinyitom az ajtót. Kihúzva a belső tér világítás is megy.

A röhej az, hogy pár napja volt műszakin az autó és nem volt vele gond.

Biztosítékokat néztem, de egyszerre amúgy sem mehet ki az összes.

Szóval kellene egy kis segítség mit lehet a probláma. (1,6 16V X16XEL)

Előre is köszi!

Nem kell minden biztosítéknak kimenni ehhez, elég ha a 7-es eldurran. Szerintem nézd meg még egyszer.

Link to comment
Megosztás:

Héló!

Nálam bent van az Omega... :) Kábelkorbácsot én gyártottam gyáriból. Kapcsolók gyáriak, és egy Cabrio-ból kivett balos első köteget raktam be. Mivel a kocsi Classic volt, így nem volt benne elektromos ablakos előkészítés, de cseréltem egy 97-es 4 ablakos-tükrös-ülésfűtéses-ABS-es, klímás kábelkötegre a műszerfal köteget, és a teljes motortér, illetve utastér köteget. Ezekből a tükrök, elektromos ablakok, klíma és rövidesen ülés fűtés lesz bekötve. A 4 ablakos kötegnél 2 pozitív fordítva van, így nem megy a 2 ablakos emelővel, csak a 4 ablakossal, illetve megy, csak világítanak a ledek folyamatosan. Ezeket fel lehet cserélni, és jó lesz. Ha hátra is akarsz, akkor Cabrio bontást keress, azokból lehet 4-es kapcsolót kikapni. A köteg ugyan az, és úgy beépíthető az omegáé. Ha érdekel tudok fotót küldeni privátban a beépítésről. igazából 2 lukat kellett fúrni pluszba, meg az egyik 6-os csavar alá tenni 2 db 8-as anyát távtartónak.észre nem lehet venni a különbséget, csak ha nézed. A kábelköteg átalakítható simán, bár inkább csak a csati miatt kell... :)

Szia!

Az autómban az első ajtókban fapados kábelkorbács volt, csak a központi zárnak. E mellé húztam be az ablakemelőnek, elektromos-fűtött tükörnek a drótózást, és bütyköltem be egyenként a megfelelő pin-eket az X31, 34-es nagy dugókba. Szerencsére addig elő volt gyárilag készítve...

pár kérdés:

1) az Omegegákban a hátsó ablakemelők ugyanazok mindegyik tipusban? Vagyis mindegy, hogy omega A, B szedán, kombi? Melyik talál?

2) a Cabriókban más a gomboknak a csatlakozója, de a funkciójuk ugyanaz? vagyis az első 4+1-es mellé kell turkáljak hátsó gombokat is, vagy tehetem a "sima" Astra F-es anyósűlésbelit hátra...

3) 1997-es gyári klímás, ABS-es az autóm... a fene tudja, hogy a 4 ablakemelőshöz gyártottak külön kábelezést a műszerfalhoz...? Hátra az ajtókhoz csak a centrálzárhoz megy drótozás.

4) a hátsó ablakemelők komfortelektronikásak? (és van 5. szál a riasztós ablakemeléshez?) Ezekből is több verzió van?

5) készítem én is az űlésfűtést... Mennyire nehéz az üléshuzatot levenni, visszatenni?

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Az autómban az első ajtókban fapados kábelkorbács volt, csak a központi zárnak. E mellé húztam be az ablakemelőnek, elektromos-fűtött tükörnek a drótózást, és bütyköltem be egyenként a megfelelő pin-eket az X31, 34-es nagy dugókba. Szerencsére addig elő volt gyárilag készítve...

pár kérdés:

1) az Omegegákban a hátsó ablakemelők ugyanazok mindegyik tipusban? Vagyis mindegy, hogy omega A, B szedán, kombi? Melyik talál?

2) a Cabriókban más a gomboknak a csatlakozója, de a funkciójuk ugyanaz? vagyis az első 4+1-es mellé kell turkáljak hátsó gombokat is, vagy tehetem a "sima" Astra F-es anyósűlésbelit hátra...

3) 1997-es gyári klímás, ABS-es az autóm... a fene tudja, hogy a 4 ablakemelőshöz gyártottak külön kábelezést a műszerfalhoz...? Hátra az ajtókhoz csak a centrálzárhoz megy drótozás.

4) a hátsó ablakemelők komfortelektronikásak? (és van 5. szál a riasztós ablakemeléshez?) Ezekből is több verzió van?

5) készítem én is az űlésfűtést... Mennyire nehéz az üléshuzatot levenni, visszatenni?

1) passz

2) van egy felfelé meg egy lefelé vezérlés. nem értem miben lehet más a funkciójuk? :D

3) az ablak köteg nem a műszerfal alatt megy, hanem az első ülések alatt. egyébként nincs belefűzve a 4elablakos köteg, csak abba amelyik tényleg olyan.

4) az enyém az. fel is húzza magát zárásra.

5) gyakorlat kérdése

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Az autómban az első ajtókban fapados kábelkorbács volt, csak a központi zárnak. E mellé húztam be az ablakemelőnek, elektromos-fűtött tükörnek a drótózást, és bütyköltem be egyenként a megfelelő pin-eket az X31, 34-es nagy dugókba. Szerencsére addig elő volt gyárilag készítve...

pár kérdés:

1) az Omegegákban a hátsó ablakemelők ugyanazok mindegyik tipusban? Vagyis mindegy, hogy omega A, B szedán, kombi? Melyik talál?

2) a Cabriókban más a gomboknak a csatlakozója, de a funkciójuk ugyanaz? vagyis az első 4+1-es mellé kell turkáljak hátsó gombokat is, vagy tehetem a "sima" Astra F-es anyósűlésbelit hátra...

3) 1997-es gyári klímás, ABS-es az autóm... a fene tudja, hogy a 4 ablakemelőshöz gyártottak külön kábelezést a műszerfalhoz...? Hátra az ajtókhoz csak a centrálzárhoz megy drótozás.

4) a hátsó ablakemelők komfortelektronikásak? (és van 5. szál a riasztós ablakemeléshez?) Ezekből is több verzió van?

5) készítem én is az űlésfűtést... Mennyire nehéz az üléshuzatot levenni, visszatenni?

1) passz

2) van egy felfelé meg egy lefelé vezérlés. nem értem miben lehet más a funkciójuk? :D

3) az ablak köteg nem a műszerfal alatt megy, hanem az első ülések alatt. egyébként nincs belefűzve a 4elablakos köteg, csak abba amelyik tényleg olyan.

4) az enyém az. fel is húzza magát zárásra.

5) gyakorlat kérdése

1) Szerintem az Omega fórumon kérdezd meg

2) A funkciójuk ugyanaz bár még cabrio gombokat még nem láttam bontva. Teheted hátra az utasoldali kapcsolókat is, úgy rémlik csak a kábelhosszuk eltérő.

3) spzoli leírta a lényeget. Bár azt nem tudom hogy oldod majd meg a kábelek átvezetését az ajtóba. Hátul nincs olyan csatlakozó mint elöl az x31/34. Fixen át tudod húzni, ha mázlid van belefér az átvezető gumicsőbe mind a hat szál.

4) Hogy van-e komfort nélküli azt nem tudom (nem hiszem), de komfortos van belőle.

5) ilyet még nem csináltam...

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Az autómban az első ajtókban fapados kábelkorbács volt, csak a központi zárnak. E mellé húztam be az ablakemelőnek, elektromos-fűtött tükörnek a drótózást, és bütyköltem be egyenként a megfelelő pin-eket az X31, 34-es nagy dugókba. Szerencsére addig elő volt gyárilag készítve...

pár kérdés:

1) az Omegegákban a hátsó ablakemelők ugyanazok mindegyik tipusban? Vagyis mindegy, hogy omega A, B szedán, kombi? Melyik talál?

2) a Cabriókban más a gomboknak a csatlakozója, de a funkciójuk ugyanaz? vagyis az első 4+1-es mellé kell turkáljak hátsó gombokat is, vagy tehetem a "sima" Astra F-es anyósűlésbelit hátra...

3) 1997-es gyári klímás, ABS-es az autóm... a fene tudja, hogy a 4 ablakemelőshöz gyártottak külön kábelezést a műszerfalhoz...? Hátra az ajtókhoz csak a centrálzárhoz megy drótozás.

4) a hátsó ablakemelők komfortelektronikásak? (és van 5. szál a riasztós ablakemeléshez?) Ezekből is több verzió van?

5) készítem én is az űlésfűtést... Mennyire nehéz az üléshuzatot levenni, visszatenni?

1. Nálam a B omega hátsóablakemlője lett beépítve. Maga az emelő mindegyikben, tehát kombi, stb ugyan az.

2. Cabrió ablakemelő kapcsolója tök ugyan az, mint a 4 ablakosé, csak szerepelni fog a kábelkorbácson lévő cetlin, hogy Bertone... szerintem marhára nem fog zavarni! ;) Hátra mehet anyósüléses.

3. A műszerfal köteg +2 vezetéket tartalmaz. Nem szükséges kicserélni, mert behúzhatod hozzá azt a 2 kábelt. Az egyik egy plussz, ami biztosítékra megy (hátsó ablaknak külön bizti jár gyárilag, és nálam úgy is van a kábelköteg) meg a másik egy olyan kábel amire nem is emlékszem, tehát valszeg jelentéktelen.

4. Omega B-nek többnyire csak komfortos volt... :) Van 5. szál lehetőség, de általában a csatlakozó nem tartalmazza. A központi zárak csatlakozói teljesen kompatibilisek az elektromos ablak csatlakozókkal, így abból lehet kivenni a tüskéket. Mondjuk én tettem be külön komfort elektronikát is, ami egyenként emeli fel az ablakokat. :)

5. Az üléshuzat bontása az alsó részen nem bonyolult. Le kell nyomni a huzatot, mondjuk ráülsz, és a peremeken lehúzod a papír karimát. Miután lehúztad, már fel tudod húzni a huzatot. Utána jön a bűvészmutatvány, amihez egy oldalcsípő, és valami csőrös fogó kell, ami jó erős, és a kis drót karikákat szét kell hajtogatni, hogy az ülőlapról le tudd bontatni a huzatot. Ezek fém pálcákra vannak rányomva, és az feszíti a huzatot a feneked alatt. Háttámla kicsit bonyolultabb... Ott ügyelni kell a szivacsra, meg a többire, mert könnyű eltépni a dolgokat. Persze a támlához szét kell kapni az ülést atomjaira, de mindig a piros biztosítékot told be az övfeszítőhöz... Egyébként beszerelt állapotban is szétbontható, de úgy sokkal macerásabb. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kezdem felfedezni az oldalt....

Olyan gondom van a generátorral,hogy. Beindítom az autót,kicsit nyikorog a szíj és ahogy melegszik elmúlik! (F astra,1,7 isuzu motor)

Tökéletesen tölt amig ki nem pörgetem 3500-4500-ig! És utána kigyullad az aksi kontroll lámpa. megkocogtatom és észhez tér!

Cseréltem rajta égszíjat is 13X925-öst adtak erre a kocsira! Az igazság,hogy nem tudom jobban feszíteni,ezért ezzel is nyikorog! Pár hete vettem 13X900-as szíjat. Ezzel nem is nyikorgott,de ugyan úgy elmegy a töltésem. És 3 napja már ez is nyikorog hidegen!!! Mi lehet ez, már az ékszíj tárcsa a rossz? Köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kezdem felfedezni az oldalt....

Olyan gondom van a generátorral,hogy. Beindítom az autót,kicsit nyikorog a szíj és ahogy melegszik elmúlik! (F astra,1,7 isuzu motor)

Tökéletesen tölt amig ki nem pörgetem 3500-4500-ig! És utána kigyullad az aksi kontroll lámpa. megkocogtatom és észhez tér!

Cseréltem rajta égszíjat is 13X925-öst adtak erre a kocsira! Az igazság,hogy nem tudom jobban feszíteni,ezért ezzel is nyikorog! Pár hete vettem 13X900-as szíjat. Ezzel nem is nyikorgott,de ugyan úgy elmegy a töltésem. És 3 napja már ez is nyikorog hidegen!!! Mi lehet ez, már az ékszíj tárcsa a rossz? Köszönöm

Az! Márpedig magától meg nem javul, de legalább az új ékszíjat is rövid úton hazavágja.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kezdem felfedezni az oldalt....

Olyan gondom van a generátorral,hogy. Beindítom az autót,kicsit nyikorog a szíj és ahogy melegszik elmúlik! (F astra,1,7 isuzu motor)

Tökéletesen tölt amig ki nem pörgetem 3500-4500-ig! És utána kigyullad az aksi kontroll lámpa. megkocogtatom és észhez tér!

Cseréltem rajta égszíjat is 13X925-öst adtak erre a kocsira! Az igazság,hogy nem tudom jobban feszíteni,ezért ezzel is nyikorog! Pár hete vettem 13X900-as szíjat. Ezzel nem is nyikorgott,de ugyan úgy elmegy a töltésem. És 3 napja már ez is nyikorog hidegen!!! Mi lehet ez, már az ékszíj tárcsa a rossz? Köszönöm

Hi!

éKszíj ;)

Szerintem is a tárcsa kopása lesz a hiba oka, nekem pl. túlméretes szíj van most fenn (1mm-el szélesebb) de esős időben így is megcsúszik néha. Sajna új főtengelytárcsa már a Csergőben sincs az enyémhez tudtommal.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Adott egy bicskakulcs szett. Ezt szeretném bekötni úgy az autómba, hogy a gyári központit vezérelje, valamint nyitáskor/záráskor villogtassa az indexeket, illetve záráskor felhúzza az ablakokat. Mellékeltem a szett bekötési ábráját, de valahogy ez nekem nem tiszta. Valaki segítene, hogy melyik vezetékek kellenek a nyitás/záráshoz, az indexhez és az ablakhoz? Egyáltalán ez tudja vezérelni az ablakot, vagy csak az indexet? Ha nem tudja, akkor még vissza tudom vinni és kicserélik másikra.

http://kepfeltoltes.hu/view/120829/bicska2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Adott egy bicskakulcs szett. Ezt szeretném bekötni úgy az autómba, hogy a gyári központit vezérelje, valamint nyitáskor/záráskor villogtassa az indexeket, illetve záráskor felhúzza az ablakokat. Mellékeltem a szett bekötési ábráját, de valahogy ez nekem nem tiszta. Valaki segítene, hogy melyik vezetékek kellenek a nyitás/záráshoz, az indexhez és az ablakhoz? Egyáltalán ez tudja vezérelni az ablakot, vagy csak az indexet? Ha nem tudja, akkor még vissza tudom vinni és kicserélik másikra.

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

ez nem tudja az ablakokat vezérelni, azt általában a közp. zár húzza fel, ha most nem húzza ezután sem fogja

mondjuk lehet szórakozni vele, hogy a "Trunk" (villám jel) jelét rákötöd a ablakemelő "Z" bemenetére, de akkor azt külön meg kell nyomni, hogy felmenjen

a "parking light" rákötheted az indexre vagyis a vészvillogóra

az 1-6ig meg 2 váltóérintkezős relé, azt má eccer írtam hogy kell bekötni

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.