janoo16 Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 Szervusztok! Astra F-be szeretnék pár tüskét még betenni a rádió-kazi ISO csatlakozójába. Még a gyári van benne. Hogy tudom a beépítőkeretet rongálásmentesen :) kiszedni? (A rádió már kinnt). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 Szervusztok! Astra F-be szeretnék pár tüskét még betenni a rádió-kazi ISO csatlakozójába. Még a gyári van benne. Hogy tudom a beépítőkeretet rongálásmentesen :) kiszedni? (A rádió már kinnt). Kicsit meg kell "rogyasztani" alul és felül a középső részénél. Nem a külső látható peremét hanem a belsőt ahova becsúszik a rádió. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csjanos46 Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 Kérlek Segitsetek ! A CAR 400-as rádiomat hogy lehet kiütni hogyne kelljen ujra a coodot beadni neki áramtalanitás után. Hallottam ,hogy van olyan megoldás hogy meg kell két gombot egyidejűled nyomni de nem tudom hogy melyiket és hogyan.Ezt a módszert szeretném megtudni olyantól aki már csinált ilyet sikeresen,mert nem szeretném hogy többet ne tudjam használni a rádiot. Segitségeteket előre is Köszönöm.Astra F X 14NZ-ben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 Mert sokkal jobban látszik, és nem nézem motornak pl. Miért néznének motornak? Ködlámpa csak tompítottal együtt működik ami 3 lámpát jelent hátul, akkor hogyan néznének motornak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
janoo16 Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 Kérlek Segitsetek ! A CAR 400-as rádiomat hogy lehet kiütni hogyne kelljen ujra a coodot beadni neki áramtalanitás után. Hallottam ,hogy van olyan megoldás hogy meg kell két gombot egyidejűled nyomni de nem tudom hogy melyiket és hogyan.Ezt a módszert szeretném megtudni olyantól aki már csinált ilyet sikeresen,mert nem szeretném hogy többet ne tudjam használni a rádiot. Segitségeteket előre is Köszönöm.Astra F X 14NZ-ben. nyomvatartod az alábbi gombokat, bekapcsolod a rádiót, és addig tartod amíg sípol egyet: 1 + 3 = motorleállítás után működjön-e tovább v sem 2 + 4 = kérje-e a kódot v sem 4 + 6 = 8 v 10 mezős kijelzőt használsz vagy hasonló... :) :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csjanos46 Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 T. JANOO16. Pontositsunk ,ha azt akarom hogy ne kérje többet a Coodot akkor akövetkezöképp csináljam: gyujtás ráad 2+4 gombok nyomva tart rádio bekapcso és agombok addig nyomvatart amig nem sipol gombok elenged és kész ,vagy hogy adom meg hogy ne kérjen többet Coodot. Köszönöm az eddigi segitséget is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 Mert sokkal jobban látszik, és nem nézem motornak pl. Normális autóknál a féklámpa meg tök külön van (rádásul nekem van 3. is). Mondjuk fastránál pont nem. (öt ajtósnál) Nekem külön van a féklámpa az ötajtósban, és neked is :) És a ködzárónak pont az az értelme hogy egyik oldalt van csak, ne nézd féklámpának. Link to comment Megosztás: More sharing options...
janoo16 Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 T. JANOO16. Pontositsunk ,ha azt akarom hogy ne kérje többet a Coodot akkor akövetkezöképp csináljam: gyujtás ráad 2+4 gombok nyomva tart rádio bekapcso és agombok addig nyomvatart amig nem sipol gombok elenged és kész ,vagy hogy adom meg hogy ne kérjen többet Coodot. Köszönöm az eddigi segitséget is. Igen, EZ az eljárás. Csak sorozattól függően néha változtatják a kombinációt, de elrontani nincs amit, így nyugodtan ki lehet kisérletezni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 Miért néznének motornak? Ködlámpa csak tompítottal együtt működik ami 3 lámpát jelent hátul, akkor hogyan néznének motornak? Helyzetjelzővel is megy, csak az elöl ködlámpátlanoknál kell tompítottig kapcsolni. Amúgy a zárófényt meg mikor használjuk? Korlátozott látási viszonyoknál, pont azért, mert az 5 wattos helyzetjelzőt olyankor nehéz észrevenni. Magyarul messziről még nem fogsz csak egyetlen lámpát látni. Nekem külön van a féklámpa az ötajtósban, és neked is :) És a ködzárónak pont az az értelme hogy egyik oldalt van csak, ne nézd féklámpának. Nekem igen, mert legalul van a helyzetjelző/zárófény, legfölül meg a fék, tehát elég jól elkülönül a kettő. Ötajtós fastránál viszont közvetlenül egymás mellett vannak. Sedannal már ezt ugye orvosolták, feláldozták a desing-t a praktikum oltárán. Egyébként meg skandináv országokban nem véletlenül kötelező a kettő zárófény. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 Helyzetjelzővel is megy, csak az elöl ködlámpátlanoknál kell tompítottig kapcsolni. Amúgy a zárófényt meg mikor használjuk? Korlátozott látási viszonyoknál, pont azért, mert az 5 wattos helyzetjelzőt olyankor nehéz észrevenni. Magyarul messziről még nem fogsz csak egyetlen lámpát látni. Nekem igen, mert legalul van a helyzetjelző/zárófény, legfölül meg a fék, tehát elég jól elkülönül a kettő. Ötajtós fastránál viszont közvetlenül egymás mellett vannak. Sedannal már ezt ugye orvosolták, feláldozták a desing-t a praktikum oltárán. Egyébként meg skandináv országokban nem véletlenül kötelező a kettő zárófény. Tehát külön van:) sedannal meg a ködzáró van a helyzettjelzővel együtt egy égőn, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Október6, 2013 Megoszt Elküldve Október6, 2013 A ködzáró mindegyiknél a helyzetjelzővel van együtt. (mámint astra/vectra stb amikről most szó van) Egyébként így is logikus, mert ha fékezsénél a helyzetjelző erősödik fel, az kevésbé feltűnő, mint ha egy tök másik lámpa világít még pluszban. (pl egy pillanatra félrenéz az ember) A rekordon gyárilag így volt, de átkötöttem, hogy a zárófény lett a féklámpa, és a helyzetjelző felerősödve meg a zárófény, így azon is már két zárófényem van. :) Nincs külön,mert ha ránézel, egybefolyik az egész, míg ha fizikailag van köztük vagy 10 centi, akkor már nehezebb elnézni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 A ködzáró mindegyiknél a helyzetjelzővel van együtt. (mámint astra/vectra stb amikről most szó van) Egyébként így is logikus, mert ha fékezsénél a helyzetjelző erősödik fel, az kevésbé feltűnő, mint ha egy tök másik lámpa világít még pluszban. (pl egy pillanatra félrenéz az ember) A rekordon gyárilag így volt, de átkötöttem, hogy a zárófény lett a féklámpa, és a helyzetjelző felerősödve meg a zárófény, így azon is már két zárófényem van. :) Nincs külön,mert ha ránézel, egybefolyik az egész, míg ha fizikailag van köztük vagy 10 centi, akkor már nehezebb elnézni. :) Elvitatkozhatunk ezen napestig, de felesleges, külön foglalat, külön égő :D Sedannal meg arra céloztam, hogy az egyik helyzetjelző a ködzáró is egyben, egy égőben, nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Szervusztok! Astra F-be szeretnék pár tüskét még betenni a rádió-kazi ISO csatlakozójába. Még a gyári van benne. Hogy tudom a beépítőkeretet rongálásmentesen :) kiszedni? (A rádió már kinnt). Ki lehet szedni csak a csatikat is. ugye 3 sor van mindegyinek van jobb oldalon egy biztosítoja, azt ha benyomod(mind a 3at), akkor kijőn hátrafelé csak a csati is Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Helló Mindenki! Olyan kérdésem lenne, hogy szereztem egy gyári központi zár motort caravan csomagtérajtóba, mivel nekem az nem volt benne. Be is raktam, de sztem valami még kell hozzá mert mikor bezárom, akkor is kitudom nyitni. Esetleg egy képet tudna valaki mutatni róla a központizár és zárszerkezet találkozásáról? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Helló Mindenki! Olyan kérdésem lenne, hogy szereztem egy gyári központi zár motort caravan csomagtérajtóba, mivel nekem az nem volt benne. Be is raktam, de sztem valami még kell hozzá mert mikor bezárom, akkor is kitudom nyitni. Esetleg egy képet tudna valaki mutatni róla a központizár és zárszerkezet találkozásáról? A zármotor annyit csinál, hogy betolja a fém pálcát a gomb mögé, hogy ne lehessen megnyomni. Levett kárpitnál, látod, hogy ez megtörtént -e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 A zármotor annyit csinál, hogy betolja a fém pálcát a gomb mögé, hogy ne lehessen megnyomni. Levett kárpitnál, látod, hogy ez megtörtént -e. Ez oké, de ez csak akkor müködött mikor az csomi ajtót kulcsal bezártam akkor utána éreztem, meg látam is hogy a fém rudazat a zárszerkezet mögé ment, de mikor nyitott állapotban volt a csomi ajtó zárja, akkor hiába ment mögé a fém rudazat központis záráskor, ki lehetett nyitni! G sedánomon ugye alapból nyitva a csomiajtó, és központi zárásnál lezárja, nem kell külön kulccsal zárni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Ez oké, de ez csak akkor müködött mikor az csomi ajtót kulcsal bezártam akkor utána éreztem, meg látam is hogy a fém rudazat a zárszerkezet mögé ment, de mikor nyitott állapotban volt a csomi ajtó zárja, akkor hiába ment mögé a fém rudazat központis záráskor, ki lehetett nyitni! G sedánomon ugye alapból nyitva a csomiajtó, és központi zárásnál lezárja, nem kell külön kulccsal zárni! nem mind2 hogy veszed ki a kulcsot, legalábbis a csontányseggűnél Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Ez oké, de ez csak akkor müködött mikor az csomi ajtót kulcsal bezártam akkor utána éreztem, meg látam is hogy a fém rudazat a zárszerkezet mögé ment, de mikor nyitott állapotban volt a csomi ajtó zárja, akkor hiába ment mögé a fém rudazat központis záráskor, ki lehetett nyitni! G sedánomon ugye alapból nyitva a csomiajtó, és központi zárásnál lezárja, nem kell külön kulccsal zárni! El kell fordítani a kulcsot hogy a pálca fölé ne a kör alaku tárcsa "hiánya" essen. Utána már nem tudod benyomni a gombot ha a kp-zárral zárod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
free0228 Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 El kell fordítani a kulcsot hogy a pálca fölé ne a kör alaku tárcsa "hiánya" essen. Utána már nem tudod benyomni a gombot ha a kp-zárral zárod. Akkor lényegében ugyan ott vagyok mint eddig, bezárom a csomagtartot kulcsal majd a központi csak egy plusz reteszelést ad a zárnak? Vagy én értek valamit félre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október7, 2013 Megoszt Elküldve Október7, 2013 Akkor lényegében ugyan ott vagyok mint eddig, bezárom a csomagtartot kulcsal majd a központi csak egy plusz reteszelést ad a zárnak? Vagy én értek valamit félre? egyszer kell olyan állásba tekerni, hogy jó helyen legyen, onnantól nem kell használni a zárat. Ha nem tudod jó helyzetbe állítani, akkor belenézve tudsz puskázni, hogy a tányér hol támaszt rá a motor rudazatára. Van olyan helyzet ahol fixen be van zárva, van egy ahol a központi zártól függ, hogy zárva van vagy nyitva és egy ami fix nyitott, és bezárt központi mellett is ki tudod nyitni. A köztes állapotot kell belőni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Nekem nem volt ilyen problémám,a közpoti zárasítás előtt volt egy zárt és egy nyitott állapot.A zármotor beszerelésével a nyitott állapot szünt meg úgy h a rudazatától nem lehet benyomni a gombot. Biztos nem cserélted meg a csomiajtó zármotorjának a 2 vezetékét? Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Sziasztok. Kérdésem volna: a kesztyűtartó alatt futó korbácsból egy ponton leágazik 2 dolog. Egyik: egy szép vastag sárga védőben futó 2kábeles 2pines piros csati. Kábelek: GERO és GEBL ;-) azaz sárga pirossal és sárga kékkel. A másik: 3 kábel, 2pines fekete csati, de az egyik pinre 2 fekete, a másikra egy barna kábel megy. Beszúrtam egy fotót, nem tudom látszani fog-e. Az előbbi a rejtély, mert csak ABS-t találtam errefelé a rajzokon (X76-79), nade az utastérben? Nincs ABS a gépjárműben amúgy. Az utóbbi a rajzok alapján a kesztyűtartó lámpa lesz (X8), ha igaz (a lámpa nekem kompletten hiányzik). A kapcsolási rajzaimon alig olvashatók a számok sajnos. Mik ezek? Köszi, Csaba Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Képfeltöltés próba újra... Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Képfeltöltés próba újra... Jobb oldali a kesztyűtartó világítás csatlakozója, a bal oldali az utas oldali légzsák csatlakozója lenne szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Október8, 2013 Megoszt Elküldve Október8, 2013 Légzsák - hogy erre nem gondoltam...! Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts