Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Olyan gondolatom támadt, hogy mi lenne ha megcsinálnám az autómat olyanra mint az új gázos autók!

Mármint arra gondolok, hogyha a gépkocsi benzinnel megy akkor az üa visszajelző a benzin szintjét mutatja, ha pedig gázzal akkor a gáz szintjét jelzi.

A multiszelep elvileg tud ilyet. Néhányan régebben beszéltetek is ilyenről (nekem ez rémlik).

Nekem nem ilyen multiszelepem van. Még a régi csak mutatós, de nemsokára cserés lesz a tartállyal együtt.

De tesómnak ilyen elektromos kivezetései is vannak a multiszelepnek. Emlékeim szerint 2.

Na már most ha azt rákötöm arra a vezetékre ami a tankból jön ki (nem a szivattyúra gondolok!). Akkor szerintetek az üres és a teli jelzés meg fog-e egyezni?

Tudom, hogy elég csalóka a gáztartály szintjelzője, de ha már nekem annyit mutat, hogy tele, félig és üres már pont jó!

Ha szerencséd van...de nem biztos.

Kérdés: a kocsi benzintartályában lévő szintjelző hogy működik (nagyobb szint, nagyobb kiadott feszültség?)

LPG tartály szintjelzője hogy működik? Ott is a kiadott feszt nézi, vagy pedig digit jeleket küld?

Elküldve

Ha szerencséd van...de nem biztos.

Kérdés: a kocsi benzintartályában lévő szintjelző hogy működik (nagyobb szint, nagyobb kiadott feszültség?)

LPG tartály szintjelzője hogy működik? Ott is a kiadott feszt nézi, vagy pedig digit jeleket küld?

Szerintem a gáztartály szintjelzője nem küld digitjelet, sima analóg ellenállás elven működik. Szerintem csak a gázos visszajelzők led-esek. Valami hasonló lehet szerintem mint anno a Wartburg szintjelzői. (Ha valaki emléxik még rá.)

Azt hittem, hogy valaki már próbálkozott ilyennel. Na de akkor majd ha időm lesz akkor rápróbálok,hogy hogyan is működik.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Ma Bécsbe útközben P0170-es hibakódot. Kb 100-as tempónál. Már nem emlékszek, de egy idő után kialszik a sárga. Mennyi is?

Elküldve

Amíg a hiba jelen van

De sajnos benzinen is csinálja. Akkor így mi lehet? Ha eltűnne, akkor a következő indításkor el kellene tűnnie?

Elküldve

De sajnos benzinen is csinálja. Akkor így mi lehet? Ha eltűnne, akkor a következő indításkor el kellene tűnnie?

a hiba addig jelen van amíg járó motornál világít a sárga

Elküldve

Sziasztok!

Olyan gondolatom támadt, hogy mi lenne ha megcsinálnám az autómat olyanra mint az új gázos autók!

Mármint arra gondolok, hogyha a gépkocsi benzinnel megy akkor az üa visszajelző a benzin szintjét mutatja, ha pedig gázzal akkor a gáz szintjét jelzi.

A multiszelep elvileg tud ilyet. Néhányan régebben beszéltetek is ilyenről (nekem ez rémlik).

Nekem nem ilyen multiszelepem van. Még a régi csak mutatós, de nemsokára cserés lesz a tartállyal együtt.

De tesómnak ilyen elektromos kivezetései is vannak a multiszelepnek. Emlékeim szerint 2.

Na már most ha azt rákötöm arra a vezetékre ami a tankból jön ki (nem a szivattyúra gondolok!). Akkor szerintetek az üres és a teli jelzés meg fog-e egyezni?

Tudom, hogy elég csalóka a gáztartály szintjelzője, de ha már nekem annyit mutat, hogy tele, félig és üres már pont jó!

nem lehet mert a gázos szintjelző 0-90 v 90-0 ohm amit mér az opel szintjelzó meg teljesen más de ha csinál valaki egy fordító elektronikát akkor az engem is érdekelne, mert most sajna neken nincs időm ilyennel foglalkozni

Elküldve

Ha nem jön vissza akkor igen. :icon1:

Eddig 60km, és OK. :)

Teszek el pár szerszámot a kocsiba, és akkor legközelebb nyugodtabb leszek. ODB kódokat már kinyomtattam. :)

Elküldve

Flahlubes kollegák!

Nektek nem kellett ezekben a hidegekben utánaállítani a rendszert? Nekem annyira elállítódott hogy nem is csöpögött. Igazából az olaj lett sűrűbb...

Elküldve

Flahlubes kollegák!

Nektek nem kellett ezekben a hidegekben utánaállítani a rendszert? Nekem annyira elállítódott hogy nem is csöpögött. Igazából az olaj lett sűrűbb...

De nekem is kellet állítani hideg motornál nem csöpögött újra állítottam (10 mp/csepp hidegen) de ha meleg a motor akkor 1 kicsit több csepp megy át rajt de azért mindig nem állítom.Mennyi km mentél az autóval gázos átalakítás óta,az olajzó mióta van bent az autódban?

Elküldve

De nekem is kellet állítani hideg motornál nem csöpögött újra állítottam (10 mp/csepp hidegen) de ha meleg a motor akkor 1 kicsit több csepp megy át rajt de azért mindig nem állítom.Mennyi km mentél az autóval gázos átalakítás óta,az olajzó mióta van bent az autódban?

Gázossan eddig 33500Km-t, flashlube 4000km-e van benne. Nekem 6 csepp most hidegben, melegben 1/4 fordulattal beljebb kell csavarnom.

Elküldve

Gázossan eddig 33500Km-t, flashlube 4000km-e van benne. Nekem 6 csepp most hidegben, melegben 1/4 fordulattal beljebb kell csavarnom.

Köszi a választ!

6 csepp / mp vagy perc? Egyébként nincs semmi baj az autóval a gáz beszerelése óta?

Elküldve

Én a mai nappal túl vagyok a 2. szűrőcserén, 1év 3 hónap, 40ezer km gázosan. Gáz miatt eddig semmi problémám nem volt (egy benzinpumpa zárlat a kevés benya miatt) viszont minden mással csak a baj van mostanában, sorba jönnek elő a hibák... :(

Elküldve

Köszi a választ!

6 csepp / mp vagy perc? Egyébként nincs semmi baj az autóval a gáz beszerelése óta?

Igen 6 csepp/perc.

Nekem így jött ki 1km/1ml kb-ra.

Elküldve

Köszi a választ!

6 csepp / mp vagy perc? Egyébként nincs semmi baj az autóval a gáz beszerelése óta?

A hidegben jó volt a beállítás. Tegnap Bp oda vissza 2-6 fok között, és most pedig 500km alatt (~35l LPG) megevett ~1dl olajat... Ezt így nehéz beállítani....

Elküldve

Levettem az akksit, és jó lett.

Lehet csak valami pillanatnyi 'elmezavar'?

Megint fogtam egy 0170-es hibíkódot. Pedig több mint 1000km-t mentem vele. És megint pályán, amikor M7-en a 100-as korlátnak vége volt. Ezelött is gyorsításkor dobta... Mi a fene lehet? :o

Elküldve

Megint fogtam egy 0170-es hibíkódot. Pedig több mint 1000km-t mentem vele. És megint pályán, amikor M7-en a 100-as korlátnak vége volt. Ezelött is gyorsításkor dobta... Mi a fene lehet? :o

Nekem ezt évente többször is bedobja. Ne is foglalkozz vele! Elmúlik 1-2 nap alatt. Régebben valaki azt mondta, hogy túl szegény a keverék. Ettől függetlenül rendesen megy.

Elküldve

Nekem ezt évente többször is bedobja. Ne is foglalkozz vele! Elmúlik 1-2 nap alatt. Régebben valaki azt mondta, hogy túl szegény a keverék. Ettől függetlenül rendesen megy.

Ha szegény a keverék, akkor foglalkozni kell vele, mert a hengerfejet szétcseszi.

De érdekes, 33ekm-ig semmi gondja nem volt. (igaz 1x gyújtáskimaradás az 1-es hengerben, de azon kívül ilyen hiba nem volt.)

Elküldve

Ha szegény a keverék, akkor foglalkozni kell vele, mert a hengerfejet szétcseszi.

Igen, ha szegény a keverék akkor beéghetnek a szelepek (mivel a benzin hűti is a hengerfejet), sőt szélsőséges esetben (bár ez inkább csak turbónál szokott előfordulni) átéghet a dugattyú is, szóval akár motorgenerál is lehet a vége... persze az is lehet hogy még évekig elmegy így, csak hát ugye ez nem vigasz ha holnap szét kell szedni a motort...

Elküldve

Ha szegény a keverék, akkor foglalkozni kell vele, mert a hengerfejet szétcseszi.

De érdekes, 33ekm-ig semmi gondja nem volt. (igaz 1x gyújtáskimaradás az 1-es hengerben, de azon kívül ilyen hiba nem volt.)

ránézetnék a gáz injektorra és/vagy a reduktorra

Elküldve

ránézetnék a gáz injektorra és/vagy a reduktorra

Igen az lesz, mivel ez már nem az első eset.

De lehet csak a légnemű szűrő kezd koszosodni. De hogy alacsony szintnél sem kapcsol át benzinre az pedig a nyomásérzékelő hibája is lehet.

Elküldve

Igen az lesz, mivel ez már nem az első eset.

De lehet csak a légnemű szűrő kezd koszosodni. De hogy alacsony szintnél sem kapcsol át benzinre az pedig a nyomásérzékelő hibája is lehet.

akkor van mit átnézni :)

×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.