Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok,

Szeretném megkérdezni h nem tudja-e valaki h hol található a vízhőfok jeladó egy 1992-s 1.4 f astraban?

Köszönöm.

Attól függ, melyiket keresed. Van egy vezetékes, ami a műszeregységhez adja a jelet, meg van kétvezetékes,

ami a motorvezérlőnek. :(

Amúgy a szívósornál szokott lenni, vagy a termosztátházon.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Szeretném megkérdezni h nem tudja-e valaki h hol található a vízhőfok jeladó egy 1992-s 1.4 f astraban?

Köszönöm.

Kettő van benne, a műszerfalé a szívócsonk generátor felőli oldalán felül van, 1 kék szinű vezeték megy hozzá. A másik az ECU-é, az szintén a szívócsonkon van, hátul az injektor alatt van, 1 kék és 1 barna vezeték csatlakozik rá. A C14NZ motoron legalábbis.

Link to comment
Megosztás:

Ma volt időm és meghackeltem a motortérnyitó bowdent,ugyanis tegnap elszakadt!

Letört a kalantyú oldalon a bowden feje!

A bontó ma nem volt nyitva,boltban pedig 6E-t mondtak a bowdenre! :D :cry: :P

Eléggé kiakadtam,hogy mi kerül egy bowdenen 6000Ft-ba! :(

Szal kiszedtem a régit és a belsejét egy régi bringa fékbowdenből újra gyártottam.

Visszaraktam,tökéletes lett,majd még a gumitömítést kell visszarakni a motortér-tűzfalnál,de azt a sötétben már nem volt kedvem,majd holnap világosban.

Link to comment
Megosztás:

Ma volt időm és meghackeltem a motortérnyitó bowdent,ugyanis tegnap elszakadt!

Letört a kalantyú oldalon a bowden feje!

A bontó ma nem volt nyitva,boltban pedig 6E-t mondtak a bowdenre! :D :cry: :P

Eléggé kiakadtam,hogy mi kerül egy bowdenen 6000Ft-ba! :(

Szal kiszedtem a régit és a belsejét egy régi bringa fékbowdenből újra gyártottam.

Visszaraktam,tökéletes lett,majd még a gumitömítést kell visszarakni a motortér-tűzfalnál,de azt a sötétben már nem volt kedvem,majd holnap világosban.

Ha elszakad a bowden mondjuk a motortérben, akkor hogy lehet felnyitni a motorháztetőt?

Link to comment
Megosztás:

Hűtőmaszk le és kézzel elnyomni a rugó!

A hűtőmaszk lejön az Astránál csukott motorháztetőnél? :( Sztem nem szabadna neki...

Anno a Kadettnél is mennyit szívtam amikor lemerült az akksi és nem nyíltak az ajtók emiatt (a zárak el voltak falazva), ablakot meg nem akartam betörni, de ott se jött ki a hűtőmaszk simán. Vagy a géptetőt fel kell nyitni hozzá, vagy a lököst leszedni.

Link to comment
Megosztás:

A hűtőmaszk lejön az Astránál csukott motorháztetőnél? :( Sztem nem szabadna neki...

Anno a Kadettnél is mennyit szívtam amikor lemerült az akksi és nem nyíltak az ajtók emiatt (a zárak el voltak falazva), ablakot meg nem akartam betörni, de ott se jött ki a hűtőmaszk simán. Vagy a géptetőt fel kell nyitni hozzá, vagy a lököst leszedni.

Szerintem,ha párszor már vették le,akkor levehető!

Link to comment
Megosztás:

Alulról simán ki lehet nyitni... :(

Zk témára visszatérve 93-as C14NZ(SE) valós mért eredményei:

Gyári adat C14NZ

alapjárat: 830-990

CO: 0,5

emelt üresjárat: 2800-3200

CO: 0,3

Lambda: 1+- 0,03

Mért adat

alapjárat: 952

CO: 0,04

emelt üresjárat: 3008

CO: 0,08

Lambda: 1,00

Link to comment
Megosztás:

Alulról simán ki lehet nyitni... :P

Zk témára visszatérve 93-as C14NZ(SE) valós mért eredményei:

Gyári adat C14NZ

alapjárat: 830-990

CO: 0,5

emelt üresjárat: 2800-3200

CO: 0,3

Lambda: 1+- 0,03

Mért adat

alapjárat: 952

CO: 0,04

emelt üresjárat: 3008

CO: 0,08

Lambda: 1,00

Sztem ilyen értékekkel simán Euro2-nek is elmennének ezek az autók... :(

Link to comment
Megosztás:

esetleg alulról bekommandózni ? :cry:

Én anno OFF escort-tal jártam így ON ott is az volt a móka.. alulról benyúlni.. dróttal mókolni, beakasztani..

Nem volt egyszerü.. szerencsémre volt a parkolóban egy másik escort.. azon puskáztam, hogy minek merre kellene lennie.. igaz, abban csak egy 1.3 as moci volt, az enyém meg egy xr3i, 1.6.al.. kevesebb hely volt.. anyucikáztam is rendesen.. :( :P

Link to comment
Megosztás:

nem tud lejönni ha csak nincsenek eltörve a tartó fülei...

de talán olcsóbb a füleket műanyagoztatni vagy uj rácsot venni mint az ablakot betörni :cry:

:( nekem nincs a motorháztetőn ablak :P

De jól mondja Udi, alúlról egy kígyókezű ember kinyitja.

Link to comment
Megosztás:

Sztem ilyen értékekkel simán Euro2-nek is elmennének ezek az autók... :(

Miért, nem euro2-es az astra ?

Én szeptemberben voltam zöldkártyán, a CO alapjáraton 0 volt, emelten 0,1 talán...

De a környezetvédelmi-osztálybasorolás kódjánál megelőlegeztek nekem egy 4-est :D

Mondjuk ezen csodálkoztam is :P

update :

villámgyorsan megnéztem a kezem ügyébe kerülő forgalmit ( zöldkártyát ),

CO alapjárat 0,11

Emelt CO 0,01

Bár ez nem az Astra, hanem a családi ótó :cry:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.