Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

"Idításgátlót csináljál mánnnnnnnnnnnnnnn ! "

Az is lesz nyáron. :D

Sőt, lehet hogy lesz hozzá egy "tuningmodul" is, ami a lambdaértéket

variálja, ezáltal a fogyasztás helyett az erőre optimalizálva a motort. :lol:

Egyenlőre ennek is a lehetőségeit vizsgálom.

Akkor várok. Elöbb uis rendbe kell hozatnom a futóművem. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Jelenleg 14 a komputer, és lehet hozzá venni gyári BC-s ablaktörlőkapcsolót is (4000 bontva ha találsz, 8000 újan).

Ehhez jönne az a modul, ami méri a fogyasztást, ez 10-12 lenne.

Nos? Vélemény?

Többiek?

Ha a fogyasztást is méri majd, akkor majd engem is érdekel egy szett!

Link to comment
Megosztás:

Arra nem lehet :twisted:

Nahh Johnny azér kiváncsi lennék, ha választanod kellene a kettő közül, akkor melyikre esne a választásod

Mivel dizilbe nem lehet BC-t tenni,csak horribilis áron,ezért inkább az inditásgátló izgat,mivel a gépsárkányomban semmi ilyen nincs,még riasztó sem!

Kiváncsi leszek Gabi mivel rukkol elő,kaptam már én is pár kapcsolási rajzot ilyenekről.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Egy nagyon fura kérdésem,kérésem lenne

Van egy 94-es 1.7d es astram.az ég világon semmi baj nincs vele és nem is volt,még soha nem hagyott ott az utszélén.

Régota nézegettem a gsi ket mert hát a 60 paci kezd egy kicsit kevés lenni.

Mig az egyik nap meg nem láttam egyet ami nagyon szimpatikus.

De sajnos a gsi-k hez nem értek.Ezért nem is tudom hogy mi is legyen,meg tartsam az én kis dieselemet vagy cseréjem le egy olyan autora ami nem biztos hogy olyan megfelelö állapotba van,

szerintetek???

És a gsin miket kell megfigyelni???

Melyik motor jobb?

ja ez egy 96-os modell

Válaszotokat elöre is köszönöm

Link to comment
Megosztás:

Sztem alsó hangon vagy fél millát rászámolhatsz a felújítására. Ugyebár, ami megy, annak nyomják is. És a GSi azért megy. :lol:

Azért egy X20XE lehet, hogy még nincs széttaposva, de megvétel előtt célszerű egy állapotfelmérés, egy olyan helyen, ahol értenek is hozzá.Sztem. :wink:

Ha az eladó nem megy bele, akkor svindlerség esete áll fent.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Egy nagyon fura kérdésem,kérésem lenne

Van egy 94-es 1.7d es astram.az ég világon semmi baj nincs vele és nem is volt,még soha nem hagyott ott az utszélén.

Régota nézegettem a gsi ket mert hát a 60 paci kezd egy kicsit kevés lenni.

Mig az egyik nap meg nem láttam egyet ami nagyon szimpatikus.

De sajnos a gsi-k hez nem értek.Ezért nem is tudom hogy mi is legyen,meg tartsam az én kis dieselemet vagy cseréjem le egy olyan autora ami nem biztos hogy olyan megfelelö állapotba van,

szerintetek???

És a gsin miket kell megfigyelni???

Melyik motor jobb?

ja ez egy 96-os modell

Válaszotokat elöre is köszönöm

Ha nem számítanak az üzemeltetési költségek Gsi ...

Link to comment
Megosztás:

Azért egy X20XE lehet, hogy még nincs széttaposva, de megvétel előtt célszerű egy állapotfelmérés, egy olyan helyen, ahol értenek is hozzá.Sztem. :wink:

Ha az eladó nem megy bele, akkor svindlerség esete áll fent.

Abban az évjáratban még akad C20XE is... ha jól tudom :wink:

Bár könnyebben akadnak jó állapotban mint a 92-93as évjárat.

Kalács:

Lehet tudni vmi pontosabbat arról a GSI-ről?

Milyen motor? (ha nem tod a kódot,hány lovas?)

hány km van benne?

Egyébként amire föként figyelni kell,az a hengerfejesség.

Hütőviz tartályban ne legyen nyúlós olajos trutyi. a vizcsövek ne puffadjanak mint ááááálllat...

Ne füstóljön mint egy olajkájha.., illetve a fehéres (viz) füst is gyanúúúús...

Aztán mi is van még..

Hidrótőőőkék.

Próbáld meg elérni, hogy hidegen tud beinditani...

Ha kicsit dizeles kopogó hangja van,(ami esetleg fél perc múlva elmúlik) akkor valószínüleg nem túl jók a tökei.. izé. tőkéi. :lol:

Bár ilyen évjáratnál.. nekem még csak most kezd kicsi hangja lenni.. mondjuk már szar az olajom is. :oops:

Sztem ezen kívül talán az általános dolgok.. nézd körbe törés nyomait keresve..(más fényszórók, karoszériaelemek csavarjai,lógó, ferde lökös,elütő szinü elemek..)

Szokott rohadni a sárvédőív, de az sztem csak a későbbi évjáratoknál..(nekem /kopp-kopp/ még nem)

Próbálj egy relatíve jó utat keresni(nah már ez kihívás :twisted: ) nézd meg az egyenesfutását.. nem húz-e jobbra balra.. nem csörög zörög-e vmi....

Megnézheted a gumik kopását is...

Ha beindítod:

1: ég-e a motorkontrol, a lufi(ha van), és az ABS lámpája? (+kézifék+töltés)

2: beindítás után rövid idővel a fenti három elalszik-e? ha nem, vmi gikszer lehet.

a mocikontrol akkor is világíthat ha chiptuningos, de vannak akik csak vmi hiba elfedésére mondják ezt a szöveget.

Próbálj ki benne minden kapcsolót, kütyüt(nem túl nagy dolgoknak tünhet, de alkuszintnek jó, illetve azért pééénz.. pl. nekem a fütöventi csak 3-4es fokozatban megy. gyári ellenállat hozzá 8rongy)

Esetleg ha klímás, azt is prósza, mert az meg mégdrágább lehet..(biztos azt fogják mondani, csak gáz kell bele.. :? vagy igaz, vagy nem

ehh mi van még.. nem forog az agyam, most jöttem melóból.. :smt104

Megnézheted a fékeket is.. összes tárcsa szép fényes-é.. (nincs e vmelyik berohadva, ismerek cartársat akinek ilyen is volt)

Nincsenek e nagyon elkopva(mekkora a válla a tárcsának)

stb stb...

Segitsetek cartársak, mi van még fontos.. :?:

Nah asszem most elteszem magam délutánra :shock:

Link to comment
Megosztás:

Abban az évjáratban még akad C20XE is... ha jól tudom :wink:

Bár könnyebben akadnak jó állapotban mint a 92-93as évjárat.

Az ember mindig tanul valami újat! :smt023 De erre akartam utalni, hogy ha fiatalabb, talán kisebb a micigenerál esélye.Viszont a sportautó, az sportautó. :wink:

Link to comment
Megosztás:

Az ember mindig tanul valami újat! :smt023 De erre akartam utalni, hogy ha fiatalabb, talán kisebb a micigenerál esélye.Viszont a sportautó, az sportautó. :wink:

Alap, h aminek nyomni lehet, annak nyomják is. Enyémnek felesleges tolni, max többet zabál, ergo kiváló állapotban van. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Igen, kapcsolható lesz a komputer menüjéből. :lol:

Nem létezik az Astrából WRC. F Astrából csak a GSi volt homologizálva,

és a m.o-n gyártott Astra kupás autók. G Astrából pedig a 3ajtós 2000-es

lett homológ. Sajnos az Opel már kisgyerek koromban kivonult a gyári

támogatásból Rallye terén. :?

Link to comment
Megosztás:

Kérdés, me' nekem nem teljesen tiszta a dolog:

Adott (enyimé) 95' F astra sedan GLS c14nz. Namost nekem nem igazán rémlik, hogy lett volna RDS a gyári mnagnóhoz. Most csak a magnó nem tudta, vagy tényleg nem volt, gondolok itt a központira, mert visszább írtátok, hogy RDS-es egység feltétel.

Nos akkor az enyémbe hogyan, de főleg mennyiért lehetne beaplikálni ezt a teljesítmény optimizert?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.