Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Síkolásnál csak annyi lesz leszedve amennyit kér a fej. És végleg C18XE tengelyek kerülnek be! Hétfőre itt is vannak, Thor nak üzenem hogy 10pénz+posta heves megyéből! :) De bordáskerekeket nem kapok hozzá. Remélem jó rá a gyári XEV kerék is.. Hát remélem nem kell chippelni..

Nekem megvannak a gyári c18xe kerekek, az enyémre sajnos nem volt jó, mivel behülyítette a jeladót. (G Astrában már más rendszer van, mint a korábbi xev-ben) Állítólag a nagyobb tengelyhez van fokolva. Egy F Astrás haveromnak is ilyen van, állítása szerint érezhető a különbség az xev kerekekhez képest. Ha kell, szólj!

Egyébként csatlakozom Vukihoz, Meg kell oldani a több üzemanyagot, esetleg egy emelt benzinnyomással. Haveromnál 0,2 lett az üzemanyag-nyomás emelve, nálam szoftveresen...

Link to comment
Megosztás:

...Hát remélem nem kell chippelni..

...

Azért ilyen jellegű beavatkozásnál egy ilyen rendszernél, asszem a "chippelés" a minimum...

...

Egyébként csatlakozom Vukihoz, Meg kell oldani a több üzemanyagot, ...

Kíváncsi leszek milyen lesz, de csatlakozom a srácokhoz, szerintem is kell valamiféle beavatkozás még.

Link to comment
Megosztás:

Nekem megvannak a gyári c18xe kerekek, az enyémre sajnos nem volt jó, mivel behülyítette a jeladót. (G Astrában már más rendszer van, mint a korábbi xev-ben) Állítólag a nagyobb tengelyhez van fokolva. Egy F Astrás haveromnak is ilyen van, állítása szerint érezhető a különbség az xev kerekekhez képest. Ha kell, szólj!

Egyébként csatlakozom Vukihoz, Meg kell oldani a több üzemanyagot, esetleg egy emelt benzinnyomással. Haveromnál 0,2 lett az üzemanyag-nyomás emelve, nálam szoftveresen...

Nálad a gyári XEV kerekeknek mi a száma? És a C18XE kerekek száma is érdekelne! :)

Link to comment
Megosztás:

Nálad a gyári XEV kerekeknek mi a száma? És a C18XE kerekek száma is érdekelne! :)

A gyári xev-t nem tudom, le kellene hozzá bontanom a burkolatot. A c18xe-t majd megnézem 7végén.

Thor:

A gyári szabályzót babrálta meg, nevezetesen, a tetejét kicsit megrogyasztotta. Elég sufni, de működik. Én inkább egy állít6ó szabályzóra szavaznék... :)

Link to comment
Megosztás:

A gyári xev-t nem tudom, le kellene hozzá bontanom a burkolatot. A c18xe-t majd megnézem 7végén.

Thor:

A gyári szabályzót babrálta meg, nevezetesen, a tetejét kicsit megrogyasztotta. Elég sufni, de működik. Én inkább egy állít6ó szabályzóra szavaznék... :)

Ovális furatok vannak benne vagy karikák? Enyémen gyárilag ovális van, elvileg ilyen van gyári c18xe-n is(számok egyeznek, ebayen néztem..) Ugyanezt csináltam én is a nyomásszabályzóval.. 6os kisdugófej a tetejébe, benn a szabályzó a hídba, satuba rongyok közé befogtam, és ennyi.. :)

Link to comment
Megosztás:

Ugyanezt csináltam én is a nyomásszabályzóval.. 6os kisdugófej a tetejébe, benn a szabályzó a hídba, satuba rongyok közé befogtam, és ennyi.. :)

Klasszikus megoldás, de így csak egyszer tudod állítani a benzinnyomást, vissza a gyári értékre már soha többet...

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Üdv :)

Lenne egy kerdesem hozzatok, en sajnos pontos hibamegallapitasra nem jutottam!Hatha jart mar igy valaki egyszer, es tudja mi lehet a pontos hiba!Tehat akkor:

Adott egy 2.0 8V (C20NE) motor, egy 1992-es A Vectra-ban!Annyi vele a problema, h nyomja kifele az olajat...fent a szelepfedelnel is, mikor jar a motor szep lassan csurog kifele..nem tomites problema az biztos...menetkozbe 1-2 nap alatt kinyomott 4l olajat...sajnos nagyon pontosat ensem tudok mondani, ugyanis meg nincs nalam az auto, csak megnezni voltam..Kompressziot meg nemsikerult rajta mernem, de hang alapjan nagyon szepen, utemesen jar, gazra is szepen reagal...vizbe nem dolozik bele semmit, nemis forralja, folyamatosan uzemi homersekleten van...hidegen, melegen nagyon szepen indult!

Valakinek valami otlet esetleg, h mi lehet a baj?

Link to comment
Megosztás:

Üdv :)

Lenne egy kerdesem hozzatok, en sajnos pontos hibamegallapitasra nem jutottam!Hatha jart mar igy valaki egyszer, es tudja mi lehet a pontos hiba!Tehat akkor:

Adott egy 2.0 8V (C20NE) motor, egy 1992-es A Vectra-ban!Annyi vele a problema, h nyomja kifele az olajat...fent a szelepfedelnel is, mikor jar a motor szep lassan csurog kifele..nem tomites problema az biztos...menetkozbe 1-2 nap alatt kinyomott 4l olajat...sajnos nagyon pontosat ensem tudok mondani, ugyanis meg nincs nalam az auto, csak megnezni voltam..Kompressziot meg nemsikerult rajta mernem, de hang alapjan nagyon szepen, utemesen jar, gazra is szepen reagal...vizbe nem dolozik bele semmit, nemis forralja, folyamatosan uzemi homersekleten van...hidegen, melegen nagyon szepen indult!

Valakinek valami otlet esetleg, h mi lehet a baj?

Szerintem meg el van dugulva a kartergázkivezető cső !!!

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...

Enis arra tudok gondolni.Remelhetoleg igaz h csak a cso lesz eltomodve, vagy vhol csak egy dugulas lesz, es nagyobb bontas nelkul sikerul majd megoldanom :)

kipufogója nincs eldugulva?

Enyémen a hátsó dob volt eldugulva, akkor nyomott ki valamennyi olajat, bár nem ilyen mennyiségben, és erőtlen volt.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

3 éve van v2000 nálam. Nem cserltem benne váltóolajat és szerintem nagyon rég óta senki. Tökéletesen működik(max egy kis nyelestengelycsapágy hang ) egyébként,csak karbantartás miatt gondoltam. Sokan állítják,hogy nem kell ebben cserélni,nincs leeresztő stb. Sokan meg,hogy minden autóban időnként cserélni kell. Mi az igazság a vectránál? F20 van benne..

Köszi

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

3 éve van v2000 nálam. Nem cserltem benne váltóolajat és szerintem nagyon rég óta senki. Tökéletesen működik(max egy kis nyelestengelycsapágy hang ) egyébként,csak karbantartás miatt gondoltam. Sokan állítják,hogy nem kell ebben cserélni,nincs leeresztő stb. Sokan meg,hogy minden autóban időnként cserélni kell. Mi az igazság a vectránál? F20 van benne..

Köszi

Én is cseréltem már 1x. Először mikor megvettem(3éve) most meg nemrég azért, mert féltengely gumiharangot cseréltem és ki kellettem húzni a váltóból. És akkor már legyen bele friss. Nekem F18 as váltó van, de ezen még szint ellenőrző sincsen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

3 éve van v2000 nálam. Nem cserltem benne váltóolajat és szerintem nagyon rég óta senki. Tökéletesen működik(max egy kis nyelestengelycsapágy hang ) egyébként,csak karbantartás miatt gondoltam. Sokan állítják,hogy nem kell ebben cserélni,nincs leeresztő stb. Sokan meg,hogy minden autóban időnként cserélni kell. Mi az igazság a vectránál? F20 van benne..

Köszi

Érdemes. Ez az "élettartam olaj" ez kb akkor igaz, ha az autó élettartamát 200.000-kmben maximáljuk.

Ebben is felgyűlik a kosz, a víz, meg fémreszelék, stb. Ugyanúgy ildomos cserélni időnként mint a motorolajat, persze nyilván nem olyan sűrűn.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! 1.7 td isuzu motor vezérlés csere: Miből milyet érdemes venni? Szíjra a gates-re gondoltam, feszítő+ vezető esetleg skf? Vagy szettben gates, neten nem találok külön a feszítő és vezetőnél pl gates-et, lehet a gates szettben a szíjon kívül más márka a másik kettő? Külön össze szedve kb. 5K-val lenne olcsóbb mint a szett, érdemes?

Link to comment
Megosztás:

Ja még valami. Ilyen, hogyan lehetséges ugyan az a motor, egyedűl a motorszám 391-től a második, kedvezmény egyforma, de szinte az összes webshop-ban így van. A vízpumpánál értem, mert azzal jártam úgy, hogy az én autóm az A2 első darabjai közül kerülhetett ki és egyszer A1-hez valót hoztak nem lett jó, de azt külön szíj hajtja, de a vezérlésnél? Vagy a szettben lehet a feszítő, vezető, szíj nem ugyan az a márka, ha esetleg nem skf lenne minden? Mintha az első cikkszám arra utalna, mivel az nem azonos.

Vezérműszíj készlet jellemzői:

Gyártó: Skf

  • Rövid cikkszámok-> VKM 15213, VKM 25215
  • Motorszámig-> 551390
  • Motorkód-> 17 TD (ISUZU)
  • 25.022 HUF

  • Vezérműszíj készlet jellemzői:
    Gyártó: Skf
  • Rövid cikkszámok-> VKM 15215, VKM 25215
  • Motorszámtól-> 551391
  • Motorkód-> 17 TD (ISUZU)

  • 27.674 HUF

Link to comment
Megosztás:

Persze, 11 év alatt kellett párszor.

Volt bosal is, meg nem tom még mi. 2-3 év alatt lerohadt mind. Utóbb az elbontott 1.8-asé került fel, az asszem valami olasz, de meg nem mondom pontosan. Na az bírja már 5-6 éve. Mostanában fog majd az is széthullani. Kívülről még nem látszik, de mikor a multkor eltört a cső, belül már igen igen megkezdte a rozsda.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.