Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Szóval valószínű nálad mechanikai hiba van, ezért hallod folyamatosan a motort, és elvileg ilyenkor állandó belső keringtetésen van.

Kösz, hogy foglalkozol a problémámmal.

Most nekiesek és szétszedem jobban, mint mókus a mogyorót.

A belső levegő kringtetés és a külső levegő felváltva jön be az utastérbe. A levegő áramlás ereje is változó ezért.

No, meg bosszantó ez a folyamatos berregés.

Mégegyszer köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

én idáig azt hittem hogy a kontakthiba csak a DACIAK pr. de ugy látszik az OPEL is kezd csatlakozni a csapathoz . Az F asztmámnál ilyen gondok nem voltak az csak ment amig kellett neki hiába a mechanika az mechanika..... de azért szeretem a G -ASZTRÁMAT még akkor is ha fehér de NAGYON JÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ.

ma megint kijelzett az abs jelzö de ugyanugy ujrainditás után eltünt mostmár tech-2 lesz a vége

Link to comment
Megosztás:

ma megint kijelzett az abs jelzö de ugyanugy ujrainditás után eltünt mostmár tech-2 lesz a vége

a tech -2 mesélt nekem ma hálistennek csak kontakthiba a gubanc HIÁBA ÖREG OPEL SOSE KOP EL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Nemrég vettem az autóm (1.6 16V caravan), melyen láthatóan már újra lett festve az első lökhárító.

Kérdés: ha esetleg karambolos volt az autó, hogyan tudom ellenőrizni a légzsákok állapotát??

Várom válaszaitokat!

Köszi

Üdv: Petike14

Egyrészt ki kell olvastatni szervízben. Másrészt én megkukkolnám a légzsák modulokat is, nehogy csak azért mondja jónak, mert az elektronika hackelve van.

De egy lökhárító nem a világ vége - zárhíd, nyúlványok milyenek? Sárvédő volt fényezve? Géptető?

Link to comment
Megosztás:

Hi!

Az a problémám merült fel a belső világítással kapcsolatban, hogy nem kapcsolódik le, menetközben is ég, függetlenül attól hogy ki van-e kapcsolva vagy be, de bekapcsolt ködlámpánál vagy nyomvatartott fékpedálnál kialszik. A hiba azóta áll fent, mióta megszólalt a riasztó, és azóta a központi zár is csak egyszeresen zárja le az autót. Teljesen tanácstalan vagyok, várom szíves segítségeteket.

Üdv:kutya

Link to comment
Megosztás:

Helo!

Lehet h itt tudna valaki segiteni ... van egy isuzu 1.7-es 00`-es evjaratu astra G-m es ezeket az erdekes oromteli perceket nyujtja nekem minden reggel:D

-->minden lampa kialszik, kulcs elfordit motor popcre indul , 5 masodperc carakozas es Engine check FELVILLAN

Elmenni mesterhez kiolvastatni , p0380 , tehat izzitogyertyak kivizsgalasa , 2 rossz volt TELJESEN HIRTELEN. elotte meg semmi.

Kesobb amikor mar elegge meleg a motor ujrainditasnal nem gyullad ki , de a problema tovabbra is megvan. Az aksi mellett van az a A104-es rele vagy kis okos kutyuke amit probaidore lecsereltunk es hat az ujjal is ugyanaz a hiba ... TIPP??

thx

Link to comment
Megosztás:

izzitógyertya csere. és máris jó lesz....

az a hiba. ugyanis ez beindulás után utóizzít, és ott érzi hogy nem jó.

meleg motornél nem izzit.

2o volt rossz azokat csereltem de meg mindig jo.

Olyat mondott a mester h lehet h masik kettot is a masodik agrol ki kell cserelni mert lehet h mas ellenallasok miatt villan be , ugyanis volt mar ilyen esetuk ...

most ebbol mi igaz.

Mondjuk meterrel lett bemerve az osszes gyertya talan jobb lenne aksirol megnezni h piroslik e..

Link to comment
Megosztás:

ha továbbra is világit, és izzitás hiba van benne, akkor a másik kettő is cserés. egyébként az izzitógyertyát együt illik cserélni.

még lehet izzitó vezértlőegység, és motor vezérlő hiba is, de az ritkán szarik be.

ha ennyire nem bizol meg a szerelő szavába, akkor mért nem keresel egy másik szerelőt?

Link to comment
Megosztás:

ha továbbra is világit, és izzitás hiba van benne, akkor a másik kettő is cserés. egyébként az izzitógyertyát együt illik cserélni.

még lehet izzitó vezértlőegység, és motor vezérlő hiba is, de az ritkán szarik be.

ha ennyire nem bizol meg a szerelő szavába, akkor mért nem keresel egy másik szerelőt?

holnap probaljuk a masik kettot is cserelni. Egy uj vezerloegyseggel probaltam 1 napig , ingyen de sajnos az nem oldotta meg. Es a hiba p0380 , tehat szerintem is csak izzitogyertyas lesz es remelhetoleg nem motor vezerlo..:unsure:

A szerelo egyik ismerosom , vele meg tudom beszelni a gondjaimat es tenyleg segiteni akar es meg meg is hallgat.

Na majd szolok mivolt , mert nagyon a vegere akarok jarni. Ja es ha motor vezerlo lenne akkor kesobb is a nap folyaman neha bevillanna nem??? Mert amikor mar picit bemelgszik a motor nem csinal ilyet es nem safe mode-ban uzemel ...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég vettem az autót egy 1.4 16v.caravant.Az a gondom,hogy legfőbb hidegen,de tapasztaltam meleg motornál is amikor menet közben váltásnál vagy csak ha kinyomom a kuplungot a motor felpörög 2500-3500 közé egy párszor és csak utána áll be rendesen az alapjárat.Cseréltünk már benne kerékcsapágyat,hőgombát..stb.Egyszerűen nem akar jó lenni.Ja és csak akkor csinálja,ha gurul az autó.Álltó helyben szépen beáll a fordulat.Tud valaki okosat mondani?

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Kösz, hogy foglalkozol a problémámmal.

Most nekiesek és szétszedem jobban, mint mókus a mogyorót.

A belső levegő kringtetés és a külső levegő felváltva jön be az utastérbe. A levegő áramlás ereje is változó ezért.

No, meg bosszantó ez a folyamatos berregés.

Mégegyszer köszönöm.

Nekem is hasonló gondom van. Annyi a különbség hogy nem mindig reagál a kapcsolásra, így hát soha sem tudom milyen pozícióban áll a keringető. Elvileg mikor a kapcsolón a lámpa világít akkor belső levegőt keringet, de nálam ez nem mindig így van. Az el.motor csatlakozót meg tisztítottam de nem javult meg. Talán a kapcsoló a bűnös?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nemrég vettem az autót egy 1.4 16v.caravant.Az a gondom,hogy legfőbb hidegen,de tapasztaltam meleg motornál is amikor menet közben váltásnál vagy csak ha kinyomom a kuplungot a motor felpörög 2500-3500 közé egy párszor és csak utána áll be rendesen az alapjárat.Cseréltünk már benne kerékcsapágyat,hőgombát..stb.Egyszerűen nem akar jó lenni.Ja és csak akkor csinálja,ha gurul az autó.Álltó helyben szépen beáll a fordulat.Tud valaki okosat mondani?

Előre is köszi!

kerékcsapágyat meg hőgombát??? mért nem egyből hátsólámpát, meg kesztyütartózárat??? :unsure:

Link to comment
Megosztás:

Nekem is hasonló gondom van. Annyi a különbség hogy nem mindig reagál a kapcsolásra, így hát soha sem tudom milyen pozícióban áll a keringető. Elvileg mikor a kapcsolón a lámpa világít akkor belső levegőt keringet, de nálam ez nem mindig így van. Az el.motor csatlakozót meg tisztítottam de nem javult meg. Talán a kapcsoló a bűnös?

vagy talán szélvédőfujásra állitva nyomkodod a kapcsolót??

ugyanis: szélvédőálláson nem müködik a belső keringetés, csak akkor ha az arcodra vagy a lábadra fujatod a levegőt...

Link to comment
Megosztás:

kerékcsapágyat meg hőgombát??? mért nem egyből hátsólámpát, meg kesztyütartózárat??? :unsure:

A kerékcsapágy egybe van építve vmi sebesség jeladóval,kaphat rossz jelet. A hőgomba is adhat rossz jelet.A kesztyűtartózárat nem tudom,hogy hogy kell kicserélni,de ha elárulod megcsinálom azt is!!!!!!!!Nem nagyképű beszólásokat csak segítséget szeretnék kérni.

Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Dede, ott van. Az ABS jeladó már közelebb van a kerékcsapágyhoz, de még mindig nem abban van. :unsure:

@Pernahajder: hogy értsd uhuhu iróniáját, a kerékcsapágynak meg a hőgombának kábé annyi köze van az alapjárat ingadozásához, mint a hátsó lámpának meg a kesztyűtartózárnak. Én nemtom kitől kaptad ezeket a tanácsokat (mármint hogy ezt kell kicserélni), de azt az embert én a helyedben nagy ívben elkerülném ha az autómról van szó ezek után.

Link to comment
Megosztás:

skacok, el kell hogy keseritselek titeket, de:

Az Astra G autónál asszem 2001 ig csak az ABS nélkülibe volt csak a váltóba a sebesség jeadó, utána kikerült az ABS jeladóba, ami a kerékagycsapágyba van, kompletten. utána már tökmindegy hogy van e ABS vagy nincs akkor is bal elöl ABS jekladós a kerékagycsapágy, mert onnan jön az útjel.

DE: ha a csapágy rossz, akkor: ég az ABS lámpa/mily meglepő/, ha viszont nem kap sebességjelet, akkor ég az ABS lámpa ÉS nem megy a km óra./mertugye nincs sebességjel/ ÉS akkor ingadozhat az alapjárat ÉS MÉG le is állhat.

DE ha nem ég az ABS lámpa akkor feleslegesen dugtál zsét valaki zsebébe.

iunkább keress megfelelő embert /ne a mostanit/ erre, aki megoldja pucolással, programozással, hibakereséssel, és nem alkatrész csereberéléssel a problémádat. és még talán extrába van az autóhoz való müszere, hogy megnézze neked a hőmérsékletjeladódat, hogy jól müködik e vagy sem...

és nem is vagyok nagyképü :unsure:

Link to comment
Megosztás:

:unsure:

skacok, el kell hogy keseritselek titeket, de:

Az Astra G autónál asszem 2001 ig csak az ABS nélkülibe volt csak a váltóba a sebesség jeadó, utána kikerült az ABS jeladóba, ami a kerékagycsapágyba van, kompletten. utána már tökmindegy hogy van e ABS vagy nincs akkor is bal elöl ABS jekladós a kerékagycsapágy, mert onnan jön az útjel.

DE: ha a csapágy rossz, akkor: ég az ABS lámpa/mily meglepő/, ha viszont nem kap sebességjelet, akkor ég az ABS lámpa ÉS nem megy a km óra./mertugye nincs sebességjel/ ÉS akkor ingadozhat az alapjárat ÉS MÉG le is állhat.

DE ha nem ég az ABS lámpa akkor feleslegesen dugtál zsét valaki zsebébe.

iunkább keress megfelelő embert /ne a mostanit/ erre, aki megoldja pucolással, programozással, hibakereséssel, és nem alkatrész csereberéléssel a problémádat. és még talán extrába van az autóhoz való müszere, hogy megnézze neked a hőmérsékletjeladódat, hogy jól müködik e vagy sem...

és nem is vagyok nagyképü :lol:

Sziasztok!

Köszönöm a segítségeteket.Az autó 2000-es évjáratú,volt hibakód olvasáson és a sebesség jeladót jelezte hibaként.A kerékcsapágy tényleg egybe van építve vmivel,de nincs benne ABS.Akkor ezek szerint a váltóban is keressünk jeladót?

Uhuhu elnézést ha megsértettelek. :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.