Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

akkor viszont a 930 a sok. Most nézem a zöldkártyámat, 785 van beleírva... csak az a fura, hogy amikor 930-on van, akkor szép, sima a járása, és a kipufogóban sem hallani ütem kimaradást. Amikor lemegy 900 alá, akkor lesz darabosabb a járása és hallani a "durrogást" a kipufogóban... lehet, hogy valami magasabban tartja az alapjáratot, mint kellene? Auto "szívató"?

és megint javítom magam, a mutató a 750 körül mozog! azaz nem magasabb, mint kellene, csak 785-ön szép egyenletes, ha "leesik" 750-re (de mint a cövek 750re), akokr jelentkezik a leírt jelenség. A zúgás az ettől független, állandóan van...

Link to comment
Megosztás:

Tényleg csak jóindulatból nem kötekedés képpen:

Szoktam járni bontóba (saját célból), bizony vannak alig használt darabok. Olyat kell nézni ahol még a helyén a motor.

A vezérlés+olajcsere díj felszámolása nem állja meg a helyét, mert olajat (gondolom) így is cserélt, a vezérlést pedig át lehet dobni a régi motorról, aminek tisztában vagy a futásteljesítményével. Egy komplett motorcsere pedig kevesebb idő, mint egy "motorfelújítás" és járulékos költségek is kevesebbek (tömítések, stb...) ráadásul a régi motorod fele felhasználható alkatrésznek. Így nézve a dolgokat spórolsz!

A papírokat el lehet intézni, nekem sincs a forgalmiban motorszám, mert elkorrodált (igaz ez y20DTH) Eredetvizsgán beirták, hogy "nem olvasható, de külső beavatkozás nyoma nem látható" igy akármikor cserélhetnék motort.

Nem tudom, nekem zűrös ügy ez... Aki nem járatos a bontók környékén, az bele tud futni valami sz@rba. Papír témában azért gubancos lehet az az új motorszám, vagy meg kell hekkelni, hogy ne legyen olvasható...

Link to comment
Megosztás:

erről beszélek én is! ha nagyobb baja lenne az autómnak, mondjuk 200 ezerFt felett akkor biztosan egy angol járgányba neveznék be (persze jó egy negyede nem használható, de a többi igen)

értem én, de ezt most egy 4 éves, újonan, szalonból vett Astrához hasonlítjuk... valószínű abban a G Astrában jóval több volt, mint ebben... pont azért vettem újat, hogy ne járjak így... nem kellett volna... de értem az érved...

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom, nekem zűrös ügy ez... Aki nem járatos a bontók környékén, az bele tud futni valami sz@rba. Papír témában azért gubancos lehet az az új motorszám, vagy meg kell hekkelni, hogy ne legyen olvasható...

Az szerintem kivitelezhető. Rozsdásítani biztos lehet az acélt, az ember lecsapkodja itt-ott valami szerrel a blokkot, hogy ne csak a számnál legyen rozsdás, és akkor már jó is...

Link to comment
Megosztás:

2x is lehet használni, harmadjára csere!

hát elvileg úgy hallottam, hogy egyszer használatos, mert megnyúlhat és nem bíztos hogy egyenletesen le tudod húzni az előírt nyomatékkal... megtépni megy ugye kockázatos. Én mindenképp újat kértem volna, ha megkérez... nem azon a 7 ezren múlt volna...

Link to comment
Megosztás:

megvn a baja a taligámnak...

AGR szelep :lol:

nyitva marad és megfullad a motor az oxigén hiánytól...

szóval ez nem csak opel betegség....

( 39.000 km nél :lol: )

na, ma átvettem a kijavitott vasamat...

hibátlan, és még ilyen jó sose volt, megszünt a torpanás ami már 18.000 km nél is megvolt amikor átvettem...

Imádom a Hondát, és nem kell Opel mégse :(

tök rendesek voltak, bár furcsa volt, hogy a munkafelvételnél a másik oldalon álltam....

Szóval most nagyon jól megy, király minden...

( bár a skoda csereautó szar volt meg minden. és 10 litert fogyasztott, pedig nem is bánottam )

Link to comment
Megosztás:

Higgadj le, igyál egy sört, és ezt azért gondold át még egyszer... :( :D

:lol:

ááá, nem bántásból, meg nem fikából, de ha akarod egyszer viszlek egy kört, és utána csüccsenj be egy astra H ba... majd megérted. ( kivéve ha nyugdijas koru vagy, mert akkor az astra a nyerő... :lol: )

Link to comment
Megosztás:

:lol:

ááá, nem bántásból, meg nem fikából, de ha akarod egyszer viszlek egy kört, és utána csüccsenj be egy astra H ba... majd megérted. ( kivéve ha nyugdijas koru vagy, mert akkor az astra a nyerő... :lol: )

Persze, tudom, hogy miről beszélsz... :(

Link to comment
Megosztás:

Az szerintem kivitelezhető. Rozsdásítani biztos lehet az acélt, az ember lecsapkodja itt-ott valami szerrel a blokkot, hogy ne csak a számnál legyen rozsdás, és akkor már jó is...

Az átütött motorkódot is ki tudják olvasni ultrahangos szerkezettel. Egyik ismerősöm egy utánfutót újjított fel. Az alvázszám elég kopottas volt (nem kivehető) és ezért újraütötte (ugyanazt). Műszakin felhívták a figyelmét arra, hogy ezért feljelenthetik és inkább csiszolja vissza teljesen síkba egy sarokcsiszolóval, mert még az is ki tudják olvasni ezzel a géppel (hiába nem látszik semmi).

Link to comment
Megosztás:

:lol:

ááá, nem bántásból, meg nem fikából, de ha akarod egyszer viszlek egy kört, és utána csüccsenj be egy astra H ba... majd megérted. ( kivéve ha nyugdijas koru vagy, mert akkor az astra a nyerő... :lol: )

hihó!

én megértem mit mondasz, nah de sokan itt opel buz..k vagyunk :(

Link to comment
Megosztás:

Az átütött motorkódot is ki tudják olvasni ultrahangos szerkezettel. Egyik ismerősöm egy utánfutót újjított fel. Az alvázszám elég kopottas volt (nem kivehető) és ezért újraütötte (ugyanazt). Műszakin felhívták a figyelmét arra, hogy ezért feljelenthetik és inkább csiszolja vissza teljesen síkba egy sarokcsiszolóval, mert még az is ki tudják olvasni ezzel a géppel (hiába nem látszik semmi).

csóri, igazán elnézhették volna ha már ugyan azt véste bele :lol: nem? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem-és ahogy mondani szokták-ár/érték arányban jó az Opel.Nekem is megfelel.

Persze,ha nagyon jelentősen javulna az anyagi helyzet akkor biztos vennék valami drága kocsit.

De így ebben az árkategóriában nem vennék mást.

Ezeket már ismerjük és szeretjük erényeivel és hibáival együtt! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem-és ahogy mondani szokták-ár/érték arányban jó az Opel.Nekem is megfelel.

Persze,ha nagyon jelentősen javulna az anyagi helyzet akkor biztos vennék valami drága kocsit.

De így ebben az árkategóriában nem vennék mást.

Ezeket már ismerjük és szeretjük erényeivel és hibáival együtt! :lol:

:lol: Ez a lényeg :(

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.