Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Szép estét mindenkinek! Vannak visszatérő témák itt rendszerint. Ilyen például a vezérműtengely lefogató csavarok kilazulása. A héten beszélgettem az ügyész sofőr kollégával. Szóbajött, hogy kilazulhatnak bizonyos motoroknál a csavarok. Erre ő azt mondta, hogy az egyik ügyésznek merivája van és abban is eltörött. És azt is mondta, levelet írt az opelnek és kapott kártérítést, talán nem is kevés összeget. Valamit fizetett neki a cég. Most már szabin vagyok, de jövőre az első alkalommal kikérdezem az ügyészt. Mit csinált pontosan az ügy érdekében. Mert ha neki fizettek vmit akkor másnak sem lehet reménytelen a dolog.

Link to comment
Megosztás:

Szép estét mindenkinek! Vannak visszatérő témák itt rendszerint. Ilyen például a vezérműtengely lefogató csavarok kilazulása. A héten beszélgettem az ügyész sofőr kollégával. Szóbajött, hogy kilazulhatnak bizonyos motoroknál a csavarok. Erre ő azt mondta, hogy az egyik ügyésznek merivája van és abban is eltörött. És azt is mondta, levelet írt az opelnek és kapott kártérítést, talán nem is kevés összeget. Valamit fizetett neki a cég. Most már szabin vagyok, de jövőre az első alkalommal kikérdezem az ügyészt. Mit csinált pontosan az ügy érdekében. Mert ha neki fizettek vmit akkor másnak sem lehet reménytelen a dolog.

a merivába is z14xep,és csak abba van ilyen gebasz :lol:

várjuk a fejleményeket

Link to comment
Megosztás:

Mint megtudok vmi pontosat már írom is ide.

Sziasztok,

én már túl vagyok ezen a körön. Miután megkaptam a visszahívó levelet, felvettem a kapcsolatot az Opel-el, ahol azt mondták, hogy vigyek be minden papír és számlát amit kaptam, és megvizsgálják, ha rendben van, fizetnek. Naja... Februárban még semmi nem mutatott arra, hogy ezt valaha el fogja ismerni az Opel, szal nem ragaszkodtam a papírokhoz, így is 300e volt. Most meg már késő. Utólag nem tudnak segíteni a maszek szervizben, ahol a kocsit csináltattam. Persze, vehetnék is szlát százalékért, de az meg nekem nem kóser. Sosem adtam, sosem veszek. Lehet balekság, de én ezt így egyenesen szeretem csinálni. Azért majd várom az ügyész történetét, azért ő mint jogi személy, biztos nagyobb erővel tudott hatni az Opelre...

Link to comment
Megosztás:

Szép estét mindenkinek! Vannak visszatérő témák itt rendszerint. Ilyen például a vezérműtengely lefogató csavarok kilazulása. A héten beszélgettem az ügyész sofőr kollégával. Szóbajött, hogy kilazulhatnak bizonyos motoroknál a csavarok. Erre ő azt mondta, hogy az egyik ügyésznek merivája van és abban is eltörött. És azt is mondta, levelet írt az opelnek és kapott kártérítést, talán nem is kevés összeget. Valamit fizetett neki a cég. Most már szabin vagyok, de jövőre az első alkalommal kikérdezem az ügyészt. Mit csinált pontosan az ügy érdekében. Mert ha neki fizettek vmit akkor másnak sem lehet reménytelen a dolog.

Ő biztosan szép választékosan, jogi nyelven kérte meg a GM-et a fizetésre, látták, hogy nincs sok esélyük, ezért fizettek.

Link to comment
Megosztás:

Kb. 4 hete vettem a Homasitában H7 Tungsram Megalight Ultra égőcsomagot.

Furcsa volt már kb. 2 hete, hogy olyan gyengén világít a tompított.

Ma délután véletlenül vettem észre, mindkét égőn feketedés van, mintha kicsapódott volna valami az égőben.

Olyan 40 %-os az az izé.

Képeket most nem tudok.

A számla már nincs meg.

Visszavigyem így az égőket ? Szóba állnak így velem ? :lol:

Mégiscsak 4700 pénz volt..

Link to comment
Megosztás:

Kb. 4 hete vettem a Homasitában H7 Tungsram Megalight Ultra égőcsomagot.

Furcsa volt már kb. 2 hete, hogy olyan gyengén világít a tompított.

Ma délután véletlenül vettem észre, mindkét égőn feketedés van, mintha kicsapódott volna valami az égőben.

Olyan 40 %-os az az izé.

Képeket most nem tudok.

A számla már nincs meg.

Visszavigyem így az égőket ? Szóba állnak így velem ? :lol:

Mégiscsak 4700 pénz volt..

számla nélkül necces,de ha normálisak akkor foglalkoznak veled.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan probléma akadt a verdával (Z14XE), hogy a fűtőventilátorom nem mindig akar elindulni...gondolom bosszúból csinálja az autó, amiért nem voltam ott mikor megtörték, és karácsonyra csak bontott hátsó lámpát kapott új helyett:-) Szóval volt hogy elindult és napokig jó volt, de volt hogy a világért se. Tegnap szétkaptam a középkonzolt, kivettem a fűtéskezelő panelt - azt hiszem ez a neve és Behr márkájú -, de gebaszt nem találtam rajta/benne. Viszont mikor ráadom a gyújtást, és abban a helyzetben megmozdítom ~fél mm-t a slusszkulcsot, elindul a ventilátor. Én gyújtáskapcsoló betétre gondolok. Szerintetek? Előre is köszönöm a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy kis gondom az autómmal, ami egy G Astra Z14XEP motorral. Hűtővizet akartam benne cserélni, de hűtőn található csap megnyitásával csak kb a mennyiség fele jött le. Gondolom, hogy van valami technikája, hogyan jön le az egész. Lehet hogy volt erről már szó, de sajnos nem találtam meg, annyira sok hozzászólás található itt.

Nem tudom, hogy hozzáférhető-e valahol az autómhoz szervíz manual! Az sokat tudna segíteni!!!

Előre is köszönöm a segítségeteket!

GKCs

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy kis gondom az autómmal, ami egy G Astra Z14XEP motorral. Hűtővizet akartam benne cserélni, de hűtőn található csap megnyitásával csak kb a mennyiség fele jött le. Gondolom, hogy van valami technikája, hogyan jön le az egész. Lehet hogy volt erről már szó, de sajnos nem találtam meg, annyira sok hozzászólás található itt.

Nem tudom, hogy hozzáférhető-e valahol az autómhoz szervíz manual! Az sokat tudna segíteni!!!

Előre is köszönöm a segítségeteket!

GKCs

Lehet egyértelmű, de a tágulási tartályt kinyitottad?

Link to comment
Megosztás:

Igen, a tágulás tartályt kinyitottam!

Ezt úgy kell értenem, hogy ha a hűtőn lévő csapot kinyitom, akkor az összes víznek ki kell folynia?!

Én azt látom problémának, hogy a alsó részéből a cső a motor felső részére a hengerfej magasságába csatlakozik, tehát magától szerintem az onnan nem fog kifolyni!

Nem tudom, hogy van-e külön leeresztő a motoron is, ill. valami spec. technika, amivel lejön a motorból is a cucc?

Link to comment
Megosztás:

Igen, a tágulás tartályt kinyitottam!

Ezt úgy kell értenem, hogy ha a hűtőn lévő csapot kinyitom, akkor az összes víznek ki kell folynia?!

Én azt látom problémának, hogy a alsó részéből a cső a motor felső részére a hengerfej magasságába csatlakozik, tehát magától szerintem az onnan nem fog kifolyni!

Nem tudom, hogy van-e külön leeresztő a motoron is, ill. valami spec. technika, amivel lejön a motorból is a cucc?

Akkor passz, mást én sem csináltam, és kifolyt mind.

(Nálam a motor felső részére a termosztátos cső csatlakozik.)

Link to comment
Megosztás:

Igen, de közvetlenül alatta csatlakozik a hűtő alsó részéhez menő cső, vagyis még mindig elég magasan, tehát a hengerfejnél!

A barátomnak VW Golf-ja van, neki van hozzá manual, abban állítólag a visszatérő ágban van a termosztát, így azon a járó motor és ezzel együtt a vízpumpa kinyomja az anyagot a motorblokkból is.

Te álló motornál engedted le a vizet?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.