Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Gyerekek! Ezekenek a biztosítóknak a kibúvó lehetőségének halvány reménysugarát sem szabad meghagyni, mert könyörtelenül kihasználják! Még ha minden ok, akkor is keresnek valamit, hogy ne kelljen fizetni. Hallgass Uhuhura!

Ui.: remélem nem sértettem meg egy biztosítós cartársat sem! :lol:

Link to comment
Megosztás:

vagy például ugy tudom elfogadni elfogadják a kulcsot csak mikor el lopják akkor kezdődik a hercehurca deha elfogadja biztosito megkötik szerződés 2 hónap mulva bejelentem elhagytam kulcsot és kértem gyárbol egy másikat? akkor mit fognak mondani?

Az én szerződésemben pl benne van, hogy a kulcs elhagyása, eltűnése, ellopása után a teljes zárcseréig felfüggesztődik a lopáskár biztosítás.

Link to comment
Megosztás:

töröltem, mert nem a Máté1 írta, hanem a balázsmittóménhányhetes....

:D

de igen részemről mindenki azt csinál amit akar...

nekem megvan mindkét kulcsom, én nem vagyk ideges :lol:

bocs ha valakit felhúztam, de nem azért van ez a fórum hogy kérdezzünk??

illetve nekem amikor a calimhoz rendeltem kulcsot akkor a biztosító elfogadta és lopásra is volt cascom.

Link to comment
Megosztás:

köszönöm a segítségeket igazából az is jó lenne ha valakinek lenne 2 gyári kulcsa és arra lennék kíváncsi hogy ugyan az a szám van mind kettőn?

ezt talán meg tudom neked nézni, nekem 2 távirányitós kulcsom van a zafirához, csak az egyik most épp nincs nálam...

Link to comment
Megosztás:

bocs ha valakit felhúztam, de nem azért van ez a fórum hogy kérdezzünk??

illetve nekem amikor a calimhoz rendeltem kulcsot akkor a biztosító elfogadta és lopásra is volt cascom.

deeee. csak azt hittem hogy a Máté1 akadékoskodik, majd anyáztam, majd kitöröltem.

nincsbaj :lol:

Link to comment
Megosztás:

igen, de hogy állapítják meg hogy elhagytad ha nem vallod be?

Mondjuk ha ellopják közben, akkor nehezen tudom felmutatni a két gyári kulcsot. Egyébként szemrevételezéskor fotó készül a kulcsokról, amin rajta van a szám. Szóval az sem müxik, hogy elsumákolod a zárcserét, mert utána is azt mondják, hogy nincs meg az eredeti kulcskészlet. Szóval zárcsere után újabb fotóra be kell vinni.

köszönöm a segítségeket igazából az is jó lenne ha valakinek lenne 2 gyári kulcsa és arra lennék kíváncsi hogy ugyan az a szám van mind kettőn?

Betojattál, mert csak miattad elkezdtem keresni a 2. kulcsot. Azért csak meglett :lol: Szóval ugyanaz a szám van beleütve mindkettőbe, pont nincs sehol. :D

Link to comment
Megosztás:

Mondjuk ha ellopják közben, akkor nehezen tudom felmutatni a két gyári kulcsot. Egyébként szemrevételezéskor fotó készül a kulcsokról, amin rajta van a szám. Szóval az sem müxik, hogy elsumákolod a zárcserét, mert utána is azt mondják, hogy nincs meg az eredeti kulcskészlet. Szóval zárcsere után újabb fotóra be kell vinni.

Betojattál, mert csak miattad elkezdtem keresni a 2. kulcsot. Azért csak meglett :lol: Szóval ugyanaz a szám van beleütve mindkettőbe, pont nincs sehol. :D

köszönöm köszönöm

Link to comment
Megosztás:

köszönöm köszönöm

Sz.rd már le azt a cascót (vagyis ne, de akkor is).

Legfontosabb dolgot megcsinálod rajta (kb 5e HUF), és kizártad az autódat a lopáskockázatból 99.5%-osan.

(nem szóltam, ha a bank/lízing/tartósbérlet előírja a casco meglétét, ez esetben cumi, go to márkaszervíz)

Link to comment
Megosztás:

Sz.rd már le azt a cascót (vagyis ne, de akkor is).

Legfontosabb dolgot megcsinálod rajta (kb 5e HUF), és kizártad az autódat a lopáskockázatból 99.5%-osan.

(nem szóltam, ha a bank/lízing/tartósbérlet előírja a casco meglétét, ez esetben cumi, go to márkaszervíz)

de azért a díjat kicsengeti érte, a semmiért. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Betojattál, mert csak miattad elkezdtem keresni a 2. kulcsot. Azért csak meglett :lol: Szóval ugyanaz a szám van beleütve mindkettőbe, pont nincs sehol. :D

Dettó B) Kiderült, hogy a gyerek miatt átrakta máshova azasszony, hát pillanatra megállt az ütő. De megvan, ugyanaz a szám, nincs pont. Ja és természetesen a CarPass is teljesen beazonosítja (miért ne tenné, az alapján tudok újat rendelni)....

Link to comment
Megosztás:

szép napot mindenkinek

erről a cascoról annyit. én inkább a casco egy éves díját inkább ráköltöm egy profi riasztóra (pl amit mobilon lehet irányítani + nyomon követni) mert ha már ellopták és még fizetnek is akkor is max a tax értéket ami nem szokta megközelíteni az autó értékét nemhogy a ráfordított energiát meg plussz pénzt.tehát törekedjünk arra hogy ne lopják el vagy ha mégis akkor megtalálják a rend éber őrei.

Mert ugye tisztába vagyunk vele hogy úgyis mi vagyunk az elsődleges elkövetők aztán hónapok,mire be tudod bizonyítani nem te voltál akkora az autó már biztos nem lesz meg és még hónapok mire valamit látsz a biztósítótol.(HA KÖTELEZŐ MÓDON KELL A CASCO NINCS MIT TENNI) :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Lenne egy kérdésem futóművel kapcsolatban. 2008 Astra Classic II 1.4-em van és most a téli hónapokban lettem figyelmes arra, hogy bizonyos úthibákon ha átmegyek, akkor érdekes hangot hallat előröl a kocsi. Az érdekessége az, hogy megyek pl szar, kátyus úton, akkor semmi hangja nincs, de ha pl átmegyek egy nagyobb fekvőrendőrön és már a fekvőrendőrről lehuppan az autó, vagy egy olyan úthibán, ami olyan jellegű, hogy keresztbe az úton teljes szélességgel van egy teknőszerű mélyedés, és azon hajtok át, akkor az autó elejéből egy olyan jellegű hang jön elő, mintha rámennék egy csatornafedélre és csattanna egyet, tehát egy ilyen fémes hang. És ez kizárólag akkor hallható mint ahogy leírtam, hogy pl fekvőrendőrön megyek át és mindkét kereket egyformán ugyanolyan jellegű hatás éri. Hát remélem érthető nagyjából amit írtam:) Találkozott valaki hasonlóval? Mi lehet ez?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Lenne egy kérdésem futóművel kapcsolatban. 2008 Astra Classic II 1.4-em van és most a téli hónapokban lettem figyelmes arra, hogy bizonyos úthibákon ha átmegyek, akkor érdekes hangot hallat előröl a kocsi. Az érdekessége az, hogy megyek pl szar, kátyus úton, akkor semmi hangja nincs, de ha pl átmegyek egy nagyobb fekvőrendőrön, vagy egy olyan úthibán, ami olyan jellegű, hogy keresztbe az úton teljes szélességgel van egy teknőszerű mélyedés, akkor az autó elejéből egy olyan jellegű hang jön elő, mintha rámennék egy csatornafedélre és csattanna egyet, tehát egy ilyen fémes hang. És ez kizárólag akkor hallható mint ahogy leírtam, hogy pl fekvőrendőrön megyek át és mindkét kereket egyformán ugyanolyan jellegű hatás éri. Hát remélem érthető nagyjából amit írtam:) Találkozott valaki hasonlóval? Mi lehet ez?

Kutyacsont (stabilizátor rúd) csere.

05b_1_big.jpg

Van műanyagból és (ritkábban) fémből. Bármelyik jó, egyik sem bírja tovább a másiknál. Nem a rúd fárad el.

Link to comment
Megosztás:

Kutyacsont (stabilizátor rúd) csere.

És az lehetséges, hogy ez megadta magát 13.000km alatt?? Az autó 2008-as évjáratú, de raktári darabként 2010 április végén vettem 6km-el az órájában. Tehát még garos a kocsi, több mint egy évig. Ez amúgy drága mulatság, ha garidőn kívül kell cserélni?

Link to comment
Megosztás:

És az lehetséges, hogy ez megadta magát 13.000km alatt?? Az autó 2008-as évjáratú, de raktári darabként 2010 április végén vettem 6km-el az órájában. Tehát még garos a kocsi, több mint egy évig. Ez amúgy drága mulatság, ha garidőn kívül kell cserélni?

Légyszi képpel ne idézz, töröld ki az idézetből az img.gif tagot.

Viszonylag olcsó az alkatrész (pl. Unix), de ilyet nem illő Vateráról bontottan beszerezni.

Link to comment
Megosztás:

Viszonylag olcsó az alkatrész (kb. 6000 Ft ?), de ilyet nem illő Vateráról bontottan beszerezni.

Töröltem a képet :lol: Amúgy ezzel lehet így használni a kocsit még 1-2 hónapig? Azért kérdezem, mert olyan március-április környékén vinném a verdát az első éves szervizre és akkor említeném meg a problémát nekik.

Link to comment
Megosztás:

Töröltem a képet :lol: Amúgy ezzel lehet így használni a kocsit még 1-2 hónapig? Azért kérdezem, mert olyan március-április környékén vinném a verdát az első éves szervizre és akkor említeném meg a problémát nekik.

Nem egy életbiztosítás! Meg aztán egyre jobban kopik, egyre nagyobb hibát generál a futóműben.

Felmerült bennem még a szilent gondolata is, de annak fáradásához még túl fiatalnak gondolom az autót (nincs 1 éves).

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Lenne egy kérdésem futóművel kapcsolatban. 2008 Astra Classic II 1.4-em van és most a téli hónapokban lettem figyelmes arra, hogy bizonyos úthibákon ha átmegyek, akkor érdekes hangot hallat előröl a kocsi. Az érdekessége az, hogy megyek pl szar, kátyus úton, akkor semmi hangja nincs, de ha pl átmegyek egy nagyobb fekvőrendőrön és már a fekvőrendőrről lehuppan az autó, vagy egy olyan úthibán, ami olyan jellegű, hogy keresztbe az úton teljes szélességgel van egy teknőszerű mélyedés, és azon hajtok át, akkor az autó elejéből egy olyan jellegű hang jön elő, mintha rámennék egy csatornafedélre és csattanna egyet, tehát egy ilyen fémes hang. És ez kizárólag akkor hallható mint ahogy leírtam, hogy pl fekvőrendőrön megyek át és mindkét kereket egyformán ugyanolyan jellegű hatás éri. Hát remélem érthető nagyjából amit írtam:) Találkozott valaki hasonlóval? Mi lehet ez?

találkoztam vele, de nekem nem a kutyacsont volt, hanem a stabilizátor gumija. a hidegben megkeményedik és az adja a hangot. befújtam egy kis szilikonnal és már jó. de fel kell emelni mert csak úgy férsz hozzá.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.