Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok! 2004-es astra gcc 1.4-esem van. Motor: Z14XE A problénmám a következö: Nem egyenletes az alapjárat; lankás lejtön rángat motorfékezésnél; indításnál (föleg hidegen) felpörög 2000 fölé,és onnan áll vissza; menet közben pl. keresztezödésben megállásnál néha leáll a motor, ha kinyomom a kuplungot. bár pöccre indul mindig, de akkor is nagyon kellemetlen... Az autóban 53000 km van, most cseréltettem a vezérmüszíjat (és minden hozzávalót+vízpumpát)... és a gyanús az,hogy a csere óta egyenetlen az alapjárat... Voltam aztán másik szervizben vele, ott nem jelzett semmi hibát a computer, mentek vele, szerintük nincs gond az autóval, és a pillangószelepeket kitisztították... utána párszor megint leállt a motor... Gyanakodom az EGR szelepre,úgy hallottam többeknek van gondjuk vele.. Mit tanácsoltok?... (nem vagyok szakember)

Köszi a segítséget!!!

Első tulaj vagy?A km. miatt kérdezem.

Tényleg én is az alapjáratival kezdeném,az AGR is gyanús bár ilyen kevés km.-nél még nem szokott halódni.

Sokat mész városban?Akkor lehet,hogy csak lerakódott és egy kis meghajtással(50-100 km. 4ezres fordulat körül) és magasabb

oktánszámú benzinnel még orvosolható a dolog!

Link to comment
Megosztás:

...most cseréltettem a vezérmüszíjat (és minden hozzávalót+vízpumpát)... és a gyanús az,hogy a csere óta egyenetlen az alapjárat...

Nem akarlak elkeseríteni, de nekem akkor voltak ilyen tünetek amikor 2 foggal elrakták a vezérlést... általában véve gyengébb is az autó? Nem szerencsés ilyenkor pörgetni, de nekem pl. nem forgott 3000 fölé.... Végül Wessz oldottta meg a problémát kifogástalanul.

Íme az elrakott vezérlés:

280870-20110712-0LHYRG.jpg

A kép csalóka, mert a vezérműkerekeken valóban egymás felé áll a két jel, csakhogy nem úgy kéne neki... :D

Link to comment
Megosztás:

Első tulaj vagy?A km. miatt kérdezem.

Tényleg én is az alapjáratival kezdeném,az AGR is gyanús bár ilyen kevés km.-nél még nem szokott halódni.

Sokat mész városban?Akkor lehet,hogy csak lerakódott és egy kis meghajtással(50-100 km. 4ezres fordulat körül) és magasabb

oktánszámú benzinnel még orvosolható a dolog!

ha ezekkel nem oldódik meg,akkor tanácsos gépre tenni...

Link to comment
Megosztás:

A tengelyek túlsó végén van két horony, amibe passzol egy célszerszám.

Jól tudom?

Így egy "szakembernek" elég nagy hiba elrakni, nem? Főleg két foggal!

Nem kritizálok, csak érdeklődök, én még sosem csináltam.

van valami vacak amivel meglehet fogni a két kereket.. amíg az alsó kereket beforgat a helyére..

Link to comment
Megosztás:

A tengelyek túlsó végén van két horony, amibe passzol egy célszerszám.

Jól tudom?

Így egy "szakembernek" elég nagy hiba elrakni, nem? Főleg két foggal!

Nem ez volt a gond.

Az ember aki eredetileg csinálta ugyan autószerelő, de leginkább egy konkurrens konszern márkáit szokta javítani, és a vezérműkerekeken a két jelet látva naivan azt gondolta hogy akkor azoknak egymás felé kell állniuk, pedig nem. Mondjuk hogy miért nem nézte meg mielőtt levette a régi szíjat, vagy miért nem nézett utána azt fel nem foghatom, de most már mindegy is.

Link to comment
Megosztás:

Na felhívtam a szakszervizt, hogy a torony gumi csere óta félre áll a kormány. Gúnyos hangnemben felvilágosítottak, hogy annak ugyan köze nincs hozzá, hiszen minden ugyanoda kerül vissza. Valószínűleg féltek, hogy ingyen akarok valamit. Mondtam, hogy nekem mindegy, csak csinálják meg.

Szombaton megyek hozzájuk. Remélem jó lesz.

Link to comment
Megosztás:

Na felhívtam a szakszervizt, hogy a torony gumi csere óta félre áll a kormány. Gúnyos hangnemben felvilágosítottak, hogy annak ugyan köze nincs hozzá, hiszen minden ugyanoda kerül vissza. Valószínűleg féltek, hogy ingyen akarok valamit. Mondtam, hogy nekem mindegy, csak csinálják meg.

Szombaton megyek hozzájuk. Remélem jó lesz.

Ha elötte jó volt, s utánna nem, akkor biztossan nem ők voltak :D .... ez mekkora egy luzer, kit néz hülyének? :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Ha elötte jó volt, s utánna nem, akkor biztossan nem ők voltak :D .... ez mekkora egy luzer, kit néz hülyének? :icon4:

Hát jah, legalább azt mondta volna, hogy megnézik mi lehet, vagy kitalált volna valami magyarázatot amit el is hiszek.

Ez már hihetetlen, hogy minden hónapban van valami..., de hát hova menjek. A környékben már kilövöm az összes műhelyt lassan....

Link to comment
Megosztás:

Hát jah, legalább azt mondta volna, hogy megnézik mi lehet, vagy kitalált volna valami magyarázatot amit el is hiszek.

Ez már hihetetlen, hogy minden hónapban van valami..., de hát hova menjek. A környékben már kilövöm az összes műhelyt lassan....

Eddig ahol hozzányalt a az enyimhez, én is csalódtam, szinte mindenhol...

Link to comment
Megosztás:

Na felhívtam a szakszervizt, hogy a torony gumi csere óta félre áll a kormány. Gúnyos hangnemben felvilágosítottak, hogy annak ugyan köze nincs hozzá, hiszen minden ugyanoda kerül vissza. Valószínűleg féltek, hogy ingyen akarok valamit. Mondtam, hogy nekem mindegy, csak csinálják meg.

Szombaton megyek hozzájuk. Remélem jó lesz.

Már én is voltam így..

Elvileg tényleg minden ugyanoda kerül vissza, de mégsem.

Majd írd meg mi lett a vége.

Link to comment
Megosztás:

Szombaton mentem egy hosszabb útra, Pécsre.

Előtte elmentem teletankolni az autót, és első kattanásnál kivettem a pisztolyt.

Akkor láttam, alul megint elfolyt egy csomó benzin:-(

Mit kell átnézni ? Mi van eldugulva ?

van egy túlfolyó csöved,aminek a csatlakozása asszem gumi,nekem is el volt rehülve a másikon....jobb kereket leveszed,bekukkantassz,és látni fogod a luksit a csövön,én simán levágtam,egy darab cső ami olajálló,és már kész is....

Link to comment
Megosztás:

Na felhívtam a szakszervizt, hogy a torony gumi csere óta félre áll a kormány. Gúnyos hangnemben felvilágosítottak, hogy annak ugyan köze nincs hozzá, hiszen minden ugyanoda kerül vissza. Valószínűleg féltek, hogy ingyen akarok valamit. Mondtam, hogy nekem mindegy, csak csinálják meg.

Szombaton megyek hozzájuk. Remélem jó lesz.

én egyszer jártam így,megpendítettem a fogyasztóvédelmet,csak mosolygott az ember.Erre telefonáltam egyet,felhivtam anyámat:):D és kértem a ######itól egy papirt,meg egy pecsétet rá,no ekkor nagyon készségesek lettek:) benyalta hogy valóban a fogyasztóvédelmet hivom...:icon4:

Link to comment
Megosztás:

van egy túlfolyó csöved,aminek a csatlakozása asszem gumi,nekem is el volt rehülve a másikon....jobb kereket leveszed,bekukkantassz,és látni fogod a luksit a csövön,én simán levágtam,egy darab cső ami olajálló,és már kész is....

Az a cső amivel pótoltad rá a túlfolyóra kívülről ?

Így értendő ?

Link to comment
Megosztás:

Az a cső amivel pótoltad rá a túlfolyóra kívülről ?

Így értendő ?

nem tudom hogy pontosan túlfolyó cső e,de a rehült darabot kivágtam,kerestem bele 2 kis hengeres akármit,ami paszolt oda,és beletoldottam egy kis darabot ha erre voltál kíváncsi

Link to comment
Megosztás:

Igen, így értettem..

Gyanús volt a dolog, mert a régi dízílben, miután lekattant a pisztoly még egy csomót rá tudtam tölteni.

nem tudom hogy pontosan túlfolyó cső e,de a rehült darabot kivágtam,kerestem bele 2 kis hengeres akármit,ami paszolt oda,és beletoldottam egy kis darabot ha erre voltál kíváncsi
Link to comment
Megosztás:

Hali skacok!

Régen írtam már ide, de most megint elrontottam a kocsit, ezért kérdeznék.

Tegnap akkumerülés miatt kitoltam a kocsit a beállóból, hogy bebikázzam. Csak elfelejtettem, hogy a nyitott ajtó nem fog kiférni a beálló fa oszlopai között, így hát felakadt. Az ajtót most kicsit jobban be kell csapni, hogy becsukódjon, és nyitásnál az alja leér a műanyag küszöbdíszlécre, tehát mintha lejjebb kerül volna. Lehet ezt valahogy állítani, vagy majd a lakatos levágja és felhegeszti a helyére? :D

Remélem azért valami egyszerű és olcsó megoldással orvosolható.

Ja, és ha az akku pozitív saruja olyan szutykos kezd lenni akkor érett már a csere?

Köszi előre is a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Hali skacok!

Tegnap akkumerülés miatt kitoltam a kocsit a beállóból, hogy bebikázzam. Csak elfelejtettem, hogy a nyitott ajtó nem fog kiférni a beálló fa oszlopai között, így hát felakadt. Az ajtót most kicsit jobban be kell csapni, hogy becsukódjon, és nyitásnál az alja leér a műanyag küszöbdíszlécre, tehát mintha lejjebb kerül volna. Lehet ezt valahogy állítani, vagy majd a lakatos levágja és felhegeszti a helyére? :D

Remélem azért valami egyszerű és olcsó megoldással orvosolható.

Köszi előre is a válaszokat.

Vidd el karosszériáshoz, ők tudják mit kell vele csinálni, gondolom visszahúzatják, vagy visszanyomják.

Link to comment
Megosztás:

Hali skacok!

Régen írtam már ide, de most megint elrontottam a kocsit, ezért kérdeznék.

Tegnap akkumerülés miatt kitoltam a kocsit a beállóból, hogy bebikázzam. Csak elfelejtettem, hogy a nyitott ajtó nem fog kiférni a beálló fa oszlopai között, így hát felakadt. Az ajtót most kicsit jobban be kell csapni, hogy becsukódjon, és nyitásnál az alja leér a műanyag küszöbdíszlécre, tehát mintha lejjebb kerül volna. Lehet ezt valahogy állítani, vagy majd a lakatos levágja és felhegeszti a helyére? :D

Remélem azért valami egyszerű és olcsó megoldással orvosolható.

Ja, és ha az akku pozitív saruja olyan szutykos kezd lenni akkor érett már a csere?

Köszi előre is a válaszokat.

Most így elgondolkodtam, elképzelhető, hogy elment az A oszlopom? Annak a helyrehozása gondolom elég kellemetlen lenne árban.

Link to comment
Megosztás:

Most így elgondolkodtam, elképzelhető, hogy elment az A oszlopom? Annak a helyrehozása gondolom elég kellemetlen lenne árban.

Karosszériás megmondja, menj el, kérdezd meg! Valószínű vissza tudják nyomni vagy húzatni, ahogy írtam! Csak a zsanérokat tartó lemez mehetett el, mert ha az A oszlopod ment volna el, akkor ott sem csukódna rendesen, a szélvédőnél is jelentkezne valami, stb... :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.