Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Olyan kérdésem lenne, nem tudom jó helyen teszem e fel?

Az astra g-m mindkét hátsó rugója eltört. Azt hallottam, hogy ez minden opel típushibája. Az lenne a kérdésem, hogyha ez típushiba, akkor miért nem csinálják vastagabbra? Vagy lehet e bele jobb minőségűt tenni elérhető áron? Mert amit vettem, az biz rohadt vékony anyagból van, mint egy ceruza.

Link to comment
Megosztás:

Kezdheted! Persze nem 100%,hogy a tied is gyengén húzott,de

az esély meg van rá!

Én biztos megúz(at)nám azokat a fránya csavarokat a helyedben. Kis befektetés, nagy haszon. Hidd el, tudom... Használd nyugodtan az általam felrakott visszahívó levelet, sztem egy Opel szervizből sem fognak elhajtani, ha meg igen, kérd írásban...

Link to comment
Megosztás:

Én biztos megúz(at)nám azokat a fránya csavarokat a helyedben. Kis befektetés, nagy haszon. Hidd el, tudom... Használd nyugodtan az általam felrakott visszahívó levelet, sztem egy Opel szervizből sem fognak elhajtani, ha meg igen, kérd írásban...

azokon túl vagyok. ha a szelepekről van szó

egyébként én nem kaptam semmilyen visszahívást

Link to comment
Megosztás:

Én biztos megúz(at)nám azokat a fránya csavarokat a helyedben. Kis befektetés, nagy haszon. Hidd el, tudom... Használd nyugodtan az általam felrakott visszahívó levelet, sztem egy Opel szervizből sem fognak elhajtani, ha meg igen, kérd írásban...

És azt honnan tudom letölteni?

Link to comment
Megosztás:

ezt köszönöm!! de a visszahívásról szóló papirost azt honnan?

Bár ha meggondolom , hogy a gumiaimmal vagy a kormánymű miatt kezdtem érdeklődi most már a vezéműtengely is.....hmm

Akkor ez mit jelentt? ez az opelok legalja .hu...?

Bár mindig volt vele valami kis probléma Pl: kuplung... bár azt még mindig nem tudták orvosolni pedig 6 éve hajtom, abs, légzsák motorikussan még nem ja bordás szíj, vízpumpa, első stabilizátor stb....

Link to comment
Megosztás:

ezt köszönöm!! de a visszahívásról szóló papirost azt honnan?

Bár ha meggondolom , hogy a gumiaimmal vagy a kormánymű miatt kezdtem érdeklődi most már a vezéműtengely is.....hmm

Akkor ez mit jelentt? ez az opelok legalja .hu...?

Bár mindig volt vele valami kis probléma Pl: kuplung... bár azt még mindig nem tudták orvosolni pedig 6 éve hajtom, abs, légzsák motorikussan még nem ja bordás szíj, vízpumpa, első stabilizátor stb....

Ez annyit jelent, hogyha használnak egy autót, akkor abban cserélni kell néha a fogyó-kopó alkatrészeket, ennyi. :D

A vezérműtengely az kellemetlen dolog, azt tényleg elbaltázta a GM, de azért orvosolható.

Link to comment
Megosztás:

pedig nekem is eltört mind a két astrámnál. nem biztos hogy típushiba, de többet is láttam már.

Pl. az enyémben is eltört anno mindkettő. Már nem emlékszem, de valamilyen svéd ugy.-t raktunk bele, újonnan vettem, és azóta is bírja a strapát.

Link to comment
Megosztás:

Pl. az enyémben is eltört anno mindkettő. Már nem emlékszem, de valamilyen svéd ugy.-t raktunk bele, újonnan vettem, és azóta is bírja a strapát.

Most rakta be a bátyám az imént! Ez valami japán utángyártott. Azt mondta az opel boltos, hogy ezt szokták vinni mert ez jó árban van és megbízható is.

Link to comment
Megosztás:

Kösz, a gyors választ! Akkor veszek még fagyállót, mert csak kb 3 literem van és légkondis az autóm!

Várj egy kicsit, ez a mennyiség a Z14XE tipusú motorhoz van. Elnéztem bocsika, a tiéd X. Várj, majd aki tudja pontosan megírja. De desztillált vízzel kell keverni, ne feledd!

Link to comment
Megosztás:

Várj egy kicsit, ez a mennyiség a Z14XE tipusú motorhoz van. Elnéztem bocsika, a tiéd X. Várj, majd aki tudja pontosan megírja. De desztillált vízzel kell keverni, ne feledd!

OK, még megvárok egy pár választ :D. A könyv szerint X12XE-hez 5,2 lityi kell, sajna az 1.4-esről nem szól a fáma :icon4:

A desztvíz egyértelmű, nem akarok én -75C-ban közlekedni! :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Hali Korzika és Elek meg a többiek!

Végül is elvittem a gépet Danihoz Törökbálintra és computer csere kellet neki :D egy bontottat rakott bele ami 90ft volt plusz 10 munka plusz 5 car pass lekérés

2 nap alatt megcsinálta most minden frankó ergo boldog vok bár a pénztárcám megérezte /de az új 270 lett volna/ ajánlani tom mindenkinek!

Ja elötte felhívtam az érdi csapatot is de ott azt mondták hogy beműszerezik és ugy járnak majd vele amig ki nem jön a probléma de mivel az kb hetente jött elő itt horror munkadíj és benzin is kijöhetett volna..

járkálok vele aktívan de ami érdekes 2x leállt a gép de nem úgy ahogy eddig hogy kiszámíthatatlanul bárhol nem kapott benzint hanem mind a kétszer pirosnál leesett a fordulatszám de azonnal újraindult, nem egy óra mulva mint az előzőnél....remélem ez egy teljesen más jellegű hiba mert ha nem akkor tökönszúrom magam :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Ez annyit jelent, hogyha használnak egy autót, akkor abban cserélni kell néha a fogyó-kopó alkatrészeket, ennyi. :D

A vezérműtengely az kellemetlen dolog, azt tényleg elbaltázta a GM, de azért orvosolható.

Ha nem tévedek akkor a szelepfedélt kell leszedni és ott a csavarokat meghúzni!!

Szerdán viszont viszem futómű ellenőrzésre de azt mondta a szervizes előtte le ellenőrzi kell e javítani!

Link to comment
Megosztás:

Ha nem tévedek akkor a szelepfedélt kell leszedni és ott a csavarokat meghúzni!!

Így van. Ezen a képen ugyan a hengerfejcsavarok lehúzási sorrendje van, de a vezérműtengely-csészéknél is hasonlóan kell eljárni:

Hengerfej_leh_z_si_sorrend_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

8 Nm a lehúzási nyomaték (de Elek majd megmondja, ha nem ennyi.)

Szerk.: Ha szervizbe viszed, nézesd meg.

Link to comment
Megosztás:

Így van. Ezen a képen ugyan a hengerfejcsavarok lehúzási sorrendje van, de a vezérműtengely-csészéknél is hasonlóan kell eljárni:

Hengerfej_leh_z_si_sorrend_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

8 Nm a lehúzási nyomaték (de Elek majd megmondja, ha nem ennyi.)

Szerk.: Ha szervizbe viszed, nézesd meg.

A vezérműtengelyek azok is ott vannak ahol a szelep himbák? vagy máshol ? nem értek hozzá mennyire kell szét dönteni az autót? és hol?

Link to comment
Megosztás:

Hali Korzika és Elek meg a többiek!

járkálok vele aktívan de ami érdekes 2x leállt a gép de nem úgy ahogy eddig hogy kiszámíthatatlanul bárhol nem kapott benzint hanem mind a kétszer pirosnál leesett a fordulatszám de azonnal újraindult, nem egy óra mulva mint az előzőnél....remélem ez egy teljesen más jellegű hiba mert ha nem akkor tökönszúrom magam :icon4:

sajnos akkor igazam lett :D

gondolom még nem volt sárga...

addig csak élő adatokra lehet hivatkozni hogy mitől állhat le...

de lehet hogy egr vacakol ..

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.