Kiskókusz Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Utstérbe szívárog a hütőfolyadék. Hogyan lehet levenni a radiátor alsó burkolatát ?Motortérből fogja még valami csavar? Behr típus.. Üdv.: K Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Ilyesmire gondoltál? hali fűtőradiátor csere majdnem megvolt minden ok van fűtés hiba oka a radiátoron lévő elektromos csap szarta el magát a fekete csőben van egy gumi golyó szerűség ennek a mozgatója tört el a motor működik. na a gumit átnyomtam egy cs húzóval és fűt ráadásul a kábelezésemen delphi volt írva közbe meg behr rendszerű a kicsike ezt is beszívtam holnap cserélhetem ki a radiátort ha már itt vagyok szétbontva csere csere folyamata a következő közép box kiszerelése hamutartó és az alatta lévő rész + a kézi alatti tároló a boxot 5 csavar fogja, hamutartót kettő a bőr részek eltávolítása nélkül szétszedhető. nálam utólag kiderült behr rendszerű ezen fém csíptetők fogják össze a radiátor takaró elemeket ezeket kioldva irány a motor alá, itt található a csepp víz elvezetés 2 csavar fogja szívás a kitekerésük nincs hely, meg jó hosszúak ekkor majdnem teljesen eltávolítható a műanyag de ki kell oldani a jobb oldali mfal tartó vasat két méretesebb csavar, ekkor már kifér a műanyag a váltó felé húzva. itt egy kis erőszak szükséges ugyanis felülről csatlakozik bele a folytatása a csőnek . szétugrik de egy kis odafigyelés szükséges a radiátor már könnyű tészta 2 stift fogja a helyére kiold és már húzható is ki. vigyázat mert van rajta egy motor ennek a csatiját is ki kell oldani. persze mielőtt kioldod le kell engedni a hűtő folyadékot innentől meg látszik a fekete csonk amit szintén két stift csatlakoztat a radiátorhoz, ebben található a fekete gumi golyó szerűség amit ki kellett iktatnom a motor dolgozott benne ellenőriztem csak a gogolyó nem csinált semmit. érdekelne hogy hol lehet tömítéskészletet kapni a radiátorhoz 4db kéne ami a bejövő és kimenő csonkon van, meg ami a radiátor és a fekete rész között van? köszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kiskókusz Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Ilyesmire gondoltál? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
sixday Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Mi az oka,hogy ilyet szeretnél csinálni? Tele van a micsodám már a váltogatással meg a páromnak is. Az autó 85%-ban Budapesten van használva, ezért rendkívül jól jönne és nagyon dobna a komforton. A fogyasztásnövekedéstől sem félek nagyon, budapesti használatban most is 9-10-et eszik az autó (páromat valamiért nem tudom rászoktatni a motorfék használatra, ha nem a gázt nyomja akkor azonnal kinyomja a kuplungot, ezért aztán nem hiszem hogy ehhez képest az automata többet enne). Azért szeretném ezt átalakítani mert nem tervezek autót cserélni más típusra, a használtautó.hu pedig 924 db G Astrát dob ki, ebből 15 automata, de mind nagy motoros, dízel, kombi, a felszereltségről meg ne is beszéljünk (egy cdx sincs ha jól láttam), tehát lecserélni ezt egy automatára sem alternatíva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Tele van a micsodám már a váltogatással meg a páromnak is. Az autó 85%-ban Budapesten van használva, ezért rendkívül jól jönne és nagyon dobna a komforton. A fogyasztásnövekedéstől sem félek nagyon, budapesti használatban most is 9-10-et eszik az autó (páromat valamiért nem tudom rászoktatni a motorfék használatra, ha nem a gázt nyomja akkor azonnal kinyomja a kuplungot, ezért aztán nem hiszem hogy ehhez képest az automata többet enne). Azért szeretném ezt átalakítani mert nem tervezek autót cserélni más típusra, a használtautó.hu pedig 924 db G Astrát dob ki, ebből 15 automata, de mind nagy motoros, dízel, kombi, a felszereltségről meg ne is beszéljünk (egy cdx sincs ha jól láttam), tehát lecserélni ezt egy automatára sem alternatíva. Abszolut érthető!Azt azért hozzátenném ,hogy pl egy 1,8-as nem fogyaszt számottevően többet,mint az 1,6.Nekem számításaim szerint városban olyan 9-10 körül fogyaszthat a kocsi,bár ez nem Budapesti forgalomra értendő.Kíváncsi vagyok, mit mondanak majd az automatára való átszerelésre árban. Én azt gondolom,hogy mégis egyszerűbb lenne venni egy automatást!Esetleg kintről hozni és gázosítani! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
sixday Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Abszolut érthető!Azt azért hozzátenném ,hogy pl egy 1,8-as nem fogyaszt számottevően többet,mint az 1,6.Nekem számításaim szerint városban olyan 9-10 körül fogyaszthat a kocsi,bár ez nem Budapesti forgalomra értendő.Kíváncsi vagyok, mit mondanak majd az automatára való átszerelésre árban. Én azt gondolom,hogy mégis egyszerűbb lenne venni egy automatást!Esetleg kintről hozni és gázosítani! :lol: Szerintem is egyszerűbb lenne venni egy automatát de ahhoz ezt először ezt el kellene adni ami szerintem kvázi lehetetlen látván a hahu-s túlkínálatot. Szóval marad az átépítés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Sziasztok. Munkatársam autójához kérnék segítséget ami egy seat. Az a gond vele, hogy -5fok körül de ettől hidegebbe nem tudja a zárat kinyitni. Már volt neki zárbetét csere de ez sem oldotta meg a problémát. Hallott már valaki ehhez hasonlót? Valakinek van valami ötlete? Mi már mondtuk neki "vegyél másik kocsit". Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január12, 2012 Megoszt Elküldve Január12, 2012 Sziasztok. Munkatársam autójához kérnék segítséget ami egy seat. Az a gond vele, hogy -5fok körül de ettől hidegebbe nem tudja a zárat kinyitni. Már volt neki zárbetét csere de ez sem oldotta meg a problémát. Hallott már valaki ehhez hasonlót? Valakinek van valami ötlete? Mi már mondtuk neki "vegyél másik kocsit". Spanyol kocsi a mediterrán éghajlathoz van szokva,meg kell melegíteni és nyitni fogja! :D Más ötletem nincs,kérem kaccssolja ki! :devlish: Amúgy télleg nem tudom,ha Seat,ha más,,,,,, :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pippo Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Nekem néha szokott olyat csinálni, hogy egy-egy hosszú út után alacsony fordulatról gyorsítva berángat. Ritkán fordul elő egyelőre, de úgysejtem hogy ez is EGR probléma lehet. Szerintetek? Velem is előfordult már h gyorsításkor általában 70-80 km/h -nál egy pillantra mintha megtorpanna, vagy rántana egyet, de tényleg csak egy pillanatra aztán megy szépen. Ahhoz tudnám hasonlítani mintha váltásnál kicsit gyorsabban engeded fel a kuplungot érzés....Aztán olyan is előfordul néha h üresben az autó (nem hideg motorral) gurulok és a fordulat felmegy olyan 1200-ra olyan 2-3 másodpercre aztán visszamegy alapjáratra. Ritkán csinállja ezeket, de azért kicsit aggasztó. Egy problémáról beszélünk????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Velem is előfordult már h gyorsításkor általában 70-80 km/h -nál egy pillantra mintha megtorpanna, vagy rántana egyet, de tényleg csak egy pillanatra aztán megy szépen. Ahhoz tudnám hasonlítani mintha váltásnál kicsit gyorsabban engeded fel a kuplungot érzés....Aztán olyan is előfordul néha h üresben az autó (nem hideg motorral) gurulok és a fordulat felmegy olyan 1200-ra olyan 2-3 másodpercre aztán visszamegy alapjáratra. Ritkán csinállja ezeket, de azért kicsit aggasztó. Egy problémáról beszélünk????? Az talán inkább folytószelep probléma vagy alapjárati motor,de valóban akár rendetlenkedő AGR is okozhatja.Minden esetre első körben,ha ezeket kipucultatod nagy valószínűséggel rendbe jön és szinte semmibe sem kerül! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Velem is előfordult már h gyorsításkor általában 70-80 km/h -nál egy pillantra mintha megtorpanna, vagy rántana egyet, de tényleg csak egy pillanatra aztán megy szépen. Ahhoz tudnám hasonlítani mintha váltásnál kicsit gyorsabban engeded fel a kuplungot érzés....Aztán olyan is előfordul néha h üresben az autó (nem hideg motorral) gurulok és a fordulat felmegy olyan 1200-ra olyan 2-3 másodpercre aztán visszamegy alapjáratra. Ritkán csinállja ezeket, de azért kicsit aggasztó. Egy problémáról beszélünk????? Nem teljesen, nekem ez kizárólag kis sebességnél és alacsony fordulatnál jön elő, pl. mikor hamar elváltom az egyest, és alacsony fordulatról kezdek el gyorsítani másodikban, vagy mikor lassan lépésben gurulok és onnan gyorsítva rálépek a gázra akkor megtorpan és rángat egyet-kettőt. És azt figyeltem meg, hogy ez hosszú utak után fordul elő mikor legalább 80-100 km-t megyek, de csak ritkán. Nem tudom, hogy ezzel összefügghet-e de előfordult olyan is, hogy indításnál nem akart beindulni, csak ha kicsit ráléptem a gázra. Ez is úgyszintén hosszabb túrák után, és a majdnem 2 év alatt mióta nálam van összesen háromszor játszotta, úgyhogy nem nagyon foglalkoztam vele, mert így max csak találgatni lehet az okát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Sziasztok. Munkatársam autójához kérnék segítséget ami egy seat. Az a gond vele, hogy -5fok körül de ettől hidegebbe nem tudja a zárat kinyitni. Már volt neki zárbetét csere de ez sem oldotta meg a problémát. Hallott már valaki ehhez hasonlót? Valakinek van valami ötlete? Mi már mondtuk neki "vegyél másik kocsit". hy nekem anno a fiat stilom volt ilyen,midig befagyott, :lol: a zárat mozgato bovden a pára ráfagyott!!a megoldás ajtókárpit le ,az összes zárhoz tartozó bovden,+müanyag kütyüt bezsirozni,vagy valamilyen zsiros srayal befujni :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pippo Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Az talán inkább folytószelep probléma vagy alapjárati motor,de valóban akár rendetlenkedő AGR is okozhatja.Minden esetre első körben,ha ezeket kipucultatod nagy valószínűséggel rendbe jön és szinte semmibe sem kerül! Köszi a segítséget. Elviszem egy szakihoz és elvégeztetem rajta mindenképpen, főleg ha nem kerül sokba. Tudtok esetleg valami tisztító szert ajánlani hozzá? Mondjuk valami alkohol, vagy ilyen kontakt tisztító spray??? Vagy valami adalékkal nem lehet ezt megoldani?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pippo Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Meg tudnátok mondani, hogy hol találom a kocsiba a pollenszűrőt, mert kiszedtem a kesztyűtartót én naív és azt hittem h ott lesz, de nem ott van mivel ugyebár két tipus van ebből is???? És azt meg tudná valaki mondani h melyik pollenszűrő kell ebbe a tipusba a kisebb vagy a nagyobb, mert ebből is 2 méret van elvileg. Jah Opel astra g 2001 es 1.2 klímás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Meg tudnátok mondani, hogy hol találom a kocsiba a pollenszűrőt, mert kiszedtem a kesztyűtartót én naív és azt hittem h ott lesz, de nem ott van mivel ugyebár két tipus van ebből is???? És azt meg tudná valaki mondani h melyik pollenszűrő kell ebbe a tipusba a kisebb vagy a nagyobb, mert ebből is 2 méret van elvileg. Jah Opel astra g 2001 es 1.2 klímás. A hasznos infókban megtalálod a leírást a kiszerelésről.Egyébként tényleg a kesztyűtartó kiszerelésével jutsz el a pollenszűrőhöz,ott van a bal oldalon egy kis műanyagajtócska mögött,asszem 3 csavart kell kicsavarni az ajtón és óvatosan kihúzni,mert elég szűk a hely.A vásárláshoz legjobb ha viszed és pont olyat kérsz,mint amit kivettél,de motorszám alapján is tudják milyen kell bele! Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Meg tudnátok mondani, hogy hol találom a kocsiba a pollenszűrőt, mert kiszedtem a kesztyűtartót én naív és azt hittem h ott lesz, de nem ott van mivel ugyebár két tipus van ebből is???? És azt meg tudná valaki mondani h melyik pollenszűrő kell ebbe a tipusba a kisebb vagy a nagyobb, mert ebből is 2 méret van elvileg. Jah Opel astra g 2001 es 1.2 klímás. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=753&st=60 66-os hozzászólás! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pippo Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=753&st=60 66-os hozzászólás! Azt a 3 csavart kellene kicsavarni és kihúzni azt a műanyag fiókot? Elég nehezen lehet hozzáférni..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Azt a 3 csavart kellene kicsavarni és kihúzni azt a műanyag fiókot? Elég nehezen lehet hozzáférni..... hy nem, a kép amit látsz az a kétfajta tipust mutatja be behr vagy delphi,a benézel a kőzépkonzol alá amilyen a tiédbe van olyan tipusu pollenszürő kell neked,a pollenszürö a kesztyütarto mögött van hátul bal oldalt, ha csavaros a fedele akkor delphi ha patentos akkor behr a fedél olyan 5cm széles 25cm magas asszem "kb" :rolleyes: http://www.google.hu/imgres?q=opel+astra+g...x=126&ty=43 Link to comment Megosztás: More sharing options...
palicska Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 hy nekem anno a fiat stilom volt ilyen,midig befagyott, :rolleyes: a zárat mozgato bovden a pára ráfagyott!!a megoldás ajtókárpit le ,az összes zárhoz tartozó bovden,+müanyag kütyüt bezsirozni,vagy valamilyen zsiros srayal befujni :huh: Köszi szépen. Majd mondom neki, remélem jó lesz végre neki, mert olyan történetet mondott tegnap reggel, hogy azt hittem meghalok a röhögéstől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
infielder Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Utal valami komolyabb problémára az hogy ilyen fehér színű olajsár szerű anyag van ebben a csőben? http://sopronibaseball.tvn.hu/20120113214.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január13, 2012 Megoszt Elküldve Január13, 2012 Utal valami komolyabb problémára az hogy ilyen fehér színű olajsár szerű anyag van ebben a csőben? http://sopronibaseball.tvn.hu/20120113214.jpg Az olajbetöltő is ilyen? Arra utal max,hogy sokat megy városban a kocsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
infielder Elküldve Január14, 2012 Megoszt Elküldve Január14, 2012 Az olajbetöltő is ilyen? Arra utal max,hogy sokat megy városban a kocsi. Az olajbetöltő nem, de a nivópálcán is van ebből a fehér latyakból. Valóban sokat megyek csak városban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
red bull Elküldve Január14, 2012 Megoszt Elküldve Január14, 2012 Sziasztok ! A kocsimnak 0301 es hibakódja van ! (1. henger gyujtás kimaradás ) Mit kell ilyenkor cserélni ?? Trafósort ??? Választ elöre is köszönöm ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pippo Elküldve Január14, 2012 Megoszt Elküldve Január14, 2012 hy nem, a kép amit látsz az a kétfajta tipust mutatja be behr vagy delphi,a benézel a kőzépkonzol alá amilyen a tiédbe van olyan tipusu pollenszürő kell neked,a pollenszürö a kesztyütarto mögött van hátul bal oldalt, ha csavaros a fedele akkor delphi ha patentos akkor behr a fedél olyan 5cm széles 25cm magas asszem "kb" :rolleyes: http://www.google.hu/imgres?q=opel+astra+g...x=126&ty=43 Köszi szépen így már menni fog:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
LaserDanger Elküldve Január14, 2012 Megoszt Elküldve Január14, 2012 Sziasztok Cartársak! Hátha tudtok nekem segíteni, mert kicsit döglődik a verdám. Adott egy 2003-as g astra z14xe hajtóművel. A problémám az, h meleg motornál, kvázi motorfék üzemben( mondjuk mikor 2-es v 3-asban gurulok) hirtelen világítani kezd a szervízes lámpa, és a motor gyengébb üzembe kapcsol. Ha leállítom, várok kicsit majd újra indítom, akkor ismét normális a dolog(de nem mindíg). Van, h eleve hibalámpával indul, de főként melegen. Még azt vettem észre, ha hosszabb távon megyek, pl a fordulat nem esik 2300-2500 alá, akkor nincs semmi gond. Lehet, h az AGR szelep döglődik? Kivillogtattam a hibakódokat: 1120 1122 1550 Eddig tök ló volt minden, nemrég cseréltem gyertyát, mindig rendesen (10-12e km) cserélem az olajat. Vizet, olajat(max 2-3dl/10e km) nem eszi. Szívesen olvasnám az ötleteket, hátha sikerülne itthon meghenkölni! :rolleyes: Köszönettel: Norbi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts