Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Szevasztok.

Elözőleg írtam a jószágomról hogy beteg szegény, nem megy, rángat stb. Az EGR-t mondta mindenki itt is és két szerelő is, vagy talán gyújtás kábel, de nekem volt, kicseréltem nem az volt a probléma. Leadtam a szerelőhöz nem tudott rájönni mi a baja, majd másnap felhívott és közölte hogy kicserélte a gyertyákat és megjavult.Kiderült hogy a trafó a hibás és

szétbaszta az egyik gyertyát és ezért nem ment egy henger. Újonnan 30-40E egy gyújtástrafó. Nem tud valaki valami olcsót valahonnan?

Link to comment
Megosztás:

Szevasztok.

Elözőleg írtam a jószágomról hogy beteg szegény, nem megy, rángat stb. Az EGR-t mondta mindenki itt is és két szerelő is, vagy talán gyújtás kábel, de nekem volt, kicseréltem nem az volt a probléma. Leadtam a szerelőhöz nem tudott rájönni mi a baja, majd másnap felhívott és közölte hogy kicserélte a gyertyákat és megjavult.Kiderült hogy a trafó a hibás és

szétbaszta az egyik gyertyát és ezért nem ment egy henger. Újonnan 30-40E egy gyújtástrafó. Nem tud valaki valami olcsót valahonnan?

Bontott kb. 15e.

Link to comment
Megosztás:

A helyedben még próbálnám egy ideig csak az új gyertyával, mert a trafó nem tudja "szétbaszni" a gyertyát :rolleyes:

Felesleges kiadás lenne, szerintem szar volt az a gyertya ;)

Most új gyertyák vannak benne, és kifejezetten jobban megy, de még mindíg észlelem néha a hibát, egyszer kétszer megtorpan.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

A napokban én is tulajdonosa lettem egy 96'-os 2.0i 16v-es vectrának.Kicseréltem rajta már a légtömegmérőt,lambdaszondát.

Viszont nincs alapjáratom.

Mivel kellene még próbálkoznom?

Még valami,nincs fűtésem ezáltal nem udom,hogy a klíma működik-e rendesen.

Valaki tudna esetleg segiteni ebben nekem.

Válaszokat előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

remélem pénzt nem adtál érte :rolleyes:

bocsi de feldobott labda volt.

alapjárati motor ha van benne, tisztítsd ki.

van-e hibakódod? az sokat elárulna ám.

a klímának nincs köze a fűtéshez, csak a digitnél annyi, hogy egy légkeverő dolgozik de most csak hűteni kell.

tehát ha betólja a legalacsonyabb állásban a 4 fokos levegőt akkor jó.

Persze ez kb 10 perc járatás után érhető el mire minden csőved lehült.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Én is megnézegettem a gyujtókábeleimet, az egyik nekem is szakadt! :S A többin jó értéket mértem. Elindultam hogy veszek egy darabot helyette, de bosch nem tudnak adni csak szettben úgy meg kicsit húzós az ára. Opelszalonból tudnak adni gyárit 8-9000huf körül. Illetve ajánlottak, valami champion márkát, a szett lenne 11000huf!

Kérdés, érdemes ezen a championon gondolkodni, vagy inkább a gyári/bosch?

Egy eset:

nem is oly régen megállt alattam a verda. Talán még irtam is róla, de nem ez a lényeg. Kihúztuk szerelőhöz, megállt az üzemanyag pumpa. :S mivel a bosch kicsit drága mulatság lett volna így hirtelen, egy olcsóbb utángyártottra esett a választás. Aszem 21000huf körül.

Szenvedések árán belekerült, ugyebár utángyártott így nehogymár stimmeljen minden! :rolleyes: Tudtam hogy olcsó silány minőség, de kellett az verda. Menni kellet melózni.

Szóval bekerült a helyére, minden szép és jó volt egészen a harmadik napig. Akkor egyszer csak nem akar menni az autó miába nyomom a pedált. Írány vissza a szerelőhöz. A szivattyú működött, csak éppen nyomás nem volt! ;) Eddig bírta az utángyártott teknika!!!

A régi szivattyút felújították és azóta az dolgozik ismét benne! A másikat meg visszavittem!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Egy szaki segítségét szeretném kérni. Utastér ventilátor motort megmozdítom a pollenszűrő házon keresztül akkor elindul a ventilátor.

Lehet, hogy szénkefés?

Ki tudom-e cserélni különösebb szétszerelés nélkül?

Ha ki kell szerelni a ventilátort, az a motortéren keresztül kijön-e? Esetleg tudna-e valaki valamilyen részletes instrukciót adni ezzel kapcsolatban. (kefeméret, kiszerelés, javítás, stb)

Köszönöm: Gábor

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok!

Haver A veckijénél tapasztalt probléma: autó pöccre beindul, alapjáraton megy majd utána akksi leszedésnél leállt. evvel az akksival hajtja jó ideje de akkor ha megy a motor akkor már a generátorról kell mennie az autónak nem? A másik akksit akartuk feltölteni vele ezért volt a csere. utána kigondoltuk hogy a lemerült akksit kikötöttük és bikakábellel párhuzamosan bekötöttük a jó akkut. így elindult de vagy 4-5 percig kellett a gépet pörgetni alapjárat felett hogy stabil legyen az alapjárat és ne fulladjon le. Utána városi közlekedéssel feltöltötte és azóta is azt használja.

Mi lehet az oka ennek a leállásnak?

Az autó 89es 1.6 motorkódot sajna nem tudok, full fapad csak kpzár és nincs benne fordszám mérő. Én fülre azt mondom hogy kicsi az alapjárata. Ha ez okozhatja a problémát akkor hol lehet feljebb tornázni az alapjáratot?

Kösz mindenkitől a segítséget!

Itt lehet hibakódot villogtatni? Nincs diag csati a biztitáblán az utastérben.

Link to comment
Megosztás:

Vectra problémánk is van. egy 1998-as 16v szépségnek vannak olyan bajai,hogy kuplunk kinyomásnál akármennyivel is mész leáll a motor. no alapjárat. és elég szarul indul. gyanakodtak(tunk) a légszűrő környékére, mert a csövet ledurrantotta indítózás után.Aztán ha a cső végét befogtuk akkor elindult a gép. :lol: De nekünk mantásoknak ebben a verdában túl sok a technika, nem értünk hozzá. miért állhat le a motor, és miért ingadozik veszettül az alapjárat? lenne ötlet? 2 hete van havernál az autó, de már jönnek ki rajta a huncutságok :lol: .most cserél majd olajat és szűrőt benne, le akarja a gyertyákat is cserélni. hátha ez is dob rajta egy kicsit.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Mintmár írtam múltkor...új vectra tulajdonos vagyok ('98-as x20dth)

Jelenleg olyan gondom van,hogy tegnap óta a központi nem nyitja a jobb hátsó ajtómat...eddig rendbe volt...ötlet?

2. gyári phillips navigáció van benne...lemez nélkül persze :lol:...ez ügyben van-e ötlete valakinek?

3. megcsináltam a "kötelező" olaj és szűrő cserét és valószínüleg kicsit túltőltöttem...az állapotfelmérésen a márkaszervízben azt mondták 5,5 liter megy bele...én max 5,2 nyomtam bele (Castrol magnatec diesel) és már túl van a maxon a nívónál. Engedjek le belölle vagy mi?

4. az üzemanyag szűrőt nem cseréltem,de gondolom azt se ártana!?

5. féktárcsák és fékbetétek bőven csere gyanúsak (opelnél 32e/db..pfff) egy szerelő haver utána nézett és Ő Brembo tárcsákat ajánlott...két első tárcsa+4 pár betét 48e pénz.Tanács,ötlet,javaslat?

Egyenlőre szerintem ez is sok...kérdésnek és kiadásnak is. :lol:

Előre is köszönöm a választ.

További szép estét!

Link to comment
Megosztás:

1. zár kiszed, szétszed, mikrokapcsoló kicserél és örül, hogy műkszik.

2. neten szerintem van fent cd

3. engedj, vagy eressz le belőle valahogy. Sosem jó a magas szint

4. igen, cseréld

5. jó a brembo

1.köszönöm..esetleg árat tudsz? nemlehet csak kontakt hiba?

2.neten már néztem...1enlőre sikertelen.

3.ok.engedek le.

4.még nem jártam körül a kérdésd,de ha jól láttam g.o. szűrőnek középen fellül van a tartája?

5.köszönöm.

:lol:

Link to comment
Megosztás:

1. filléres. Bármelyik elektronikai boltban kapsz.

jóval olcsóbb, mint egy másik zár. Nekem a 2 első nem működött, kicseréltem, és azóta is jó.

2. ha találok, szólok. Pontosíthatnád a navi típusát azon túl, hogy philips

3. helyes

4. nem vagyok dízeles, majd Don Tom megmondja. :lol:

5. NM

:lol:

Link to comment
Megosztás:

1 leht csak kábeltörés az ajtóátvezetőben, típushiba nekem már 3x volt.

2 gyárit felejtsd el, vegyél miot ájgóval

3 olajszinet nem kell mara tölteni a két jelzés között optimális. A max és min között 1 L a különbség. én félnívóra töltök és ha kell később korigálok.

4 mivel olcsó célszerű cserélni akár minden olajcserénél. én 7500 km enként cserélek olaj + ÖSSZES szűrő olaj mobil 1 super s 10w40

5 brembó tárcsa textar betét nekem ez van már második gar és mindenhol megálltam vele.

mégvalami?

Link to comment
Megosztás:

1 leht csak kábeltörés az ajtóátvezetőben, típushiba nekem már 3x volt.

2 gyárit felejtsd el, vegyél miot ájgóval

3 olajszinet nem kell mara tölteni a két jelzés között optimális. A max és min között 1 L a különbség. én félnívóra töltök és ha kell később korigálok.

4 mivel olcsó célszerű cserélni akár minden olajcserénél. én 7500 km enként cserélek olaj + ÖSSZES szűrő olaj mobil 1 super s 10w40

5 brembó tárcsa textar betét nekem ez van már második gar és mindenhol megálltam vele.

mégvalami?

köszönöm,egyenlőre ennyi elég...remélem hasznos társam lesz ez az autó.

bár kicsit lomha,de hát nem sportkocsit akartam venni :lol:

de ha annyit megzolgál mint az elöző Peugeot 1.9d kombim akkor elégedett leszek. :lol:

Link to comment
Megosztás:

a változatosság kedvéért ma kigyújtotta a légzsák lámpát...olyan régen nem volt baja van is má fél éve, hogy nem volt rajta a műszer.

Most megint lehet....Opel.

Azért kiolvasás elött nem ártana átforrasztani a csatikat az üllések alatt :lol: Mert akkor nem kell fizetni mégegyszer a törlésért :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.