Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák!


hemi

Recommended Posts

Na megcsinálták a verdát! :rolleyes: Főtengely jeladó csere, meg az alapjárati motorban valami rugót nyújtottak meg egy kicsit, így azt nem kellett cserélni, meg volt valami elektronyos baja! 30 ezer pénz volt, nem olyan vészes!

Most az olajcsere lesz a soros! 10W40 Castrol magnatec volt benne és nem evett belőle! Szerintetek mehetne bele az 5W40 castrol vagy felesleges ilyet bele rakni?

Ha nem sajnálod rá a pénzt, akkor simán mehet. De ha már 5W40eset öntesz bele, akkor full szintetikus legyen, ne pedig félszintetikus, mint pl a Castrol magnatec 5W40.

Link to comment
Megosztás:

Na megcsinálták a verdát! :D Főtengely jeladó csere, meg az alapjárati motorban valami rugót nyújtottak meg egy kicsit, így azt nem kellett cserélni, meg volt valami elektronyos baja! 30 ezer pénz volt, nem olyan vészes!

Most az olajcsere lesz a soros! 10W40 Castrol magnatec volt benne és nem evett belőle! Szerintetek mehetne bele az 5W40 castrol vagy felesleges ilyet bele rakni?

Teljesen felesleges az 5W40 inkább keress egy jó teljesítményszintű (API érték a doboz hátulján) 10w40-est olcsóbb is lesz és a motorod is tovább bírja majd.

De ha érdekel hogy mit töltesz az autódba olvass egy kicsit http://www.liqui-moly.hu/kenoanyag.cgi

Link to comment
Megosztás:

Halihó! X18XE-n hol van az AGR szelep? ki kéne tisztítani. Ha kép lenne róla nagyon megköszönném.

http://www.oyyz.cn/pic/small/030041000400-48b4fdc28a46f.jpg

Itt a képe, amúgy ha szembe állsz a motorral a hengerfej jobb oldalán található. De egyszerűbb ha lehúzod róla a vákuum csövet és ledugózod, csak bizonyosodj meg róla, hogy teljesen zárva van.

Link to comment
Megosztás:

Csak egy kérdés, lehet hogy hülyeség is, de nem lehet úgy megoldani, hogy csak a sárvédőív vonalában kelljen újrafényezni (ott van egy töréspont a lemezben), és ne az egész hátsó elemet?

Én is ezen gondolkodtam,hogy nem e lehetne így megoldani.Megkérdezek egy fényezőt,hátha tud valami okosat mondani!

Nem néztem még meg mert nem volt időm,de lehetséges hogy innen beázzon a csomagtartó?

Link to comment
Megosztás:

Csak egy kérdés, lehet hogy hülyeség is, de nem lehet úgy megoldani, hogy csak a sárvédőív vonalában kelljen újrafényezni (ott van egy töréspont a lemezben), és ne az egész hátsó elemet?

Nekem egy várpalotai festő srác azt mondta hogy a díszléc vonaláig kellene újrafesteni ha nem akarom az egész kocsit. Baráti áron 60-ért fújná körbe (lakatosmunka is benne van az árban) a díszléc vonaláig, grátisz polírozással. Sajna nekem a kavicsfelverődések miatt, no meg az első tulaj tetőcsomagtartója miatt az egészet újrakéne, ami kb 200-ból sem állna meg, úgyhogy ez kimarad nálam.

Link to comment
Megosztás:

Tegnap "sikeresen" lemostam az autót!A törlőrongyra valahogy rákerült egy kis kosz,én meg nekiugrottam vele a motorháztetőnek!

Szépen néz most ki....Majdnem felkötöttem magam a kis szögre,mikor megláttam!Hétvégén elviszem políroztatni,most már tényleg ráfér!

60-ért nem tűnik soknak egy fél autó kijavítása,festése,nem?Akit én kérdeztem,nem baráti áron 40-ért fúj le egy elemet!

Ezért is érdekelne inkább az a verzió,amit Adam is írt!

Link to comment
Megosztás:

Hát aki 40-ért fúj le egy elemet az jó nagy kocsog.

Azt inkább kerüljed.Nálunk 15-ért fújnak egy elemet. Metált.

Tegnap "sikeresen" lemostam az autót!A törlőrongyra valahogy rákerült egy kis kosz,én meg nekiugrottam vele a motorháztetőnek!

Szépen néz most ki....Majdnem felkötöttem magam a kis szögre,mikor megláttam!Hétvégén elviszem políroztatni,most már tényleg ráfér!

60-ért nem tűnik soknak egy fél autó kijavítása,festése,nem?Akit én kérdeztem,nem baráti áron 40-ért fúj le egy elemet!

Ezért is érdekelne inkább az a verzió,amit Adam is írt!

Link to comment
Megosztás:

Hát aki 40-ért fúj le egy elemet az jó nagy kocsog.

Azt inkább kerüljed.Nálunk 15-ért fújnak egy elemet. Metált.

Ez egy nagyobb fényezőműhely volt!Én is kicsit sokalltam,de náluk ennyi az annyi!Ha 15-ért megcsinálnák a fényezést,akkor

nem variálnék szerintem rajta hogy meddig legyen fújva!Csak erre felénk kellene találnom egyet hasonló árban!

Azért köszi a tippet hogy milyen árban kell gondolkodjak! :D

Link to comment
Megosztás:

Ez egy nagyobb fényezőműhely volt!Én is kicsit sokalltam,de náluk ennyi az annyi!Ha 15-ért megcsinálnák a fényezést,akkor

nem variálnék szerintem rajta hogy meddig legyen fújva!Csak erre felénk kellene találnom egyet hasonló árban!

Azért köszi a tippet hogy milyen árban kell gondolkodjak! :D

Akit említettem az 20-ért fúj telibe egy elemet (maszek)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Van 1 olyan problémám, hogy gyorsítás(5000-5500 ford/perc kiforgatás) után hosszú motorféknél lefullad a mocim de már csak akkor ha ki van nyomva a kuplungom. csekklámpa nincsen utána indul rendesen. Ugyanez van akkor is ha hosszan kinyomott kuplunggal jövök le 1 autópálya lehajtóról ( a lehajtó végén lámpa van ). Egyébként teljesen jól szuperál a vas. Alapjárati moci, folytószelep tisztítás(féktisztítós befújás 3-4000 ford-nál hogy fulladjon 1 kicsit de ne álljon le ) AGR szelep tisztítás a hétvégén volt. Azóta már 2x-er csinálta. Tegnap délelőtt, és ma reggel. Mi lehet a baja? Allítsak magasabb alapjáratot? Csak azért kérdem, mert észrevettem hogy nagy kigyorsítás után a fordulat kinyomott kuplungnál visszaeshet kb 500 ra, de utána pillanatok alatt beáll 800-850 körülire. Hallottam azt is, hogy hiába lehet még jó az alapjárati moci, az felprogramozás nélkül mit sem ér. Vagy még főtengely jeladóra tippeltek. Motor X18XE és nem elektronikus gázpedállal van ellátva.

Link to comment
Megosztás:

nagy kigyorsítás után a fordulat kinyomott kuplungnál visszaeshet kb 500 ra, de utána pillanatok alatt beáll 800-850 körülire. Hallottam azt is, hogy hiába lehet még jó az alapjárati moci, az felprogramozás nélkül mit sem ér.

Sztem érdemes lenne leszedni az alapjáratit, és beáztatni jó alaposan.Vagy ha van isminek ultrahangos tisztítója, abban kitakarítani.Anno nekem volt ilyen gondom, ez a megoldás segített.Szerencsére nem a jelenlegi XEV-n, hanem az ominózus Caravanban.

Link to comment
Megosztás:

Mik lehetnek az okai annak, hogy az auto 3000-4000 között néha megtorpan néha meg rendesen megy? :D

Mondjuk az hogy néha elveszed a lábad a gázról,néha meg rátaposol! ^_^

Viccet félretéve,az enyém is megtorpan egy kicsit olyan 3100-nál,aztán újra húz még egy kicsit!

Nem lehetséges hogy kevés anyagot kap?Bár akkor 3000 felett gondolom folyamatosan csinálná!

Barátomnak a benzines VW csinálta ezt,bár ott fordulattól függetlenül és a gyújtáselosztónál vagy a gyertyáknál volt a hiba,mert megtisztogatta őket és megszűnt a probléma!

Link to comment
Megosztás:

Mik lehetnek az okai annak, hogy az auto 3000-4000 között néha megtorpan néha meg rendesen megy? :D

Ha kevered az E85-öt, akkor valszeg kicsit túlment a szint.Nekem akkor csinálta.Meg most telibe E85-él is van egy kis gondolkodás, de utána meg úgy megindul, mint ha sejhajba rúgták volna.

Link to comment
Megosztás:

A lyukas kipufogó javítva: kép: http://www.unixauto.hu/TL_IMAGES/%5C00247%5C00247315.unk komplett cserére volt szükség de nagyon észre lehet venni az autón, hogy már nagy volt a lyuk rajta + megkocogtatta a kasznis a középdobot ahol már rozsdásodott ott egy 200-as méretű vagy nagyobb lyuk lett belőle és a csövön is ahol a lyuk látszott ott kb a cső átmérőjének felületének fele eltűnt + a cső-hátsó kipuff csatlakozásnál is a középdob felőli cső már lyukas lett amint hozzáértünk... jó minőségű cucc ment alá, ugyanolyan mint a gyári külsőre, halk lett az autó és másabbul is megy és még a fogyasztás is visszaállt a megszokott értékre :D Jah még a hátsó dob felfüggesztése cserélődött + még egy gumibak + tömítés ^_^ A kasznisom most sem hibázott :P

Link to comment
Megosztás:

Ha kevered az E85-öt, akkor valszeg kicsit túlment a szint.Nekem akkor csinálta.Meg most telibe E85-él is van egy kis gondolkodás, de utána meg úgy megindul, mint ha sejhajba rúgták volna.

Úgy néz ki megvan a hiba! Egyszerűen máshol kell tankolni! Elmentem másik kútra raktam bele nyálat és megszünt a hiba! :D

az utolsó 2 tankolásom az egy nevet nem mondok M.l kúton volt! :P Aztán elmentem Sh.ll kútra és most úgy néz ki, hogy jó!Persze ezzel nem azt mondom hogy a M.l Sz@r csak azt, hogy lehet hogy a nagy esőzésnél beázott a tartályuk és telement vízzel! De lehet egyedi az eset!

A lényeg hogy egyenlőre most működőképes a verda! ^_^

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.