Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

57 perce, Pingvin írta:

Szerintem megoldja, de nagyon kíváncsi vagyok a fejleményekre. Ha az anyagi vérmérséklet megengedi, maradjanak az új alkatrészek, és a régiek menjenek a csomiba egy jól záró zacsiba, jobb azt onnan előkapni, ha baj van, de ha olyan boltban vetted, és nem látszik a beszerelés, lehet vissza is veszik.

Én már ketszer voltam "menteni" ilyen miatt, egyszer a trafó halt el, egyszer a gy.modul, persze mindkettő télen sötétben, és jó messze, alkatrész nem volt, így vontattunk.

Ezek megbízható és jó autók, kevesebbet látok belőlük az út szélén villogni mint a "fényes" autókból, de nem volt hülye gyerek ez a Murphy sem, hogy ami elromolhat, az el is fog romlani.

Én is mindíg elhatározom, hogy veszek tartalék alkatrészeket, egy-két dolog van is nálam, de közel sem minden. Egyszer hibás AC-relé állt le a kocsi ( nem nálam volt pont) odekerekeztem érte, és 10 perc múlva már vittem haza  a csomagtartóban a cangát.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

sziasztok.olyan gondom lenne hogy lejárt a műszaki az astrámon..előműszaki..magas co...0,5:katalizátorcsere.eddig szép jó..csak az a bajom hogy baromi keveset használom a  vasat(lévén sofőrködöm a munkahelyen igy nemnagyon van kedvem utánna vezetni,a kocsi is csak azért van hogyha valami hirtelengyorsan kell tudjak mihez nyúlni igy az 1 év alatt mióta megvan talán 800km-et toltam bele.) nah mind1...a lényeg az lenne hogy nemnagyon akarok méregdrága katit venni a kocsihoz,lesegettem az univerzálisakat:

http://bolthely.hu/kipufogoalkatreszek/lista/55e73c92485f6_Univerzalis_katalizator_EURO_II_benzin

érdemes megvenni azt ami az enyémhez jó? vagy esetleg bontóból használtat?(speciel nem tudom hogy egyátalán meik  lenne jó mert sema  csőméretet sem a kati hosszát nem tudom.><) Mondjhatok valami okossat.(trollok lehetőleg kiméljenek)    köszönöm

Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, nyecmester írta:

sziasztok.olyan gondom lenne hogy lejárt a műszaki az astrámon..előműszaki..magas co...0,5:katalizátorcsere.eddig szép jó..csak az a bajom hogy baromi keveset használom a  vasat(lévén sofőrködöm a munkahelyen igy nemnagyon van kedvem utánna vezetni,a kocsi is csak azért van hogyha valami hirtelengyorsan kell tudjak mihez nyúlni igy az 1 év alatt mióta megvan talán 800km-et toltam bele.) nah mind1...a lényeg az lenne hogy nemnagyon akarok méregdrága katit venni a kocsihoz,lesegettem az univerzálisakat:

http://bolthely.hu/kipufogoalkatreszek/lista/55e73c92485f6_Univerzalis_katalizator_EURO_II_benzin

érdemes megvenni azt ami az enyémhez jó? vagy esetleg bontóból használtat?(speciel nem tudom hogy egyátalán meik  lenne jó mert sema  csőméretet sem a kati hosszát nem tudom.><) Mondjhatok valami okossat.(trollok lehetőleg kiméljenek)    köszönöm

Szia!

Rakjál alá egy bontott katalizátort, ami méretpontos és kb 5000be kerül... :-)

Link to comment
Megosztás:

1 óra, nyecmester írta:

sziasztok.olyan gondom lenne hogy lejárt a műszaki az astrámon..előműszaki..magas co...0,5:katalizátorcsere.eddig szép jó..csak az a bajom hogy baromi keveset használom a  vasat(lévén sofőrködöm a munkahelyen igy nemnagyon van kedvem utánna vezetni,a kocsi is csak azért van hogyha valami hirtelengyorsan kell tudjak mihez nyúlni igy az 1 év alatt mióta megvan talán 800km-et toltam bele.) nah mind1...a lényeg az lenne hogy nemnagyon akarok méregdrága katit venni a kocsihoz,lesegettem az univerzálisakat:

http://bolthely.hu/kipufogoalkatreszek/lista/55e73c92485f6_Univerzalis_katalizator_EURO_II_benzin

érdemes megvenni azt ami az enyémhez jó? vagy esetleg bontóból használtat?(speciel nem tudom hogy egyátalán meik  lenne jó mert sema  csőméretet sem a kati hosszát nem tudom.><) Mondjhatok valami okossat.(trollok lehetőleg kiméljenek)    köszönöm

Ha ennyit mész az autóval, olcsóbb arra a pár alkalomra hívni egy taxit. Ilyen körülmények között az autó ott fog tönkremenni álltában, és pont akkor nem fog működni mikor a legjobban kéne. 

Link to comment
Megosztás:

1 óra, nyecmester írta:

sziasztok.olyan gondom lenne hogy lejárt a műszaki az astrámon..előműszaki..magas co...0,5:katalizátorcsere.eddig szép jó..csak az a bajom hogy baromi keveset használom a  vasat(lévén sofőrködöm a munkahelyen igy nemnagyon van kedvem utánna vezetni,a kocsi is csak azért van hogyha valami hirtelengyorsan kell tudjak mihez nyúlni igy az 1 év alatt mióta megvan talán 800km-et toltam bele.) nah mind1...a lényeg az lenne hogy nemnagyon akarok méregdrága katit venni a kocsihoz,lesegettem az univerzálisakat:

http://bolthely.hu/kipufogoalkatreszek/lista/55e73c92485f6_Univerzalis_katalizator_EURO_II_benzin

érdemes megvenni azt ami az enyémhez jó? vagy esetleg bontóból használtat?(speciel nem tudom hogy egyátalán meik  lenne jó mert sema  csőméretet sem a kati hosszát nem tudom.><) Mondjhatok valami okossat.(trollok lehetőleg kiméljenek)    köszönöm

Milyen motorod van? Milyen értékeket mértetek?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

 

na megszületett a kicsike :) nem volt szikra ami okozta gyújtó rotor :), kicseréltem újra most pöc röff, hasit a vas mint atom így most ki lett cserélve pluszba trafó, gyújtás modul fedél :)

 

köszi a segítséget még egyszer mindenkinek :)

Link to comment
Megosztás:

18 órája, nyecmester írta:

sziasztok.olyan gondom lenne hogy lejárt a műszaki az astrámon..előműszaki..magas co...0,5:katalizátorcsere.eddig szép jó..csak az a bajom hogy baromi keveset használom a  vasat(lévén sofőrködöm a munkahelyen igy nemnagyon van kedvem utánna vezetni,a kocsi is csak azért van hogyha valami hirtelengyorsan kell tudjak mihez nyúlni igy az 1 év alatt mióta megvan talán 800km-et toltam bele.) nah mind1...a lényeg az lenne hogy nemnagyon akarok méregdrága katit venni a kocsihoz,lesegettem az univerzálisakat:

http://bolthely.hu/kipufogoalkatreszek/lista/55e73c92485f6_Univerzalis_katalizator_EURO_II_benzin

érdemes megvenni azt ami az enyémhez jó? vagy esetleg bontóból használtat?(speciel nem tudom hogy egyátalán meik  lenne jó mert sema  csőméretet sem a kati hosszát nem tudom.><) Mondjhatok valami okossat.(trollok lehetőleg kiméljenek)    köszönöm

Én is univerzálisat vettem, csőméretet úgy néztem hogy az egyik belecsússzon a másikba így könnyebb hegeszteni.  De mivel rövidebb mint a gyári, a felfogatási pontok előrébb kerülnek ezzel számolni kell. Simán hozta az értékeket műszakin. Igaz mostanában valami undorító háttérhangja van, de ez nem fog zavarni ha alig használod.

2381878-20161108-LoBAeg.jpg

17 órája, pszilaj írta:

Szia!

Rakjál alá egy bontott katalizátort, ami méretpontos és kb 5000be kerül... :-)

Hát amikor én kerestem 10 alatt nem volt, és az is úgy volt kivágva a kocsi alól flexel.

16 órája, lombi írta:

sziasztok!

 

na megszületett a kicsike :) nem volt szikra ami okozta gyújtó rotor :), kicseréltem újra most pöc röff, hasit a vas mint atom így most ki lett cserélve pluszba trafó, gyújtás modul fedél :)

 

köszi a segítséget még egyszer mindenkinek :)

Királyság!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

11 órája, kimi1012 írta:

Hali 

Delco remy generátorhoz robbantot rajzot nem tudtok küldeni mert összeraktam a generátort fesz szabályzó meg szénkefe csere után de multiméterrel zárlatot mértem és meg szeretném nézni h mindent jó helyre raktam e vissza

Hát ennyire részleteset nem látok....van egy tarcsi, estefelé ( akkor jövök haza) fényképezek ha kell.

Link to comment
Megosztás:

4 órája, kimi1012 írta:

Okés az jó lenne köszi.

Kérdés hogy mennyire bontottad meg? Itt már kivettem az állórészt a 3 kivezetés oda csatlakozik:

2386219-20161113-YvMPDk.jpg

Itt van például 2 szigetelő alátét, ezek visszakerültek?

2386220-20161113-E9S4XT.jpg

Szerk: a felső szigetelő alátét az alsó  képen rossz helyen van a lemez fölé kell tenni és a csavar alá, az első képen  ez jól látszik.

Link to comment
Megosztás:

53 perce, zotya975 írta:

Passz...hagyományosan nem próbáltad kiolvasni? 

Úgy nem villog ki semmit...

De kitörölni sem lehetett belőle a dolgokat.

Volt még benn vagy 3 hibakód, de mind immo dolog volt. De simán indul a kocsi, nincs vele semmi baj, csak kíváncsiságból dugtam rája...

Link to comment
Megosztás:

Olyan hibakód nincs is http://www.vectra16v.com/fc/fehlercodes_multec_12_14.html

 

MÁS:

SZR-nek 150-nél többet kéne tudjon nem?

Bundeeval tegnap opcomoztunk egyet a pösti íccakában, meg gyors cseréltük a halott lambdaszondát egy működőre, meg kidobtam a légszűrőházból az összeolvadt (hogy az anyámba?!) tütét, így már megjött az ereje, gázra történik értékelhető mértékű gyorsulás (már amennyi 75 lótól telik) ellenben 150-nél nem megy többet, és még mindig 10 körül zabál. 

Módosítva : wookie
Link to comment
Megosztás:

19 perce, wookie írta:

Olyan hibakód nincs is http://www.vectra16v.com/fc/fehlercodes_multec_12_14.html

 

MÁS:

SZR-nek 150-nél többet kéne tudjon nem?

Bundeeval tegnap opcomoztunk egyet a pösti íccakában, meg gyors cseréltük a halott lambdaszondát egy működőre, meg kidobtam a légszűrőházból az összeolvadt (hogy az anyámba?!) tütét, így már megjött az ereje, gázra történik értékelhető mértékű gyorsulás (már amennyi 75 lótól telik) ellenben 150-nél nem megy többet, és még mindig 10 körül zabál. 

1.6nak tuti tobbet kell mennie, az 1.4nek annyi a gyári adat, 152 aszem.

Az enyém katalizátor nélkül 170 óra szerint :-D 

Link to comment
Megosztás:

On 2016. 11. 13. at 19:15, zotya975 írta:

Kérdés hogy mennyire bontottad meg? Itt már kivettem az állórészt a 3 kivezetés oda csatlakozik:

2386219-20161113-YvMPDk.jpg

Itt van például 2 szigetelő alátét, ezek visszakerültek?

2386220-20161113-E9S4XT.jpg

Szerk: a felső szigetelő alátét az alsó  képen rossz helyen van a lemez fölé kell tenni és a csavar alá, az első képen  ez jól látszik.

15058653_1623988960960547_665653468_n.jp

Módosítva : kimi1012
Link to comment
Megosztás:

50 perce, wookie írta:

...MÁS:


SZR-nek 150-nél többet kéne tudjon nem?

Bundeeval tegnap opcomoztunk egyet a pösti íccakában, meg gyors cseréltük a halott lambdaszondát egy működőre, meg kidobtam a légszűrőházból az összeolvadt (hogy az anyámba?!) tütét, így már megjött az ereje, gázra történik értékelhető mértékű gyorsulás (már amennyi 75 lótól telik) ellenben 150-nél nem megy többet, és még mindig 10 körül zabál. 

http://www.osszesauto.hu/prg/autoinfo4.kk?fnAID=60&fnTID=6673

Link to comment
Megosztás:

8 órája, wookie írta:

Olyan hibakód nincs is http://www.vectra16v.com/fc/fehlercodes_multec_12_14.html

 

MÁS:

SZR-nek 150-nél többet kéne tudjon nem?

Bundeeval tegnap opcomoztunk egyet a pösti íccakában, meg gyors cseréltük a halott lambdaszondát egy működőre, meg kidobtam a légszűrőházból az összeolvadt (hogy az anyámba?!) tütét, így már megjött az ereje, gázra történik értékelhető mértékű gyorsulás (már amennyi 75 lótól telik) ellenben 150-nél nem megy többet, és még mindig 10 körül zabál. 

A C14NZ is viszi a 150-et, szóval többet.

7 órája, kimi1012 írta:

 nekem ilyen

Hát a kép alapján a helyén van minden. 

Link to comment
Megosztás:

13 órája, wookie írta:

Olyan hibakód nincs is http://www.vectra16v.com/fc/fehlercodes_multec_12_14.html

 

MÁS:

SZR-nek 150-nél többet kéne tudjon nem?

Bundeeval tegnap opcomoztunk egyet a pösti íccakában, meg gyors cseréltük a halott lambdaszondát egy működőre, meg kidobtam a légszűrőházból az összeolvadt (hogy az anyámba?!) tütét, így már megjött az ereje, gázra történik értékelhető mértékű gyorsulás (már amennyi 75 lótól telik) ellenben 150-nél nem megy többet, és még mindig 10 körül zabál. 

Sajna nem fényképeztem le, de tényleg 51-es hibakód volt.

Valami PROM Error vagy mi a pics@. De kitörölni sem tudta...

Link to comment
Megosztás:

19 órája, wookie írta:

Olyan hibakód nincs is http://www.vectra16v.com/fc/fehlercodes_multec_12_14.html

 

MÁS:

SZR-nek 150-nél többet kéne tudjon nem?

Bundeeval tegnap opcomoztunk egyet a pösti íccakában, meg gyors cseréltük a halott lambdaszondát egy működőre, meg kidobtam a légszűrőházból az összeolvadt (hogy az anyámba?!) tütét, így már megjött az ereje, gázra történik értékelhető mértékű gyorsulás (már amennyi 75 lótól telik) ellenben 150-nél nem megy többet, és még mindig 10 körül zabál. 

A váltó amúgy hosszú? Mer azzal 190-nel is tudtam menni anno. Hátszél meg lejtőn 210. :D Szívócsonk vákuumcsövei? Nekem a okozott többlet fogyasztást és erőhiányt. Volt egy nehezen észrevehető repedés. Meg ha már op-comoztatok, nézhettétek volna élőben az ECU-t. Én úgy vettem észre, hogy sok levegőt kap.

Link to comment
Megosztás:

21 órája, wookie írta:

Olyan hibakód nincs is http://www.vectra16v.com/fc/fehlercodes_multec_12_14.html

 

MÁS:

SZR-nek 150-nél többet kéne tudjon nem?

Bundeeval tegnap opcomoztunk egyet a pösti íccakában, meg gyors cseréltük a halott lambdaszondát egy működőre, meg kidobtam a légszűrőházból az összeolvadt (hogy az anyámba?!) tütét, így már megjött az ereje, gázra történik értékelhető mértékű gyorsulás (már amennyi 75 lótól telik) ellenben 150-nél nem megy többet, és még mindig 10 körül zabál. 

Üdv!

A 150 az kevés,163-nál forog le a negyedik,ötödikben passz(gps mérve).

A tiltás 6000-nél van óra szerint.

Ha 150-nel repülőztök,akkor nem sok a 10 lityi,viszont országúti átlagos vezetési stílussal 6,4 a fogyi.

 

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.