Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

28 perce, fatadaniel94 írta:

Alapjáratom ingadozik, meg szivató után le akar fulladni. 1,4 es motorba kellene. Volt nekem itthon egy másik, de kiderült hogy az 1,8 as é. Azzal ez a hiba jelentősen csökkent. Alapjárat simább lett. Gondolom most meg azért többet kap, nem tudja annyira visszavenni a befecskendezési időt. De mindenképp 1,6 osat szeretnék bele. 

Ha kompletten raktad rá az 1.8-ast és azzal javult, akkor inkább az alapjárati motorral lesz gond. A befecskendezési időt meg le tudja venni az 1.8-assal is az 1.4-es vezérlő. Illetve lehet még vákuumprobléma is. Az nagyon meg tud szívatni.

Módosítva : daykiller
Link to comment
Megosztás:

1 órával ezelőtt, daykiller írta:

Ha kompletten raktad rá az 1.8-ast és azzal javult, akkor inkább az alapjárati motorral lesz gond. A befecskendezési időt meg le tudja venni az 1.8-assal is az 1.4-es vezérlő. Illetve lehet még vákuumprobléma is. Az nagyon meg tud szívatni.

Alapjárati motort is cseréltem már, de mindegyiknek ugyan azt produkálta. Vákuum rendszer jó. Ha a folytószelepet is felteszem az 1,8 ról, akkor nagyobb gázadásra már túl sokat kap, és csak szív de erő nincs. Most a gyári folytószelep van bent ezzel jó. Persze mind két esetben jó volt az alapjárat, csak nagyobb fojtószelepnél elfogyott az ereje.

Módosítva : fatadaniel94
Link to comment
Megosztás:

2 órája, fatadaniel94 írta:

Alapjárati motort is cseréltem már, de mindegyiknek ugyan azt produkálta. Vákuum rendszer jó. Ha a folytószelepet is felteszem az 1,8 ról, akkor nagyobb gázadásra már túl sokat kap, és csak szív de erő nincs. Most a gyári folytószelep van bent ezzel jó. Persze mind két esetben jó volt az alapjárat, csak nagyobb fojtószelepnél elfogyott az ereje.

Alapjárati motornak milyen a kúpja? Sokszor keverik az 1.4-1.6-osét. Az 1-6-osnak kúpos a vége az 1.4-nek csonka kúp.

Link to comment
Megosztás:

6 perce, zotya975 írta:

Alapjárati motornak milyen a kúpja? Sokszor keverik az 1.4-1.6-osét. Az 1-6-osnak kúpos a vége az 1.4-nek csonka kúp.

Csonka kúp van benne. Az 1,8-asé is megvan annak kúpos. Az  ment bele amikor annak került fel a folytószelepháza. Az 1,6-os injektor számát nem tudod?

Link to comment
Megosztás:

17 órája, Pingvin írta:

Szia Fatadaniel94!

Én pont 1.8-asét keresek kompletten, megvan még?

Hello.

Folytószelepházat meg injektort(befecskendező szelep) tudok adni hozzá. Az injektor ház felső része is megvan, de nem tudom, hogy a nyomásszabályzó jó e benne. Az alapjárati motort meg már beépítettem, kúpcsere után. 

Az injektor cseréket én úgy csináltam, hogy a ház felső részét azt hagytam és csak a folytószelepházat, meg a befecskendező szelepet cseréltem. 

Link to comment
Megosztás:

4 perce, fatadaniel94 írta:

Hello.

Folytószelepházat meg injektort(befecskendező szelep) tudok adni hozzá. Az injektor ház felső része is megvan, de nem tudom, hogy a nyomásszabályzó jó e benne. Az alapjárati motort meg már beépítettem, kúpcsere után. 

Az injektor cseréket én úgy csináltam, hogy a ház felső részét azt hagytam és csak a folytószelepházat, meg a befecskendező szelepet cseréltem. 

A kúpot hogyan kell levenni az alapjárati motorról? 

Link to comment
Megosztás:

15 perce, fatadaniel94 írta:

Igen. Láttam róla valahol fent egy videót is: 

 

Tök érdekes kösz. Bár a méricskélésnek-kalibrálásnak nem látom értelmét, úgy tudom az ECU-ba írt fordulatszámnak megfelelően állítja az alapjáratot, mindegy hogy amikor beszerelem éppen hol áll.

Link to comment
Megosztás:

Amikor eljut végállásig szépen ki lehet venni a tengelyt, belülről menetes. Korábban írtam, hogy én úgy szedtem szét, hogy diag módban járattam, és picit rátartottam, hogy ne húzzon vissza, de ha nem akar az ember véletlen sem ártani a belső pici mechanikának, akkor elektromosan jobb kizavarni végállásig.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem ki lehet, még ultrahangos mosó nélkül is. Biztos kiázik a belső mechanika kenése is, de oda lehet fújni valami olaj/zsír spayt.

Én csak azért szedtem szét mert döglődött, és hajtott a kíváncsiság, de az új már polcon volt mikor játszottam vele.

Tisztítás után jó volt egy darabig, majd mikor kezdett behalni újabb puci után megint jó volt egy hosszabb ideig.

Szerintem az enyémnek a belseje adta meg magát, eltettem, mert azt is szét szeretném majd szedni, hogy mi is van benne, csak még nem jutottam oda.

Link to comment
Megosztás:

5 órája, Pingvin írta:

Szerintem ki lehet, még ultrahangos mosó nélkül is. Biztos kiázik a belső mechanika kenése is, de oda lehet fújni valami olaj/zsír spayt.

Én csak azért szedtem szét mert döglődött, és hajtott a kíváncsiság, de az új már polcon volt mikor játszottam vele.

Tisztítás után jó volt egy darabig, majd mikor kezdett behalni újabb puci után megint jó volt egy hosszabb ideig.

Szerintem az enyémnek a belseje adta meg magát, eltettem, mert azt is szét szeretném majd szedni, hogy mi is van benne, csak még nem jutottam oda.

Egyszer szétszedtem egyet mármint a fém házat lefeszegettem róla, de úgy rémlik, ott nem láttam semmi olyat amit javítani lehetett volna..valami tekercs volt ott. 

Link to comment
Megosztás:

15 perce, kimi1012 írta:

Sziasztok! Hibakód olvasásba ha tudna valaki segíteni megköszönném!
Itt egy link amit felvettem csak én nem tudom kiolvasni.

 

12essel kezd, aztán a 13 folyamatosan.

A 12 a diag kezdete

A 13 meg valami lambdaszonda hiba ha jól rémlik.

Link to comment
Megosztás:

17 órája, joecockroach írta:

13 és 44

13 Lambda szonda – nincs feszültségváltozás

44 Lambda szonda / befúvásjel – keverék túl szegény

 

 

Egy éve cseréltem pont Lambda szondát eddig bírta volna csak ? Hőfok jeladót akartam cserélni mert azt hittem az a hibás.
Tavaly is eljátszotta ezt hogy többet eszik az autó de azt hittem hogy lambda szondát már cseréltem akkor hőfok jeladó lesz a hiba de akkor megint a lambda szodától enne többet az autó ?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.