Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Szerintem az ő esetében nem olajdologról van szó.

Olajproblémánál váltási gondjai lennének.

Nekem akkor volt hasonló gondom, mikor még volt benzines autóm..

Szóval, amikor egy műkedvelő egy foggal elrakta a vezérműszíjat..

márkaszervizben cseréltek vezérmű szíjat + vízpumpát januárban

+ egy maszek szerelő is ellenőrizte a vezérlést , és a helyén van a szíj

Link to comment
Megosztás:

ok ,de ha sokkal több benne a km , és kopott a motor , akkor hogy tud 0% CO-t produkálni ?

A CO attól még lehet jó, ha kopott a motor. Amúgy a lambda értéked kicsit szegényebb mint kéne,

az vagy a lambda szondától van, vagy az injektorokat kéne ultrahangos puceválásra vinni. Lehet

hogy az már hozna érezhető változást (úgy emlékszem lambdából is egy régi gyári és egy új

utángyári a választási lehetőséged, ami még lehet a gond okozója).

Link to comment
Megosztás:

A CO attól még lehet jó, ha kopott a motor. Amúgy a lambda értéked kicsit szegényebb mint kéne,

az vagy a lambda szondától van, vagy az injektorokat kéne ultrahangos puceválásra vinni. Lehet

hogy az már hozna érezhető változást (úgy emlékszem lambdából is egy régi gyári és egy új

utángyári a választási lehetőséged, ami még lehet a gond okozója).

mennyiért csinálnak egy ultrahangos tisztítást ?

lehet , hogy itt van a kutya elásva ..

kis fordulaton csak pisil ,ezért torpanna ?

Link to comment
Megosztás:

Tápiószecső kartárs tud pontosabb adatokkal szolgálni, ő már vitte az injektorait ilyen műveletre. De nem túl drága, azt tudom.

most volt itt nálam a proteces csávó

ajánlotta , hogy proteces gépi injektortisztítóval nyomassuk át a befecskendezőket

kb .15.000 ft

pesten két opelen is megcsinálta és használt

azokkal ugyanaz volt a baj , erőtlenek voltak és sokat fogyasztottak

Link to comment
Megosztás:

de ott a kiszedett injektorokat tisztítják

itt nem kell megbontani a rendszert , egy kompresszor nyomja be kb . 1 órán át a cuccost , kiiktatva a tankot

Akkor erről ugyanaz a véleményem, mint a tanba töltött csodaszerekről. Csak ez drágább, igaz valószínű hatásosabb is.

Viszont megcsinálják és ugyanúgy nem tudod, hogy mi lett vele. Milyen volt és most hogy áll. Tehát foglamad sem lesz, hogy volt-e ott hiba és megjavult-e, csak ha tényleg minden úgy megy ahogy reméled.

Ez a rendszer megbontás meg annyira misztikusan hangzik mintha a fél autót szét kellene szedni. A rendszer egyébként meg lesz bontva, mert leválasztod a benzincsöveket.

De ha neked így jobb csináld így.

Link to comment
Megosztás:

most volt itt nálam a proteces csávó

ajánlotta , hogy proteces gépi injektortisztítóval nyomassuk át a befecskendezőket

kb .15.000 ft

pesten két opelen is megcsinálta és használt

azokkal ugyanaz volt a baj , erőtlenek voltak és sokat fogyasztottak

Nem rossz az sem, de a közelébe sem érhet egy ilyen ultrahangos tisztításnak.

És ahogy Tsz mondja, utána jegyzőkönybe kapod, milyen lett az injektor, nem zsákbamacska.

A protec inkább rendszeres kezelésre jó.

Link to comment
Megosztás:

Nem rossz az sem, de a közelébe sem érhet egy ilyen ultrahangos tisztításnak.

És ahogy Tsz mondja, utána jegyzőkönybe kapod, milyen lett az injektor, nem zsákbamacska.

A protec inkább rendszeres kezelésre jó.

mennyire bonyolult kiszerelni az injektorokat ?

mert jövő héten mennem kell pestre , akkor felvinném ultrahangra a GATS céghez

Link to comment
Megosztás:

mennyire bonyolult kiszerelni az injektorokat ?

mert jövő héten mennem kell pestre , akkor felvinném ultrahangra a GATS céghez

Nem annyira, mint elsőre látszik :lol:

Motorfedél le, ha kacskaringós szívósorod van, annak a felső része is le,

alatta mát ott az injektorhíd. Azt is leszeded, asszem két csavar tartja összevissza, és az

injektorfejek a tartólemezke kihúzása után lejönnek. Érdemes a szívósor két része közé

és az injektorfejekre venni előtte új tömítéseket (párszáz ft).

Link to comment
Megosztás:

Nem annyira, mint elsőre látszik :lol:

Motorfedél le, ha kacskaringós szívósorod van, annak a felső része is le,

alatta mát ott az injektorhíd. Azt is leszeded, asszem két csavar tartja összevissza, és az

injektorfejek a tartólemezke kihúzása után lejönnek. Érdemes a szívósor két része közé

és az injektorfejekre venni előtte új tömítéseket (párszáz ft).

köszi

hátha új erőre kapna a motor..

lehet .hogy ez a hiba ,nem ?

ez a kocsi főleg városban jár , és szerintem kint is bevásárló kocsikánt üzemelt

ez a fulladás , kicsit egyenetlen alapjárat pedig a régi , karbis autóimra emélkeztet ,amikor eldugult a fúvóka

Link to comment
Megosztás:

viszont ebből a városi autózásból jön a kipuffszelepek beégése, amit a veszteségmérés mutatna ki. azt is érdemes

megcsináltatni, sokatmondó lenne.

ezt a hengeregyenlőtlenség mérést csinálják a tech műszerrel , ugye ?

jövő hét elején az meglesz

a sűrített levegős eljárásra még nem találtam szervizt ( Debrecenben )

Link to comment
Megosztás:

Halihó c14nz caraván tulajok!

Cserélt már vki üzemanyag szivattyút? Ugy látszik megadta magát. Áramot kap, csak nem pumpál. Hogyan férek hozzá? Hiába billegettem fel az üléseket, meg a takaró filcet nyilást nem láttam lefele. Vagy csak alólról lehet? Előre is kösz a segitséget!

Link to comment
Megosztás:

Halihó c14nz caraván tulajok!

Cserélt már vki üzemanyag szivattyút? Ugy látszik megadta magát. Áramot kap, csak nem pumpál. Hogyan férek hozzá? Hiába billegettem fel az üléseket, meg a takaró filcet nyilást nem láttam lefele. Vagy csak alólról lehet? Előre is kösz a segitséget!

A caravan tartálya a csomagtartó alatt van.

Link to comment
Megosztás:

A caravan tartálya a csomagtartó alatt van.

Az rendben van, de a szivattyút honnan tudom cserélni, csak lentröl a kocsi alól?

Hozzáférés tárgytalan, közben kiszedtem a kocsi alól. Aksira direktben rákötöttem nem pörög, csak mintha "remegne". Gondolom ennek sanyi. Hétfőn benézek az Opel boltba mennyi. Érdemes ennél bontottban gondolkodi? Vagy ha már kiszedtem csek újat?

Link to comment
Megosztás:

Az rendben van, de a szivattyút honnan tudom cserélni, csak lentröl a kocsi alól?

Hozzáférés tárgytalan, közben kiszedtem a kocsi alól. Aksira direktben rákötöttem nem pörög, csak mintha "remegne". Gondolom ennek sanyi. Hétfőn benézek az Opel boltba mennyi. Érdemes ennél bontottban gondolkodi? Vagy ha már kiszedtem csek újat?

Megoszlanak a vélemények, de olyan helyről ahol legalább kipróbálási gari van szerintem mindenképpen. Én már évek óta bontottal járok. Az ára újonnan szerintem kicsit sokkoló lesz. Bontóban 10 körül van.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok ,

régóta küzdök egy problémával , az autóm torpan , nehezen reagál a gázadásra , a klíma bekapcsolása után szinte alig tud elindulni , úgy megfogja ;

a gázpedált pár mm-re benyomva mintha nem történne semmi , utána kezd emelkedni a fordulatszám ,

a kocsi X16XEL 1-6 16 V

mit nézessek meg a kocsin ?

Nekem lenne 2 ötletem is:

1. Benzinszűrő. Pár éve haverom vett egy C16NZ motoros Astrát és nagyon nem akart menni, hasonló hibákat produkált. Néztek mindent: vezérlés, gyertya, kábel, ac, folytószelep, aztán egy hirtelen gondolattól vezérelve kicserélte a benzinszűrőt. Már beindításkor máshogy muzsikált a motor, nagyon megelégedve jött vissza próbakörről. Kíváncsiságból ellentétes irányból megfújatták kompresszorral a szűrőt, nem semmi mennyiségű mocsok jött ki belőle.

2. Hátsó kipufogó dob. Régebben írtam itt, hogy le akartuk venni a kocsimról a hátsó dobot, ami kívülről makulátlan állapotban volt. Nem csúszott szét a bilincsnél a cső, inkább tőből kiszakadt a dobból. A belseje nagyon szét volt kusnyadva. Szerelő lekoppantotta függőlegesen tarta a dobot a földre és az egész belseje összeszakadt. Kérdezte, hogy jól ment-e ez a kocsi. Elugrottam új dobért, felraktuk, hát én is megelégedetten tértem vissza próbakörről.

Link to comment
Megosztás:

ezt a hengeregyenlőtlenség mérést csinálják a tech műszerrel , ugye ?

jövő hét elején az meglesz

a sűrített levegős eljárásra még nem találtam szervizt ( Debrecenben )

nem. a veszteségmérés a kompressziós megoldás, időegységben nézik a kompresszióvesztést.

Link to comment
Megosztás:

nem. a veszteségmérés a kompressziós megoldás, időegységben nézik a kompresszióvesztést.

úgy néz ki , hogy muszáj lesz lecserélni az automata váltóban a szűrőt és az olajat ,mert csúszik ,felbőgeti a motort , és emiatt is lehet rossz a fogyasztás

csak ez az egyik hibaforrás , ettől még lehet motorikus gond is

ráadásul ez a csere lesz vagy 50e. ft :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.