Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Már el is rontottad. :)

Van egy örökbecsű mondás: " Nem vagyok annyira gazdag,hogy mindenből a legolcsóbbat vegyem."

Nem azt írta, hogy a legolcsóbbat veszi, hanem hogy azzal kezdi a hiba keresést. :) Gondolom te sem a legdrágább alkatrészt kezded kicserélni, ha vmi nem működik, és többminden lehet a hiba oka. Vagy igen? :rolleyes: :)

Link to comment
Megosztás:

Most meg a csomitajtó zárja szórakozik velem, ha bezárom a kp-zárral akkor is be lehet nyomni a gombot, és nyitni az ajtót, igaz nehezebben, és bentmarad a gomb. A kp-zár motor rendesen kattan. Egyszer már szétszedtem, egy műanyag gomba alakú ketyere van rajta, a kalapja nem teljes, az fordul a nyomógomb pöcök elé ha zárom. Namost nekem a kalap meg van kopva, és ha erősen nyomom átugrik rajta a pöcök, és az ajtó nyitható. Egyenlőre zárom kulcsal, majd vmit kezdek vele. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Én mindig kulccsal dilizek, a centrál amúgy sem zárja le a hátulját csak ha a zárbetét el van fordítva. (nem tudom miért így találták ki, semmi értelme oda a centrál zár motor így)

Link to comment
Megosztás:

Én mindig kulccsal dilizek, a centrál amúgy sem zárja le a hátulját csak ha a zárbetét el van fordítva. (nem tudom miért így találták ki, semmi értelme oda a centrál zár motor így)

Nem tudom, egyszer szétszedtem, mert elakadt, és úgy emlékszem, hogy előtte nem így működött. Nekem az rémlik, hogyha becsuktam a kp-zárral, akkor be lehetett nyomni a gombot ütközésig, ellenállás nélkül, mint amikor kulcsal zárom. Most meg nem megy be a gomb, illetve ahogy írtam erősen nyomva bemegy, de bent is marad, az ajtót meg ki lehet nyitni. Szóval nem tudom, meg kéne nézni vkiét akinek még jó. Csak úgy vagyok vele ha már kp-záras, akkor had ne kelljen külön zárogatni a csomiteret.

Link to comment
Megosztás:

Pedig kell. A centrál motor egy kis lemezt húz el vagy tol vissza állásától függően és a nyithatóságért felelős, hasonló a hátsó ülés gyerekzárjaihoz -hogy a kölkök ne tudják kinyitni az ajtót menet közben. Az elv hasonló csak magam sem értem miért így alkották meg ugyanis a raktérben nincs ajtó nyitó kilincs meg gyerkőcöket sem szoktak benne tartani -általában. :rolleyes: :) :)

Link to comment
Megosztás:

Nem ilyen van benne??

Valami hasonló, szét is szedtem olajozni, a motor tökéletesen működik, nekem a zár mechanikai része van szétkopva. Lehet holnap szétkapom, dobok fel képet. Amúgy sejtem mi a baja a Zolinál biztos találnánk bontottat, de most le vagyok tiltva a kocsiról. Nincs píz. :rolleyes: Eddig a tükröket hajtottam, vki dobott is fel képet eladóról de nem jött össze a dolog. Pedig akárhányszor szemerkélt az eső, vagy párásodot végigmorogtam az utat. De úgy létszik kevés volt. Gondolkodtam rajta hogy kiszállok és földhözverem magam, de az új pulcsim volt rajtam. :)

Link to comment
Megosztás:

Könnyebb volt a tulajnak órát cserélni, mint vissza tekerni (190000Km). Ezért akadozott, hiányos volt, illetve leállt. Beszerzek egy ilyen műszert.

Figyelj a km-óra alsó részén látható W= számra, hogy ugyanolyan legyen (mármint ha most nem csalt túl sokat), ill. fordszámmérősnél 7000-ig legyen skálázva a fordszámmérő.

Link to comment
Megosztás:

Figyelj a km-óra alsó részén látható W= számra, hogy ugyanolyan legyen (mármint ha most nem csalt túl sokat), ill. fordszámmérősnél 7000-ig legyen skálázva a fordszámmérő.

Mostani órám nem tudom, hogy egyértelműen eredeti vagy "akármilyen" típushoz való. Mi az eredeti óra W száma szerinted?

Link to comment
Megosztás:

Most meg a csomitajtó zárja szórakozik velem, ha bezárom a kp-zárral akkor is be lehet nyomni a gombot, és nyitni az ajtót, igaz nehezebben, és bentmarad a gomb. A kp-zár motor rendesen kattan. Egyszer már szétszedtem, egy műanyag gomba alakú ketyere van rajta, a kalapja nem teljes, az fordul a nyomógomb pöcök elé ha zárom. Namost nekem a kalap meg van kopva, és ha erősen nyomom átugrik rajta a pöcök, és az ajtó nyitható. Egyenlőre zárom kulcsal, majd vmit kezdek vele. :rolleyes:

hát hallod, akinek ilyen luxusizék vannak a kocsijában, az szívjon is vele :)

Link to comment
Megosztás:

Kézzel zárni, az olyan uncsi! Annyira tetszett, amikor megvettem a kocsit, kulcs elfordít.:KATT, azt már mehetek is. :)

Csúcsforgalomban araszolsz, meg-megállsz és valaki kikapja a csomagtartódból a laptopodat! :) Én, ha egyedül utazom, a vezető oldali ajtó kivételével mindíg lenyomom körbe az ajtózárakat. Nekem senki ne kapkodjon ki semmit a kocsiból! :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Csúcsforgalomban araszolsz, meg-megállsz és valaki kikapja a csomagtartódból a laptopodat! :) Én, ha egyedül utazom, a vezető oldali ajtó kivételével mindíg lenyomom körbe az ajtózárakat. Nekem senki ne kapkodjon ki semmit a kocsiból! :rolleyes:

Nincs laptop a csomagtartómban, meg máshol sem. Vagy tele van kajával a tecsóból jövet, vagy üres, csak olaj, deszt víz, ablakmosó, jégkaparó, hókefe, hólánc, rongy, kesztyű van benne. De különben a tanács erősen megfontolandó. :)

Link to comment
Megosztás:

Nekem meg mindent zár a kp (kulcsos). Ajtók körbe, csomiajtó és benzintank ajtót is. Általában lezárás után körbe is megyek a kocsin, hogy bezárt-e mindent. Valamint nem kell elforgatnom a csomiajtóban a kulcsot, hogy bezárja azt is a kp zár. Viszont ha lezárva elforgatom, akkor nem nyitja ki. Jameg tartalékkulccsal nem is nyitható a csomiajtó, ha az eredeti (világítós) kulccsal elforgatva lezártam. Ha csak kp-zár zárta be, akkor nyitható azzal is. Érdekes dolog ez... :rolleyes:

Amúgy mániám, hogy akármennyien vannak az autóban, indulás után lezárom a kocsit kp-zárral. Lenyomom a "főnökoldali" gombot.

Link to comment
Megosztás:

Nincs laptop a csomagtartómban, meg máshol sem. Vagy tele van kajával a tecsóból jövet, vagy üres, csak olaj, deszt víz, ablakmosó, jégkaparó, hókefe, hólánc, rongy, kesztyű van benne. De különben a tanács erősen megfontolandó. :)

Gondolj bele:

"Csúcsforgalomban araszolsz, meg-megállsz és valaki kikapja a csomagtartódból a májkrémet! " :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Abban szeretném a segítségeteket kérni hogy a pollenszűrűt akarom kivenni -mivel nagyon párásodik a kocsim- és ahogy olvastam ennek oka a vizes pollenszűrű.

(Ahogy azt egyes forumokban olvastam ez akár egy eső vagy autómosás után is előforduló tipushiba)

Kérdésem hogy tényleg lehet-e avagy érdemes-e télire szögre akasztani a polllenszűrűt, illetve hogy hol tudom azt kivenni. Sajna teljesen laikus vagyok. Így ha tudnátok segíteni részletes leirást kérnék! :rolleyes:

A másik kérdésem. Mivel nem régen vettem a "vasam" és nem nagyon értek hozzá, azt kérdezném hogy mennyire normális az hogy városban, télen, rövidtávon ráadásul forgalmas uton (dugóban) 11-12 liter körül is szürcsöl?

Avagy ez valamilyen műszaki probléma lehet?

Segítséget előre is köszönöm!!!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.