Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Akkor be kell hackelni egy csapot az üzemanyagrendszerbe. Elképzeltem hogy tologatják a "rossz fiúk" a kocsidat, elég valószinűtlen hogy igy viszik el, de nem kizárt. :lol:

Zotyánál az is működik, ha éjjelre leengedi a tankból a 10 liter feletti ü.a. mennyiséget. Vagy az megoldódott már? :D Kicsit lemaradtam, a héten MÉG dolgoztam

Link to comment
Megosztás:

Visszaraktam a gyujtáskapcsolót, nagyon baba lett. Nem akad, rendesen kiugrik ha kiveszem kulcsot, és a kormányzár is műkszik. Csak el ne felejtsem, ha legközelebb a kocsit tologatom. ;) Csak most a letört fejű csvar helyén egy imbuszcsavar van bent, könyebb ellopni a kocsit. Bár aki el akarja vinni eddig is elvihette volna, mert ugye nem volt kormányzár. :lol:

Gratula! Egyébként a kormányzár nem akadályozza meg a kocsi ellopását. Úgy hallottam hogy egy határozott rántással a kormányon eltörik és már forog is a kormány...aztán tőlem lehet hogy nem igaz ez vagy nem minden márkára/tipusra igaz, de ezt hallottam. :lol: Ne gondold hogy egy tolvaj nekiáll csavarozgatni a kocsiban! Fél perc alatt ott sincs egy ilyen autó...persze feltéve ha egyébként működőképes :D ..mert mondjuk ha nem megy az AC akkor ő is megszenved vele :D

Zotyánál az is működik, ha éjjelre leengedi a tankból a 10 liter feletti ü.a. mennyiséget. Vagy az megoldódott már? :lol: Kicsit lemaradtam, a héten MÉG dolgoztam

;) Igen, én is arra céloztam eredetileg, de zotya továbbgondolta a dolgot és ide jutottunk...elfér még egy kapcsoló valahol a tulajdonunk védelmében. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Zotyánál az is működik, ha éjjelre leengedi a tankból a 10 liter feletti ü.a. mennyiséget. Vagy az megoldódott már? :D Kicsit lemaradtam, a héten MÉG dolgoztam

Nem vágom pontosan h miről volt szó mert abból kimaradtam de nekem volt oan h főleg emelkedőn, meg ha nem volt benne 8-10 liter anyag akkor nem kapott naftát. Nekem a megoldás az volt h a tankcserénél szarul lettek a csövek feltéve és a visszafolyó cső helyén szívta az anyagot ami meg nem a tank alsó pontja volt. Ezért több alkalommal is toltam már a Hegyalja út, Petőfi-híd, részeken mert emelkedőn elfogyott az anyag :lol: még szerencse h lejtőn beindult... Szal a csövek felcserélése segített :lol:

Link to comment
Megosztás:

igazából az az immob ami benne volt annyit tudott h az indítómotort blokkolta és nem forgatta meg. (a mostani felállás már nem ez ;) ) Az anyagot magától szívja mechanikusan, az öngyulladás meg ugye öngyulladás :D ahhoz h be lehessen lökni igazából még melegnek kell lennie, mert hidegen minimum húzni kell. akkor meg ha már készülne kocsival, kötéllel stb. Egyszerűbb ha trélerrel jön :lol: szívesen megnézném ahogy itt tologatják az utcában :lol: még videóra is venném :lol: de be nem indulna azt tudom :D

OFF

Volt barátnőm apja mesélte, hogy még egyszer régen, télen ment éjjel haza. Aztán a panelháztól nem messze, az utca végében tologatta két szerencsétlen kis srác a Lada Samarát (akkoriban igen jó kocsi volt). Egyik benn ült, másik 55 kilós gyerek -1 -el tolta. Aztán odament, megkérdezte hogy "látom, kínlódtok srácok, segítsek". Nem kis darab volt, tökre megörültek, pikk-pakk betolták, megköszönték, elmentek. Másnap a szomszéd mesélte neki, hogy a másik lépcsőházból a háziorvosnak ellopták a méregdrága Ladáját éjjel...

ON

Link to comment
Megosztás:

Nem vágom pontosan h miről volt szó mert abból kimaradtam de nekem volt oan h főleg emelkedőn, meg ha nem volt benne 8-10 liter anyag akkor nem kapott naftát. Nekem a megoldás az volt h a tankcserénél szarul lettek a csövek feltéve és a visszafolyó cső helyén szívta az anyagot ami meg nem a tank alsó pontja volt. Ezért több alkalommal is toltam már a Hegyalja út, Petőfi-híd, részeken mert emelkedőn elfogyott az anyag :D még szerencse h lejtőn beindult... Szal a csövek felcserélése segített :lol:

Hát ezt a lehetőséget spec. nemtudom, hogy vizsgálta-e.

Link to comment
Megosztás:

De ott is szállítja vmi a dieselt nem? Hiába lököd be, ha meg van szakítva az AC-tápja az sem kap üanyagot. Vagy nálatok mechanikus pumpa van? II-es Golfnál láttam olyat.

nos igen. Nincs AC. Többek között az sem hiányzik nekünk, a narancs lámpával egyetemben.:D Itt az adagló szivja a naftát.:lol:

Link to comment
Megosztás:

Zotyánál az is működik, ha éjjelre leengedi a tankból a 10 liter feletti ü.a. mennyiséget. Vagy az megoldódott már? :D Kicsit lemaradtam, a héten MÉG dolgoztam

Értem a célzást.... :lol: Nem tudom, most még nem tartok ott, legutóbb is 5 ezerét tankoltam, akkor 180km-nél rángatott be, most az új termosztáttal kevesebbet eszik, most 200-nál járok gond nélkül. Ha megint előjön, és a jövő héten jó idő lesz, meg persze ha még itthol leszek, akkor leveszem a tankot, és átnézem a belsejét, meg az AC-t és a bekötését. Még arra gyanakszok a bilincseken meg a bekötésen kívül, hogy a pumpa rekesze, van vhogy eltömődve. Ugy értem az a rész, ahol áramlik be a benya. Csak pont nem látni rá a nyíláson keresztül, majd vmi tükörrel trükközni kell. Meg vettem új tömítést, mert az eredeti eléggé el van rongyolódva, azt is le akarom cserélni.

Link to comment
Megosztás:

Jah mellesleg sokat érnék egy ilyen kapcsolóval, a dízelemnél :lol:

Tévedés.

Azon is be lehet iktatni egy ilyen kapcsolót. Az adagolón lévő elektromágneses szelep áramkörébe. :lol:

Mivel, amikor ráadod a gyújtást, áramot adsz ennek a szelepnek, és kinyit. Ergo ha nem kap áramot, nem engedi át a gázolajat. :D

Link to comment
Megosztás:

Tévedés.

Azon is be lehet iktatni egy ilyen kapcsolót. Az adagolón lévő elektromágneses szelep áramkörébe. :D

Mivel, amikor ráadod a gyújtást, áramot adsz ennek a szelepnek, és kinyit. Ergo ha nem kap áramot, nem engedi át a gázolajat. :D

Mondasz valamit, majd lehet h estleg meggondolom :lol: Tudom komoly a határozottság. :lol: Ha nem lesz ennyi meló, meg emberbarátabb idők lesznek meglesem. Van most benne más, de ilyen okosságokból sose elég, csak akkor amikor észreveszi az ember h ez meg már sok lett :lol: . De az ötletet köszi.

Link to comment
Megosztás:

Tévedés.

Azon is be lehet iktatni egy ilyen kapcsolót. Az adagolón lévő elektromágneses szelep áramkörébe. :lol:

Mivel, amikor ráadod a gyújtást, áramot adsz ennek a szelepnek, és kinyit. Ergo ha nem kap áramot, nem engedi át a gázolajat. :D

Csak egy profi tolvaj visz magával egy krokodilcsipeszes vezetéket, a leállítómágnest összeköti az akksival, és akár bevontatással már indul is. Inkább egy mágnesszelepet kell tenni az üzemanyagvezetékbe nem hozzáférhető helyen, az hatásosabb.

Link to comment
Megosztás:

Ha el akarja vinni vki akkor úgyis elviszi :lol: max arra igyekszik az ember rádolgozni h elmejen a kedve tőle mielőtt végezne. :D

Nagyon csábos F Astrának kell lenni ahhoz, hogy egy tolvaj 5 percnél többet szánjon rá az életéből! :lol:

Ezt az 5 percet kell kitrükközni. Az egyéni megoldások a hatásosak.

Link to comment
Megosztás:

Nagyon csábos F Astrának kell lenni ahhoz, hogy egy tolvaj 5 percnél többet szánjon rá az életéből! :lol:

Ezt az 5 percet kell kitrükközni. Az egyéni megoldások a hatásosak.

Erről beszélek én is :D , lehet hogy a legjobb lopásvédelem a matt fényezés, és a horpadt kasztni lenne ? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha el akarja vinni vki akkor úgyis elviszi :lol: max arra igyekszik az ember rádolgozni h elmejen a kedve tőle mielőtt végezne. :D

Ezt én is így gondolom. Aki el akarja vinni, az el is viszi, de az ilyen "extrák" lehet elveszik a kedvét, régebben én olyat találtam ki, hogy a biztosíték táblához rakok elrejtve egy kicsi kapcsolót.

A másik, hogy előző tulaj remekül ráírta a bal napellenzőre a rádió kódot.. :lol: Az más tészta, hogy a rádió kiszedése kész művészet, eddig még nem sikerült kiszednem, pedig próbálkoztam már párszor. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ezt én is így gondolom. Aki el akarja vinni, az el is viszi, de az ilyen "extrák" lehet elveszik a kedvét, régebben én olyat találtam ki, hogy a biztosíték táblához rakok elrejtve egy kicsi kapcsolót.

A másik, hogy előző tulaj remekül ráírta a bal napellenzőre a rádió kódot.. :D Az más tészta, hogy a rádió kiszedése kész művészet, eddig még nem sikerült kiszednem, pedig próbálkoztam már párszor. :lol:

Ha a gyári rággyó van benne akkor tolj bele ütközés utánig 4 darab 60-as szöget a lyukakba amik a sarkainak a környékén vannak, fogd össze őket és ki is tudod húzni a dögöt :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ha a gyári rággyó van benne akkor tolj bele ütközés utánig 4 darab 60-as szöget a lyukakba amik a sarkainak a környékén vannak, fogd össze őket és ki is tudod húzni a dögöt :lol:

Próbáltam én már mindent, csak a flexet nem. Melóhelyről hoztam el anno nagyon erős két milis köracélt, amit meghajlítottam a kihúzó mintájára, kattan is mikor benyomom, de csak egy bizonyos pontig tudok kirántani, utána már az egész középkonzol jönni akar. De már kaptam tanácsokat a kiszedéshez, viszont az idő nem kedvez még ehhez, hogy kipróbáljam. :D

Link to comment
Megosztás:

Próbáltam én már mindent, csak a flexet nem. Melóhelyről hoztam el anno nagyon erős két milis köracélt, amit meghajlítottam a kihúzó mintájára, kattan is mikor benyomom, de csak egy bizonyos pontig tudok kirántani, utána már az egész középkonzol jönni akar. De már kaptam tanácsokat a kiszedéshez, viszont az idő nem kedvez még ehhez, hogy kipróbáljam. :D

Ha egy darabig kijön onnan már elvileg nyert a dolog csak meg kell brultalizálni egy kicsit. Nekem egy idő után már a slusszkulccsal is sikerült kivenni a parkolóban :lol: Jó elég sok baj volt vele, és amíg nem vettem másikat heti szinten 2-szer-3-szor biztos kivettem :lol:

Link to comment
Megosztás:

Akkor be kell hackelni egy csapot az üzemanyagrendszerbe. Elképzeltem hogy tologatják a "rossz fiúk" a kocsidat, elég valószinűtlen hogy igy viszik el, de nem kizárt. :D

Csak egy profi tolvaj visz magával egy krokodilcsipeszes vezetéket, a leállítómágnest összeköti az akksival, és akár bevontatással már indul is. Inkább egy mágnesszelepet kell tenni az üzemanyagvezetékbe nem hozzáférhető helyen, az hatásosabb.

Valami hasonlóra gondoltam én is. :lol: pedig nem is értek hozzá.. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Próbáltam én már mindent, csak a flexet nem. Melóhelyről hoztam el anno nagyon erős két milis köracélt, amit meghajlítottam a kihúzó mintájára, kattan is mikor benyomom, de csak egy bizonyos pontig tudok kirántani, utána már az egész középkonzol jönni akar. De már kaptam tanácsokat a kiszedéshez, viszont az idő nem kedvez még ehhez, hogy kipróbáljam. :D

Nem akarlak elkeseríteni, de nekem is csak úgy jött ki, hogy kibontottam a középkonzolt. Hiába akasztottam ki a 4 pöcköt, utánna még csavarhúzóval kellett hátulról feszegetni, amikor 6-7 centit előrejött, akkor már ki lehetett húzni kézzel is.

PB160047_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Nem akarlak elkeseríteni, de nekem is csak úgy jött ki, hogy kibontottam a középkonzolt. Hiába akasztottam ki a 4 pöcköt, utánna még csavarhúzóval kellett hátulról feszegetni, amikor 6-7 centit előrejött, akkor már ki lehetett húzni kézzel is.

PB160047_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nekem is úgy 6-7 centit kijön, de utána megakad és a középkonzolt is akarja magával rántani. Majd jobb időkben nekiállok teljes menetfelszereléssel. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Létezik, hogy egy F astránál péntek délutántól ma reggelig úgy megragadjon a fék hogy ne lehessen elindúlni vele?Vagy egyébb ok miatt nem akart ma kiengedni a kézifékem? (Csillag garázsba tartott) Mert 3 éve van meg a vas de nem tapasztaltam még a mai napig.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Létezik, hogy egy F astránál péntek délutántól ma reggelig úgy megragadjon a fék hogy ne lehessen elindúlni vele?Vagy egyébb ok miatt nem akart ma kiengedni a kézifékem? (Csillag garázsba tartott) Mert 3 éve van meg a vas de nem tapasztaltam még a mai napig.

Létezik, próbáld meg kézzel megcibállni a kézifékbowdent a keréknél, hogy laza-e. Vki írta, hogy kalapáccsal kocogtatta a fékdobot, és akkor ugrott a helyére. Biztos, hogy a kézifék szorul?

Link to comment
Megosztás:

Létezik, próbáld meg kézzel megcibállni a kézifékbowdent a keréknél, hogy laza-e. Vki írta, hogy kalapáccsal kocogtatta a fékdobot, és akkor ugrott a helyére. Biztos, hogy a kézifék szorul?

Így van. Dísztárcsát levesz, egy vasrudat bedug a felni lyukain és egy határozott kalapácsütés mindkét fékdobra.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.