Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Az lesz... a030.gif :rolleyes:

Melegen csak meghúzni nem szabad, mert ahogy hűl össze, úgy feszíti és eszi a menetet. Jah meg sokszor kitekerni. Mellesleg melegen könnyebben kijön, mert tágul egy kicsit a menet, és könnyebben oldható. Nem egy berohadt csavart szedtem már ki úgy hogy megmelegítettem. Szóval a javaslatom, hogy üzemmeleg motort leállítod, vársz egy pár percet, kitekered a szondát, megvárod a míg kihűl a motor teljesen, és betekered. vagy betekered melegen, de nem húzod meg izomból, és hidegen megnézed, hogy tudsz e még utánahúzni.

Link to comment
Megosztás:

Lájkolom ezt a prostituált lambdát! De úgy látom elég sokan szívnak vele, mint ahogy én is! No de sebaj, holnap visszajön a zőccség a fényezőtől és belepasszírozom az új lambdát. Az autotéka2000-s típusú, 6100 Ft-os lambda megy béle. Eléggé eredetinek tűnik, GM matrinya a zacsin, GM felirat a szondán, no meg méd in jueszé. Kíváncsi vagyok már nagyon! a080.gif

Lehet én is veszek egyet tarcsiba, ki tudja, meddig lehet még ennyiért beszerezni :rolleyes:

Heello!

2 hete cseréltem erre az autoteka2000-esre, 6500ft-ot utaltam és ajánlott levélben másnapra megérkezett. Jó az anyag, a zacskójára 7190ft volt ráírva, de ugye 6100ba került -_-

Mikor mentem műszaki után a gépért, kértem asszem 22-es csillagvillást és egyből ki tudtam szedni (persze hideg volt a motor, állt már 1 napja), nem volt megtépve, pedig tartottam tőle hogy szop... ööö szívás lesz. Mint a gyertyát, annyira húztam meg. Kiváncsi leszek az első fogyis adatra, de az majd odébb lesz, mert most még feles anyag van benne (85-95-ös). Ja, meg ahonnan a vezeték jön ki, ott a tövénél el volt törve a porcelán, bár nem tudom az számít-e. Elvileg nem volt vele bajom, csak hát már 106000 km óta nálam a vas (252500-at mutat most) és még nem cseréltem, előtte meg ki tudja mikor cserélték. <_<

Link to comment
Megosztás:

Nah erre én is kiváncsi leszek. Rendelek egyet én is az Autoteka-tol. Aranytartaléknak jó lesz. vagy lehet hogy kicserélem, és ezt meg elrakom vésztartaléknak. Isten tudja, már mióta van ez benne. Lehet, hogy még a fogyimon is változtatni fog az új. Előfordulhat, hogy a motor is jobban megy majd tőle?

Link to comment
Megosztás:

Nah erre én is kiváncsi leszek. Rendelek egyet én is az Autoteka-tol. Aranytartaléknak jó lesz. vagy lehet hogy kicserélem, és ezt meg elrakom vésztartaléknak. Isten tudja, már mióta van ez benne. Lehet, hogy még a fogyimon is változtatni fog az új. Előfordulhat, hogy a motor is jobban megy majd tőle?

Én tettem vele egy kb.15km-es kört, úgyhogy felmelegedett a moci, de fele úton erős hátszél, visszafele meg erős szembeszél volt. <_< Igy nehéz megitélni, de szerintem nekem nem változott. Majd a fogyasztásra én is kiváncsi leszek mert most is 6,7-re jött ki és ez nem tetszik. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok ismét itt.Megint gondom van de most az ennyémel 1,6 16v ecotec x16xel.Múlt hónapban szétszedtem mert szelepszársszimmeringet akartam cserélni mert már elégé füstölt és csak erre gyanakodtam mert nem sok volt a km.Na mindegy ha már leszedtem a hengerfejet gondoltam kifüzöm a dugókat is és szemügyre veszem a gyűrüket jók voltak de a zengönél van ismerösöm és nagyon olcson kaptam gyári gyürűket gondoltam akkor lecserélem azt is ha már ennyire szétszedtem baja töle úgy sem lesz.ahogy rakosgattam össze lassikán mindent ahogy kell lepucoltam kimostam Egr-pillangószelep-alapjárati-szelepeket becsiszoltam szóval mindent elvileg úgy csináltam ahogy kell.összerakás után inditás hidrokat visszanyomkodtam kimostam és mégis hallotam inditás után gondoltam elhagya majd amikkor feltelik megint olajal de nem és nem tudom miért de elégé szerintem az csatog de az a furcsa hogy elötte nem csinálta,na mindegy a legnagyobb problémám az hogy beinditom elégé zakatol várok még picit melegszik és probálom neki állóban pöckölni de veszi a lapot szabályzásig pörög 6500-7000 elindulok pörgettem olyan 3500-4000ig egyszer csak megtorpan diagnosztika kigyullad és ezeket nyomja(47 kipufogógáz visszavezetszelp),(19,indukciós impulzusjeladó-fordulatszámjelzés hibás)-(15,hütőfolyadék hőmérséklettérzékelő feszültség nagy)ha leállitás utám inditok egyböl ég a lámpa de ha várok kicsit kb 1 percet megint indul és pipörög üresen de terhelésnél megint 3500 nél ezt csinálja és amig le nem állitom szórakozik is és nem enged 3500föllé csak durog puffog.szerintetek mi lehet ez mihez nyuljak vagy honnan induljak el,meg ez a motor rázkodás mittöl lehet és mondom egyáltalán nem szép a hangja mintha diesel lenne pedig a hidrokat nagyon ######án megpucoltam meg vissza nyomkodtam

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok ismét itt.Megint gondom van de most az ennyémel 1,6 16v ecotec x16xel.Múlt hónapban szétszedtem mert szelepszársszimmeringet akartam cserélni mert már elégé füstölt és csak erre gyanakodtam mert nem sok volt a km.Na mindegy ha már leszedtem a hengerfejet gondoltam kifüzöm a dugókat is és szemügyre veszem a gyűrüket jók voltak de a zengönél van ismerösöm és nagyon olcson kaptam gyári gyürűket gondoltam akkor lecserélem azt is ha már ennyire szétszedtem baja töle úgy sem lesz.ahogy rakosgattam össze lassikán mindent ahogy kell lepucoltam kimostam Egr-pillangószelep-alapjárati-szelepeket becsiszoltam szóval mindent elvileg úgy csináltam ahogy kell.összerakás után inditás hidrokat visszanyomkodtam kimostam és mégis hallotam inditás után gondoltam elhagya majd amikkor feltelik megint olajal de nem és nem tudom miért de elégé szerintem az csatog de az a furcsa hogy elötte nem csinálta,na mindegy a legnagyobb problémám az hogy beinditom elégé zakatol várok még picit melegszik és probálom neki állóban pöckölni de veszi a lapot szabályzásig pörög 6500-7000 elindulok pörgettem olyan 3500-4000ig egyszer csak megtorpan diagnosztika kigyullad és ezeket nyomja(47 kipufogógáz visszavezetszelp),(19,indukciós impulzusjeladó-fordulatszámjelzés hibás)-(15,hütőfolyadék hőmérséklettérzékelő feszültség nagy)ha leállitás utám inditok egyböl ég a lámpa de ha várok kicsit kb 1 percet megint indul és pipörög üresen de terhelésnél megint 3500 nél ezt csinálja és amig le nem állitom szórakozik is és nem enged 3500föllé csak durog puffog.szerintetek mi lehet ez mihez nyuljak vagy honnan induljak el,meg ez a motor rázkodás mittöl lehet és mondom egyáltalán nem szép a hangja mintha diesel lenne pedig a hidrokat nagyon ######án megpucoltam meg vissza nyomkodtam

A csúnya hang lehet attól, hogy nem kap pontos jelet az impulzusjeladótól, amit ki is írt hibának. Ennyi hiba egyszerre nem tudom, hogy tud előjönni. Visszadugdostál mindent, miután összeraktad a motort? Nem lett széthúzva valahol a kábelkötegen egy csati?

Link to comment
Megosztás:

Meg irtad a távolságát is annak menyinek kell lenni ha egyáltalán elmondod melyik az?:)meg mi az hogy lefalaznád az agr-t

Az AGR egy remek "védjük a fákat, együnk hódot" rendszerű találmány. A lényege az hogy a kipufogógázt visszavezetik a szívó oldalra, és még egyszer elégetik a motorban. Gyakorlatilag a saját ...ját etetik meg a motorral. A visszavezetett gáz mennyiségét egy AGR-EGR szeleppel szabályozzák, amit le szoktunk csukni, és így megszűnik a kipuf.gáz visszavezetése. Elég változatos baromságokat tud okozni egy elpusztult, elkoszolódott AGR szelep :rolleyes: (Van AGR topic <_< )

Link to comment
Megosztás:

OKÉS KÖSZI KERESEM DE EZT KIFEJTENÉD KICSIT BŐVEBBEN VAGYIS HOGY MEGÉRTSE A PARASZT IS MÁRMINT(ÉN) <_<

A gyújtásjeladó6fordszámjeladó hibája miatt lesz ott bibi.

Tessék kicserélni,vagy ellenőrizni a távolságát

Nem kell kiabálni,értem kisbetűvel is.Helyesírásra meg figyelni,mer odabacok! :rolleyes:

Szóval az egyik a vezérműtengely végén van,a másik a főtengely végén,a generátorszíjtárcsa felöl.

Mindkettő vezetékét,csatiját ellenőrizd le,a jeladó távolságát pedig minnél közelebb vinni mindkét esetben.

Remélem a vezérlés összerakásánál,nem a veztengely kis,kiálló jeladófüleire támasztottál rá,amikor spanoltad...

Link to comment
Megosztás:

Nem arra támaszkodtam csak a szerszámos láda volt rajta a tetején egy sopronival :rolleyes: de hogy lehet azokat állitani fent is meg lent is tudtomal fixek azok nem,vezérműtengelynél két csavat alul azt szem 3?megtaláltam a gyikban az agr falazását csak az nem világos még hogy a tömitést úgye berekom csatit vissza rádúgom és mást nem kell le vakolni vagy ilyesmi,hogy meg akkor tutti jó lesz a co mert most megy hatóságira a kicsike ha addig eljutok és nem a diliházba,meg csak annyi hogy mikkor hidegen beinditom megy kb 2percig valami befuvó vagy mi a szösz azt hallottam valami szén szürö talán.na az micsoda?

Link to comment
Megosztás:

Nem arra támaszkodtam csak a szerszámos láda volt rajta a tetején egy sopronival :rolleyes: de hogy lehet azokat állitani fent is meg lent is tudtomal fixek azok nem,vezérműtengelynél két csavat alul azt szem 3?megtaláltam a gyikban az agr falazását csak az nem világos még hogy a tömitést úgye berekom csatit vissza rádúgom és mást nem kell le vakolni vagy ilyesmi,hogy meg akkor tutti jó lesz a co mert most megy hatóságira a kicsike ha addig eljutok és nem a diliházba,meg csak annyi hogy mikkor hidegen beinditom megy kb 2percig valami befuvó vagy mi a szösz azt hallottam valami szén szürö talán.na az micsoda?

Szekunder levegő pumpa. Az a jó, ha hallod, hogy megy hidegen.

Link to comment
Megosztás:

megcsináltam az alátétet az agr alá epekedve várom milyen lesz aprópó nem kel alá klingerit vagy csak elég ez a kb 2mm-es vasdarab,meg nem kell semmi mást levakolni vagy csattit levenni mert nagyon belejöttem az anyukám ügyes fiát,nagyon csanázom már(még jó hogy vagytok csak maradjon köztünk nem akarom nyilvánoságra hozni) :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.