Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Ac pumpát kizárnám. Az, ha beindult nem fog megragadni menetközben. Valószínűleg nem kap szikrát. Ha menetközben (pl. nagyobb fordulatnál) berángat lehetne gyertya probléma, de ha cserélve lett az is, akkor a rossz főtengely jeladó is okozhat leállást, motor kihagyást. Nem ártana egy villamosságishoz elvinni, mert csak tippelgetünk itt látatlanban.

Nemaf?sztnem. :D Én pont így jártam karácsony előtt. :D Beindult, járt a motor majd elkezdett gyengülni a benzinnyomás és megállt a pumpa. Kicsit vártunk és újra elindult. :D

Előző pumpa meg menet közben adta meg magát. Szénkefék beékelték a forgórészt a kommutátornál. :D

Link to comment
Megosztás:

Nemaf?sztnem. :D Én pont így jártam karácsony előtt. :D Beindult, járt a motor majd elkezdett gyengülni a benzinnyomás és megállt a pumpa. Kicsit vártunk és újra elindult. :D

Előző pumpa meg menet közben adta meg magát. Szénkefék beékelték a forgórészt a kommutátornál. :D

Akkor én eddig csak felhasználóbarát Ac-t kaptam, mert amikor kezdték megadni magukat csak leálláskor ragadtak meg, menet közben sosem. :D

Mondjuk amikor előjött a hiba a 2. beragadás után mindig cseréltem, nem jártam addig, amíg végérvényesen megszorul. Lehet azért nem találkoztam ilyennel. :D

Azért kiváncsi vagyok mi lesz a hiba. Én a menetközbeni rángatások miatt mégis a főtengely jeladóra teszem a tippem. Remélem majd megírja balboa mi lett a hiba oka.

Link to comment
Megosztás:

Akkor én eddig csak felhasználóbarát Ac-t kaptam, mert amikor kezdték megadni magukat csak leálláskor ragadtak meg, menet közben sosem. :D

Mondjuk amikor előjött a hiba a 2. beragadás után mindig cseréltem, nem jártam addig, amíg végérvényesen megszorul. Lehet azért nem találkoztam ilyennel. :D

Azért kiváncsi vagyok mi lesz a hiba. Én a menetközbeni rángatások miatt mégis a főtengely jeladóra teszem a tippem. Remélem majd megírja balboa mi lett a hiba oka.

Arra dobná a hibakódot. Tapasztalat. :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor én eddig csak felhasználóbarát Ac-t kaptam, mert amikor kezdték megadni magukat csak leálláskor ragadtak meg, menet közben sosem. :D

Mondjuk amikor előjött a hiba a 2. beragadás után mindig cseréltem, nem jártam addig, amíg végérvényesen megszorul. Lehet azért nem találkoztam ilyennel. :D

Azért kiváncsi vagyok mi lesz a hiba. Én a menetközbeni rángatások miatt mégis a főtengely jeladóra teszem a tippem. Remélem majd megírja balboa mi lett a hiba oka.

Rosszul teszed, C14NZ-ben még mindig nincs főtengely jeladó ;)

Link to comment
Megosztás:

köszi a tegnapi válaszokat,azért nem irtam mert nem enged 5nél többet irni! kerestem a motortérbe igy este meló után az ac-t de nem találom! jó helyen keresem? viszont találtam egy ilyen nem is tudom majdnem gömb alaku valamit rögtön az ablak elött a müanyag alatt amit lekell szedni ha az ember polenszűröt akar cserélni na erre az egyik oldalról megy rá egy cső a másik oldalon meg kettő,az mi a fene? :blush: ahol egy megy rá ugye jön egy vékony cső és egy vastagabb darabbal van rádugva az a vastagabb már kicsit elvolt törve szegény letörtem egy darabot igy már nem volt törött rádugtam,beindult dadogott 2öt és leállt és megint semmi! Lehet köze a hibához?

Link to comment
Megosztás:

köszi a tegnapi válaszokat,azért nem irtam mert nem enged 5nél többet irni! kerestem a motortérbe igy este meló után az ac-t de nem találom! jó helyen keresem? viszont találtam egy ilyen nem is tudom majdnem gömb alaku valamit rögtön az ablak elött a müanyag alatt amit lekell szedni ha az ember polenszűröt akar cserélni na erre az egyik oldalról megy rá egy cső a másik oldalon meg kettő,az mi a fene? :blush: ahol egy megy rá ugye jön egy vékony cső és egy vastagabb darabbal van rádugva az a vastagabb már kicsit elvolt törve szegény letörtem egy darabot igy már nem volt törött rádugtam,beindult dadogott 2öt és leállt és megint semmi! Lehet köze a hibához?

Az AC pumpa a Benzintankban van...

Link to comment
Megosztás:

Akkor én eddig csak felhasználóbarát Ac-t kaptam, mert amikor kezdték megadni magukat csak leálláskor ragadtak meg, menet közben sosem. :D

Mondjuk amikor előjött a hiba a 2. beragadás után mindig cseréltem, nem jártam addig, amíg végérvényesen megszorul. Lehet azért nem találkoztam ilyennel. :D

Azért kiváncsi vagyok mi lesz a hiba. Én a menetközbeni rángatások miatt mégis a főtengely jeladóra teszem a tippem. Remélem majd megírja balboa mi lett a hiba oka.

Nálam úgy jelentkezett az AC bedöglésének első jelei, hogy mentem 90-el, és egyszer csak gyengébb lett az autó, kicsit dadogott is mintha darabos lennne a benya, majd elmúlt (szerencse) aztán 1km után mikor vissza akartam volna váltani azt mondtha hogy, "te innen sehova tovább" majd töltés lámpa check lámpa kigyúlt és annyi! Leállt, aztán ütögettem de halottnak a csók..Majd hazahúzatás után kiszerel, szétszed, kifujattam kompressszorral, és működött... visszaraktam ment 1 hetet, azt Off végleg.

Link to comment
Megosztás:

az frankó és akkor szét kel szedni az egész hóbelebancot :omg: hogy kiszedjem? mert ez nem hangzik túl jól!

Nem olyan vészes... Nekem Kombim van abban alulról kell a két hátsó kerék között kell kb benézni és ott meg is kell hogy lásd (ha Kombid van)!

Ha jól emlékszem 8db 6-os csavar fogja! A kiforgatása az kicsit trükkös, de türelemjáték...

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Vonóhorgot szerelhetek én a kocsimra?? Megvan a horoghoz a műbizonylat. Szerintetek?

Hivatalosan csak szakszervíz teheti fel és a pecsétjét rá kell nyomnija a műbizonylatra az azon szereplő megfelelő részre.

Gyakorlatban kb 6 évvel ezelőtt én szereltem fel és a műbizonylatra ráírtam nevem címem és hogy gépész mérnök vagyok (tényleg, nem kapmuztam) és elfogadták.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma kilométer spirált kellett cserélnem mert 340 ezer után méltóztatott eltörni. Működik rendesen, a gond annyi , hogy idegesítően zizereg a k.méter órában! Csak a Bárdiba volt időm elugrani valami majdnem no name cuccért, lehet, hogy ez a gond? Vagy elszúrtam valamit?

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma kilométer spirált kellett cserélnem mert 340 ezer után méltóztatott eltörni. Működik rendesen, a gond annyi , hogy idegesítően zizereg a k.méter órában! Csak a Bárdiba volt időm elugrani valami majdnem no name cuccért, lehet, hogy ez a gond? Vagy elszúrtam valamit?

Köszönöm!

Igen.

Utángyártottat vettél. Az zörögni is fog. Bontóból egy gyári. Olcsóbb, és csöndes. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma kilométer spirált kellett cserélnem mert 340 ezer után méltóztatott eltörni. Működik rendesen, a gond annyi , hogy idegesítően zizereg a k.méter órában! Csak a Bárdiba volt időm elugrani valami majdnem no name cuccért, lehet, hogy ez a gond? Vagy elszúrtam valamit?

Köszönöm!

Gondolom kétrészes a bowden és az szokott zörögni. Ezért mentem el inkább egy bontóba és vettem bontott gyárit. :D

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Egy olyan problémám lenne, hogy ha hidegben (0 fok körül vagy ez alatt) kint állt az autó és utána elndulok vele, akkor valami, kotyogó-kopogó hangot ad az elejében. Ez a hang álló helyzetbe nem csak is menet közben hallatszik. Ha példáúl már garázsban állt az autó (ez kb 10 fok) és utána használom akkor ez a hiba nem jelentkezik. Tehát a hiba csak akkor van jelen, ha hidegben kint állt az autó. A motort én kizártam mint hibaforrást mert az simán indul és jár bármilyen hideg esetén is, valamint túráztattam és hallgattam is a hangját de onnan semmi rendellenes hang nem jött. Én tippem valami futóművel kapcsolatos hiba lenne, ne adj' isten egy váltó/kuplung estleg féltengely próbléma? Igazából nem tudom. Ezért kérdezném azt, aki erre tud némi tippet vagy magyarázatot adni?

Választ előre is köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Egy olyan problémám lenne, hogy ha hidegben (0 fok körül vagy ez alatt) kint állt az autó és utána elndulok vele, akkor valami, kotyogó-kopogó hangot ad az elejében. Ez a hang álló helyzetbe nem csak is menet közben hallatszik. Ha példáúl már garázsban állt az autó (ez kb 10 fok) és utána használom akkor ez a hiba nem jelentkezik. Tehát a hiba csak akkor van jelen, ha hidegben kint állt az autó. A motort én kizártam mint hibaforrást mert az simán indul és jár bármilyen hideg esetén is, valamint túráztattam és hallgattam is a hangját de onnan semmi rendellenes hang nem jött. Én tippem valami futóművel kapcsolatos hiba lenne, ne adj' isten egy váltó/kuplung estleg féltengely próbléma? Igazából nem tudom. Ezért kérdezném azt, aki erre tud némi tippet vagy magyarázatot adni?

Választ előre is köszönöm!

Üdv, próbáld helyileg beazonosítani a zaj forrását, nézz a motortérbe, hasalj alája. Nézd meg a középdobnál megvannak-e a kipuftartó gumibakok.

Link to comment
Megosztás:

Üdv, próbáld helyileg beazonosítani a zaj forrását, nézz a motortérbe, hasalj alája. Nézd meg a középdobnál megvannak-e a kipuftartó gumibakok.

Hello!

Annyit tisztán hallok, hogy az elejéből jön valahol lent a váltó környékén. A középdobnál a gumibakok megvannak és épek. Mint ahogy írtam csak menetközben hallatszik ez a hang szóval így állóhelyzetben nem igazán jutottam eddig semmire. Lényeg, ha már gurul az autó csak akkor hallatszik mindegy, hogy sebességbe van és hajtok vagy csak üresbe gurulok. Emiatt úgy is elviszem szervízbe, csak most nem jut rá időm vagy még két hétig, szóval ezért kérdeztem itt elöszőr hátha kiderül valami.

Link to comment
Megosztás:

Hello!

Annyit tisztán hallok, hogy az elejéből jön valahol lent a váltó környékén. A középdobnál a gumibakok megvannak és épek. Mint ahogy írtam csak menetközben hallatszik ez a hang szóval így állóhelyzetben nem igazán jutottam eddig semmire. Lényeg, ha már gurul az autó csak akkor hallatszik mindegy, hogy sebességbe van és hajtok vagy csak üresbe gurulok. Emiatt úgy is elviszem szervízbe, csak most nem jut rá időm vagy még két hétig, szóval ezért kérdeztem itt elöszőr hátha kiderül valami.

Hát a féltengely az sebességfüggően ropog-kattog, főleg kitekert kormánynál. A csapágy meg inkább morog.

Link to comment
Megosztás:

Hát a féltengely az sebességfüggően ropog-kattog, főleg kitekert kormánynál. A csapágy meg inkább morog.

Hát nem tudom. Csapágyasnak biztos nem az. A zaj nem folyamatos. Van, hogy 5mp-ig semmi, aztán hallok három kotyogást, majd 2mp-ig semmi majd egy kotyogás, szóval így össze vissza jön a zaj. Elég rejtélyes. Majd akkor a szervíz kideríti... remélem. Köszönöm az eddigi válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Családban van egy Opel Corsa C 2001 évjárattal!

Tegnap cseréltek külső - belső összekötőket, megvolt akkor már az olajcsere,olajszűrő csere, illetve pollenszűrő csere, illetve lyukas volt a kipufogó, és be hegesztették!

Nos, probléma most az lett, -és ami a kérdés is- hogy inditáskor olyan ,mintha le lenne merülve az akkumulátor! Inditok, és szép lassan -kb 2 mp- beindul!

De viszont szerelés elött semmi baja nem volt,mármint normálisan indult!Van ehhez valami köze , ennek a szerelésnek?

Mit csinálnátok?

Köszi a választ előre is!

Egy nem nagyon autószakértő! :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Családban van egy Opel Corsa C 2001 évjárattal!

Tegnap cseréltek külső - belső összekötőket, megvolt akkor már az olajcsere,olajszűrő csere, illetve pollenszűrő csere, illetve lyukas volt a kipufogó, és be hegesztették!

Nos, probléma most az lett, -és ami a kérdés is- hogy inditáskor olyan ,mintha le lenne merülve az akkumulátor! Inditok, és szép lassan -kb 2 mp- beindul!

De viszont szerelés elött semmi baja nem volt,mármint normálisan indult!Van ehhez valami köze , ennek a szerelésnek?

Mit csinálnátok?

Köszi a választ előre is!

Egy nem nagyon autószakértő! :)

Megmérném az akku feszültségét. Aztán kiderül, hogy kell-e tölteni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.