Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Hát nem tudom. Csapágyasnak biztos nem az. A zaj nem folyamatos. Van, hogy 5mp-ig semmi, aztán hallok három kotyogást, majd 2mp-ig semmi majd egy kotyogás, szóval így össze vissza jön a zaj. Elég rejtélyes. Majd akkor a szervíz kideríti... remélem. Köszönöm az eddigi válaszokat.

Ugyan ez van nekem is!

A Lengéscsillapítóban van egy "olajlehúzó" gyűrü, és az kottyanik amikor az egyenetlen úton a kerék nagyon kicsiket fel le rugózik!

Állóhelyzetben a lengéscsillapító nem mozog tehát nem hallod!

Melegben megint nem mert nincs kikeményedve a gyűrü!

Próbáld meg tökör sima úton egyenesen kb 10-15km/h val menni akkor elvileg semmi hang!

De amint egy "földút" ra mész amin elszórtan kicsi gödrök, egyböl kotyogó hang!

Nekem azt mondták megoldásnak hogy tekerjem feljebb a rádiót, vagy Csere!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Egy kérdésem lenne. Astra F X14XE (ecotec)98-as ről van szó.

Van kettő cső az egyik olyan hüvelyk ujj vastagágú a másik kicsit vékonyabb. Mindkettő a nívó páca környékéről indul, elmegy a burkolat alatt. A vastagabb azt hiszem a szívó sorra megy a másik meg hátra megy a gázkar alá.

Mindkettő el van repedve a burkolat alatt, ki szeretném cserélni, de nem tudom hogy keressem.

Én arra gondoltam, hogy ezek a kartelgáz elvezetők. Jól gondolom?

Köszi előre is a válaszokat

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok urak. Kérdésem lenne felétek néha zörög a katalizátor. Arra gondoltam kiveszem a gépből. Toldjuk egy csővel a helyét. Fél év múlva úgy sem lesz már műszakim. Mit fog eredményezni vajon? Köszike a válaszokat.

Nem fog zörögni. De miért nem lesz műszakija? Annyira vész az autó?

Link to comment
Megosztás:

Rendben! De mennyinek kell lennie a számoknak?

Köszi a gyors választ!

Nyugalmi feszültség (amikor legalább fél órája nem volt se töltés, se fogyasztás) legalább 12,3V legyen, akkor illik a motornak egyből indulnia.

Ha hideg (minusz) van akkor egy öregebb autó már ez alatt neccesen indulhat, főleg, ha az akkuja is öreg.

Ezért kell az akku (nyugalmi) feszültséget ÁLLANDÓAN 12,5V felett tartani.

Link to comment
Megosztás:

Nyugalmi feszültség (amikor legalább fél órája nem volt se töltés, se fogyasztás) legalább 12,3V legyen, akkor illik a motornak egyből indulnia.

Ha hideg (minusz) van akkor egy öregebb autó már ez alatt neccesen indulhat, főleg, ha az akkuja is öreg.

Ezért kell az akku (nyugalmi) feszültséget ÁLLANDÓAN 12,5V felett tartani.

Egyszer indítottam 10.8Voltról de az már nagyon nyehe-nyehe-nyehe volt. :icon1:

Link to comment
Megosztás:

10,5V-ig nem kell aggódni az akksi állapota miatt, csak az autót nem indítja be. :D Amíg 12V-ot tartja üresen, terhelés nélkül (vagy minimális terheléssel), addig nincs baj, bár... láttam már falon pókot! :D

Viszont ha leesik 11V alá a feszültsége, akkor azért illik egy kiadós töltést ráadni, mert hónapokig nem maradhat így, hacsak az illető nem akarja hazavágni szándékosan.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok urak. Kérdésem lenne felétek néha zörög a katalizátor. Arra gondoltam kiveszem a gépből. Toldjuk egy csővel a helyét. Fél év múlva úgy sem lesz már műszakim. Mit fog eredményezni vajon? Köszike a válaszokat.

Ha ki veszed a katalizátort és helyettesíted egy csővel, semmi nem fog változni, annyi hogy megnő a károsanyagkibocsod, meg kicsit nagyobb hangja lesz! Főleg ha herélt a hátsó kipuff dobod !

Egyik szerelő azt mondta hogy ha a hátsó dob jó állapotban van és nincs kirohadva a belseje akkor olyan repedt fazék hangja lesz! mivel nekem nem ilyen azt nem tudhatom...

Meg állítólag jobban fog menni, főleg ha kerámia törés van a kat.-ba!

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Nincs valakinek egy (ill. kettő) felesleges gömbölyű jobb-bal tükre nemsoké? Jó az is ha nincs benne tükörlap, csak a ház legyen egybe. Ui. az utólagosan beszerelt elekromosom megadta magát, a ház , a fedél, a mechanika ugy van pattexel és vulkanizációs szalaggal összeheftülve, nehogy szétessen :). Már az is megoldáés lenne ha csak egy stabil házba átraknám a lapot (a mozgató mechanikát motorokat nem tudom, hogy lehet e) és csak fűthető lenne. Állítgati úgyse szoktam :).

Link to comment
Megosztás:

Hali.

Nincs valakinek egy (ill. kettő) felesleges gömbölyű jobb-bal tükre nemsoké? Jó az is ha nincs benne tükörlap, csak a ház legyen egybe. Ui. az utólagosan beszerelt elekromosom megadta magát, a ház , a fedél, a mechanika ugy van pattexel és vulkanizációs szalaggal összeheftülve, nehogy szétessen :). Már az is megoldáés lenne ha csak egy stabil házba átraknám a lapot (a mozgató mechanikát motorokat nem tudom, hogy lehet e) és csak fűthető lenne. Állítgati úgyse szoktam :).

Hát egy talán volna, meg kéne néznem, de abból is hiányzik asszem a tükör....ha meg vóna és jó vóna tied lehet ingyéééé... (amúgy balos)

Link to comment
Megosztás:

Valakinek bőséges olajozással elhalkult, zsír nem jó mert betekeri az órába.

Ma teleöntöttem olajjal a spirált, szerintem halkabb lett lényegesen. Csillag garázs miatt tavasszal mégis csere. Csak a tűzfalba ne lenne akkora copás berakni a gumitömítést (((

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan problémám van vettem egy astrát 1.4 se 1994-es.Mentem vele kb 55km benzin mutato egyszerüen leesett nulára kb volt benne még 5liter.Azt hittük benzin,de tetünk rá 5litert se nem zug az ac és a mutato meg sem rezzen tekerni teker beindulni nem akar.Cseréltünk benne gyertyát,üzemanyag relét.kábeleket.Mi lehet a probléma?Kérem segitsenek. Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan problémám van vettem egy astrát 1.4 se 1994-es.Mentem vele kb 55km benzin mutato egyszerüen leesett nulára kb volt benne még 5liter.Azt hittük benzin,de tetünk rá 5litert se nem zug az ac és a mutato meg sem rezzen tekerni teker beindulni nem akar.Cseréltünk benne gyertyát,üzemanyag relét.kábeleket.Mi lehet a probléma?Kérem segitsenek. Köszönöm.

Ha nem megy az AC akkor miért gyertyát cseréltek? :blink:
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan problémám van vettem egy astrát 1.4 se 1994-es.Mentem vele kb 55km benzin mutato egyszerüen leesett nulára kb volt benne még 5liter.Azt hittük benzin,de tetünk rá 5litert se nem zug az ac és a mutato meg sem rezzen tekerni teker beindulni nem akar.Cseréltünk benne gyertyát,üzemanyag relét.kábeleket.Mi lehet a probléma?Kérem segitsenek. Köszönöm.

Nem zúg az AC--lehet rossz...tekerd ki mind a 4 gyertyát, és önts a hengerekbe egy fecskendővel kevés benzint...gyertya vissza, így elindul egy pillanatra? Az AC-csatijára próbalámpát is tehetsz ha indítózásra kigyullad akkor kap áramot.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan problémám van vettem egy astrát 1.4 se 1994-es.Mentem vele kb 55km benzin mutato egyszerüen leesett nulára kb volt benne még 5liter.Azt hittük benzin,de tetünk rá 5litert se nem zug az ac és a mutato meg sem rezzen tekerni teker beindulni nem akar.Cseréltünk benne gyertyát,üzemanyag relét.kábeleket.Mi lehet a probléma?Kérem segitsenek. Köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan problémám van vettem egy astrát 1.4 se 1994-es.Mentem vele kb 55km benzin mutato egyszerüen leesett nulára kb volt benne még 5liter.Azt hittük benzin,de tetünk rá 5litert se nem zug az ac és a mutato meg sem rezzen tekerni teker beindulni nem akar.Cseréltünk benne gyertyát,üzemanyag relét.kábeleket.Mi lehet a probléma?Kérem segitsenek. Köszönöm.

Ezt mintha már kérdezted volna....és nem csak itt (elektromos)...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.