Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Üdv....először is ki kell deríteni,hogy üanyag gondja van-e vagy gyujtás. Ha kap benzint akkor a sikertelen indítási kísérlet után a kipuf erősen benzinszagú.Leveheted az injektor fedelét is és egy kevéske benzint önthetsz a pillangószelepre,ha beröffen akkor űanyag ellátási gond. Ha kiveszed az egyik gyertyát ,rádugod a pipára a végét letesteled,akkor szikrázni kell neki amikor indítózik egy segítő. Ha ezeken végigmentél tovább léphetünk.

Köszi hétvégén megnézek, amit tudok.

Link to comment
Megosztás:

üdv!

érdeklődnék hogy a két első zár mennyire kompatibilisek egymással?

vagyis az a része amibe a kulcs megy

fel kellene cserélni a két betétet mert a bal oldali kezd makrancoskodni, ráadásul a rugója is el van törve szóval nem húzza vissza a kulcsot függőleges helyzetbe

köszi!

Link to comment
Megosztás:

üdv!

érdeklődnék hogy a két első zár mennyire kompatibilisek egymással?

vagyis az a része amibe a kulcs megy

fel kellene cserélni a két betétet mert a bal oldali kezd makrancoskodni, ráadásul a rugója is el van törve szóval nem húzza vissza a kulcsot függőleges helyzetbe

köszi!

A betétet átt tudod rakni.

Link to comment
Megosztás:

na a segitő irásoknak köszönhetöen ugy megy a paripa ahogy kell! sikerült jobban kihuznom a benzin csővet, ráment az ac-re ugy ahogy kell és az ac kipucolása után mintha kicsit joban reagálna a gázadásra! végre siker :D viszont most olyan kérdésem lenne hogy az olajszűrő cseréje az bonyolult házilag mert nincs kedvem fizetni érte töb ezret!

F astra c14nz 93' benzin

Link to comment
Megosztás:

na a segitő irásoknak köszönhetöen ugy megy a paripa ahogy kell! sikerült jobban kihuznom a benzin csővet, ráment az ac-re ugy ahogy kell és az ac kipucolása után mintha kicsit joban reagálna a gázadásra! végre siker :D viszont most olyan kérdésem lenne hogy az olajszűrő cseréje az bonyolult házilag mert nincs kedvem fizetni érte töb ezret!

F astra c14nz 93' benzin

Nem nehéz, pillanatok alatt megvan. Ha nagyon rá van gyógyulva, nem árt célszerszám a letekeréséhez, de van, aki egyszerűen átbök rajta egy nagyobb csavarhúzót, és azzal tekeri le. Az újat mielőtt felrakod, a tömítőkarikáját olajozd meg, és elég annyira megúzni, amennyire kézzel bírod. Aztán betöltöd a motorba az új olajat a nívón a max-ig, majd pár perc járatás után ellenőrzöd megint az olajszintet, és feltöltöd a min és a max jel közé.

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek ez milyen minőségű lehet?

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/motorikus_alkatresz/kipufogo_katalizator/opel_astra_f_kipufogok_hatso_kozep_1704381185.html

7végén leszakadt a hátsó dobot tartó pánt(elrohadt) vetem bótba meg tartó gumit is hozzá, na gumi(Febi) még hagyján, de az a rohadt pánt (pedig nem egy rohadt bonyolult cucc) annyira nem hasonlít az eredetire, ha egy kicsit balra csúszik a dob, akkor kopog az alvázon annyira fent tartja :icon7:

mondjuk occsó vot meg gyorsan meg is lett (1órán belül meghozták, szombaton)

Link to comment
Megosztás:

Szerintetek ez milyen minőségű lehet?

http://auto-motor.va...1704381185.html

7végén leszakadt a hátsó dobot tartó pánt(elrohadt) vetem bótba meg tartó gumit is hozzá, na gumi(Febi) még hagyján, de az a rohadt pánt (pedig nem egy rohadt bonyolult cucc) annyira nem hasonlít az eredetire, ha egy kicsit balra csúszik a dob, akkor kopog az alvázon annyira fent tartja :icon7:

mondjuk occsó vot meg gyorsan meg is lett (1órán belül meghozták, szombaton)

Nekem akkor kopogott az új hátsó dobom amikor meglazult a bilincs ami a csőre rögzíti. A dob elfordult a súlya miatt és verte alulról a padlót.

Ugyanez előfordult amikor a középső dobot cseréltettem. Ellenőrizd!

Link to comment
Megosztás:

Szervusztok.

Ide is leírom a kérdésem feleségem Corsájával kapcsolatosan. (szóvali kicsit offolok)

Az autónak komoly olajfogyasztása van, de találtam egy remény szálat, hogy az olaj fogyasztásom lehet nem komoly problémát takar:

http://totalcar.hu/m...hiba_gyere_elo/

A kompresszió mérést megcsináltam. Eredmények: 15; 15; 14,2; 14,9bar

A hármasnál van valami, de nekem mindegyik henger kormos és ami érdekes, hogy a pillangó felől benézve elég rendesen olajos a szívósor is belülről. Szóval az olaj vélhetően a kertergázzal kerül a motorba. Alapjáraton viszont szinte semmi kartergázom nincs. Szóval a konklúzió: vélhetően ez a kartergáz szelep (PCV) szart be és pl motorféknél a szívósorban lévő vákuum és a hibás nem záró PCV szelep miatt intenzíven átszellőztetei a karter teret ezzel olajat is magával hozva.

Kérdésem már csak az, hogy van-e valakinek fotója a szelepfedélről de alulról (belülről) amin látszódhat hogy hol van a z12xe esetén ez a szelep?

Még érdekes írások a témában:

http://www.annazsofi...to/elmelet.html

http://autotechnika....03/02/26-29.pdf

-------Off vége-----------------------

ON!

Az F Astra x16xel motoránál is van ilyen PCV szelep valahol?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.