Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Gumik, felnik


Tápiószecső

Recommended Posts

Szervó nélkül annyi szvsz a trükk, hogy jobban rá kell számolni a dolgokra.Amúgy valóban kevésbé érezni az "útkapcsolatot" de ha figyelnek a népek a kormány és a futómű "üzeneteire" , akkor nem lehet semmi gond.Sztem. 8) :wink:

Jó kis eszmecsere lett belőle :lol: de még mindig nem értem az útkapcsolatot, arra gondoltok hogy jó érzés nagy sebbeségnél kanyarban tartani a kormányt :?: Egyébként szervó és szervó között is nagy különbség van, Pl Astra sem a legkönyebb szervós, próbáljki 1-et , aztán pl Honda -civic mintha nem is volna szervó

Link to comment
Megosztás:

Álló helyzetben eleve nem tekerjük a kormányt, ezt már anno az okítóm is megmondta, közel 10 éve. A papucsoknak sem tesz jót, és nehéz is. :D

Ezek szerint vagy nem jársz soha Pesten, vagy saját parkolóhelyed van mindenhol... :lol: Én sem szoktam álló helyzetben tekerni ha nem muszáj... De nagyon szűk parkoláshoz bizony néha kell... ennyi.

Link to comment
Megosztás:

Személy szerint én nem mondtam hogy rossz a szervó, csupán annyit hogy nekem nem kellene. Lehet hogy csupán megszokás kérdése az egész. De nagyobb sebességnél nekem igenis jól esik hogy ellen kell tartani.

Csatlakozom. :wink:

Szerintem majdnem mindenben jobb a szervótlan gép. Ez egyetlen (viszont oriási) hátránya hogy a szervótlan voltából fakadóan nagyon indirekt. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Szerintem pedig jobb a szervós. A rekordom gyárilag szervótlan volt, de szereztem hozzá gyári szervót. Sokkal kevesebbet fordul ütközéstől ütközésig, ezéltal könnyebb vele manőverezni. A vezetés élvezetén pedig sokat nem rontott.

Link to comment
Megosztás:

A rekordom gyárilag szervótlan volt, de szereztem hozzá gyári szervót. Sokkal kevesebbet fordul ütközéstől ütközésig, ezéltal könnyebb vele manőverezni. A vezetés élvezetén pedig sokat nem rontott.

Engem is csak ez zavar hogy egy hétig kell tekergetni a kormányt hogy történjen valami. :oops: Viszont egy kis túlzással csukot szemmel is megmondom hogy milyen talajon megyek és még mennyivel lehet gyorsabban menni egy kanyarban hogy ne csusszon meg. És ezt viszont a Yariszunkban nagyon nem lehetett érezni...

Link to comment
Megosztás:

Azért tényleg van különbség szervó és szervó közt. Pláne ha még a kormánymű is más rendszerű. Pl astra fogasléces, omega globoid csigás. Szerintem menj egy kört szervós kocsival (astrával) hogy érezd a valódi különbséget.

Link to comment
Megosztás:

Viszont egy kis túlzással csukot szemmel is megmondom hogy milyen talajon megyek és még mennyivel lehet gyorsabban menni egy kanyarban hogy ne csusszon meg. És ezt viszont a Yariszunkban nagyon nem lehetett érezni...

Ez igaz... jégen bizony megjön a szervó :lol:

Link to comment
Megosztás:

Azért tényleg van különbség szervó és szervó közt. Pláne ha még a kormánymű is más rendszerű. Pl astra fogasléces, omega globoid csigás. Szerintem menj egy kört szervós kocsival (astrával) hogy érezd a valódi különbséget.

Fura, de szervós Astrát még nem vezettem. :oops:

Viszont szívesen betesztelnék egy szervós MV6os omegát... :lol: :D :lol:

De a 206-os szervójától sem voltam hanyattesve, pedig arról általában jókat mondanak.

Link to comment
Megosztás:

Engem is csak ez zavar hogy egy hétig kell tekergetni a kormányt hogy történjen valami. :oops: Viszont egy kis túlzással csukot szemmel is megmondom hogy milyen talajon megyek és még mennyivel lehet gyorsabban menni egy kanyarban hogy ne csusszon meg. És ezt viszont a Yariszunkban nagyon nem lehetett érezni...

A szervónak ott is megmutatkozik az előnye mekkora energiát kell megmozgatnod hogy ellenkormányoz akár töbször is. Ok végülis kinek ez kinek az (de a verseny autók is szervósak és ez nem véletlen)

Link to comment
Megosztás:

A szervónak ott is megmutatkozik az előnye mekkora energiát kell megmozgatnod hogy ellenkormányoz akár töbször is. Ok végülis kinek ez kinek az (de a verseny autók is szervósak és ez nem véletlen)

Szerintem azok 100%-ban azért szervósak hogy keveset kelljen fordítani a kormányt adott kerékelforduláshoz. Mint ahogy a Kornél is írta így sokkal gyorsabban lehet manőverezni.

Illetve ott kicsit nagyobb a gumi és talaj közti surlódási erő, aminek a leküzdéséhez olyan indirekt kormányzást kéne gyártani hogy egy hétig lehetne tekergetni a kormányt egy kanyar előtt.

(Egyébként meg csak teher és még a motorteljesítményből is levesz! :lol: :D )

Link to comment
Megosztás:

Szerintem azok 100%-ban azért szervósak hogy keveset kelljen fordítani a kormányt adott kerékelforduláshoz. Mint ahogy a Kornél is írta így sokkal gyorsabban lehet manőverezni.

Illetve ott kicsit nagyobb a gumi és talaj közti surlódási erő, aminek a leküzdéséhez olyan indirekt kormányzást kéne gyártani hogy egy hétig lehetne tekergetni a kormányt egy kanyar előtt.

(Egyébként meg csak teher és még a motorteljesítményből is levesz! :D :lol: )

Ok de nem csak F'1-re gondoltam. De tényleg részemről lezárhatjuk (szervó :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Ezek szerint vagy nem jársz soha Pesten, vagy saját parkolóhelyed van mindenhol... :lol: Én sem szoktam álló helyzetben tekerni ha nem muszáj... De nagyon szűk parkoláshoz bizony néha kell... ennyi.

99%-ban BP-en közlekedem, de ésszel. Ahol ennyire szűkös a parkoló, ott vagy keresek olyan helyet, ahol normálisan tudok parkolni, vagy ha belváros, akkor oda eleve érdemesebb tömegközlekedni.

Kímélem a gépet. Ebbe az is beletartozik, h nem dugózok vele, és megnézem hova teszem le. Ilyen szűk helyen nekem az jut mindíg az eszembe, hogy ez 2 szőke csaj autója, és mire visszajövök, az eleje, és a hátulja is meg van húzkodva. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.