Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Jól mondja a cartárs, amíg nem tapasztalsz indítási nehézségeket kár cserélni. Én 1 hetet még simán mentem nehezen induló akksival, annyi kellett, hogy mindennap menni vele legalább fél órát, hogy a másnap reggeli indítóáram meglegyen benne. Persze a csere után érezni lehetett a különbséget, de arról azért nem volt szó, hogy egyik napról a másikra nem indít. Szóval érezni fogod, ha már gyengül.

Ez nagyon szép kor! Ha nincs extra fogyasztód (nagyteljesítményű hifi pl.), akkor szerintem maradj ennél (én pl. 44Ah-st használok, mert ezzel jött ki gyárilag). A nagyobb akksi is ugyanúgy meghalhat hirtelen (cellazárlat). Azt, hogy gyengül, majd őszi-téli hidegindításokból látod: ha kelletlenül tekeri az önindítót, érdemes lesz nézelődni új után, de addig én nem cserélnék. Tartsd tisztán a pólusokat, aztán annyi.
Link to comment
Megosztás:

Szia! Milyen felszereltségi szintű az autód? (Club, Comfort, Njoy, Elegance) Meg tudod mondani nekem, hogy a négy szál vezetéket hová melyk csatlakozó hanyas pinébe kötöttétek be?

Helló!

A felszereltségi szintet nem tudom, extra alig van benne, csak ködsös elől, klíma, abs. Se villany ablak, se tükör amit nagyon szeretnék még.

Azt tudom, hogy a szerelő rátette a TECH2-t nyomkodta a féket és a kuplungot, és azt mondta gond nélkül lehet tempomatot rakni bele.

De nem volt meg a kormány csati és egy fél délelőtt behúzták. A motorvezérlőbe megy, a vastag kábelkötegbe de nem mertem szétszedni melyik csatira.

Másik ismerősömnek se volt benne kábel a kormánynál azt is berántották. Az a kocsi már cdti motoros és nincsen 3 éves.

Link to comment
Megosztás:

Jól mondja a cartárs, amíg nem tapasztalsz indítási nehézségeket kár cserélni. Én 1 hetet még simán mentem nehezen induló akksival, annyi kellett, hogy mindennap menni vele legalább fél órát, hogy a másnap reggeli indítóáram meglegyen benne. Persze a csere után érezni lehetett a különbséget, de arról azért nem volt szó, hogy egyik napról a másikra nem indít. Szóval érezni fogod, ha már gyengül.

Köszi szépen mindenkinek!Hát remélem, tényleg nem egyik pillanatról a másikra fog megállni. Mondjuk minden nap használom, persze nem sokat: a munkahely 9 kmre van,de abban van egy negyed óra dugó is. Van egy ismerősöm akinek pl. Ausztriában egyik pill. a másikra adta meg magát. Este otthagyta, reggel meg nem indult:)Aztán sógoréknál nem adtak neki olcsóbban 100 Eurónál aksit:)

Link to comment
Megosztás:

Jól mondja a cartárs, amíg nem tapasztalsz indítási nehézségeket kár cserélni. Én 1 hetet még simán mentem nehezen induló akksival, annyi kellett, hogy mindennap menni vele legalább fél órát, hogy a másnap reggeli indítóáram meglegyen benne. Persze a csere után érezni lehetett a különbséget, de arról azért nem volt szó, hogy egyik napról a másikra nem indít. Szóval érezni fogod, ha már gyengül.

De, bizony! Van olyan, hogy egyik pillanatról a másikra! Pont a gyári, Opel aksim csinálta. Így utólag végig gondolva annak tudatában, hogy az indítóárama töredéke (kb.2/3-a) a hasonló aksikhoz képest, már nem is meglepő.

Köszi szépen mindenkinek!Hát remélem, tényleg nem egyik pillanatról a másikra fog megállni. Mondjuk minden nap használom, persze nem sokat: a munkahely 9 kmre van,de abban van egy negyed óra dugó is. Van egy ismerősöm akinek pl. Ausztriában egyik pill. a másikra adta meg magát. Este otthagyta, reggel meg nem indult:)Aztán sógoréknál nem adtak neki olcsóbban 100 Eurónál aksit<_<

Jó aksik itthon is erről az árszintről indulnak. Nonameneveddmegek vannak már 20.000 Ft alatt is.

Magánvéleményem szerint az Exide elfogadható ár/érték arányt képvisel, de ez alá menni tilos.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

G Astra vásárlás előtt állok, és a kiszemelt kocsiban utólag bepakolt xenon van.

Van itt esetleg valaki, aki szintén xenont használ? Mennyire tér el a világítási kép az eredeti izzóétól? Be lehet úgy állítani a fényszórót, hogy felfelé ne világítson jobban, mint az eredeti?

Nem szeretnék xenon-antixenon vitát indítani, csak tapasztalatokra vagyok kíváncsi :wacko: Látom, hogy frankón világít, de jó lenne tudni, hogy az eredetihez képest mennyire tér el a képe. Nem szeretnék a többiek szemébe világítani, tudom, milyen idegesítő is az...

Próbáltam visszakeresni itt a topikban, de az összes oldalt nem tudtam végignézni <_<

Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Helló Cartársak!

Olyan kérdésem lenne, hogy van-e lehetőség aztán értelme, meg ebből adódóan kézzel fogható eredménye persze <_< 2001, Z14XE motoros kocsiba a motorvezérlő szotterét frissíteni gyári szotterre.

Gondolok itt olyanra, hogy esetleg későbbi kiadásokon, de még ugyanezzel a motorral szerelt változatokon frissebb (hatékonyabb) lett a motorvezérlő beállítása.

Szakik?

Köszee előre is a választ!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

G Astra vásárlás előtt állok, és a kiszemelt kocsiban utólag bepakolt xenon van.

Van itt esetleg valaki, aki szintén xenont használ? Mennyire tér el a világítási kép az eredeti izzóétól? Be lehet úgy állítani a fényszórót, hogy felfelé ne világítson jobban, mint az eredeti?

Nem szeretnék xenon-antixenon vitát indítani, csak tapasztalatokra vagyok kíváncsi :wacko: Látom, hogy frankón világít, de jó lenne tudni, hogy az eredetihez képest mennyire tér el a képe. Nem szeretnék a többiek szemébe világítani, tudom, milyen idegesítő is az...

Próbáltam visszakeresni itt a topikban, de az összes oldalt nem tudtam végignézni <_<

Köszi!

Attól függ mennyire korrekt a kiépítettség. Csak az izzó lett cserélve xenonra vagy a lámpatest is xenonos, van-e lámpamosó, aut. fényszórómagasság állító (nem a bentről állítható!). Bármelyik hiányában örök rettegés vagy szerelgetés marad a műszaki vizsga, a közúti ellenőrzés. Arról nem is szólva, hogy tökéletes nem lesz.

Link to comment
Megosztás:

Á, csak az izzó lett cserélve, ezen kívül semmi nincs. Állítólag jól be van állírva, de ezt a szemből jövők tudnák igazán megmondani. Az lenne a jó, ha láthatnék valami összehasonlítást vetítési képben az eredetivel. Csütörtökönként szokott lenni Lurdy-házas tali? Gondolom, ott össze tudnám majd alkalomadtán hasonlítani az eredetivel...

Link to comment
Megosztás:

Á, csak az izzó lett cserélve, ezen kívül semmi nincs. Állítólag jól be van állírva, de ezt a szemből jövők tudnák igazán megmondani. Az lenne a jó, ha láthatnék valami összehasonlítást vetítési képben az eredetivel. Csütörtökönként szokott lenni Lurdy-házas tali? Gondolom, ott össze tudnám majd alkalomadtán hasonlítani az eredetivel...

Összehasonlíthatatlan! Ön- és közveszélyes! Aki azt állítja, hogy halogén lámpatestbe szerelt xenon izzóval jól be tudja állítani a lámpát az tuti kókler. A halogén és a xenon izzónak különböző a gyújtópontja, ezért beállíthatatlan (és persze szabálytalan is).

Link to comment
Megosztás:

Helló Cartársak!

Olyan kérdésem lenne, hogy van-e lehetőség aztán értelme, meg ebből adódóan kézzel fogható eredménye persze <_< 2001, Z14XE motoros kocsiba a motorvezérlő szotterét frissíteni gyári szotterre.

Gondolok itt olyanra, hogy esetleg későbbi kiadásokon, de még ugyanezzel a motorral szerelt változatokon frissebb (hatékonyabb) lett a motorvezérlő beállítása.

Szakik?

Köszee előre is a választ!

Szervizben Tech2-re téve megmondják, hogy milyen verziójú programot futtat az ECU, ha van belőle újabb, felül lehet írni a régit. Szerintem az elsősorban belső szerviz info, hogy az újabb verzió miben tér el a régitől, tán finomhangolták, hibákat javíthattak benne, de ha most jól működik az autó, szerintem drámai változásra nem lehet számítani. Egyébként itt a fórumon opel16v cartársék kenik-vágják a biteket, esetleg kérdezz rá nála, vagy interjúvold meg wesszt.

Link to comment
Megosztás:

Sikerült szereznem normális üléseket az autóba, viszont a szerzemény oldallégzsákos, szerintetek be van kábelezve a kocsi, avagy ne foglalkozzak ezzel a dologgal. Késöbb képeket is teszek fel, csak most tisztítóban vannak...

A légzsák indító más benne, illetve az ajtókba érzékelők kellenek.

Link to comment
Megosztás:

Tudja valaki hogy mi a lábkiosztása a km óra egységnek?

[im]http://mitglied.lycos.de/uslcrew/BC/INS36.jpg

[im]http://mitglied.lycos.de/uslcrew/BC/INS.jpg

Ledesítenék és már elégszer kivettem-betettem hogy kipróbáljam mindenütt homogén-e a megvilágítás, kell-e még a ledet piszkálni. Egyszerűbb lenne ha tudnám hol adjak neki delejt, hogy visszarakás nélkül is világítson.

tis2000 tudja

Link to comment
Megosztás:

Ezt most nem teljesen értem. Ez már a hátsó ajtóba menő 5 kábel, akkor hogyhogy nincs kábelezve, meg a csatlakozóban?

A B-oszlopban (ahova a kapcsolót beraktad) és a gumicsőben ill. a gumin lévő csatlakozóban benne van a hangszórókábel, viszont az ajtóban lévő csatlakozóban és az ajtóban már nincs benne.

Link to comment
Megosztás:

Hello!!

Olyan kérdésem lenne hogyan lehetne levenni a világításkapcsolót ami a ködlámpával egybe van....ahhoz le kell szedni a szellőző müanyagját is és csak úgy jön szét? Esetleg aki csinálta már vagy már esetleg le lett írva a legyen szíves mondja el vagy linkelje be hogyan működik ez az egész....Mert már alig világít a háttér világítás és ki szeretném cserélni , milyen izzó kell bele? ezekből is létezik kék, fehér stb színű? Leddel hogy tudnám megoldani?

Köszönöm előre is a választ ha valaki tud nekem segíteni!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.