Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

ezt én beszívtam múltkor , valami nem volt ok , zárlat . új vezérlő olcsón 5000+ kulcsbelsővel csak azért volt olcsó ,mert a világ végén voltam egy bontós srácnál és fain volt.

inkább a diódás megoldás, belekerül vagy 30 forintba de valamiért jobban bízok benne

csak második gombnyomásra húzza fel az ablakot. nálam így van bekötve semmi gond vele.

Link to comment
Megosztás:

ezt én beszívtam múltkor , valami nem volt ok , zárlat . új vezérlő olcsón 5000+ kulcsbelsővel csak azért volt olcsó ,mert a világ végén voltam egy bontós srácnál és fain volt.

inkább a diódás megoldás, belekerül vagy 30 forintba de valamiért jobban bízok benne

csak második gombnyomásra húzza fel az ablakot. nálam így van bekötve semmi gond vele.

:D :S ? ohh, most akkor....

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

Már régóta - mióta megvettem az autót, két éve - nem működik a belső levegő keringető. Gondoltam ma megnézem mi lehet a hiba. Láttam, hogy a motorra nincs is rádugva a "madzag". Rádugtam, bár így sem ment. Egy picit segítettem neki, amikor a gombot működő állásba állítottam, és beindult. Örömöm nem tartott sokáig, mert kb az 5. kapcsolásig működött, aztán szépen belső keringtetésen maradt. Hát gondoltam, nem véletlen volt lehúzva... Arra rájöttem, hogy ha a motor részét egy picit "megkopogtatom", akkor megint működik. Összeraktam, próbálgattam megint, de sajnos megint "beragadt"... (Ma már nem szedem szét újból)

Ahogy elnéztem, nem egyszerű ezt szétszedni. Van valakinek erről tapasztalata? Hogyan kellene cserélni, és mit??

Köszi a válaszokat előre is!

Link to comment
Megosztás:

igen, mert a műszerfal csak a motorvezérlő hibakódok esetén "pompázik" minden más csak kiolvasható

Erről eszembe jutott valami.

Mikor vettem az autómat, szembe tűnt azonnal, hogy folyamatosan (a motor indítása után is) világított a kipufogógázos sárga visszajelző a műszerfalon.

Azonnal mondta a tag, hogy egy régebbi bikázásból adódott, valójában semmi gond.

Ki is lett olvasva és el lett tüntetve a műszerfalról.

Azót jártam Wessznél is más ügyben, ott sem volt semmi hibaüzenet.

Azóta sincs semmi gond vele.

Viszont: olvasgattam azóta, hogy trükköznek olyannal, hogy "kifilcelik" a műszerfalról a visszajelző ikont és így nem látja az ember fia.

Akkor egyáltalán nem jelezne még indításkor sem semmit, hisz ki van filcelve, így az ikont egyáltalán nem is látnám.

Tud erről valaki valamit?

Link to comment
Megosztás:

Köszi a leírást, azonban az a baj, hogy nem vagyok egy műszaki zseni... Igazából azt sem tudom, hogy hol kezdjem el a problémát keresni.

- Miért működik, ha megkopogtatom a motorját (illetve a külső burkolatát)?

- Hogyan szedjem szét? Abszolút hozzáférhetetlen helyen van...

Link to comment
Megosztás:

Azért működik, mert folyamatosan áram alatt van.

Mivel, nincs végállás kapcsolója, ezért ha nem megy, akkor is folyik rajta áram.

Ennek hatására, a leggyengébb ponton, melegszik, és beég. Ez a kommutátor.

Az álló részről, a forgórészre, 2 ponton csatlakozik.

Mozgó kontaktusok. Nem szénkefe, csak egy lemez, 2-3 bajusszal.

Itt égnek össze. Nem vezet, nem működik.

Kis kopogtatásra, ütögetésre, megint vezet.

De nem lesz hosszú életű!

Motor csere lesz.

Köszi a részletes leírást, nem bírtam ki, megint megnéztem, mondván, hogy nem jó ha folyamatosan belső keringetésen van... Újból kiszedtem a kesztyűtartót, megkopogtattam, és most így visszaállt. (Azért megpróbáltam miután összeraktam, kb 5-6 oda-vissza kapcsolás, eddig jó, de nem nagyon fogom használni)

Motorcsere.. Tehát akkor 99%, hogy a motor a hibás? Hogyan tudom onnan azt leszedni? Remélem a műszerfalat nem kell megbontani...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.