Korzika Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Lehet kicsit hülye kérdés, ;) de a bal első ajtó kárpitot szeretném leszedni,mert meg akarom nézni,hogy az elektromos tükör kábele be van-e húzva.Szükséges e miatt lehúznom az akku sarut?Az oldal légzsák miatt kérdem. Köszönöm előre is! Szerintem,nem kell levenni.(de azért várj meg mást is a válasszal) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bpetya Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Az nem lesz könnyű,ritkább mint a törésmentes Calibra! :lol: Köszönöm a bíztatást! ;) ;) Azért reménykedem, hogy valaki megunta és kicseréli vmi másra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Szerintem,nem kell levenni.(de azért várj meg mást is a válasszal) ;) Rendben van,köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Rendben van,köszönöm! Nem kell levenni mindaddig amíg az oldallégzsák vezérlőjét nem bántod az ajtóban és a csatit sem akarod lehúzni róla. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Sziasztok! Igaz nem OPEL,de azért német,szóval bátyám OFF VW T4-es tranyóba ON akar ködfényszórót tenni,szerintetek a vezetékeléshez milyen vastagságú kábel szükséges? 0,75-ös jó lenne? Segítséget előre is köszönöm! Szia! Ha jól figyeltem fizika órán a teljesítmény a feszültség és az áramerősség szorzata ;) (P=U x I) Tehát 55w 1 ködlámpa akkor 2db 110W . Ezek alapján ki kell számolni 110=12(volt) x ?amper ?=110/12 Tehát 9,1Amper Tehát kb 10ampert fog felvenni. Egy 0.75-ösnek ezt illene kibírni, (villanyászok az 1 eres 0.75re 16Amperes biztit raknak) de mindenképp célszűnek tartom ilyen utólagos buherálásnál olyan kábelt választani amiről szakember megmondta a frankót, vagy a köpenyén rá van írva a "tűrése" pl én villanyász boltban mindig megkérdezem a feszültség és az amper függvényében, hogy a kiszemelt vezeték biztosan jó-e a céljaimra, nehogy elkezdjen majd aztán izzani és lessz egy jó kis tűz ;) A kábelt általában célszerű ezért kicsit túlméretezni az nem árthat, és a biztosítékkal "felügyelni" a rendszert. Ja és fontos ugye az is hogy nem direktbe kapcsoljuk hanem relézzük, de ez nem volt kérdés Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Érdekes hogy G Astrához legalább 3 féle fúvóka volt, legalábbis cikkszám szerint az EPC ennyit hoz. Én az OPC-hez valóra vadászok, sztem az a legszebb, de másfajta volt a Coupén és másfajta a kisáruszállító változaton is. OPC fúvóka cikkszámai: 9270373 és 9270374 A Coupéhoz valók: 9194905 és 9194903 A kisáruszállító (van) változaté: 90548984 és 90548983 Érdekes hogy éppen az OPC változaté a legolcsóbb, annak kisker áron ~7000Ft körül van darabja, utána a kisáruszállító változaté jön ~8000Ft-os darabárral, és a legdrágább a Coupéé, abból ~12000Ft egy darab. De jó lenne ha valahol meg tudnám nézni.. a google nem ad rá semmit ;) Volt olyan ami gyári xenonos volt? Egy opel kereskedésben voltam a minap direkt rákérdeztem az autómata magasság állításra ami szerintük nem létezett g astrákban......... Vagy mégis volt a gyári xenonosokban? Vagy mi a helyzet a projektoros fényszórókkal szerelt cupekkal? érdekes... Azért érdeklődöm ennyire, mert az elmúlt hónapban 3x szedtek ki xenon miatt és mielőtt beutalnak soron kívüli vizsgára (ahol kapásból 5 bukó okot tudok magam is) gondoltam jobb a békesség alapon ma visszacsináltam a tompítottakat hagyományos izzókra ;) :lol: :lol: :lol: alig látni vele És gondoltam körüljárom a dolgot mennyibe fájna ha legálisan szeretnék jól látni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve November12, 2011 Megoszt Elküldve November12, 2011 Az nem lesz könnyű,ritkább mint a törésmentes Calibra! ;) /OFF A használtautón szinte mind törésmentes megkímélt nemdohányzó első hölgytulajdonsotól való nem? ja és persze frissen szervizelve ;) kihagytam a kevesett futottat :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gery Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 De jó lenne ha valahol meg tudnám nézni.. a google nem ad rá semmit ;) Volt olyan ami gyári xenonos volt? Egy opel kereskedésben voltam a minap direkt rákérdeztem az autómata magasság állításra ami szerintük nem létezett g astrákban......... Vagy mégis volt a gyári xenonosokban? Vagy mi a helyzet a projektoros fényszórókkal szerelt cupekkal? érdekes... Azért érdeklődöm ennyire, mert az elmúlt hónapban 3x szedtek ki xenon miatt és mielőtt beutalnak soron kívüli vizsgára (ahol kapásból 5 bukó okot tudok magam is) gondoltam jobb a békesség alapon ma visszacsináltam a tompítottakat hagyományos izzókra ;) :lol: :lol: :lol: alig látni vele És gondoltam körüljárom a dolgot mennyibe fájna ha legálisan szeretnék jól látni. Persze hogy létezett, 2002-től. Még jó hogy képben van az a bizonyos opel szalon. Nekem is bent van a komplett gyári cucc, beleértve az automata magasságállítót is. Utólag nem kevés lóvé, de össze sem lehet hasonlítani a gyári FF lámpával. A múltkor ültem egy másik G astrában. Hát a világítása borzalom volt az én xenonosom után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 Persze hogy létezett, 2002-től. Még jó hogy képben van az a bizonyos opel szalon. Nekem is bent van a komplett gyári cucc, beleértve az automata magasságállítót is. Utólag nem kevés lóvé, de össze sem lehet hasonlítani a gyári FF lámpával. A múltkor ültem egy másik G astrában. Hát a világítása borzalom volt az én xenonosom után. Nekem is az volt az érzésem hogy többet tudok a kocsimról mint azok ott a szalonban ;) Akkor elméletiled van esélyem egy magasság szabályzó szettet vadászni bontottan. Gondolom nehéz lessz lőni, minimum 3 pálcás cucc lehet a búcsúban ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 Nem kell levenni mindaddig amíg az oldallégzsák vezérlőjét nem bántod az ajtóban és a csatit sem akarod lehúzni róla. Szia Tgabika76! Nem akarok hozzányúlni a vezérlőhöz,csak megsasolom,hogy be van-e kábelezve az elektromos tükör. Köszönöm a segítségedet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 Szia! Ha jól figyeltem fizika órán a teljesítmény a feszültség és az áramerősség szorzata ;) (P=U x I) Tehát 55w 1 ködlámpa akkor 2db 110W . Ezek alapján ki kell számolni 110=12(volt) x ?amper ?=110/12 Tehát 9,1Amper Tehát kb 10ampert fog felvenni. Egy 0.75-ösnek ezt illene kibírni, (villanyászok az 1 eres 0.75re 16Amperes biztit raknak) de mindenképp célszűnek tartom ilyen utólagos buherálásnál olyan kábelt választani amiről szakember megmondta a frankót, vagy a köpenyén rá van írva a "tűrése" pl én villanyász boltban mindig megkérdezem a feszültség és az amper függvényében, hogy a kiszemelt vezeték biztosan jó-e a céljaimra, nehogy elkezdjen majd aztán izzani és lessz egy jó kis tűz ;) A kábelt általában célszerű ezért kicsit túlméretezni az nem árthat, és a biztosítékkal "felügyelni" a rendszert. Ja és fontos ugye az is hogy nem direktbe kapcsoljuk hanem relézzük, de ez nem volt kérdés Szia! Köszönöm a Te segítségedet is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szopcsi13 Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 Szia Tgabika76! Nem akarok hozzányúlni a vezérlőhöz,csak megsasolom,hogy be van-e kábelezve az elektromos tükör. Köszönöm a segítségedet! Nem lenne elég csak a tükörháromszöget lepattintani? Mert például a csipogó kábele odáig volt húzva, és ott volt visszagyűrve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 Nem lenne elég csak a tükörháromszöget lepattintani? Mert például a csipogó kábele odáig volt húzva, és ott volt visszagyűrve. Lehet,hogy avval fogom kezdeni először,majd megnézem. Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
DarthVödör Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 (edited) bocs írta: Módosítva Április15, 2016 : DarthVödör Link to comment Megosztás: More sharing options...
killermedve Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 hello ma észrevettem egy golf 6-on ha fel van kapcsolva a világítás és irányjelzözöl pl:jobbra akkor felkapcsolja a jobb elsö ködlámpát, és ezt másik irányban is igy csinálta! http://www.youtube.com/watch?v=a1xoJ-TCZeg...feature=related 19 másodpercnél a videon! meg lehetne ezt valósítani az astán ,vagy valaki kivitelezte már? meg ez se rossz: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 hello ma észrevettem egy golf 6-on ha fel van kapcsolva a világítás és irányjelzözöl pl:jobbra akkor felkapcsolja a jobb elsö ködlámpát, és ezt másik irányban is igy csinálta! asszem nem csak indexeléskor van ,hanem kanyarodáskor is... engem zavar,főleg ha úgy van beállítva hogy a varjú a fán felteszi a napszemcsit ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bocs Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 Ott megy ki a tükörhöz, két vezeték, akkor fűthető. (Amikor vettem, 2010.12.04. nekem se fűtött. Sima tükör volt felrakva, bal oldalon. Gondolom, eltörték...) Oké,majd megnézem,köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 hello ma észrevettem egy golf 6-on ha fel van kapcsolva a világítás és irányjelzözöl pl:jobbra akkor felkapcsolja a jobb elsö ködlámpát, és ezt másik irányban is igy csinálta! http://www.youtube.com/watch?v=a1xoJ-TCZeg...feature=related 19 másodpercnél a videon! meg lehetne ezt valósítani az astán ,vagy valaki kivitelezte már? meg ez se rossz: Hmmm..... ha lessz rá időm utánajárok,van pár ötletem ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagymag Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 Persze hogy létezett, 2002-től. Még jó hogy képben van az a bizonyos opel szalon. Nekem is bent van a komplett gyári cucc, beleértve az automata magasságállítót is. Utólag nem kevés lóvé, de össze sem lehet hasonlítani a gyári FF lámpával. A múltkor ültem egy másik G astrában. Hát a világítása borzalom volt az én xenonosom után. ez a "gyári xenon utólag" téma a tipikusan lassu és sz..atós melók közé tartozik. amugy nekem eddig 120e(+50 ha decemberben megjön a szintező) ft-ban van. gyárban talán 220volt?! am jó dolog.megéri. mondjuk nekem azért ennyi mert lámpából csak újat találtam (100) viszont a lámpamosó majdnem ingyen volt ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 hello ma észrevettem egy golf 6-on ha fel van kapcsolva a világítás és irányjelzözöl pl:jobbra akkor felkapcsolja a jobb elsö ködlámpát, és ezt másik irányban is igy csinálta! http://www.youtube.com/watch?v=a1xoJ-TCZeg...feature=related 19 másodpercnél a videon! meg lehetne ezt valósítani az astán ,vagy valaki kivitelezte már? meg ez se rossz: Úgy tudom lehet kapni elektronikát erre a célra, amit kb. bármelyik autóba be lehet építeni, de egy kis barkácsolással lehet maszekilag is megoldható. Nekem is tetszik a megoldás, én is elgondolkodtam már rajta, biztos sokat jelent kanyarodáskor csak kérdés, hogy ez mennyire szabályos. Valaki tud erről valamit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 ...kérdés, hogy ez mennyire szabályos. Valaki tud erről valamit? Ez a típusú kanyarfény gyári megoldás, és a Golf VI-n kívül egyebek mellett van ilyen a Fiat Bravon és büszke rendőreink Ford Focusán is, innentől kezdve meg nem ágálhatnak a szabályosság ellen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gonczgabi Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 ez a "gyári xenon utólag" téma a tipikusan lassu és sz..atós melók közé tartozik. amugy nekem eddig 120e(+50 ha decemberben megjön a szintező) ft-ban van. gyárban talán 220volt?! am jó dolog.megéri. mondjuk nekem azért ennyi mert lámpából csak újat találtam (100) viszont a lámpamosó majdnem ingyen volt ;) Kár hogy ilyen biztonságot nagy mértékben elősegítő berendezés nem széria minden kocsiban ;) Haverom 9-5-ös saab-jában 96 ban már volt autómata szintszabályzás-- Link to comment Megosztás: More sharing options...
ampervadasz Elküldve November13, 2011 Megoszt Elküldve November13, 2011 Ez a típusú kanyarfény gyári megoldás, és a Golf VI-n kívül egyebek mellett van ilyen a Fiat Bravon és büszke rendőreink Ford Focusán is, innentől kezdve meg nem ágálhatnak a szabályosság ellen. Igen, csak itt az lehet a bökkenő, hogy azokban az autókban ez gyári megoldás, míg az Astrában ez a gyári világítóberendezések átalakítása, amit nem mindig szoktak díjazni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November14, 2011 Megoszt Elküldve November14, 2011 Ilyen aspektusból nem gondoltam végig a dolgot, nekem a ködfényszóró használatának KRESZ általi szabályozása ugrott be (ugye régen haraptak az indokolatlan használatért, pontosabban azért ha nem ködben használtad), ami újabban valahogy úgy hangzik hogy a ködfényszóró használata engedélyezett minden olyan esetben amikor a látási viszonyok ezt indokolják. Ez az én értelmezésemben azt jelenti hogy ha jobban látok a ködlámpával akkor még fényes nappal is használhatom. Innen meg már csak egy lépés hogy akkor kanyarban is bekapcsolhatom, legfeljebb nem elektronikával, a gyári világítóberendezés működését módosítva (mert maga a ködfényszóró sztem nem lenne átalakítva), hanem magam kapcsolom külön kapcsolóval. Tudom, ez elég kendács módszer lenne, szélsőséges a példa, csak azért hoztam fel mert érdekes módon így szabályos, ha elektronika kapcsolgatja akkor meg nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagymag Elküldve November14, 2011 Megoszt Elküldve November14, 2011 Igen, csak itt az lehet a bökkenő, hogy azokban az autókban ez gyári megoldás, míg az Astrában ez a gyári világítóberendezések átalakítása, amit nem mindig szoktak díjazni. tojnak rá. nem foglalkoznak ilyennel régóta. már a kék helyzetjelző piszkálása is csak az alföldre jellemző Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts