Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Elég érdekes amit írtál. Érdekelne, hogy mi a menete, a kódtalanításnak. Tudtommal, csak a DUMP (EEPROM tartalom) cserével lehet kiiktatni! Nem azonos az MK1, MK2 tartalma.

Pl.: CDR 500 kezelési könyv 17.oldal, "A készülék dekódolása" c. bekezdés: "A dekódolás megszünteti a lopás elleni védelmet."

Kipróbálva és évek óta működik, azóta nem kéri a kódot, pl.: ha le van véve az akkuról a saru.

Most, hogy turkáltam a dolgaim közt, rá kellett jöjjek: nincs meg a car passom! Ez magában még nem akkora tragédia, de a kódot nem tudom fejből! :blush: bash.gif

Link to comment
Megosztás:

Őszintén szólva az Astra G-be épített "hi-fi"-k (CAR, CDR) nem képviselnek se magas, se közepes szintet a hangzás és a szolgáltatás tekintetében. A car pass hiánya már elég indok lehet valami jobban használható beszerzésére. Ha megadná magát a CDR 500-asom biztos nem hullatnék érte könnyeket. Max a központi kijelzés szűnik meg, de azzal együtt lehet élni, viszont a kormánytávirányító még sok készüléket tud kezelni (adapterrel).

Ezen jót mosolyogtam: "ilyen téren járatos szakihoz, aki ... egyúttal ki is iktatta a kódkérést". És talán még büszke is volt magára! Ez egy olyan fícsör, ami le van írva a használati utasításban.

Ez teljesen "ízlések és pofonok" kategória, én meg teljesen igénytelen vagyok a hangzás terén, nincs fülem hozzá, meg általában amúgy is csak rádiót hallgatok, így én közel sem éreztem elég indoknak a car pass hiányát, hogy emiatt több tízezres fölösleges kiadásba verjem magam egy új egység vásárlásával.

A kódkérés meg ha tényleg kiiktatható a kezelőfelületről, akkor én vagyok a hülye, ezt nem tudtam :o, amúgy nyilván a kód visszaszerzésén volt a lényeg, nem ettől volt "büszke magára" :)

Link to comment
Megosztás:

Pl.: CDR 500 kezelési könyv 17.oldal, "A készülék dekódolása" c. bekezdés: "A dekódolás megszünteti a lopás elleni védelmet."

Kipróbálva és évek óta működik, azóta nem kéri a kódot, pl.: ha le van véve az akkuról a saru.

Most, hogy turkáltam a dolgaim közt, rá kellett jöjjek: nincs meg a car passom! Ez magában még nem akkora tragédia, de a kódot nem tudom fejből! :blush: bash.gif

Igen! Milyen jó, hogy a CAR400-asról van szó!

A készülék kódolása: A kódolás aktiválja a lopás elleni védelmet. Gyújtás, készülék kikapcsolás, AS gomb nyomva tartása, "CODE" ---- egyes gomb egyes szám, kettes gomb kettes szám...

A készülék dekódolása: A dekódolás megszünteti a lopás elleni védelmet. Végezze el "A készülék kódolása" alatt leírtakat.

Link to comment
Megosztás:

Hello! Valaki tudna nekem segíteni? Ma nekiálltam hogy beszerelem az új HIFI-t (mély láda, fejegység,beépítőkeret, közép stb...) a gyári magnót sikerült kiszednem de mikor az ajtókban lévő közepet akartam kiszedni problémába ütköztem. Van alul az ajtóban két csavar kicsavartam majd próbáltam lepattintani de az istenért se akart lejönni. :/ Valaki esetleg tudna nekem segíteni abban, hogy valami szerelési útmutatót linkel nekem hogy hogyan lehet lebontani ezeket a belső elemeket mert nem nagyon futja drága hifisre aki beszereli nekem. :/ [astra g 1.4 eco 2008]

Link to comment
Megosztás:

Hello! Valaki tudna nekem segíteni? Ma nekiálltam hogy beszerelem az új HIFI-t (mély láda, fejegység,beépítőkeret, közép stb...) a gyári magnót sikerült kiszednem de mikor az ajtókban lévő közepet akartam kiszedni problémába ütköztem. Van alul az ajtóban két csavar kicsavartam majd próbáltam lepattintani de az istenért se akart lejönni. :/ Valaki esetleg tudna nekem segíteni abban, hogy valami szerelési útmutatót linkel nekem hogy hogyan lehet lebontani ezeket a belső elemeket mert nem nagyon futja drága hifisre aki beszereli nekem. :/ [astra g 1.4 eco 2008]

Helló!

Talán ez?

https://docs.google.com/file/d/0B282mpwg7ZdOMzdiMjBhYmUtNWM4Yy00YjNmLWI0NWMtMDJjNmU3OGZhNmEz/edit?hl=hu&pli=1

Üdv!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Tisztelt Mindenki,

Kiderült egy akksicsere jóvoltából hogy a 99-es Astránkhoz nincs meg a rádió kódja. :(

Philips Car 400, kazettás téma, most csak a SAFE felirat van a központi kijelzőn.

Hogy lehetne újra működésre bírni? Az sem baj ha olcsón :)

Előre is köszi a segítséget.

Nálunk annó a legelső Astránál volt ilyen probléma, az is hasonló évjárat volt. Én azt tettem, hogy szépen beballagtam az Opel kereskedésbe, megmondtam mi a nyűgöm, a pajti kért 1-2 személyes adatot, hogy valóban én vagyok-e a tulaj, aztán meg egy adatbázisból megmondta a kódot. Ennyi volt a művelet. Ez lehetett 2001 táján. Azóta nem tudom, hogy megy a folyamat, mert Zachihoz hasonlóan minden autóban cserélve lett azonnal a fejegység egy normálisabbra.

Link to comment
Megosztás:

Nálunk annó a legelső Astránál volt ilyen probléma, az is hasonló évjárat volt. Én azt tettem, hogy szépen beballagtam az Opel kereskedésbe, megmondtam mi a nyűgöm, a pajti kért 1-2 személyes adatot, hogy valóban én vagyok-e a tulaj, aztán meg egy adatbázisból megmondta a kódot. Ennyi volt a művelet. Ez lehetett 2001 táján. Azóta nem tudom, hogy megy a folyamat, mert Zachihoz hasonlóan minden autóban cserélve lett azonnal a fejegység egy normálisabbra.

ez most is megy :)

tavaly így volt ...

de van valami kódfejtő program... én sose láttam ,sose használtam :)

Link to comment
Megosztás:

Pl.: CDR 500 kezelési könyv 17.oldal, "A készülék dekódolása" c. bekezdés: "A dekódolás megszünteti a lopás elleni védelmet."

Kipróbálva és évek óta működik, azóta nem kéri a kódot, pl.: ha le van véve az akkuról a saru.

Most, hogy turkáltam a dolgaim közt, rá kellett jöjjek: nincs meg a car passom! Ez magában még nem akkora tragédia, de a kódot nem tudom fejből! :blush: bash.gif

Elvileg működik CAR400-al is, legalábbis a leírás szerint (a kép a CAR400 kezelési utasításából való), bár nem volt alkalmam kipróbálni:

Sziasztok Urak!

Tudnátok nekem olyan oldal címet "mondani" ahol CCRT 700-as fejegységhez lehet magyar nyelvű használati utasítást letölteni?

Köszönöm előre is!

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenki!

A következő kérdésem lenne!

Olyan G astrám van amiben gyárilag nem volt első ködfényszóró és most rakatni akarok bele.

Olyan fényszóró kapcsoló kellene amiben bene van az első és hátsó lámpa kapcsolója is külön-külön.

Érdeklődtem állítólag nem mindegy milyen kapcsolót veszek mert altérőek a kapcsolók.

Ez mennyire igaz?

Válaszokat előre is köszi!!

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenki!

A következő kérdésem lenne!

Olyan G astrám van amiben gyárilag nem volt első ködfényszóró és most rakatni akarok bele.

Olyan fényszóró kapcsoló kellene amiben bene van az első és hátsó lámpa kapcsolója is külön-külön.

Érdeklődtem állítólag nem mindegy milyen kapcsolót veszek mert altérőek a kapcsolók.

Ez mennyire igaz?

Válaszokat előre is köszi!!

DV oldala:

https://sites.google.com/site/opelccled/ledezes/vilagitaskapcsolo

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenki!

A következő kérdésem lenne!

Olyan G astrám van amiben gyárilag nem volt első ködfényszóró és most rakatni akarok bele.

Olyan fényszóró kapcsoló kellene amiben bene van az első és hátsó lámpa kapcsolója is külön-külön.

Érdeklődtem állítólag nem mindegy milyen kapcsolót veszek mert altérőek a kapcsolók.

Ez mennyire igaz?

Válaszokat előre is köszi!!

Külsőre, nincs különbség. A belsejük változott, de maga, a kapcsolás nem. Úgy tudom, 3 féle belső létezik.

Neked, csak olyat kell venni, amiben benne van, az első ködlámpa kapcsoló gomb.

Vagy, https://sites.google.com/site/opelccled/ledezes/vilagitaskapcsolo a meglévő kapcsoló, első ködlámpa gomb kiépítése. Ez e legolcsóbb megoldás...

Link to comment
Megosztás:

Üdv.Mindenkinek!

Meg tudná mondani valaki,hogy a rádió ISO-csatijánál az "A6"-Illumination érintkezőről szabályozható 12V jön,vagy csak egyszerűen semmi és felkapcsolt világításnál pedig +12Volt?

Thx!

Szia!

Felkapcsolt helyzetjelző után, szabályozható 12V megy be az A6-on. Erre a pontra ha 12V-ot kapcsolunk, világít a kezelőgombok megvilágítása. Persze, a Multitimer, PWM-ben (kitöltési tényező) szabályoz. Ezért, szabályozza, a CAR300- 400- stb gyári rádiósmagnó megvilágítását.

PWM: A feszültsége nem, csak az adott időben bekapcsolt aránya változik.

Tulajdon képen, hasonló, mint a WEG (sebesség jel). Ha lassan meg az autó, csak rövid impulzusok vannak.

Ha gyorsan megy, az impulzusok sűrűn, egymás után lesznek.

Link to comment
Megosztás:

előkészítés inkább a sima G-be volt cl2 be ritka ,ott is inkább a z14xe és z16xe nél..

én cseréltem kapcsolót :) vettem gyári újat :),mert az utángyártott lom volt :( ...

lámpa test kérdést passzolom, szerintem árban ez a sorrend TYC,DEPO,HELLA

gyárilag ZKW van benne de az is horror :)

Köszi szépen!! :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Sajnos, ahogy az imy írja. Az IC el van pukkanva. Hú, de durva! Rég láttam ilyet! UI: vedd le a címkét, küld el a számát, lehet, hogy van ilyenem! VECTRA TID: ST6281Q67/HEA

szia.

köszi.

https://picasaweb.google.com/105241020954388054993/Kocsi#5718613188153270898

szerinted mitől mehetett tönkre? mert ha most veszek másik kijelzőt és megint kiég akkor kidobtam a lóvét az ablakon.

Link to comment
Megosztás:

  1. Miért égetnéd ki a mögötted jövő, téged utolérő szemét? Vagy a sajátodat az utánfutóról visszaverődő fénnyel. Ha emberbaráti szeretetből lekapcsolod, akkor megint csak te nem látsz.
  2. Ki tudja meddig bírja a relé?

1: Ha előre sem látsz, a ködben, akkor legalább, hátulról lássanak! Ezt hívják, úgy, hogy: Látni, és látszani!

Gyorsan hozzá is tenném, hogy a régi, rendeletben, csak a külön kapcsoló volt előírva. Az első, és a hátsó (köd) világítás nem volt külön kapcsolható. Nem is kellett!

2: Mivel, az ASTRA G-n külön kapcsolható az első, és a hátsó ködlámpa, külön is van vezetékezve. Még utólagos beépítéskor is, azt építsük (építtessük) ki! A világításkapcsolóban szokták, alkalmazni, az átkötést, amivel, egyszerre lehet az elsőt, és a hátsót kapcsolni. Ez főképp, anyagi okokra vezethető vissza. (1 ködlámpa kapcsolós világításkapcsolót nem kell kicserélni) Idő, kézügyesség, kreativitás hiányában, az eredeti (1 kapcsolós) átalakítása elmarad. Sokkal egyszerűbb az átkötés... Persze, itt is a multitimernek adott jel vezérli a reléket.

Mivel két külön ágon vannak, a lámpák, ezért, a relék élettartamára semmilyen (negatív) hatással nincs!

Link to comment
Megosztás:

1: Ha előre sem látsz, a ködben, akkor legalább, hátulról lássanak! Ezt hívják, úgy, hogy: Látni, és látszani!

Gyorsan hozzá is tenném, hogy a régi, rendeletben, csak a külön kapcsoló volt előírva. Az első, és a hátsó (köd) világítás nem volt külön kapcsolható. Nem is kellett!

2: Mivel, az ASTRA G-n külön kapcsolható az első, és a hátsó ködlámpa, külön is van vezetékezve. Még utólagos beépítéskor is, azt építsük (építtessük) ki! A világításkapcsolóban szokták, alkalmazni, az átkötést, amivel, egyszerre lehet az elsőt, és a hátsót kapcsolni. Ez főképp, anyagi okokra vezethető vissza. (1 ködlámpa kapcsolós világításkapcsolót nem kell kicserélni) Idő, kézügyesség, kreativitás hiányában, az eredeti (1 kapcsolós) átalakítása elmarad. Sokkal egyszerűbb az átkötés... Persze, itt is a multitimernek adott jel vezérli a reléket.

Mivel két külön ágon vannak, a lámpák, ezért, a relék élettartamára semmilyen (negatív) hatással nincs!

Nem mindegyik gépsárkány van gyárilag bekábelezve, amelyik be van, abban meg relé nincs. Aki sajnálja a pénzt egy kapcsolóra, az valószínűleg nem fog relét sem venni, illetve hajlamos egy relére kábelezni.

A ködlámpát lehet tompított helyett is használni (mi értelme, ne kérdezd), olyankor, amikor nem indokolt a hátsó használata.

"Látni és látszani!" Annyira nem kell látszani, hogy a mögöttem jövőt elvakítsam.

Link to comment
Megosztás:

A ködlámpa beépítés kész. :smartass:

2_33.jpg

3_26.jpg

1_87.jpg

:icon13: WOOW,nagyon szép ez a járgány,ilyenkor gondolkodom el,hogy nem bántam meg,hogy az én gépem is ilyen színben pompázik, annyi különbséggel,hogy le kéne mosnom :blush: és akkor ugyanígy ragyogna. :icon13:

Ui:Bocsánat,hogy képekkel idézek,de nem tudom hogyan kell törölni...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.