Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Extra-felszerelések beépítése utólag + elektromos kérdések


Amusing

Recommended Posts

Akku: F1.34 (20A)

Gyújtás: F3.21 (7,5A)

Kb 1 óra után kapcsol ki, de ezt a rádió tudja.

Akku-F1 (60A)-X2/98-F1.34 (20A) erről megy még: TID/MID, Telefon kihangosító, Navigáció (GPS antenna)

Köszönöm a pontos infót!

Akkor nyugodtan rácsatlakozhatok egy töltővel a rádió tápjára. Rakok majd a biztonság kedvéért egy 2A-es biztosítékot, a leágazáshoz, nehogy valami baj legyen. Vagy leolvadjon a forrasztásom.

Egy kapcsolót is kivezet majd, hogy ne menjen állandóan a töltés, nehogy leszívja az akksit ha sokáig pihen az autó.

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

bekerült a helyére az újabb típusú krómkarikás műszercsoport :icon1:

Viszont a km óra kevesebet mutat:pl.a régivel 60km/h az újjal 50km/h mutató szerint, a középső kijelzőn ilyenkor 53km/h jelenik meg <_<

A fordulatszámmérő is kevesebbet mutat,alapjáraton kb.600ford/min óra szerint,amúgy 7-800 volt a régivel és feljebb is kevesebb a mutatott érték

Lehet kalibrálni esetleg? :huh:

mert nagyon nem mindegy milyen óracsoport kerül bele! :huh:

Van a műanyagra ráragasztva egy számsor betűvel a végén,ez a tipusszáma az egységnek,amelyből lehet tudni milyen motorú autóba jó,tehát nem csak az a lényeg,hogy dízel vagy benzines az óra <_<

Leszedtem a krómkarikát az újról,amit átrakok a régire,de előbb a műanyag pöcköket le kellett vagdalni a gyűrűről

Link to comment
Megosztás:

mert nagyon nem mindegy milyen óracsoport kerül bele! :huh:

Van a műanyagra ráragasztva egy számsor betűvel a végén,ez a tipusszáma az egységnek,amelyből lehet tudni milyen motorú autóba jó,tehát nem csak az a lényeg,hogy dízel vagy benzines az óra <_<

Leszedtem a krómkarikát az újról,amit átrakok a régire,de előbb a műanyag pöcköket le kellett vagdalni a gyűrűről

Ez azért érdekes amit írsz mert én egy 2004-es 2.2-es coupéból vettem meg az órát ami 240-ig van skálázva és se a fordulatszámmérő nem csal se a a sebességmérő! De akitől vettem az mondta hogy ha véletlenül mégis többet mutatna az óra akkor Tech2 műszerrel lehet kalibrálni az órákat! Ezek szerint akkor mégis csak tök mindegy milyen órát raksz bele! De ha rosszul tudom akkor nyugodtan javítsatok ki!

Módosítva : laci1978
Link to comment
Megosztás:

Ez azért érdekes amit írsz mert én egy 2004-es 2.2-es copéból vettem meg az órát ami 240-ig van skálázva és se a fordulatszámmérő nem csal se a a sebességmérő! De akitől vettem az mondta hogy ha véletlenül mégis többet mutatna az óra akkor Tech2 műszerrel lehet kalibrálni az órákat! Ezek szerint akkor mégis csak tök mindegy milyen órát raksz bele! De ha rosszul tudom akkor nyugodtan javítsatok ki!

Amit mondtam ketten állították: 1 Opel szervizes szerelő és 1 többek között kmórákkal is foglalkozó tag :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Amit mondtam ketten állították: 1 Opel szervizes szerelő és 1 többek között kmórákkal is foglalkozó tag :icon1:

Nem akarok egy Opel servizes lelki világába se taposni de sokszor amire ők azt mondják hogy nem lehet vagy nincs rá lehetőség az közel sem fedi a valóságot! Ha csak abból indulok ki hogy nekem azt mondták hogy 1.4 be nem lehet betenni a gyári xenon rendszert! És tessék én saját magam kiépítettem a gyári xenon rendszert! Nyilván való hogy az órák is eltérnek egymástól felszereltségben! Nekem a gyáriban se a xenon visszajelző se a tempomat visszajelző se még egy csomó minden nem volt alapban kiépítve ami a cuopés órában alap! Én mind a két órát szétszedtem(ledezés miatt) és az alaplap ugyanaz volt mind a kettőben! Én úgy tudom hogy itt is programkódot kell feltölteni az órára mint a gyári xenon lámpa automata szintezőre! Ez határozza meg a sebesség jel kalibrációt és a fordulatszám jel kalibrációt!

Link to comment
Megosztás:

Nem akarok egy Opel servizes lelki világába se taposni de sokszor amire ők azt mondják hogy nem lehet vagy nincs rá lehetőség az közel sem fedi a valóságot! Ha csak abból indulok ki hogy nekem azt mondták hogy 1.4 be nem lehet betenni a gyári xenon rendszert! És tessék én saját magam kiépítettem a gyári xenon rendszert! Nyilván való hogy az órák is eltérnek egymástól felszereltségben! Nekem a gyáriban se a xenon visszajelző se a tempomat visszajelző se még egy csomó minden nem volt alapban kiépítve ami a cuopés órában alap! Én mind a két órát szétszedtem(ledezés miatt) és az alaplap ugyanaz volt mind a kettőben! Én úgy tudom hogy itt is programkódot kell feltölteni az órára mint a gyári xenon lámpa automata szintezőre! Ez határozza meg a sebesség jel kalibrációt és a fordulatszám jel kalibrációt!

így van. A nem lehet náluk egyenlő azzal, hogy lehet, de annyi munkaóra menne el vele, amit ha kiszámláznak rezsióradíjban senki nem fizeti ki nekik. Másfelől meg nem nyúlnak bele ilyen barkácsmelókba, mert ha menet közben szopóágra kerülnek akkor egyrészt a plusz időt megint senki nem fizeti ki másrészt meg ha elposszan valami akkor az saját zsebből megy nekik. Másrészről meg előfordul, hogy nem tudja hogy kezdjen neki és inkább azt mondja, hogy nem lehet.

Például: ÁÁÁ nem lehet az EGR-t levakolni, csak komplett cserélni (45 ezer+munkadíj) mert akkor nem lesz jó a CO-ja, nem megy át műszakin. Aha, persze... Kérdeztem tőle, ha még így is lenne, mibe telik levenni a vakolást és visszafordítani a régi egrt műszakira? Na itt már ment a pingvinezés, meg higgyem el, hogy úgy nem jó. Inkább megcsináltam én és azóta is ilyen sz.r CO-val közlekedem :)

Módosítva : beghyn
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdekes problémával szembesültem, műszaki vizsga előtt. A pótféklámpám alig észrevehetően világít. A biztosítékok rendben vannak, kimértük a feszültséget is, minden rendben van, viszont a lámpa fénye nagyon gyenge, alig észrevehető.

Találkozott már valaki esetleg hasonló problémával?

Az autó egy 2008-as G Astra Classic 2 Z14XEP.

A válaszokat előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Üdv Urak!

Tudtok ajánlani olyan nappali menetfényt, ami ködlámpás Astra G-n nem mutat bután? És szabályos.

Köszönöm!

Állítólag ez az, és szuper, és íves is, de élőben ki tudja: http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/termekcsoport__Aut%C3%B3elektronika__NAPPALI+MENETF%C3%89NY?cikkkod=SMP+DRL506++*SP

Ha megtaláltad akkor oszd meg velem is, mert én is nézegetem de még nem találtam olyat ami tetszene!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdekes problémával szembesültem, műszaki vizsga előtt. A pótféklámpám alig észrevehetően világít. A biztosítékok rendben vannak, kimértük a feszültséget is, minden rendben van, viszont a lámpa fénye nagyon gyenge, alig észrevehető.

Találkozott már valaki esetleg hasonló problémával?

Az autó egy 2008-as G Astra Classic 2 Z14XEP.

A válaszokat előre is köszönöm.

A hátsó lámpákba nem raktál véletlenül LED-es izzókat? Nekem az kavart be, de olyan szinten,hogy amikor fölkapcsoltam a világítást akkor kikapcsolt a tempomat.

Vagy lehet még test hiba.

Link to comment
Megosztás:

Középkonzol 3. rész:

DSCF0213_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
DSCF0219_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
DSCF0222_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
DSCF0225_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Hátra van a festés, a ki/be kapcsoló gomb, a jack dugó, és a tápellátás véglegesítése.
Folyt. köv. jövő héten.

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy megoldható-e utasoldali légzsák kapcsoló beszerelése G Astra Classic 2 -be valami szabályos és nbiztonságos módon? Sajnos sok új autónál nem gondoltak arra, ha csak egyedül viszi anya vagy apa a picibabát magával. Hátsó ülésen hátrafele néző bébihordóban nem látja a pici a szülőt.... Régebben láttam valahol neten olyat, ha a léégzsák vezérlőn van bemenet a kapcsolónak akkor azt be lehetne kötni. Tud valaki erről bármit??

Köszönöm előre is!!!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Kaptam egy gyári kulcsot központi elektronikával. ( Mivel használtan vettem kereskedőtől és onnan csak a riasztós bicska kulcsokat kaptam az autóhoz ) Le volt törve az elem tartója, és vissza forrasztottam, majd bele tettem az elemet és rendesen világít gombnyomásra a kis led a kulcson. DE sajnos nem tudom rá tanítani az autóra, hiába probálom a gyújtáson zárás, nyitás, zárás, nyitás kombinációt, ugyan úgy semmi. Elemet megmértem 3- 3,1 volt van benne tehát az jónak tűnik, bár benne volt a kulcsban. Meg probáltam fater autójával is amiben 100% -os mert 2007 ben a szalonból 0 km-el vette de az övére sem lehetett rá tanítani.

Mi lehet a probléma, miért nem tanulja meg a központit a kulcs?

Köszönöm a segítségeket.. Attila

Módosítva : fattila
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok

Kaptam egy gyári kulcsot központi elektronikával. ( Mivel használtan vettem kereskedőtől és onnan csak a riasztós bicska kulcsokat kaptam az autóhoz ) Le volt törve az elem tartója, és vissza forrasztottam, majd bele tettem az elemet és rendesen világít gombnyomásra a kis led a kulcson. DE sajnos nem tudom rá tanítani az autóra, hiába probálom a gyújtáson zárás, nyitás, zárás, nyitás kombinációt, ugyan úgy semmi. Meg probáltam fater autójával is amiben 100% -os mert 2007 ben a szalonból 0 km-el vette de az övére sem lehetett rá tanítani.

Mi lehet a probléma, miért nem tanulja meg a központit a kulcs?

Köszönöm a segítségeket.. Attila

Mert a nem hozzatartozo tavot tech2vel vagy opcommal lehet illeszteni a vezerlohoz es csak ezutan fog mukodni a gyujtasostanitas, ami igazabol egy mar meglevo parositas ujratanulasa.
  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Mert a nem hozzatartozo tavot tech2vel vagy opcommal lehet illeszteni a vezerlohoz es csak ezutan fog mukodni a gyujtasostanitas, ami igazabol egy mar meglevo parositas ujratanulasa.

Opcomom van már csak azt kell kiderítenem hogy is lehet vele ezt megcsinálni :) Ha esetleg valakinek van infója ne tartsa magában.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Ma felszerelték nekem a vonóhorgot az autóra. Visszajelzőnek egy reed relés darabbal próbálkozott a szerelő, de nem tudta összehozni, így csak simán bekötötte a ledet. Persze ezt mind azután, hogy velem megbeszélte, szóval nem ellene szólok. A reed relés visszajelzőt odaadta nekem hisz ki van fizetve. Esetleg nem tudjátok a reed relés használható G Astrába? A szerelő egy órán át próbálta kiszedte az egész biztitáblát, de nem sikerült. Azt m ondta a can-bus-os visszajelző kéne hozzá, de nem akart újabb költségekbe verni. Ha megoldható a reed relés cuccal is akkor egyik délután megpróbálnám bekötni, csak tudni kéne melyik vezetékhez kell kössem. Azt láttam egy egy picike relé az indexé, nameg gondolom nem a hagyományos 3 lábú ezért is okozhatott gondot.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Ma felszerelték nekem a vonóhorgot az autóra. Visszajelzőnek egy reed relés darabbal próbálkozott a szerelő, de nem tudta összehozni, így csak simán bekötötte a ledet. Persze ezt mind azután, hogy velem megbeszélte, szóval nem ellene szólok. A reed relés visszajelzőt odaadta nekem hisz ki van fizetve. Esetleg nem tudjátok a reed relés használható G Astrába? A szerelő egy órán át próbálta kiszedte az egész biztitáblát, de nem sikerült. Azt m ondta a can-bus-os visszajelző kéne hozzá, de nem akart újabb költségekbe verni. Ha megoldható a reed relés cuccal is akkor egyik délután megpróbálnám bekötni, csak tudni kéne melyik vezetékhez kell kössem. Azt láttam egy egy picike relé az indexé, nameg gondolom nem a hagyományos 3 lábú ezért is okozhatott gondot.

Szia! be lehet kötni a műszeregységbe van gyári helye. A csatlakozónál a 7-es pin-re kell rákötni és egy izzót betenni és mükszik is. A gond az hogy spéci saru kell hozzá. Ha ilyen nincs nekem úgy oldották meg okosban hogy az izzó egyik lábára forrasztották direktbe a vezetéket, na én ezt már gyári helyre kötöttem be.

Egy kis infó a Nagyúr jóvoltából így jobban átlátod a helyzetet, megtalálod a kiosztást:

https://sites.google.com/site/opelccled/cc-led

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.