Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Szevasztok,

A kocsimat 2007-ben vettem, és xep1.4-es motor van benne.Most van benne 60.000Km. Mennyibe kerül egy 60.000-es szervíz?Mit kell cserélni az olaj+szűrő+pollenszűrőn kívül ?

A leírtakon felül a légszűrőt, de egyébként az Opel szervizekben szokott lenni a 4 évesné idősebb autókra akció, ha jól tudom 4+ néven, és baráti áron.

De ha mással nincs gondod, ezeket otthon is el tudod végezni, ha adottak a feltételek (szerszám+ szerelőakna)

Link to comment
Megosztás:

...de a cseréhez nem árt kicsit több mert a légtelenítésnél valamennyi óhatatlanul ki fog folyni. A baj az hogy általában félliteres flakonokban vannak, de egy flakon pont nem elég, kettő meg már sok. :blush:

nekem pont elég volt a fél liter...pedig a csövekben, munkahengerekben sem hagytam a régiből.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nézegettem a fórumot, de nem találok választ arra, hogy a kocsimra jó-e az újabbak hátsó dobja?

Nekünk 2004-es "G" Z14XE caravanunk van (nem classic!), ezen még egy nagyobb méretű hátsó dob van.

Kezd "megérni" a külseje, a hővédő lassan lehullós róla. (lyuk nincs a dobon)

Az érdekel, hogy az újabb XEP caravanok dobja jó-e erre?

Árakról tudtok mondani esetleg valamit?

Gyárit érdemes venni, vagy van valami javasolt utángyári típus?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Nézegettem a fórumot, de nem találok választ arra, hogy a kocsimra jó-e az újabbak hátsó dobja?

Nekünk 2004-es "G" Z14XE caravanunk van (nem classic!), ezen még egy nagyobb méretű hátsó dob van.

Kezd "megérni" a külseje, a hővédő lassan lehullós róla. (lyuk nincs a dobon)

Az érdekel, hogy az újabb XEP caravanok dobja jó-e erre?

Árakról tudtok mondani esetleg valamit?

Gyárit érdemes venni, vagy van valami javasolt utángyári típus?

minden flex kérdése csak :)

egyébként nemtom ..

szerintem ...

amiket idáig láttam:

nem egy kipuf rendszeren faragtam valamit..

és azt szűrtem le hogy a gyári sokkal jobban bírja...

pl a 2éves dob ,rosszabb állapotban volt mint a 15éves gyári

és nem egy autónál láttam ezt..

de viszont baromi drága a GM Bosal...

amit esetleg meg lehet próbálni az a walker és bosal

én leszoktam fújni őket pluszba , mert a gyárból úgy jön ki hogy a hegesztés nincs lekezelve

Link to comment
Megosztás:

minden flex kérdése csak :)

egyébként nemtom ..

szerintem ...

amiket idáig láttam:

nem egy kipuf rendszeren faragtam valamit..

és azt szűrtem le hogy a gyári sokkal jobban bírja...

pl a 2éves dob ,rosszabb állapotban volt mint a 15éves gyári

és nem egy autónál láttam ezt..

de viszont baromi drága a GM Bosal...

amit esetleg meg lehet próbálni az a walker és bosal

én leszoktam fújni őket pluszba , mert a gyárból úgy jön ki hogy a hegesztés nincs lekezelve

Alakítás nélkül gondoltam, felfaragni biztos fel lehet, de az érdekelt igazából, hogy mennyire mások a csőátmérők, felfogatási pontok, esetleges lekanyarodó ívek.

Asszonynak a B Corsáján is érdekesen volt fent a gyári középső dob: henger dob, de a bekötései ívesen jönnek le, mert a csővonal felett van a dob középvonala.

Astránál azért reménykedek, mert talán nem variálták a kasznit a sima XE és az XEP között.

Reménykedek, hogy csak anyagtakarékosság a kisebb dob, mint megannyi holmi a "classic" G-nél a simához képest.

Az az igazság, hogy sokkal olcsóbb a classic-é. (meg sokkal kisebb is átmérőre)

Link to comment
Megosztás:

annyit tudok hogy az első része az megegyezik

ha az ívek és magasságok megegyeznek akkor csak a felfogókat kell átvariálni

Ha a kezemben lenne, akkor meg tudnám nézni, de pont ez a kérdés, mert vakon nem akarok hozatni.

Ezért érdekelne, hogy aki ilyet már csinált, vagy bennfentes (mint pl Uhuhu), mit mond a dologról.

Gondolom nem én cserélek először hátsó dobot egy Z14XE caravanon. :)

Link to comment
Megosztás:

Ha a kezemben lenne, akkor meg tudnám nézni, de pont ez a kérdés, mert vakon nem akarok hozatni.

Ezért érdekelne, hogy aki ilyet már csinált, vagy bennfentes (mint pl Uhuhu), mit mond a dologról.

Gondolom nem én cserélek először hátsó dobot egy Z14XE caravanon. :)

Én nem vagyok bennfentes de már csak ha körbenézel a piacon, akkor hogy találsz kipufogókat? Mindnél motor hengerűrtartalom és karosszéria típus van megadva, hogy melyikre szerelheted. Meg esetleg csőátmérő. Ezek mind ismert adatok. A fenéklemezt meg nem hiszem hogy motorkódonként változtatták volna, főleg nem a hátulján a htásó dobnál.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Napokban lettem büszke Opel-, illetve 1. autós tulajdonos.Egy 2006-os 1.6 16V Classic II, Z16XEP motorkóddal. Szervizkönyv szerint 125000 km van benne. Biztonság kedvéért szeretnék egy vezérlés cserét csináltatni rajta. Kb. mire lehet számítani anyag+munkadíjjal (BP) együtt? Vezérműszíj készlet, hosszbordás készlet, vízpumpán kívül kell még valami bele.

Köszönöm a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Napokban lettem büszke Opel-, illetve 1. autós tulajdonos.Egy 2006-os 1.6 16V Classic II, Z16XEP motorkóddal. Szervizkönyv szerint 125000 km van benne. Biztonság kedvéért szeretnék egy vezérlés cserét csináltatni rajta. Kb. mire lehet számítani anyag+munkadíjjal (BP) együtt? Vezérműszíj készlet, hosszbordás készlet, vízpumpán kívül kell még valami bele.

Köszönöm a válaszokat.

Nézd meg az Opel 4+ programját, ott ezek mind benne vannak jó áron, ráadásul garis meló, szervízkönyvbe bejegyezve, stb.

Talán két éve a komplett vezérlés csere (vezérműszíj, görgők, vízpumpa) Z14XE-nél olyan 40-45e körül volt mindenestől.

Link to comment
Megosztás:

Nézd meg az Opel 4+ programját, ott ezek mind benne vannak jó áron, ráadásul garis meló, szervízkönyvbe bejegyezve, stb.

Talán két éve a komplett vezérlés csere (vezérműszíj, görgők, vízpumpa) Z14XE-nél olyan 40-45e körül volt mindenestől.

Bementem szalonba, 110 ezer úgy minden amit írtam szervíz 4+ progmban. Bíztam benne hogy olcsóbb lesz.....

Link to comment
Megosztás:

Bementem szalonba, 110 ezer úgy minden amit írtam szervíz 4+ progmban. Bíztam benne hogy olcsóbb lesz.....

Na, most felcsukom az állam...

Nekem az 1.4-es motorhoz tuti 45 alatt volt a vége.

Ők adták a vezérlés szettet és a vízpumpát is.

Hosszbordást nem cseréltünk, azt nem kellett.

Ennyire felment, vagy ennyire más az 1.6-oshoz az alkatrész ára...?

Link to comment
Megosztás:

Na, most felcsukom az állam...

Nekem az 1.4-es motorhoz tuti 45 alatt volt a vége.

Ők adták a vezérlés szettet és a vízpumpát is.

Hosszbordást nem cseréltünk, azt nem kellett.

Ennyire felment, vagy ennyire más az 1.6-oshoz az alkatrész ára...?

Vezérlés vízpumpával munkadíjjal 73 ezer.

Link to comment
Megosztás:

Igaz hogy nekem XE-s de a vezérlésszett meg a vízpumpa került majdnem 40 ezerbe,a szerelő meg 20 ezret kért a cseréért amiben más is benne volt (pillangószelep tisztítás meg átvizsgálás.)Amúgy itt vettem. http://www.bondauto....o--/35/folista/

Nekem a 4+-ban volt 45e a vezérlés szett és a vízpumpa, de ott nincs külön munkadíj, ennyiért fel is tették! (ha nem kéred a felszerelést, akkor is ennyi lett volna)

Amúgy a veszprémi szalonban volt.

Link to comment
Megosztás:

Köszi a válaszokat!

Azóta felmerült még egy kérdésem. Hosszbordás szíj szervizkönyv szerint 3 éve illetve 45 ezer km-el ezelőtt volt cserélve. Érdemes/kell-e nekem ezt most cserélni, vagy megspórolható az a 35 ezer Ft. Z16XEP

Köszönöm a válaszokat most is:)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.