Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Astra G szervízelés


tilona

Recommended Posts

Nem ismerem a Z14XE-t ebből a szempontból, de nekem is így rakták össze anno (márkaszervizben!) a Z18XE vezérlését hogy egymással szemben állt a két jel a vezérműkerekeken, aztán kiderült hogy így a nem jó. Merthogy középen, a két vezérműtengely között is van egy jel (nagyjából ott ahol neked az a csavarhely van), és a vezérműkerekeken levő jeleknek (mindkettőnek) erre a középső jel felé kell mutatniuk, a vízszintestől kicsit feljebb. Gyenge is volt az autó, meg nem is volt rendes alapjárata, végül Wessz csinálta meg rendesen.

Ez a látvány fogadott amikor le lett szedve a vezérlés burkolata (ez a rossz):

1086315-20130627-nEoS5E.jpg

Link to comment
Megosztás:

Nem ismerem a Z14XE-t ebből a szempontból, de nekem is így rakták össze anno (márkaszervizben!) a Z18XE vezérlését hogy egymással szemben állt a két jel a vezérműkerekeken, aztán kiderült hogy így a nem jó. Merthogy középen, a két vezérműtengely között is van egy jel (nagyjából ott ahol neked az a csavarhely van), és a vezérműkerekeken levő jeleknek (mindkettőnek) erre a középső jel felé kell mutatniuk, a vízszintestől kicsit feljebb. Gyenge is volt az autó, meg nem is volt rendes alapjárata, végül Wessz csinálta meg rendesen.

Ez a látvány fogadott amikor le lett szedve a vezérlés burkolata (ez a rossz):

Igen, a kereken van még két jel, azoknak kell a vezműtengelyhez képest függőlegesen elhelyezkedni (az enyémen a szelepfedelen is meg van jelölve gyárilag), a főtengly pedig értelem szerűen... Így beállítva a két szemközt mutató jel kicsit felfelé mutat. (ez elég értelmes mondatra sikerült... :S)

Link to comment
Megosztás:

Nem ismerem a Z14XE-t ebből a szempontból, de nekem is így rakták össze anno (márkaszervizben!) a Z18XE vezérlését hogy egymással szemben állt a két jel a vezérműkerekeken, aztán kiderült hogy így a nem jó. Merthogy középen, a két vezérműtengely között is van egy jel (nagyjából ott ahol neked az a csavarhely van), és a vezérműkerekeken levő jeleknek (mindkettőnek) erre a középső jel felé kell mutatniuk, a vízszintestől kicsit feljebb. Gyenge is volt az autó, meg nem is volt rendes alapjárata, végül Wessz csinálta meg rendesen.

Ez a látvány fogadott amikor le lett szedve a vezérlés burkolata (ez a rossz):

1086315-20130627-nEoS5E.jpg

Az a baj hogy nekem semmilyen jelölés nincs a két kerék közti műanyagon! Addig nem is volt gond míg ki nem szedték a két vezérműtengelyt a hidrotőkék cseréje miatt!

De azóta szar! Néztem már milló leírást de mindenhol azt mutogatják hogy a két jelnek szemben kell lennie! Kezdek tanácstalan lenni!

http://www.kepfeltoltes.hu/view/130627/astra-g-4851_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

És ha jól nézem neked a jelölések sem igazán vannak szemben egymással!

Nekem tök jó az alapjáratom csak kis fordulaton olyan dadogós a motor!

2ezertől már húz rendesen de alatta olyan mintha valami folytaná visszafogná a pörgésben!

Link to comment
Megosztás:

Igen, a kereken van még két jel, azoknak kell a vezműtengelyhez képest függőlegesen elhelyezkedni (az enyémen a szelepfedelen is meg van jelölve gyárilag), a főtengly pedig értelem szerűen... Így beállítva a két szemközt mutató jel kicsit felfelé mutat. (ez elég értelmes mondatra sikerült... :S)

Hát sajna nálam nincs a kerekeken több jelölés! :(

Link to comment
Megosztás:

Szia, imy!

Üzemanyagszűrő (benzinszűrő) csere - csak, hogy kereshető legyen!

Én ez alapján cseréltem ki, mert mást nem igen találtam, de ugyan az mint a miénk. :icon1:

Kb 20 perc az egész.

Üdv. opi_ka

Szia!

Megvettem az új benzinszűrőt,de nem mertem hozzányúlni,félek,h eltöröm a csatikat!...elmondanád mivel-hogyan szedted le a csövekről

a csatlakozókat?...Köszi!

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Megvettem az új benzinszűrőt,de nem mertem hozzányúlni,félek,h eltöröm a csatikat!...elmondanád mivel-hogyan szedted le a csövekről

a csatlakozókat?...Köszi!

Szia!

Nem kell félni tőle, nem fogod eltörni, egyszerűen benyomtam csavarhúzóval. Előbb az egyik „pöcköt” majd a másikat és közben húztam, aztán szétcsúszott. de a gyújtás levétele után várj párpercet, hogy a (azt hiszem 3 bár) nyomás enyhüljön.

És tegyél alá egy tálat, mert azért folyik ki benyó, de gondolom ezt tudod. :D

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nem kell félni tőle, nem fogod eltörni, egyszerűen benyomtam csavarhúzóval. Előbb az egyik „pöcköt” majd a másikat és közben húztam, aztán szétcsúszott. de a gyújtás levétele után várj párpercet, hogy a (azt hiszem 3 bár) nyomás enyhüljön.

És tegyél alá egy tálat, mert azért folyik ki benyó, de gondolom ezt tudod. :D

Köszi az infót!...remélem sikerül! :)...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kellene egy kis segítség! Kormányborítás csere dudagomb szakadás miatt! Honnan lehet szerezni szépet, és mennyire bonyolult a cseréje? Az egyik haverom most vett egy astrát es neki kellene! Előre is köszi!

Én az ebayon vettem, de egy kicsit eláll a kormány síkjától.Most azon filózom, hogy veszek gombot és megcsinálom a régit.

Link to comment
Megosztás:

Ennek mi a neve?Mi alapján tudok rákeresni a neten, és hogyan kell kicserélni?Csak ki kéne, mert szerintem nem jó hogy ki van szakadva.

Nekem még nem repedt ki, csak közel áll hozzá. Úgy néz ki ezt is bóvli beszálító szálította, mint a többi gumialkatrészt. :icon7:

Link to comment
Megosztás:

Szia!

Nem kell félni tőle, nem fogod eltörni, egyszerűen benyomtam csavarhúzóval. Előbb az egyik „pöcköt” majd a másikat és közben húztam, aztán szétcsúszott. de a gyújtás levétele után várj párpercet, hogy a (azt hiszem 3 bár) nyomás enyhüljön.

És tegyél alá egy tálat, mert azért folyik ki benyó, de gondolom ezt tudod. :D

Szia!

Ma délután sikerült kicserélni és eddig nem láttam szivárgást! :)...remélem ezután sem fog szivárogni...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kellene egy kis segítség! Kormányborítás csere dudagomb szakadás miatt! Honnan lehet szerezni szépet, és mennyire bonyolult a cseréje? Az egyik haverom most vett egy astrát es neki kellene! Előre is köszi!

Mielőtt rendelnél, azért nézd meg alaposan, hogy miért is adsz ki pénzt, mert sok van, ami nagyon silány minőségű műanyag és egyrészt hülyén néz ki a bőr kormány mellett, másrészt nem tökéletes az illeszkedése.

Maga a csere túl egyszerűnek azért nem mondható, de meg lehet oldani. 2 szegecs és sok fül tartja...

Link to comment
Megosztás:

T kosazolika!

"... jó lessz ..."

Nem.

Gyújtógyertya
GM alkatrész szám: 9195109
Opel katalógus szám: 12 14 000
Gyártási szám: 9146367
Bosch: FLR8DCU

Az 1.4 -es motorok közül a Z14XE-be való.

A Z14XEP-be
GM alkatrész szám: 93176801
Opel katalógus szám:12 14 031
Gyártási szám: 55351865
Bosch: FQR8LEU2
Bosch rendelési szám: 0 242 229 699
való.

  • Like 2
Link to comment
Megosztás:

T kosazolika!

"... jó lessz ..."

Nem.

Gyújtógyertya

GM alkatrész szám: 9195109

Opel katalógus szám: 12 14 000

Gyártási szám: 9146367

Bosch: FLR8DCU

Az 1.4 -es motorok közül a Z14XE-be való.

A Z14XEP-be

GM alkatrész szám: 93176801

Opel katalógus szám:12 14 031

Gyártási szám: 55351865

Bosch: FQR8LEU2

Bosch rendelési szám: 0 242 229 699

való.

Akkor viszem vissza,kicserélem..

végülis hoztam helyette BERU ultra Z203 14FR-8LU2 gyertyát.opelos boltban adták a fiuk ez a GM egypólusaval egyenlő,azt mondták ezt szokták adni z14xep-be még nemvolt gond .pénteken kicserélem ,majd megirom a tapasztalatokat!!!

A 4db-ot 6000 hufért kaptam.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.